inrijden begon als een ramp, ze vond de bak eng omdat ze vanalles kon horen maar niks kon zien, dus de eerste rondjes waren meer een cross dan dressuur

In de 2e proef was de bak minder eng, wilde ze zelf stukken ontspannen, maar helemaal recht wilde ze nog niet worden. Het bleef spannend waar die gekke bordjes stonden en mensen en een hokje...daar maar 163 gekregen.
Maargoed ze heeft het nu een keer gezien en meegemaakt volgende week is alweer de volgende dus als het goed is is ze dan een stuk rustiger

Ik vond het wel leuk en ben ook tevreden, in de inrijbak ging ze nog mooi aan de kletter maar tijdens de proef gelukkig niet. Had ook niet verwacht dat deze keer vol ontspannen en perfect zou verlopen

esther: gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen! Selectief je merrie kiezen

kelly: sterkte vanmiddag! Is perla al gescand? Ben wel benieuwd naar je andere nieuwtje!
anouk: Ze hebben een echte pony maar willen een knuffel?! Tsjah als prince niet mee in bed mag moeten ze een andere oplossing verzinnen natuurlijk

Lisenka: handig zo'n waakhond! Was het paard snel gevangen? Succes op wedstrijd!
frank: Naast altijd vroeg wakker zijn en wat zenuwe wilde slapen niet meer...tjsha dan maar bokken

En kon je je wel inhouden toen de voltige act kwam

laura: Dat je dan kan slapen, ik zou willen weten waar die kat is

denise: Ik dacht al wat zie ik daar voor rare lucht aankomen

laura: Hij was wel erg vrolijk dus!
jasmijn: 1,5 jaar longeren? Logisch dat je iets met hem wilt doen, maar als je nu begint met longeren waarom dan nog wel zo lang wachten met rijden. Ik snap dat hij nu nog te jong is, maar als hij er na 3/4 jaar oid al helemaal klaar voor is...
Karina: dat is wel erg balen ja! Ah alle 8 grondig poetsen is ook leuk

malin: dat klinkt als flink wat huiswerk! In wat voor blok zit je nu?
bianca: wij zaten al