Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tottaly schreef:hoi, het spijt me, en ik weet dat het geen fries is,
maar wil hem wel even met jullie delen! :
http://blogsimages.skynet.be/images/000 ... 2e32e9.jpg
en even voor de duidelijkheid: dit is Anky van grunsven!
boeni schreef:ik sta op een manege waar ze best veel friesen hebben staan.
er lopen er meer in de dressuur, waarvan 1 Z is!
dus ik denk dat 't wel degelijk kan! je moet alleen wel veel meer eraan werken!
sommige zijn liever lui als moe en andere zijn gewoon te stijf, maar als je goed les krijg dan kan je echt wel ver komen met een fries hoor!
ik vind een fries in de dressuur juist wel wat hebben!
ik vind 't veel gaver om een fries een z proefje te zien lopen als een gewone knol, dat heeft toch iets?!
ik vind dat 't veel knapper is als je 1e word met een fries als met een kwpn-er.
het moet dus gewoon kunnen! als je er maar wel aan werkt!
Citaat:mijn instructrice is met een friesje ook z2 startgerechtigd, en dat vind ik ook wel een heel leuk paardje
Jeany schreef:maar IK DENK dat de meeste mensen niet minachtend kijken van: ohh daar heb je die weer met zen KWPN-er.... en wel bij de fries...
Pletje123 schreef:Jeany schreef:maar IK DENK dat de meeste mensen niet minachtend kijken van: ohh daar heb je die weer met zen KWPN-er.... en wel bij de fries...
Ben je ooit wel eens met een KWPN-er gestart? En tussen de mensen gezeten die helemaal weg zijn van KWPN-ers?
Dan heb je ook als je een KWPN-er hebt wel eens commentaar van: 'Dat dier is niet geschikt voor de sport en je kan beter een ander paard kopen!'. In de paardenwereld weet nou eenmaal bijna iedereen het beter. Je krijgt om de haverklap 'goed bedoeld advies' en dan moet je zelf weten wat je daarmee doet
Je moet jezelf inderdaad niet gek laten maken, en vooral niet denken dat iedereen denkt: 'Komt ze weer aan met die Fries.'. Het is overdreven en het kost je energie die je beter ergens anders aan kunt besteden, aan je paard bijvoorbeeld![]()