[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:32

ja die manen,hij heeft exeem,en heeft eigenlijk nog vrij lang in de loopstal gestaan,en dan gaat ie dus met zonsopgang/ondergang buiten staan,dus met een week was het gedaan met zijn manen...echt vreselijk...

hij staat nu in een binnenstal,en dan alleen overdags buiten,als ie terug is krijgt ie nog een vliegendeken met hals dan maar helemaal inpakken...

en hij blijft voorlopig nog wel hengst... Ja

de shet is een 3 jarig hengstje...heel erg lief...

dit is zijn andere kant,dus alleen een wit achterpootje Lachen ,zijn vader was bont,en die heeft dus alleen een geverfd been meegegeven Haha!
Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:48

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:51

madelief88 schreef:
zasread: Ja, ben met een vriend lekker relaxt naar t strand gefietst, ijsje gegeten en toen weer terug gefietst Pling Journalistiek&fotografie zijn ook 2 dingen die mij interesseren! Een vriendin van mij wilde communicatiewetenschappen gaan studeren, maar op die opleidingen komen meestal mensen op af die niet geinteresseerd er in zijn/niet weten wat ze willen. Is dat bij hbo ook zo?
Gefeli met je 8 maanden! Leuke dag ervan gemaakt?
Cojolly: Ziet er super uit zeg, wil ik ook met fuur doen een keer!
Peet: Tenzij er iemand is met wie Fuur&ik kunnen meerijden, wil ik liever wachten op een andere keer/ andere locatie zoals ik ook al op het andere forum heb aangegeven!
Dit is dat topic: viewtopic.php?f=16&t=781476&hilit=

dank voor je topic zoeken hahaha en ik hoor het wel desnoods kunnen we de datum veranderen
voor de locatie .....die lijkt me wel erg leuk voor deze keer en dan een andere keer een andere locatie ......

Since1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:53

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:53

kimmie261 schreef:
mensen kinderen wat is het HEET buiten zeg...pffffffffffff

bij jullie zeker niet Haha!

wat een super leuke foto's komen er weer voorbij hier...allemaal zulke knappe paardjes!!

barokjes zijn nu eenmaal de mooiste Ja

die shet uit dat topic is inderdaad een kanjer,dat klopt,maar daar wordt heel veel mee gedaan,die kan beter naar iemand met een kindje of zo,of iemand die zelf heel veel gaat doen met een shettie,bij mij is het toch het meest voor weimaatje en grasmaaier.. Haha!

daarnaast is ie ook voor mij wat te duur,heb hier nog zoveel wensen ,dus tja... Lachen ,maar ik heb wel een ander shetje op het oog,ik wilde eigenlijk dit weekend daar even gaan kijken,maar het is zooooooooo heet...en het is voor ons toch 2 uur rijden,nou ja,we zien wel,hoe het allemaal gaat lopen..

en dat hoofdstel met wessel,die mensen waar hij staat hebben alleen maar friezen,en toen ik zei dat dat hoofdstel afschoot,hadden die zoiets van "owwww,maar dat is zo opgelost,dat is bij veel friezen zo",maar het valt iets tegen geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

invlechten ,touwtjes mee vlechten,vanalles hebben ze al geprobeerd,nu doen ze dus een keelband om en met tig touwtjes het hoofdstel daaraan vast maken...erg onhandig...

wessel zijn voorhoofd is denk ik te breed/bol,en dan inieminie oortjes...mss wil ik morgen wel bij hem gaan kijken,het is zo stil zonder wesseltje...

je moet zeker maar even bij wessel gaan kijken meid zal je goed doen waar is hij trouwens??

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 21:59

Yenneke schreef:
http://www.fabienne-fotografie.nl/foto/yenneke.html

Link naar wat foto's van de fotoshoot van gisteren!!!
Let niet op mij, er moeten wat kilootjes af, hahaha Koe
Krijg de rest als het goed is nog wel te zien. Ben benieuwd!!!

