Ahhh, Zaza op de laatste foto heel schattig, op de 1e heel blij!
My_chimanga, ach.. off day.... kan gebeuren....
haha, true... Ze hield het dit keer alleen bij een paar rare galop-sprongen en wat gemopper, dus daar viel mee te leven Zaza heeft daar dan wel wat van weg op de eerste foto Houdt het spannend he?!
onley
Geplaatst: 18-09-11 14:54
Adana op haar nieuwe plek en haar voorlooppige vaste plek ook!
Heeey!wat leuk!oom van Pancho en papa samen op de foto! Ooit zou ik graag samen Pancho en Cantaor op de foto willem!
Zitouna
Geplaatst: 19-09-11 16:16
Ilonab ben benieuwd, lijkt me een erg gaaf paardje!
Lusitano ik heb in het bpb HK topic nog 2 foto's met mij erop, maar echt 'gereden' hebben we nog niet, het was echt meer even 5 minuten erop, voor de eerste keer een rondje. Hij zou wel al ingereden zijn en het opstappen was ook geen probleem, maar verder kent hij duidelijk nog niet veel, dus daar zal nog wel wat tijd in gaan zitten. Het jonkie is er ook nog niet helemaal klaar voor. Hoop wel van de week weer eens op de vos te stappen als ik foto's heb zet ik wel wat hier neer Heb je nog recente foto's van jouw knappe Sam?
Panchoman, wauw!
Flip wat een lief koppie toch
Een stel knappe Friezen!
Chimanga, vind haar echt een leukerdje
Leuke merrie Zaza!
Wat een schatje is Adana toch
Knappe Hinc!
Heb een overzichtje gemaakt van Mabrouk, van toen we hem net hadden tot hoe hij nu is geworden. Weet niet of iemand nog een mager scharminkeltje heeft en ergens hoop uit wilt putten, maar ons ukkie is toch aardig opgeknapt al zeg ik het zelf [ITP] Broekie, in 1,5 jaar van schrielkip naar gouden krachtpatser
En om er nog maar een foto bij te doen, hij is al wat ouder maar vind hem zo lief..
Anoniem
Geplaatst: 19-09-11 16:39
Altijd weer zo gaaf die mannen van jouw, bewijst toch maar weer dat hengsten ook lekker bij elkaar kunnen.
laulau85
Geplaatst: 19-09-11 17:05
panchosil schreef:
Heeey!wat leuk!oom van Pancho en papa samen op de foto! Ooit zou ik graag samen Pancho en Cantaor op de foto willem!
Haha wist niet dat pancho van cantaor is joh. Leuk!!!
panchosil
Geplaatst: 19-09-11 17:14
laulau85 schreef:
panchosil schreef:
Haha wist niet dat pancho van cantaor is joh. Leuk!!!