Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orban schreef:Fijn Redina dat je een eigen paardje aan het zoeken bent.
Hier nog een foto van Esperanto en mij vanmorgen.
Prinslover schreef:Lusitano, ik heb weer even in je profiel gespiekt om weer even boven te laten komen welke kanjer je ook alweer in bezit hebt
En het kwam ineens weer naar boven jaHij is zo leuk ook die van jou, dat je daar geen reacties op krijgt zeg, erg jammer!
kjoetie schreef:mijn paardenspulletjes zijn er nog!!! de auto is inderdaad wel echt dood, maar mijn spulletjes zijn er nog, ze hebben er echt alleen mee gereden... ik ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben me ook duchtig aan het voorbereiden op het gesprek, maar ik moet vooral blijven ademen... aaargh vind het echt te spannend..
Lusitano schreef:Verder zag ik nog Picasso voorbij komen. Die is nog jong zeker? Wel goed dat jullie hem zo´n kans geven. Is toch doodzonde als zo´n kanjer naar de slacht zou gaan. Waarschijnlijk hebben jullie er een heerlijk paard aan!
Prinslover schreef:Loveseben: Ja he, dat snap je toch niet dat je daar weinig reacties op krijgt??
Dinkeygirl: Jij hebt ook echt fantastische paarden zeg! Die foto van je shet aan de longe in je profiel is echt mega stoer
En je anda is ook erug mooi zegRij je echt engels met m of ook spaanse dingen?
redina schreef:ja klopt of een lusitano.
ben rustig rond aan het kijken voor het liefst een hengst of een ruin.
en die stal kom ik vaak tegen. ik ga er zondag eens een kijkje nemen.