[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Enamorado

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:33

hee bianca. succes met de auto joh! hopelijk valt de schade mee.
ik ga voor je duimen.

marit: je kan beter lang doorzoeken en de goede bijrijdster vinden dan 1 waar het niet echt helemaal lekker mee gaat.
dan is sam net aan hem of haar gewend en dan moet je weer stoppen. ik zou alleen iemand nemen waar je echt een goed gevoel bij hebt!

en die ene site kende ik al. maar vind het buitenland en zo toch wel moeilijk. ik ga toch eens kijken in belgie bij die stal. ze hebben er momenteel meerdere staan in mijn prijsklasse.

oh danielle ((amable) je site is echt gaaf aan het worden zeg.
ben je nu echt je baan aan het maken van geven van clinics etc?
picassox gaaf paardje (wilde ik ook allemaal nog zeggen bij andere foto's maar pfff het gaat hiet zo snel en ik mag eigenlijk niet op internet haha)

wat is hij mager geweest zeg. je kan echt zien dat hij goed opknapt bij jullie. want ik begreep uit je profiel dat hij zo mager uit spanje kwam?

ik ga weer ff wat doen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:14

Hee Redina. Ga je nu toch op zoek naar een eigen paardje? Wat leuk zeg! Hou je ons op de hoogte Knipoog

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:41

Fijn Redina dat je een eigen paardje aan het zoeken bent.

Hier nog een foto van Esperanto en mij vanmorgen.
Afbeelding

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:45

@Eveline> Als ik het goed begrijp ligt een eigen paardje nu toch binnen handbereik?!
Gaaf joh,ben erg benieuwd waar je mee "thuis" komt Haha!

@Bianca> Hopelijk is er nog iets over van jullie tuut-tuut.
Ga er idd maar vanuit dat ie helemaal verragd is Boos!

@Orban> Wat ziet Espi er lief uit,was ie wel goed wakker al,hihi.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:10

Leuk Orban, mooie mistige foto Lachen Heeft altijd wel wat

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:10

orban schreef:
Fijn Redina dat je een eigen paardje aan het zoeken bent.

Hier nog een foto van Esperanto en mij vanmorgen.
Afbeelding

Leuk!!!! lekker in de mist maakt toch altijd wel grappige plaatjes Knipoog

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:49

oh wat een mooie foto! esperanto is behoorlijk aan het groeien met spieren.

cloris erg spannend zo'n clinic. ik hou het even in de gaten. ik woon in de buurt van rotterdam dus lijkt mij erg intressant.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:56

Wat wordt Espi lekker vol Orban. Mooi Haha!

Kjoetie... dat ze jullie auto teruggevonden hebben is al bijna een wonder. Ik hoop dat ze er beetje voorzichtig mee zijn omgegaan en je spulletjes hebben heelgelaten. Al ben ik bang van niet.. andermans spullen schijnen voor sommige mensen nu eenmaal geen waarde te hebben Boos!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:08

En toen waren we alweer een paar lange berichten verder Haha!
Heb weer even bijgelezen Knipoog

@Picassox: Heel veel succes ermee, vanmiddag dus geen tijd om te bokken? Clown

Redina: Leuk dat je een eigen anda of lusi wil Ja Wou dat ik ook geld had om er 1 te kopen, die paarden zijn echt geweldig Lovers

marit; ik hoop dat je snel een goede bijrijdster voor je paardje krijgt! Ja Het zal vast niet eenvoudig zijn om een leuk iemand te vinden, het moet wel klikken tussen jou en het paard natuurlijk. Veel succes Lachen

Orban: Wat een leuk paardje zeg, mis deze geweldige paarden wel zeg Verdrietig Ben stiekem wel een beetje jaloers als ik zie dat jij vanochtend nog op zo'n leukerd hebt gereden Bloos Clown hihi

Kjoetie: wat k.lote zeg van je auto Ach gut Hoop dat ie nog een beetje leeft dan Nagelbijten / Gniffelen

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 17:34

kjoetie, klinkt leuk die baan! Ik ben Adviseur P&O, dus als je tips nodig hebt! Haha! (zorg in ieder geval dat je altijd met duidelijk praktijkvoorbeelden kan komen, goed uit kunnen leggen waarom je iets goed kan doet het altijd goed in dat soort gesprekken!) (en zelfverzekerd overkomen) Clown (ongevraagd advies...)

