Rianne1807 schreef:Solana heeft maar 1 bijnaam, ik noem haar al sinds haar geboorte ut kind.
Mist hier een letter of lees ik m zo goed?

Hier ook even meelees steen. Weinig bijzonders te melden, het is weer prut weer…
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:De lengtebuiging en ontspanning blijven een uitdaging maar gaan iedere week beter.
Het lastige is dat wanneer hij "aan" staat lastig zijn ontspanning kan vinden. Maar dat stukje "aan" heb ik wel nodig om hem bij elkaar te rijden en gedragenheid te krijgen.
Alenthe05 schreef:Kruipt even onder de meeleessteen vandaan..
Kelly wat een verhaal, hoop dat hijopknapt.
Zo is er bij mijn PRE tijdens de maagscopie een afwijking in zijn slokdarm gevonden. Hij heeft er een soort anemoon, zo'n plantje waar nemo in leeft, zitten. Deze beelden zijn doorgestuurd naar Utrecht, die wten niet wat het is. Ook zijn de beelden naar de USA gestuurd ook deze weten niet wat het is. Rare paarden die PRE's
KellyR schreef:Alenthe05 schreef:Kruipt even onder de meeleessteen vandaan..
Kelly wat een verhaal, hoop dat hijopknapt.
Zo is er bij mijn PRE tijdens de maagscopie een afwijking in zijn slokdarm gevonden. Hij heeft er een soort anemoon, zo'n plantje waar nemo in leeft, zitten. Deze beelden zijn doorgestuurd naar Utrecht, die wten niet wat het is. Ook zijn de beelden naar de USA gestuurd ook deze weten niet wat het is. Rare paarden die PRE's
Jouw verhaal klinkt niet heel veel beter.
Hebben ze wel een idee of het goed- of kwaadaardig is?
Hoe zijn jullie bij het idee gekomen om een maagscopie te maken? Wat was de aanleiding?
Ghazella schreef:[ [url=m/vuPaih.webp]Afbeelding[/url] ]
Ik kom ook even aankloppen! Ik heb een 5 (bijna 6) jarige Sorraia x Lusitano kruising, bay dun. We zijn haar nu rustig aan aan het inrijden.
Tarzan, met je eens wat betreft het paard van Elisa, ik durf er wel op te wedden dat zij ook een bay dun is en niet een valk (evt + nd1).