En ik ga nu even snel die mooie foto van Licor bekijken Knipoog

wat een super gaven foto`s en die kilotjes vallen wel mee he meid Haha! dus niet zeuren

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:05

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:09

femke wat een gaaf klein snoeppie super dat witte beentje

en tja wessel he die heeft bij mij toch een hele speciaal plekje hoor en die manen ach het is dood zonde maar ook zonder manen is en blijft het een topper van een friese hengst

ben trouwens vrijdag nog naar het ziekenhuis geweest en ze hebben even een cola felsje met oud bloed uit me stolling gehaald jezus wat deed dat pijn ik gilde het uit
ben ook gelijk in me bedje gekropen toen ik thuis was en nu voel ik net it er weer een bult op de zelfde plek ik wordt gek ik wou lekker weer gaan rijden
pfff hoe lang moet ik nu weer w88
hij loopt zo gaaf onder het zadel mijn toppertje
afwachten maar weer maar baal hier wel van

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 00:36

Femke wat een gaaf ding! Ik vind hem stiekum een beetje een Dinkey look-a-like! Hij is wel supergaaf joh, heel veel plezier met hem gewenst, we komen hem snel eens in het eggie bewonderen Haha! Hihi en die Wessel, maar fijn dat het nu wat beter gaat!

Karina en Heidi: leuk om te zien dat er nog meer mensen hier zo gek zijn met hun kleine paardjes! Echt super, en wat een knappertjes allebei Lovers

Marit jaaaa tuurlijk kom ik volgende week, heb er echt zin in om iedereen te ontmoeten dus dat gaat helemaal goed komen! Spreken we ff af via PB en jij had mijn telefoon nummer toch al? Ik de jouwe ook nog als het goed is. Moeten we ook ff met Eef en de rest doen, nummers uitwisselen, altijd handig! Lekker joh, die massages voor Sam. En wat betreft je weidepobleem zou ik hem lekker inpakken met bescherming en als ze niet te gek doen, ze het zelf uit laten zoeken. Meestal als de rangorde weer is bepaald is de rust snel weer gekeerd. Het idee van een merrie is zo gek nog niet, meestal zijn ze erg onderdanig naar merries toe (natuurlijk gedrag), dus als de merrie maar 1x boos kijkt zijn ze vaak snel op hun plaats gezet. In het wild zijn de merries ook de baas en dat weten die stoere hengsteballen maar al te goed! PS Die palo anda was heeeeel knap Kwijl

Peet dat klinkt niet echt lekker, doe je wel een beetje rustig aan? Als er nog een bult zit wel ff goed naar laten kijken he Ach gut Ik weet nog niet of ik kom naar dat weekendje, heb het altijd errug druk dus ik kijk wel ff!

Bettina welkom, tis een erg gezellig topic haha maar soms echt moeilijk bij te houden Haha!

Gave foto's allemaal weer, die welsh is echt heeeeeeeeel leuk! Lovers

Lobke haha ik dacht al! Ik heb het hele boek doorgespit maar geen Licor Boos! Dag van de Zon is zeker te ver voor jou he, volgende week? Maar het zou wel heeeeeeeel cool zijn als je ook kon komen! Fijn dat je al snel naar je nieuwe job kan, hopelijk heb je het daar beter naar je zin!

Pipi fijn dat het goed gaat met je Snuitje, hihi kmoest wel lachen jij hebt altijd van die leuke koosnaampjes voor je paarden Tong uitsteken Maar Mynke ziet er super uit! Die gaat vast knallen op de keuring! Knappe pa heeft ze hoor Kwijl

Nouvel lekker dat het zo fijn ging met Tulp, zal ze het toch nog gaan leren dan Tong uitsteken

Laura wat een verhaal joh, krijg er gewoon kippevel van... ongelovelijk hoe snel het soms kan gaan, dat kan ik van Slashi ook niet echt bevatten Huilen Rot ook van dat andere paard, hopelijk knapt hij snel op! En ben errug nieuwsgierig naar Xen OHZ dus hopelijk kan je snel eens op zn rug klimmen Vork Ben ook benieuwd naar je tuig, stoer man!

