Wat een buffel inderdaad zeg! En de rest is ook weer genieten om naar te kijken!
XshaartjeX
Geplaatst: 23-05-12 11:21
Nog een van mn les
Luckystory
Geplaatst: 23-05-12 11:22
Wat een gave merrie shaartje!
Featherlight
Geplaatst: 24-05-12 16:00
Hier Islera en haar vader Distinto X hetzelfde hoofdje ?
Barroco
Geplaatst: 24-05-12 19:01
Ben dit topic helemaal kwijtgeraakt de laatste tijd! Maar het is alweer ver gevuld met prachtige foto's: vond de serie van Mo erg mooi, en Viky ziet er ook netjes uit.
Ook van Bandito weer eens wat foto's, we wisselen momenteel dubbele longe, vrijspringen, grondwerk en rijden zonder zadel af, dit omdat helaas mijn zadel toch niet goed ligt. Mocht iemand nog een Zaldi New Kent zoeken?
Chim en ik zijn de galop aan het oefenen. Ze wordt nu wat (te) fanatiek en gaat dus wat te hard of te hoog springen waardoor ik zelf ook wat met mijn handen omhoog vlieg of mijn benen te veel aanklem, maar we vinden het allebei erg leuk om te doen! Fanatiek Hertje
madelief88
Geplaatst: 26-05-12 20:59
Allemaal weer prachtige plaatjes! Ik heb er ook eentje, beginnen nu ook de oprichting uit zijn bovenste lijn mee te pakken, lang en laag kan hij inmiddels prima en hij krijgt ook wel de leeftijd voor het betere werk (is vandaag 9 geworden ):
Van mijn knappe kerel even twee wat slechtere kwaliteit. Volgend weekend waarschijnlijk even foto's maken, dan is meneer jarig! Maar maar even zien hoe het weer dan is (why the hell heb ik het eigenlijk niet dit weekend gedaan? Totaal niet aan gedacht natuurlijk!)