Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Orola schreef:Die bestaan toch niet volgens dit topic??
Pluttersput schreef:Nee, denk het ook niet. Op hun site staan ook alleen maar zwarte knollies *heb even gespiekt via google, was toch wel heel benieuwd hoe dat erut zag*
mellamoshan schreef:als een fries wit geboren wordt mag ie niet opgenomen worden in het stamboek dus eigenlijk geen fries. een foutje kan best voorkomen want friezen hadden "vroeger" inderdaad ook andere kleuren als zwart, maar dat is er dus uitgefokt zoals eerder vermeld.
Isis83 schreef:hoi hoi, ik heb een half fries half camargue hij is nu 8 maanden en met een beetje geluk wordt ie wit dus danheb ik een witte halve fries
Isis83 schreef:ja die heb ik zeker maar kan ze hier niet op krijgen heel raar is dat moet je maar ff uitleggen hoe dat nou moet hahaha groetjes.
Sisco4life schreef:er bestaan wel albino paarden hoor! er is zelfs een ras van de Cremello. Ik denk dat er tussen alle rassen wel een albino zit, dat is gewoon een gebrek aan pigment en dat kan iedereen overkomen.
Lijkt wel een beetje op een fries:
de cremello:
napoleon schreef:De eeuwige discussie dat er wel of geen albino paarden bestaan........
Baal er zo enorm van dat ik geen foto's meer heb van 20 jaar geleden! Ik reed namelijk op een albino pony, dit paardje mocht onder geen beding overdag de stal uit als de zon scheen en werd zomers alleen uit stal gehaald na zonsondergang...... Spierwit, met rode ogen, ben na die periode nooit meer zo'n paard tegengekomen.....
Isis83 schreef:deze week laat ik foto's zien van mijn halve fries half camargue als het lukt met die foto's hahaha groetjes
x_Charlie schreef:Nee, er bestaan geen albino paarden en ook geen witte Friezen(gezocht op internet)
disney schreef:x_Charlie schreef:Nee, er bestaan geen albino paarden en ook geen witte Friezen(gezocht op internet)
ik heb nogthans eens een foto gezien van een wit paard met rode ogen... kvond het eigelijk heel lelijk