Cindy hoest met Aqua afgelopen, echt een ontzettend mooi dier! Normaal benk nie zo weg van KWPNers (sorry mensen Bloos ) maar deze is echt heel leuk! Echt heel sprekend koppie ook, hopelijk gaat het door! Beterschap met Vierno's oog, gaat het nu al beter?

Yenneke damn wat een kwijlbaar paard heb jij zeg Kwijl Ik wist niet dattie zwarte manen had, maar wat een schoonheid zo... hij ziet er echt ontzettend goed uit! Balen van je verzorgster, wel sneu voor haar maar ja jij moet ook verder. Hopelijk heb je snel een oplossing.

Eef wat een gafe foto's, ik snap helemaal wat je bedoelt maar dat gaat echt goedkomen hoor! Als er dalijk wat meer vlees op zit zal hij ook meer energie hebben om spieren te kweken denk ik en dan is het gewoon een kwestie van het op de juiste manier erop trainen en daar was jij al volop mee bezig! Gefeliciteerd met je nieuwe vriend, leuk voor je joh! Ik hoor het zaterdag wel Haha! En fijn dat je een bijrijdster hebt gevonden, dat neemt toch wat druk van je schouders. Nou nog hopen dat je een fijn tehuis voor je kat vindt, de onze zou hem denk ik opvreten Bloos Maar wel een ontzettend mooi beest!

Elskevree echt erg van je hengst, veel beterschap met hem!

Lola en Fem hopelijk zit er een veulentje in, spannend hoor, ik duim voor jullie!

Zasread hihi leuk man je vriendje verrassen! Over voor de kar beleren he, met Dinkey heb ik hem eerst aan de hand volledig verkeersmak gemaakt. In deze trainingsfase heb ik ook alle stemcommando's aangeleerd en getraind zowel aan de hand als later aan de longeerlijn. Het jaar erop (hij was nog jong toen ik hem kreeg dus ik heb alles heel rustig aangedaan) heb ik hem tuigmak gemaakt, dus tuigje erop en er eerst mee wandelen, daarna steeds verder naar achteren gaan lopen totdat je er volledig achter kunt lopen aan de leidsels. Als je er goed achter kan lopen kan je hem dressuurmatig gaan trainen, dus eigenlijk dingen die je met een rijpaard in de bak doet maar dan loop je er achter. Nagevelijkheid, en dan voltes, stelling, netjes achteruit stappen en eventueel een pasje wijken enzo. Toen ik dat een jaar had geoefend en de mijne dat allemaal kon heb ik eigenlijk gelijk de kar erachter geknoopt (en niet eerst gesleept) en ben er naast gaan lopen met de kar achter mn pony. Toen dat goed ging iemand in de kar gezet en zelf er naast blijven lopen. Toen ook weer steeds verder naar achteren totdat ik uiteindelijk op de kar zat. Maar ik had een ontzettende band met Dinkey, eigenlijk is het veiliger om eerst te slepen en dan de kar. En niet verder naar achteren ernaast lopen als de kar eraan hangt maar gelijk in de kar gaan zitten. Hopelijk heb je hier iets aan, als je wat wilt weten PB je maar!

Leonietje ik zou anders ook eens balingehof proberen, ik heb er ook ontzettend veel goede berichten over gehoord. Zij waren het toch ook die Devoto goed hebben gekregen? Het zou natuurlijk super zijn als Jacolien en jij lekker toch samen verder konden! Ik zou haar zeker niet naar die man doen als je daar geen goed gevoel over hebt!

Spokie79 hoe gaat het nu? En met je schoonmoeder?

Meiden die examens hebben gehad: weten jullie al een uitslag of is dat nou aankomende week? Spannend hoor!

Ja het was hier ook ontzettend noodweer, wij stonden in de ruitersportzaak toen ineens spontaan het halve dak naar beneden kwam door wateroverlast Gestoord Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig stonden we er niet onder! Heb eskadron allround beenbeschermers besteld, iemand toevallig ervaring mee?

