Ik heb vandaag mijn familie uitgebreid met een (zowat) jaarling hengst (1-6-2012). Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed weet of ik hem bij barok, gangenpaard of haflinger moet neerzetten op bokt hahahaha. hij is namelijk 25% fries, 25% haflinger en 50% rocky mountain horse. Deze knapperd komt vanaf ±16 mei naar ons toe;
Marleen, proficiat met je knappe aanwinst! Ben heel benieuwd hoe die zich gaat uitvouwen! En Sjolvir, geweldig plaatje! Was je erg nat achter je oren?
MS_eventing
Geplaatst: 26-04-13 16:07
Ik had een paar dagen geleden al een paar foto's geplaatst maar hier nog een kort filmpje ! Over een paar dagen komt er ook langer filmpje online maar hier alvast een voorproefje (gemaakt door een vriendin)
nombrado
Geplaatst: 26-04-13 16:17
prachtig...maar waarom niet in kleur? volgens mij valt je paard dan nog meer op de voorgrond met die kleur!
zucht...ik ben altijd weg van die roze smoeltjes en stippies
Ik vind stiekum Cortana in kleur ook veel gaver! Zeker omdat ik weet hoe ze er in het echt live uitziet, ze is niet grijs, ze is veel meer ze is kleur in het wit.
Wel heel gaaf filmpje. En ja, jij en Cortana kunnen vliegen. Wees heel wijs met je prachtige paard, zo een vind je niet snel weer.
Sjolvir
Geplaatst: 26-04-13 20:46
Babsding, drijfnat tot achter mijn oren.. En heb zelfs water gehapt. Hij stampvoet plonst nogal overdreven door water, valt dan in 3 stukken uit elkaar en het waterballet is gigantisch!
Babsding
Geplaatst: 26-04-13 21:26
Sjolvir; Wow! Te gek, ja!Geweldige foto, ook!
Mijn vriend denkt helaas dat water bijt, als ik erop zit. Zoals ik al heb aangetoond, gaat hij erin liggen in zn eentje...
Gaaf filmpje hoor, van Cortana. Ben t alleen ook eens, denk dat kleur nog mooier is. Tis al zo'n knapperd!!
Supergaaf filmpje van Cortana! Wat knap dat jullie dit samen kunnen.
Sjolvir, leuke spatterfoto's!
Marleen, die kon wel eens heel mooi opdrogen! Gave kleur!
Nombrado, wat een knapperd!!
MS_eventing
Geplaatst: 27-04-13 09:38
Dankjewel allemaal , ja overat kleur vind ik ook! Maar andere filmpje komt wel gewoon in kleur! @ sjolvir, jij ook echt superleuke spatterfoto s en wat komen er mooie paardjes hier in dit topic langs! >3
Femke_Tweety
Geplaatst: 27-04-13 13:47
Ik blijf hier steeds bijlezen -en genieten van de mooie paardjes-. De laatste tijd heb ik wat minder gereageerd, heb het wat druk gehad. Maar nu heb ik wel weer een leuk beeld voor in dit topic. Het is bewegend beeld, filmpje dus. Van een kuikenmak barokkie mee op buitenrit!
Heerlijk zo'n zwerf paard, om mee door bossen te trekken.
furioso
Geplaatst: 28-04-13 16:32
lisaaaatjuuh ze ziet er goed uit!
Linde ziet er met haar 2 jaar al heel knap uit
Neron kan ook kunstjes zie ik hij staat heel goed met dat hoofdstel
nombrado hij heeft echt een knappe kop !
babsding jij hebt ook heerlijke mannen in je weide lopen hoor !
lusitano mooi zo voor de koets ! Wil ik ook ooit doen mennen is zooo leuk
amable zeer mooie foto van Jauke ! Hij kijkt zo trots en knappe Llevado
TAVA die spelletjes kent Fur ook maar al te goed
Sanne is cute
Marleen ik hou van die kleur ! echt speciaal ^^
Toobs lekker aan het plonsen
Cortana is een prachtje ! En een heel mooi filmpje van jullie !!
Vandaag een uitgebreide fotoshoot gehad met Furioso Vrijheidsdressuur, los op de weide en het rijden staat op de foto Hopelijk kan ik jullie straks al wat tonen
Ik volg ook nog steeds braaf het topic, maar ging niet zo vaak bij mijn knappe kind kijken. Sinds vrijdag staat hij echter lekker bij ons 'thuis', dus nu kan ik heeeeeeeel vaak kijken
Die Friese grasjes zijn ook wel erg lekker
Gekortwiekt... De helft was al zo kort, dus ik heb het zondag maar gelijk getrokken. Een van zijn opfok-maatjes wilde graag kapper worden. We hebben hem vriendelijk verzocht een ander beroep te kiezen (dressuurpaard of zo)
Ik ben er achter dat hij ook best grappig kan lopen. Tip van de dag: kijk daar ook naar als je een paard koopt, niet alleen of je verliefd bent op zijn mooie bruine ogen
Caeruleus, lekker dat hij bij huis is. Inderdaad beroepskeuze van weidegnootjes kan beter. En ach.. bruine ogen om verliefd op te worden zijn wel fijn. Moet eerlijk zeggen heb liever heel braaf vriendelijk paard dat minder goed kan lopen, dan een secreet op stal dat de sterren van de hemel sjouwt. Maar ja, ben dan ook echt recreatie ruiter ten top.