Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en super dat bandiet zo braaf was en groot gelijk dat je even wachten met het rijden je hebt straks alle tijd van de wereld om hem te rijden alleen wel balen dat die zo gevoelig is in zijn mond (of niet het is maar hoe je het bekijkt ) maar een kaptoom kan ook geen kwaad 
)
en leuke foto’s hoor alleen wat betreft de sporen ik ben het met je eens dat je in de b moet laten zien dat die goed aan je been is en alles dus echt de basis alleen ik rijd ook met sporen (kleine knopjes) maar dat is puur omdat ik echt klein ben en anders niet goed met mijn been door kom dus bij mij is het een kwestie van mijn lengteNis
en volgende week wedstrijd leuk hoor is het een onderlinge of oficiele ?
gelukkig kon je er wel om lachen maar zoals je zeg het moet niet te gek worden 
morgen weer lekker rijden 

Die is idd heeeeel leuk!
GEFELICITEERD!
Dat is een heel goeie opsteker!

. Maar wel leuk om alles te lezen!!
. 
?
hihi.
.
. Misschien wordt het wat veel Laura? Rijd je hem nu (bijna) iedere dag? En aan de andere kant, hij heeft er ook de leeftijd en periode voor. Chic idem dito
. Ze komen`er wel weer overheen, de etterbakken
.
Ik hoop dat het allemaal goed komt, het klinkt echt heel vreselijk... 
. Maar later tijdens het poetsen kreeg ik toch weer een knuffel van m
. Maf peerd
. tsjillert schreef:hebben jullie dit gelezen [VN] Topruiter Jean Claude Van Geenberghe plotseling overleden

Dan word mijn knappe spanjaard 10 jaartjes ! *GROOT FEEST* 

, de paarden moeten ook wennen aan al die drukte en vooral het juryhokje
. Manda bij ons op de manege durft na twee jaar nog niet langs dat hokje
.
. Daar heeft At ook altijd last van als ik op vakantie ben geweest
.
. We gaan even op bezoek bij het Balingehof... Even kijken of de paardjes in het echt net zo leuk zijn als op de foto. Ik gaat er nog even hard over nadenken of ik het echt wil
. Er is ook iemand anders geinteresseerd in het paardje waar ik voor ga kijken, dus ja ik wacht gewoon maar af wat het wordt. Wil ook niet te overhaast een beslissing nemen...
Ik was vergeten te reageren op jou... Zoooooooooooooo spannend. Nou geloof mij, als je daar bent denk je anders
. Ik weet het zelf nog zo goed. Nee, eerst een baan dit en dat. En toen ik had al bijnaaaaa een paard gekocht! Dat ging niet door toen ect. maar goed, anders had ik ook al eerder een paard gehad whaha
. Heeeel veel succes! Ik wacht op verslag!!
. Ik heb er ook een blonde streep in voor mijn briljante blonT opmerkingen en acties