Prinslover, weer een nieuw verzorgpaard zie ik! Een fries, blijft in ieder geval barok Haha! Bij ons op stal staat een meisje met een fries die verre van flegmatiek is zolang er niemand op zit, onder het zadel haast niet vooruit te krijgen. Knipoog

Orban, wat ziet hij er goed uit! Wat is die veranderd in een aantal jaar! (ten goede overigens) Tong uitsteken

Ik ga zeker doorzoeken naar een goede bijrijdster. Maar vooralsnog krijg ik echt bijna geen reacties.... Ze moet me ook wel echt ontlasten en niet nog meer ellende bezorgen Duivel Het moet iemand zijn bij wie je je paard met een gerust hart achter laat. Datzelfde geldt ook voor een stal overigens. Beide moeilijk te vinden.... Koe

Verder zag ik nog Picasso voorbij komen. Die is nog jong zeker? Wel goed dat jullie hem zo´n kans geven. Is toch doodzonde als zo´n kanjer naar de slacht zou gaan. Waarschijnlijk hebben jullie er een heerlijk paard aan!

jeetje, jullie gaan echt hard.... Ach gut

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:10

Lusitano, ik heb weer even in je profiel gespiekt om weer even boven te laten komen welke kanjer je ook alweer in bezit hebt Bloos
En het kwam ineens weer naar boven ja Haha! Hij is zo leuk ook die van jou, dat je daar geen reacties op krijgt zeg, erg jammer!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:30

mijn paardenspulletjes zijn er nog!!! de auto is inderdaad wel echt dood, maar mijn spulletjes zijn er nog, ze hebben er echt alleen mee gereden... ik ben zo blij Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Ja ik ben me ook duchtig aan het voorbereiden op het gesprek, maar ik moet vooral blijven ademen... aaargh vind het echt te spannend..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:36

Wat goed zeg kjoetie Pling Ik snap dat je blij bent, hebben ze teminste niet alles naar de *pieep* geholpen! En blijf idd ademen we willen je niet missen hoor Clown

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:20

Prinslover schreef:
Lusitano, ik heb weer even in je profiel gespiekt om weer even boven te laten komen welke kanjer je ook alweer in bezit hebt Bloos
En het kwam ineens weer naar boven ja Haha! Hij is zo leuk ook die van jou, dat je daar geen reacties op krijgt zeg, erg jammer!

ik (zo nieuwsgierig als ik ben Haha! ) heb natuurlijk gelijk even gekeken en ik heb er maar 1 woord voor
WAUW, wat een lekker dier (oke dat was meer dan een woord Knipoog )

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 19:24

kjoetie schreef:
mijn paardenspulletjes zijn er nog!!! de auto is inderdaad wel echt dood, maar mijn spulletjes zijn er nog, ze hebben er echt alleen mee gereden... ik ben zo blij Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Ja ik ben me ook duchtig aan het voorbereiden op het gesprek, maar ik moet vooral blijven ademen... aaargh vind het echt te spannend..

Heeeeeeeej helemaal toppie! OK dan!

Heeft het duimen toch geholpen Tong uitsteken Knipoog

Kan me goed voorstellen dat je het heel spannend vindt, ik hoop dat je het wordt!

Orban hij is idd flink aan het uitzwaren, hij ziet er goed uit!

