mensen kinderen wat is het HEET buiten zeg...pffffffffffff
bij jullie zeker niet

wat een super leuke foto's komen er weer voorbij hier...allemaal zulke knappe paardjes!!
barokjes zijn nu eenmaal de mooiste

die shet uit dat topic is inderdaad een kanjer,dat klopt,maar daar wordt heel veel mee gedaan,die kan beter naar iemand met een kindje of zo,of iemand die zelf heel veel gaat doen met een shettie,bij mij is het toch het meest voor weimaatje en grasmaaier..

daarnaast is ie ook voor mij wat te duur,heb hier nog zoveel wensen ,dus tja...

,maar ik heb wel een ander shetje op het oog,ik wilde eigenlijk dit weekend daar even gaan kijken,maar het is zooooooooo heet...en het is voor ons toch 2 uur rijden,nou ja,we zien wel,hoe het allemaal gaat lopen..
en dat hoofdstel met wessel,die mensen waar hij staat hebben alleen maar friezen,en toen ik zei dat dat hoofdstel afschoot,hadden die zoiets van "owwww,maar dat is zo opgelost,dat is bij veel friezen zo",maar het valt iets tegen geloof ik
invlechten ,touwtjes mee vlechten,vanalles hebben ze al geprobeerd,nu doen ze dus een keelband om en met tig touwtjes het hoofdstel daaraan vast maken...erg onhandig...
wessel zijn voorhoofd is denk ik te breed/bol,en dan inieminie oortjes...mss wil ik morgen wel bij hem gaan kijken,het is zo stil zonder wesseltje...