Met Dinkey en Suevo gaat het heel erg goed, Dinkey is niet meer te houden daar! Van de week had ik hem voor het eerst voor onze nieuwe sulky, meneertje zag één recht bospad en ging me toch aan de ren! Hij vond het echt superleuk, ik wat minder door alle boomwortels haha Haha! Eergisterenavond nam ik hem ff mee naast Suev, toen was hij ook al een beetje overenthousiast en kon hem met moeite houden *LOL* Zijn conditie is nu al ontzettend verbeterd en hij is ook al een klein beetje afgevallen, terwijl ik er niet eens elke dag wat mee doe. Maar iedereen is daar gek op hem en ze halen hem er allemaal steeds uit, dus hij heeft genoeg fans haha Cool Ben begonnen met een magnesium-supplement, paarden die (mogelijk) een insulineresistentie hebben, hebben veel baat bij magnesium en je ziet ze er op afvallen. Door de magnesium verbeter je simpel gezegd de stofwisseling dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aanslaan.

Suev ziet er ontzettend goed uit en heeft het ook helemaal naar zijn zin, hij is übervrolijk dat hij weer lekker mag boscrossen en heeft in zijn enthousiasme zichzelf aangetikt (vandaar maar even een set goede beenbeschermers). Gelukkig is hij niet kreupel en het vocht waar hij drie jaar lang last van heeft gehad, is hij nu kwijt. Zijn onderbenen zijn weer mooi en droog. Binnenkort gaan we lekker naar het echte crossbos dus dat beloofd nog wat Haha! Ik hoop dat ik ook snel weer kan lessen met hem, heb nog 2 geinteresseerden gevonden dus nu moeten we nog even met Willy kortsluiten hoe en wat. Ik mis mijn lessen wel hoor!

Nou volgens mij ben ik weer helemaal bij, ben geloof ik al een uur bezig Haha!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:13

Jemig Malin,wat ben jij een knapperd om alles zo te onthouden OK dan!
Of heb je daar een trucje voor?? Knipoog

Ik kom niet verder als:
Loolapalooza: Hopelijk is het raak en heb je volgend jaar een gezond veulen in de gewenste kleur Clown

Peet: Brrr,ik krijg al de rillingen als ik eraan denk.
Ik hoop dat je snel weer zelf eens op je kanjer kan rijden.
Het ernaar kijken is leuk,maar dat moet niet te lang duren.

Fem: Je hebt een überleuke shet gekocht.
Ik hoop met heel m'n hart dat ie jullie veel plezier en liefde komt brengen.
En Wessel? Tja,kan niet anders zeggen als dat ie de één na knapste is in friesenland,de knapste is Mynke natuurlijk,hahaha.

Wat een prachtige foto's van X tremo,echt een verschrikkelijk mooi dier.
Fabienne weet ze goed te "pakken".
Ik ben nog steeds blij dat ik toendertijd een shoot heb laten doen van Ligon.

By the way: het weekendje weg gaat voor mij niet lukken.
Misschien dat er nog een volgende keer komt,dan ben ik graag van de partij.

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:35

Lobke, wat een mooie leuke foto dat je nog erij hebt Lachen!
En is het gegaan het rijden gisteren, heb je geen regen gehad ? Ik dacht aan jou, wij zijn naar Luik gegaan , naar Boutersem naar st Truiden, enfijn al het materiaal is er om de kiekens te verplaatsen . Als ik ko mzal ik fotos nemen zo heb je er nog van Valencia Knipoog

FEMKE, proficiat met je nieuwe aanwinst, wat een lief mooi schetje, is hij braaf?
Je hebt hem direct meegenomen dan?
Ben benieuwd hoe het gaat gaan met Wessel onder zadel, als die iets doet zo een fors paard héhé, dan vlieg je , wow

Malin, dank je, woensdag zal ik meer weten of ze door de keuring komt ons Aquatje hé
Invierno izjn oog is beter maar hij is nog altijd op antibiotica hé, dus ik hoop dat het ok blijft als ik gaan stoppen...
Nu gaan stemmen pffffffff Boos! , dan naar Furillo eens en naar vrienden.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:42

Femke gefeliciteerd met je nieuwe aanwist het is een snoepie, leuk wit beentje

Yenneke leuke foto's hoor.