Suevvie liep vandaag zalig aan de longe, daarna mocht hij nog even los en heft zich heerlijk uitgeleefd Hyper! Daarna was hij helemaal moe en stond na zijn avondeten met van die dromerige oogjes op stal hihi Lovers

Mijn shet heb ik ongeveer een uur staan poetsen, gisteren was hij alleen binnengehaald door iemand maar verder niet gepoetst. Ben dus 1 uur bezig geweest alle bagger eraf te krijgen Hamer Leuk hoor, zo'n kleine pony met zijn buik laag bij de grond Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:11

Loveseben: Ja he, dat snap je toch niet dat je daar weinig reacties op krijgt??

Dinkeygirl: Jij hebt ook echt fantastische paarden zeg! Die foto van je shet aan de longe in je profiel is echt mega stoer Pling
En je anda is ook erug mooi zeg Lovers Rij je echt engels met m of ook spaanse dingen?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:26

Lusitano schreef:
Verder zag ik nog Picasso voorbij komen. Die is nog jong zeker? Wel goed dat jullie hem zo´n kans geven. Is toch doodzonde als zo´n kanjer naar de slacht zou gaan. Waarschijnlijk hebben jullie er een heerlijk paard aan!

Klopt! Ja
Ideaal sportpaard, wel iets te kort in z'n rug, maar hoog op z'n benen, de pit en sierlijkheid van een Lusitano en de heetheid van een Arabiertje. Clown
Maart is onze eerste wedstrijd! Zo trots op me mannetje, dat 'ie die hele reis en alles heeft overleeft. Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:59

Picassox ik lees net het berichtje van hier boven, en heb even in je profiel gespiekt! Wat zielig dat ie zo mishandelt is in spanje zeg Verdrietig En wat goed dat jullie hem een kans hebben gegeven! Super OK dan!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:13

Prinslover schreef:
Loveseben: Ja he, dat snap je toch niet dat je daar weinig reacties op krijgt??

Dinkeygirl: Jij hebt ook echt fantastische paarden zeg! Die foto van je shet aan de longe in je profiel is echt mega stoer Pling
En je anda is ook erug mooi zeg Lovers Rij je echt engels met m of ook spaanse dingen?

Hihi Thanx Bloos Ik rijd engels dressuurmatig met hem, en buiten op zijn Spaans (vaquera).

Picasso, idd goed dat je hem een kans geeft, gaaf paardje heb je! Ik weet niet meer of ik dat al getypt had naar je hehe maar anyways, bij deze Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:20

Wow Orban, wat een mooie foto. Er zit iets mystieks in! Lachen

Picasso, dat lijkt me een ideale combinatie (aralus) voor de sport.

tottaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:58

redina schreef:
ja klopt of een lusitano.
ben rustig rond aan het kijken voor het liefst een hengst of een ruin.
en die stal kom ik vaak tegen. ik ga er zondag eens een kijkje nemen.

ohhh,,een lusitano lijkt me zooo prachtig!
en dan zo een creme zegmaar:P ben even de naam-kleur kwijt..maardie zijn echt zoo prachtig!
of een appel-schimmel(A)
naja..ze zijn allemaal prachtig!:P

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:37

gaat er eigenlijk iemand nog op wedstrijd dit weekend?
of andere leuke dingen doen?

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:56

Malin; sinds wanneer ben jij aan het Vaquera begonnen? en vertel eens even daarover want nu maak je mij benieuwd....

Hmm wat ik ga doen dit weekend? iig lekker lessen en dat ga ik dit keer eens laten filmen kijken hoe het eruit ziet Clown

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:05

pffft had een paar dagen weinig tijd, ik kan het allemaal niet eens bij lezen kom ik vanavond wel wer terug, heb eindelijk door hoe ik een foto kan plaatsen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:12

Ik ga zwarte piet zijn morgen hihi. En zondag komt mijn kleine nichtje, die bleef maar zeuren dat ze naar de paarden wil van mij Haha! (kan ze mooi op de kleine shet hihi)