Ik probeer twee keer per week te gaan Is 20mij stappen van stal af. Is winwinsituatie: Tych vindt t heerlijk, is ook mijn favoriete plek en is goed voor z'n benen (en das nu drama! )
Oooh geniet er maar van. Ik heb alleen maar bossen en veldwegen ook mooi maar ik hou wel van het strand. He wat vervelend als hij last heeft van z'n benen.
CPL... Is niet gek hoor, z'n papa is er op z'n 8e voor afgemaakt, en Tych is nu 8. Ben z'n hele leven al aant behandelen, maar twee weken geleden ineens uitbarsting Pijpbeen e.d. nu weer droog, maar voorkant van z'n hak aan z'n achterbenen blijft open... Frusty!!! Maar volgende maand sokken er af, denk ik. Onze merrie had t veel erger en die heb ik ook zo goed als droog gekregen, dus sta er positief in hoor!
ik vind het prima , waarom niet . alleen het is meer mee kijken (fototopic)
Fiokir
Geplaatst: 10-10-13 17:33
hallo allemaal,, weer twee foto's
hier waren we met bram en willem aan het ploegen vlakbij rolde.
dit was een paar week geleden met de koetsentocht in slochteren. als je goed kijkt zie je hoelang de combinatie is (er hang namelijk ook nog een malle jan met boom achter)
hele leuke reacties onderweg gehad, mensen die speciaal waren gekomen om de vierspan te bewonderen.
wouw gaaf zeg ik wil met mijn pony ook graag weer mennen , zoek nu nog een goedkope wagen (heb al heel goedkoop goed leren tuig op de kop weten te tikken )
Please, doe het niet goedkoop, kijk naar veiligheid! Dus geen menwagen met fietsbandjes aub. Hee fiokir, gaaf hoor! We gaan elkaar heus wel tegenkomen hier of daar...
ik zou heel graag een marathon wagen van 3000,- willen of een victoriaanse van 6000,- maar dat zit er echt never nooit niet in . het is ook maar voor af en toe een keertje (omdat rijden toch meer voorkeur heeft , en mennen meer voor afwisseling) . maar dan nog wil ik uiteraard dat alles en iedereen heel blijft .
komt vast helemaal goed (zo niet komt er geen wagen , vrij simpel) bedankt voor je tip .
gnagna ja ik heb ook wel wat wensen nog Ik heb net een heerlijke marathonwagen gekocht en heb ook een sulky of 2wieler. Ik vind het heerlijk om te mennen. En Gerrit moet ervoor strakjes
haha , wat heerlijk (vooral die kleintjes met die mega paarden zo ).
ik heb een verlanglijstje van een kilometer lang naar mijn idee zo wil ik ook ooit nog een dameszadel & een Portugees zadel (die wil ik al heel lang en hoort bij het portu. tuig natuurlijk ) en zo kan ik nog wel even doorgaan .
Die is ook heul groot voor een tinker 1.66 en 770 kilo Niet zo erg veel verschil met een trekkertje dus Het shetje is Jack, ruim 3 jaar nu en net wel/net niet 70 cm
Jeejtje das idd een grote tink. Vind hem wel echt heeeeeel erg leuk
Fiokir
Geplaatst: 12-10-13 16:50
Kvind gerrit echt leuk. ben benieuwd hoe hij er over een tijdje uitziet
De eigenaarvan bram en willem had een merrie van1010kg. (Belg) En daar zitten bram en willem ook wel bij in de buurt
renatuuh
Geplaatst: 12-10-13 22:58
Ik vraag me af hoe weten jullie dat? Ik zou het het echt niet weten, kan het wel schatten, maar toch. By the way wel leuk paarden, gerrit is zo en ik hou naast de percheron, die komt echt op nummer 1, grote Tinkers