[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 21:49

Hee Malin, dat werkt goed, gewoon datum roepen. Wie in de gelegenheid is, is welkom hoor dinsdag de 15e!
MINI-MEETING BIJ KARINA :D

Regine, ik heb dezelfde cap en ik vind 'm wel mooi maar ik vind 'm toch wel best warm, ik word er dan al gauw weer slordig mee :o

Yenneke, YEAH, goede berichten. Hardstikke mooi joh.
Rico z'n rugspieren zitten inmiddels in een continue kramp, een teken dat hij onbelast nu toch ook veel pijn in zijn rug heeft. Hij is ook chagerijnig naar Ullkenney en Extra, en wil niet meer zo heel graag aangeraakt. Eigenlijk vind hij alleen nog maar eten leuk. Hij hoest niet noemenswaardig maar je hoort hem wel vaak weer flink ademen, dus dat gaat ook weer achteruit.
Ik ga echt m'n best doen om een dag te vinden dat ik makkelijk wat langer weg kan, maar dat valt niet mee hier met werk en lessen en kind en paarden en honden.

Wat is Shaggy dapper, hij doet me ook aan Robijntje denken...

Nishada, wat superstoer zeg! Wel heel spannend... en zo snel al! Dus Urbino mag mee... anders zou je het niet doen denk ik, of wel? En had je nu niet ook nog een ander paardje? Nou hopelijk ga je af en toe in de gelegenheid zijn ons wat verhalen te vertellen! Is Bartabas nou degene van Zingaro? :o

Was gezellig in Arnhem op de NH-dag, nog wat meetings, heel leuk. Van hier in ieder geval Debby, Noor en Mol gezien. En nog veel meer mensen die ik veel te lang niet gezien had, het was helemaal social event ;) .
Speelbal gescored en meteen mee gespeeld thuis, Veludo stapte er meteen of af, maar Peanuts was hem voor, die had ooit al eens jaaaaaren terug geleerd een balletje te rollen, en die ging gewoon gelijk vol het spel in haha, zo grappig. Nugget vond het maar eng, en Girasol heeft alles rustig staan bekijken. Die mag morgen, want daar heb ik daarna nog even fijn mee gereden. We zijn nu zelfs in allebei de galoppen geweest! Hij is er wel nog heel groen in hoor, denk dat ie dit nog niet veel gedaan heeft. 't Is ook nog maar een kleuter van 5 natuurlijk, dus ik ben blij toe hoor. Maar supertrots op hem! Vandaag echt niet 1 keer aan het rennen gegaan, kon hem eigenlijk oppakken zoals ik gisteren gestopt was, al veel rustiger als de eerste keren.

Anoniem

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 21:55

Leuk Karina, dat ik niet de enige ben! Op 1 of andere manier geeft dat wel een 'warm' gevoel. Soms ook confronterend maar ik weet gewoon dat het beter is zo!

NH dag klinkt dus gezellig, moet ik ook volgend jaar heen eigenlijk!

Heb je nog foto's van je prachtpaarden? :))

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:01

Nhdag klinkt leuk!

Laulau, dit is bij surrae

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:02

Gave foto's :j

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:11

meld me ook nog ff.
gezellig hier weer vandaag. leuke verhaaltjes gelezen.

alleen ff ego:
vanmiddag naar de efteling geweest. het zag er vanmorgen al naar uit dat ik redelijk op tijd klaar zou zijn met werk. bedacht me om maar naar de eft. te gaan ipv de drunense duinen omdat het toch goed weer zou worden. kaarten van de appie hadden we al/nog liggen. en zo geschiedde. wat een drukte zeg, bij droomvlucht 1,5 uur wachttijd. dat hebben we niet gedaan, wel de piranha, carnaval,, sprookjesbos, treintje, spookslot en de fata kunnen doen. kids helemaal gelukkig, wel allemaal megamoe ondanks dat het maar dik 5 uurtjes was. eigenlijk lang zat. op het parkeerterrein nog een poortje gemolesteerd. we stonden helemaal achteraan, bleek de voetgangerspoort op slot en zouden we helemaal weer terug moeten en omlopen. frankie wordt dan dus boos en sterk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:13

