Ik ben Kim van Steenbruggen, 17 jaar (biiijnnaaaa 18 hoor!) en rijd op voornamelijk friezen!

Met Klaske rijd ik op dit moment L1 dressuur, maar ons debuut staat al te wachten in de L2! Namelijk op koninginnedag

Klaske is een Tsjerk x Lammert, een frieze stermerrie van 7 jaar!
Verder rijd ik: Sjoukje zij is een Wikke x Mark, 5 jaar. Kent nog niet zo heel veel, en de planning is dat ik haar van t zomer ga doorrijden! Haar eigenaren rijden namelijk niet zo heel goed, en aangezien Sjoukje vrij vochtige benen zeg maar heeft, zijn we bang dat ze dan last van blessures krijgt.
In het verleden heb ik meerdere paarden beleerd, als jong meisje (nog jonger hahaha) heb ik mn eigen shetlandertje beleerd, zij was heeeel braaf! En kon geweldig bewegen.
Toen ging ik bij de huidige stal rijden, en heb ik Hester (sape x keimpe) beleerd zij was ook geweldig braaf! Toen het jaar erop heb ik Klaske beleerd, was een geweldig aapie, die de hele tijd bokte haha! In dat jaar heb ik ook Jelle (v. maiko) beleerd, hij was heel bang, en had totaal geen vertrouwen in de mens, nu loopt ie succesvol L2 dressuur! Na Jelle kwam van dezelfde eigenaar Jelmer, deze was eigenlijk het precies zelfde karakter als Jelle, alleen Jelle ging altijd hard draven, en Jelmer kwam gelijk omhoog. Jelmer loopt nu ook succesvol mee met de shows van Nemo's Bern, en oooh wat een fijn paard!

Toen kwamen Sjoukje en Sterre bij ons op stal. Sjoukje bleef ook bij ons op pensionstalling!

Sterre heb ik na een tijdje wel doorgereden, klein maar fijn, en zo dapper en braaf! Ze kende eigenlijk niks, en na 3 maand dat ik haar gereden had, kende ze de goede galop aanspringen, met tempowisselingen

Maar helaas.. aan alles komt een eind.. We hadden kopers voor Sterre.. Gelukkig kende ik ze vrij goed! Ze waren helemaal verliefd op haar (ja ik nog meer haha) en is een halve week later verkocht..
Klaske staat helaas ook te koop, en volgende week komt er iemand kijken, uit Zuid Afrika nog wel.. Oooh duim voor me dat ze niet verkocht word!
Zo heel verhaal.. nu even een paar foto's:

Hester (Sape x Keimpe) was ik L1 startgerechtigd mee.

Super Sterre!

Klaske en haar L1 debuut, 193 pt en een 2e plaats!

Sterre voor de verkoop rijden, die nu haar eigenaar zijn! Op diezelfde dag had ik nog een 1e plaats met Klaske op haar laatste B wedstrijd met 200 pt!

Jeej! Overijssels Kampioen met het M 4tal!

In showtenue in Barneveld op Sterre. Geweldig toch?!

Nederlandse Kampioenschappen met Klaske! Wat liep ze toen fijn!

Hoezo ik dressuur alleen maar?? Sterre bij haar nieuwe eigenaren!

Genoeg fotos dacht ik zo!