Gisteren naar Cavalia geweest, was heel leuk

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:03

cojolly schreef:
Femke gefeliciteerd met je nieuwe aanwist het is een snoepie, leuk wit beentje

Yenneke leuke foto's hoor.

Gisteren naar Cavalia geweest, was heel leuk

Ah ben ook geweest in maart . om eerlijk te zijn vond ik het niet zo 'WAW'..

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:22

Pipi ik heb met twee schermpjes vanaf pagina 214 alles doorgeploegd Bloos want ik kan sommige dingen wel onthouden maar lang niet alles haha Haha! En soms gaat het ineens zo hard, als dat net gebeurd in een periode dat ik zelf heel druk ben of gewoon moe dan werk ik daarna in een klap alles bij. Hahaha twas wel een lang stuk geworden *LOL*

Cin gelukkig knapt hij op en is het hopelijk snel helemaal weg met die AB. Woensdag, ik wist de keuringsdag niet meer. Heb je nou een andere DA gevonden? Ik zal voor je duimen. Oh ik zal ff voor Fem antwoorden, dr nieuwe aanwinst komt over 2 weken (had ik ergens gelezen maar ik weet ff niet meer waar).

Ben ook naar cavalia geweest maar vond het echt wel mooi, best bijzonder!

Lobke leuke merrie trouwens, fijn dat ze zo vooruit is gegaan!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:53

Dinkeygirl, wat goed dat je alle pagina's keurig hebt doorgeploegd!

Ik doe dat meestal ook, maar kom er nu maar niet aan toe... Bloos

Femke, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinstje! Pling

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:20

Yenneke: X-tremo staat er mooi op Lachen Hij begint ook steeds meer lichaam te krijgen, t wordt echt een stoere bink.

Madelief: Gheghe, Furia die baksteen speelt. Zo noemde mijn vriendin en ik dat vroeger. Haar Andalusier deed dat ook wel eens, dan wilde hij niet meer voor of achteruit wat je ook deed. Op zich wel grappig, maar op het moment zelf niet natuurlijk.

Femke: Wat leuk dat die shet zo leuk was Lachen. Wat is ie poepig en wat leuk dat ie 1 wit been heeft Haha! Ik vind dat hij wel een beetje op Otje lijkt qua bouw.
En Wessel is weer zo ongelofelijk kwijlbaar… Kwijl Oh wat zou ik die graag in mijn achtertuintje willen hebben Bloos Ik denk dat ik hem toch stiekem een keer ga ontvoeren, nu ik weet dat je zo vlak bij me woont Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

Dinkygirl: Bedankt voor de tips, als ik vast loop zal ik je even pb-en. Otje is al verkeersmak, maar de commando’s heeft hij nog niet onder de knie. Dan zal ik daar maar eens mee beginnen. Hij versnelt wel als ik met mijn tong klak. Maar dat is niet zo handig, want soms gaat hij dan in van stap in galop en slaat hij de draf over Tong uitsteken
Wat fijn dat het weer zo goed gaat met je paardjes Haha!

Mijn examenuitslag krijg ik donderdag rond 4 uur. Dus dat is nog even spannend en ik wil het zo graag weten!!

Cinv: Ik hoop echt voor je dat Aqua goedgekeurd wordt. Het is zo’n aansprekend mooi paardje.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:48

Wow Malin, respect dat je dat allemaal hebt bij gelezen én beantwoord hebt Haha! Haha!
Heb je Dinkey een bloedtestje laten doen ivm met die magnesium? Ze kunnen dat heel makkelijk zien, ik heb 2 van mijn dieren pas nog laten testen op selenium en vitamine E (naast gewoon bloedonderzoek) omdat ze net niet helemaal lekker waren. Mijn jaarling hengst vreet teveel (ja wat wil je met 1 hectare land en 4 ponietjes ...) en heeft last van z'n spieren. De merrie had het aan haar lever en ook aan de spieren Rolleyes
Wel goed dat Suevie zo fijn gaat, ik heb volgens mij ook al lang geen foto's meer gezien van die kanjer Haha! *hint*

Peetisgreat, pfoeh dat klinkt in ieder geval ook héél erg pijnlijk. Wat is er dan precies gebeurd als ik vragen mag?

