Rustig aan opgebouwd hoor, eerst galopbalkjes, toen dat lage in-uitje, en vanaf 40cm/60 cm begonnen.
Geloof maar 1 keertje balk geraakt!
En aan het einde kreeg ik het ook iets beter door

Nouja, ben benieuwd hoe dat zondag gaat

Oja, ik heb ook best spannend nieuws misschien, maar dat horen jullie nog wel

Cyrina: Welkom, je hebt echt mooie paarden zeg!
Vind jouw Yaco echt prachtig!! Die krijg je denk ik wel makkelijk verkocht

Saida: OOh, goh dan is het idd een smeerkees

Heb je nog wat kunnen scoren bij de uitverkoop bij Ooteman? Ben 1 keer ook bij uitverkoop daar geweest, vond het nogal tegenvallen...
een paarse deken, lijkt me zeker gaaf!
Sanne: Ja goed he

Fotograaf gaat denk alleen niet lukken

Lekker joh, zo lekker rijden! Furia wordt best heet tijdens het springen, dus dan voel je genoeg in je handen

heel evel plezier bij Ig en Aline&Robbert vandaag!
Bram123: Ben al weer je naam vergeten, sorry

Maar we hebben wel een "harde kern" hier zegmaar, en de laatste tijd meeten we ook wat vaker. IK wil ook nog meer mensen meeten van hier want dit is echt het gezelligste topic van Bokt

Yenneke: Gelukkig dan dat dat zo'n relaxte docent was, je hebt ze er ook tussen zitten...

FIjn dat je Willy er dan bij hebt, die hem inderdaad doorpakt, echt super, want denk dat het zelf toch nog best lastig is af en toe.
Robijntjah: vervelend joh, van Veerle... het is altijd lastiger om afhankelijk van eigenaren te zijn..
Gezellig dat je bij Bianca langsgaat, benieuwd of het paardje wat is...
Malin: Vervelend dat je hondje ook een beetje ziek was, echt super fijn dat Suevo weer aan de beterende hand is

Mies: Goed joh, van stukje buitenrijden!! Wat voor dekje heb je dan, nieuwsgierig! Cool dat je gefilmd wordt, kan je ook weer van leren

Frank: Vervelend van de auto zeg! Zo'n mestonderzoek is inderdaad wel verstandig, moet ik misschien ook maar es laten doen..
Cloris: Heeeel veel sterkte zeg, wat onwijs triest..

Precies wat Yenneke zegt!
nameless Mooi dat het beter gaat... Denk dat je moe bent door alles wat gebeurd is.
Jolynn: He, dat is ook vervelend zeg, veel sterkte...
Wat een periode met nare dingen zeg!!!
Anita: Spannend zeg, het nieuwe huis!!
Bianca: Spannend!! Nu nog een fotograaf charteren...

Lobke: He gezellig, dat je weer even langskomt, Davi de Wispelaere was hier laatst ook in de buurt, ik wilde meedoen maar zag het pas een week van te voren, dacht dat ie vast al vol zat.. Veel plezier zondag dan!
Djemo: Das een prachtige arabier!! Ik wilde er altijd 1, maar geef mij maar het karakter van een Anda, die arabieren zijn veel te heet!