Leuk, efteling, hoorde al dat het zo rete druk was ja :=

Boze Frankie :+

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:16

was wel mooi, aan de andere kant van het hek stond net een mevrouw ons te vertellen dat zij ook helemaal om waren gelopen. toen zagen ze mij dus ff dat hek openmaken. tja zo kan het ook zei ze. je zag d'r denken: waarom hebben wij dat niet gedaan? achter ons aan ook weer een blije familie die er nu ook door konden. bij de parkeerkaartontvangster het geval maar ff gemeld en het enige wat zij ervan vond was dat we toch echt om hadden moeten lopen. jaaa, dikke l*l !

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:55

Mies: Ik houd mijn hart vast, maar de pret in concoursen is inmiddels op een dusdanig niveau, dat ik regelmatig mezelf afvraag wat ik er doe. :+ Gelukkig vind mijn concoursmaatje dat ook en gaan we samen minderen. Haha. Maar nu voel ik wel vooruitgang, dus ik hoop van harte dat ik na deze winter éindelijk eens L2 mag gaan proberen.
Ze staan dan wel bij Frankiej, maar ook ik ben heel trots op mijn zoontje!

Martine: Veel wit? Sam had als jong paard ook veel wit langs de ogen, maar nu is het zo goed als over. Hij is ook rustiger geworden, maar ik had aan hem ook de handen vol. Hij is erg eenkennig, maar gelukkig wel goudeerlijk. Maar ik vond dat toen ook niet mooi. Dat weet ik nog. Ik wil van die echte volle reebruine ogen. Gelukkig voldoet ie daar nu wel aan. :+
1.80 is hoog! Ik heb de mzzl dat ik maar een uk ben van 1.72 m. Als ik dat al haal. Dan kun je overal op! Ik rijd Despi niet vaak hoor. Maar het vrijheidsdressuur met hem is wel leuk en ik knuffel hem net zo graag als Sam. Maar verder is het idd Frank zijn paardje en ieder een paard is wel fijn, want het is heerlijk om samen er op iut te gaan.

Denise: Jaah, ik ga 27 september naar HAarsteeg met Sam. Hij stond nu even alleen. Hooguit 5 minuten hoor. Maar hij weet nu wat ik dan doe... haha Ik laat me niet op mijn kop zitten door een paard. :P

Sanne: Ja, Sabrina gaat momenteel heel erg goed! Zit ook op een roze wolkje! en 27 september ga ik naar Haarsteeg met Sam. Tof, joh! Jij doet ook veel toffe dingen met Doos! En Iggie een fitnessbal. Ik dacht dat ie daar Saturno voor had? Haha.
Hoe lang gaat je stage duren? Dat is minder om je paardje een poos niet te zien. Maar ja, stage is voor de toekomst. Dan krijg je een mooie baan en paardje aan huis... :Y)

Malin: The future guys hadden allemaal quarters of in elk geval bonte paarden. Ze leken nog niet op hafjes! Haha, en hun namen zijn genoemd, er zat geen Ad bij. Maar ook respect daarvoor zeg. Ik vond het heel mooi om te zien.
Joh, beterschap met Dink en zalig dat het zo lekker gaat met Suevo en dat de stal zo meezit. en uhm, Sam heeft maat 205, dus helaas en ik heb ook niet veel dekens nodig.
Horka verkoopt caps ook in het bruin. 52 euro volgens mij. Ik heb er zo één. Bevalt me uitstekend. Past goed en soms voel ik hem niet eens zitten.

