Ging echt goed, ben echt trots op hem
Wel nog beetje ongecontroleerd en op de linkerhand springt hij telkens na het landen om in rechts (iemand tips hiervoor??), maar we hebben een best lastig (vond ik hihi) in-uitje gedaan, een kruisje die op 80 cm zat (is het midden natuurlijk stuk lager), gevolgd door een korte wending dan een steiltje van uiteindelijk 60 cm.Rustig aan opgebouwd hoor, eerst galopbalkjes, toen dat lage in-uitje, en vanaf 40cm/60 cm begonnen.
Geloof maar 1 keertje balk geraakt!
En aan het einde kreeg ik het ook iets beter door

Nouja, ben benieuwd hoe dat zondag gaat

Oja, ik heb ook best spannend nieuws misschien, maar dat horen jullie nog wel

Cyrina: Welkom, je hebt echt mooie paarden zeg!
Vind jouw Yaco echt prachtig!! Die krijg je denk ik wel makkelijk verkocht

Saida: OOh, goh dan is het idd een smeerkees

Heb je nog wat kunnen scoren bij de uitverkoop bij Ooteman? Ben 1 keer ook bij uitverkoop daar geweest, vond het nogal tegenvallen...
een paarse deken, lijkt me zeker gaaf!
Sanne: Ja goed he
Komt ooit wel goed hihi!Fotograaf gaat denk alleen niet lukken
Mn zusje heeft namelijk de camera mee, of je moet gewoon een weekend eerder langskomen
? Ik pb je nog ff 
Lekker joh, zo lekker rijden! Furia wordt best heet tijdens het springen, dus dan voel je genoeg in je handen

heel evel plezier bij Ig en Aline&Robbert vandaag!
Bram123: Ben al weer je naam vergeten, sorry

Maar we hebben wel een "harde kern" hier zegmaar, en de laatste tijd meeten we ook wat vaker. IK wil ook nog meer mensen meeten van hier want dit is echt het gezelligste topic van Bokt
Yenneke: Gelukkig dan dat dat zo'n relaxte docent was, je hebt ze er ook tussen zitten...
Dankje voor het compliment!! Ik heb, 2 wolfstandjes (1 echt mega!! voor een wolfstandje dan, en een kleintje zoals ze horen te zijn), en een melktandje, zo sweet 
FIjn dat je Willy er dan bij hebt, die hem inderdaad doorpakt, echt super, want denk dat het zelf toch nog best lastig is af en toe.
Robijntjah: vervelend joh, van Veerle... het is altijd lastiger om afhankelijk van eigenaren te zijn..
Gezellig dat je bij Bianca langsgaat, benieuwd of het paardje wat is...
Malin: Vervelend dat je hondje ook een beetje ziek was, echt super fijn dat Suevo weer aan de beterende hand is
Brrr, die foto van zn buik ... Arme Suev! Maar een "financieel" vraagje, ik weet zo even niet meer of jij hem verzekerd hebt, daar hebben we het hier wel eens over gehad dat weet ik wel. Maar hoe zit het met de kosten, hij staat al behoorlijk lang daar (niet dat het niet waard is, absoluut niet, maar heb daar weinig weet van
)Mies: Goed joh, van stukje buitenrijden!! Wat voor dekje heb je dan, nieuwsgierig! Cool dat je gefilmd wordt, kan je ook weer van leren

Frank: Vervelend van de auto zeg! Zo'n mestonderzoek is inderdaad wel verstandig, moet ik misschien ook maar es laten doen..
Cloris: Heeeel veel sterkte zeg, wat onwijs triest..
Precies wat Yenneke zegt!
nameless Mooi dat het beter gaat... Denk dat je moe bent door alles wat gebeurd is.
Jolynn: He, dat is ook vervelend zeg, veel sterkte...
Wat een periode met nare dingen zeg!!!
Anita: Spannend zeg, het nieuwe huis!!
Bianca: Spannend!! Nu nog een fotograaf charteren...

Lobke: He gezellig, dat je weer even langskomt, Davi de Wispelaere was hier laatst ook in de buurt, ik wilde meedoen maar zag het pas een week van te voren, dacht dat ie vast al vol zat.. Veel plezier zondag dan!
Djemo: Das een prachtige arabier!! Ik wilde er altijd 1, maar geef mij maar het karakter van een Anda, die arabieren zijn veel te heet!
Dus als dit met Dink gebeurd was had de verzekering gezegd: maak hem maar af want de operatie is duurder dan de waarde van het paard. Deze behandeling zal, met 2,5 week opname erbij, tussen de 2500 en 3000 euro gaan kosten.
)
arm ventje, het is duidelijk hoeveel pijn hij gehad moet hebben.