Zasread alvast succes ivm de uitslag van je examen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:19

Jeetje Malin, echt knap van je Haha!
Heb nu net alles doorgelezen, maar ben de helft alweer vergeten. Wel slim ideetje van je om met twee schermpjes te werken haha.

Maar goed dat je nog 2 geïnteresseerden hebt gevonden. Dan kun je tenminste blijven lessen!

Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren. Moet over 3 kwartier bij vriendinnen zijn. We gaan een weekendje weg bespreken. Ga nu een lekkere brownie taart bakken als toetje. Ze wonen maar 1,5 straat verder, dus dat red ik gelukkig nog wel! Vork

Vandaag is ook mijn verzorgster van m'n andere paardje mee geweest naar X en die heeft weer wat foto's genomen. Zal de leukste nog wel even plaatsen een keer Knipoog
Heb nog nooit in zo'n korte tijd zoveel foto's van m'n paard gehad, haha Clown
Maar het is wel leuk, want je ziet hem elke keer weer veranderen. En... hij wordt toch schimmel.
Zie steeds meer lichte haren komen.

Nou fijne dag nog allemaal!!!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:36

Malin, echt knap. Ik heb ook geen twee schermen, dus dat zou niet lukken. Mijn schoonmoeder heeft dus longkanker, de meest kwaadaardige vorm. Maar eigenlijk is dat ook wel geluk, aangezien deze wel op chemo kan reageren en die andere vorm vaak niet reageert. En ze kunnen op die plaats de tumor niet verwijderen. Maandag gaat ze starten. Er komt dus een zware tijd aan.

Ik heb mooie foto's voorbij zien komen. Yenneke, die foto's van X zijn echt mooi. Mooier dan die foto's die ik heb gemaakt.

Femke, wat erg van Slash. Je hebt ook een tegenslagen te verwerken zeg. Sterkte. Je nieuwe shettie is ook erg leuk. En wessel blijft natuurlijk een plaatje. Fijn dat het al zo veel beter gaat en hij niet meer bang is met opstijgen. En hopen maar dat friesje nu drachtig is.

Idra, gave foto's van Licor. Hij is echt prachtig.

Lobke is zo goed als zeker verkocht. Maandag gaat ze op ijzers en dan wordt ze vandeweek gekeurd. Als ze goedgekeurd wordt, nemen de mensen haar direct mee. Ik zit dus ongelovelijk te balen. Meissie werd net zo lief en liep als een zonnetje.

Sorry voor de mensen die ik ben vergeten. Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor. Zal meer mijn best gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 16:15

Jeetje Aniet, wat heftig! Hopelijk slaat de chemo aan! Hoe staat je schoonmoeder er tegenover? Heeft ze zoiets van 'ik ga ervoor!'?
Hoeveel behandelingen heeft ze volgens de doktoren nodig?
Echt heel veel sterkte de komende tijd!
Enne... jouw foto's waren ook heel mooi hoor! Knipoog

Mmmmmm... heel het huis ruikt nu naar de brownie! Ik ben er vandoor!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:21

Yenneke schreef:
Jeetje Aniet, wat heftig! Hopelijk slaat de chemo aan! Hoe staat je schoonmoeder er tegenover? Heeft ze zoiets van 'ik ga ervoor!'?
Hoeveel behandelingen heeft ze volgens de doktoren nodig?
Echt heel veel sterkte de komende tijd!
Enne... jouw foto's waren ook heel mooi hoor! Knipoog

Mmmmmm... heel het huis ruikt nu naar de brownie! Ik ben er vandoor!

