Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zat steeds per ongeluk aan die haren te trekken met het hoofdstel vast maken                                                         

Want met een schaar kan ik echt niet overweg haha, het gaat ook alleen om uitstekende puntjes weg te halen en niet oren helemaal uitscheren.

Ben wel benieuwd!

. 
 ze staat nu onder een 100 grams staldeken met een 0 grams regendeken er overheen als ze buiten is. Ze heeft nu nog niet veel wintervacht dus hoop dat ik het scheren zo lang mogelijk kan uitstellen. 
.                                                         
 Maar goed, hopen op het beste!                                                         
 (na het opzadelen zonder dat ik bezig ben geweest met scheren ofzo)
 of misschien wel niet 
 dus het mooie predicaat gaat aan de muur! 

)                                                         
  . Als we spelletjes of wedstrijdjes doen of springen kan hij het wel een uur volhouden.                                                         Annekeee schreef:Mijn fries gooide de hele hindernis om omdat hij het verschrikkelijk vindt.

als hij jouw basis hulpen niet begrijpt? Ik snap dat je zegt voor de afleiding maar ik denk dat het niet helemaal fair naar het paard is, omdat hij jouw basis hulpen niet begrijpt.