Leuk topic Zoey! Volgens mij geniet je echt van der:) @ Daphne geniet van je mannetje:)
Verder weer erg leuke foto's voorbij zien komen:)
Zosamaja
Geplaatst: 24-02-15 00:06
Onze Jack
Pandora2
Geplaatst: 25-02-15 19:46
Leuke foto's weer !! Jack is wel flink aan de maat, of vergis ik mij ?
Zosamaja
Geplaatst: 26-02-15 20:21
Pandora2 nou Jack oogt groter dan hij daadwerkelijk is. Hij is erg fors gebouwd voor een andalusier maar meet 1.61
Vandaag lekker in de 'woei' op buitenrit geweest! Lekker uitgewaaid nu
Pandora2
Geplaatst: 26-02-15 20:36
1.61m ?? Even groot als mijne dus...zou je niet zeggen, heb ik net een poown Jack braaf zo te zien..mijne houdt niet van woei op buitenrit...eigenlijk van niks wat fel beweegt
Haha grappig dat er zo'n verschil in dezelfde maat dan kan zitten. Ik heb ook nog een tinker die de laatste keer dat ik heb gemeten 1.51 was. Scheelt dus maar 10 cm maar als ik eerst Malibu heb gereden en dan op Jack stap lijkt hij echt vet groot
Oh jammer dat de jouwe niet zo van de woei houdt, is best lekker even uitwaaien! Maar moet toegeven zat wel zo op het paard Wat als je samen op pad gaat dan? Is de woei dan nog steeds niet leuk?
Pandora2
Geplaatst: 26-02-15 20:58
Nee, en de ruiter op het andere paard ook niet Gek dier heb bang van een bewegende ruiter op een paard naast zich...heel gek, want in de piste maakt het hem niks uit, maar buiten wil ie er enkel 10m achteraan lopen...
Gaaf zo'n fotomeeting, maar vooe mij helaas ook net te ver... Hele mooie paarden komen er weer vvoorbij.
Voor Falcao ben ik op zoek naar een andere hoefsmid. Eentje die genoeg ervaring mee heeft om barokke paarden te bekappen. Mijn hoefsmid was namelijk hard op weg om van de hoeven van paardlief een KWPNer voet te maken, inclusief lage hiel. Gevolg is dat ik hem nu al niet meer lekker op zijn bene vind staan, ook al valt het nu nog mee. Wil hem straks natuurlijk niet overbelast hebben... Dus als iemand nog een goede hoefsmid weet regio Drechtsteden/Rotterdam/Gorinchem dan hoor ik het graag!