Zij wil er wel helemaal voor gaan. Maar af en toe haar dipjes. Maar dat is logisch. Ze krijgt nu eerst vij kuren. Ee'n kuur betekent; een week ziekenhuis met chemo en dan 2 weken thuis. Ze is dus minimaal 15 weken onder de pannen. Is best lang.

Mmmmm, lekker brownie.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:29

yenneke echt heel erg veel sterkte met je schoonmoeder,het is niet niets om dat zo dichtbij mee te maken...zoveel onzekerheid,angst en verdriet....

en dan ook nog je paardje verkocht worden...is niet leuk...

en een klein applausje voor malin,echt knap om op zoveel mensen te reageren Haha! Ja

mijn shetje staat nog bij die mensen,en ik zal hem ws over 2 weekjes gaan halen...volgende week zaten zij erg krap in de tijd,dus wordt het een weekje later..

en hij is heeeel erg lief,anders had ik hem niet gekocht,ik hoef geen kamikaza shettie Haha!

deze gaat alleen wel wat meer aan het werk als slash,hij is wat groter en daardoor ook wat beter om wat mee te doen,hij heeft als eens in het tuig gelopen,dus voorlopig gaat ie aan de lange lijnen aan het werk,hij heeft een lekkere dikke nek,met een beste onderhals,dus die mag hij eraf trainen Tong uitsteken

en malin,vind het zo leuk he,dat je het zo naar je zin hebt,en ook weer aan de slag bent met dink... Ja

echt super!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:50

Lau nee geen bloedtest laten doen, ga het gewoon eens een maandje proberen en kijken of het werkt. Baadt het niet dan schaadt het ook niet en wordt de magnesium weer gewoon uitgescheiden. Hehe ik zal snel eens foto's maken, had wel foto's van Dink gemaakt met de sulky maar ben de rest daarna weer glad vergeten Haha!

Spokie79 pfff wel heftig hoor, heel veel sterkte gewenst, voor je schoonmoeder en de hele familie natuurlijk, dat is niet nix. Echt erg voor je ook dat Lobke precies NU weggaat, daar had je nog wat afleiding aan kunnen hebben.

Yen veel plezier dalijk haha Haha! Ik wil Willy weer terug Hyper! Ik moet nog even vragen aan die andere twee op welke dag(en) dat het beste zou kunnen en dan Willy bellen om te vragen of hij dan ook kan.

Fem echt leuk, gaatie dalijk ook voor de kar? Mennen is echt ubercool Cool en zeker met een shet die het ook geweldig vindt! Ja ben zelf ook ontzettend blij dat ik er elke dag weer met (zoveel) plezier naar toe ga, heb nog geen moment spijt van mn verhuizing!

Ben net terug van stal, Dinkey en zijn vriendje zijn een half uurtje in de molen geweest in het kader van het behoud van hun wespetaille ROFL
Daarna zijn mijn vriend en ik samen naar het bos geweest, hij op de mountainbike en ik met Suev. Dat was echt leuk en gezellig om te doen! Hij vond het ook wel leuk dus nu kunnen we lekker vaker samen gaan Vingers aflikken Dr zitten alleen wel echt superveel beesten daar, grrr stilstaan en stappen is geen goed idee want Suev heeft het er echt niet op. Mijn eigengemaakte vliegenspray was niet sterk genoeg denk ik dus daar moeten we nog even wat op gaan verzinnen Vork En binnenkort toch maar eens bij de VVV kaarten gaan halen want vorige week was ik al eens verdwaald Bloos Het is daar best uitgestrekt en ben best benieuwd naar leuke routes!

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:40

gisteren heb ik ook flink getraind,we waren beiden drijf nat van zweet, wou even het bos padje aflopen om op adem te komen en uit te stappen,stonden de dazen ons al op te wachten.We zijn veel geprikt hebben jullie er ook al veel last van en wat doen jullie er dan mee.Ik heb wel de indruk dat ze dit jaar vroeg zijn Boos!

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:30

Dat idee had ik ook al dat ze erg vroeg zijn dit jaar!
Ik heb vandaag een rit gemaakt van zo`n 40 km over de Posbank e.o. Nederland is toch best wel mooi!