Saida: Sam houdt idd ook van doorrijden. Gelukkig is hij inmiddels zo ervaren dat het goed gaat. Maar idd. Volg je eigen gevoel hoor!
Wat betreft verzekeren, volgens mij is het via Amev. Die van Sam. Ik wil het wel voor je nakijken, maar dan wordt het morgen. Sam is toen voor het laagste bedrag verzekerd en dan all-inc. Voornamelijk, omdat Sam als jong paard nogal van racen hield (en nog) En wij waren bang dat ie in een draad zou komen. Dan hadden we ons aankoopbedrag weer terug. Een vriendin van mij zit elders en duurder en die is absoluut niet tevreden over haar verzekeraar. Ik wil het haar ook wel vragen hoe het precies zit?

Martine: Wouw, wat een leukerdje! Ik hoop dat je geen narigheid tegenkomt en dit een gouden paardje blijkt! Jullie passen heel mooi bij elkaar! Hoe heet ie? Ik denk dat je gewoon je gevoel ook moet vertrouwen en zo zie je maar! Die goede koper komt ook. Wijs om geduld te hebben!

Cynthia: WOW, dat is veel vooruitgang! En die vlieg is spectaculair. Ik vind Roelie wel een beetje groot ogen voor haar. Is het paardje wat kleiner of hoe moet ik dat zien? En je dochtertje weer rijplezier. Was er iets voorgevallen?

Bedouin: Die waar ik boekte was Trailfinders. Dat was ook een heel goeie en niet zo populistisch als Time Out. Trailfinders geeft kleinere ondernemers een betere kans vind ik. Ze verzorgen een prima aanbod tegen een eerlijke prijs en hun folder ziet er niet zo gelikt uit als Time Out. Maar ze hadden mijn vakantie prima aangeprezen. Echt keurig. zou er zo weer boeken!

Ja, castreren is een verhaal apart! Hier zijn de paarden allemaal op jonge leeftijd gecastreerd. Meestal voor hun 2e. Alleen Despi vormt een uitzondering. Die is dit jaar geruind. Iets waar we van geleerd hebben dat nooit meer te willen, dat wel. Maar ja, Desp is er niet minder om en het was gewoon niet anders. Met 6 kleine kids op het terrein en eventueel vriendjes is een hengst gewoon riskant. Dus dat is vanuit een heel ander oogpunt ook gedaan. Ben benieuwd naar je besluit!

Ilona: Heerlijk gewoon! Ja, toevallig wist ik dit en ik wilde zien wat Sabrina vond van die future guys. Ze kan zo lekker miepen dat iets niet kan. haha. Ze was sprakeloos... Basje heeft het nu nog over de traktors! En ik houd er van om dingen te zien en te leren. En altijd oppas... tja, dan neem je ze maar mee hè? :+ Vandaag zijn we naar de Efteling geweest. Kindjes waren heeeel zoet!

Regine: Heel charmante foto! En lekker gereden lees ik Tof!

Jenneke: Zo, dat is goed gegaan!!! Keurig. Wat is de toegevoegde waarde van de pessoa teugel? Had hij die nodig dan? Haha, wat een leuke een ruintje die op een merrie leek... :z En wat een kabaal kunnen ze maken hè?

Laura: Ik heb de kans nog niet gehad om naar de BB te gaan. Staat bovenaan mijn lijstje. Morgen bakker, bb, ...
En Hinc heeft springbloed! Wow! En een jong paardje beleren blijft leuk hè? Altijd weer interessant wat ze wel en niet accepteren. Gaat netjes dus!

Esther: Mooi! Leuke foto's! Ga je nu toch mee?

Jasmijn: Oei, toch geen mexicaanse griep?? Beterschap!

Karina: Wat fijn dat Zonnebloem zo lekker mee wil werken. Leest als een leuk weekend zo!

Jellie: Hoeveel caps heb jij? Ik voel me wel heel a-modieus hoor. Heb er maar één en dat is een zwarte... :o Mooie foto's van Flantje! Ziet er goed uit! Aan de beentjes te zien is het al even geleden?

Robijn: Ja en Frank heeft nu ook attracties voor nieuw aangezien, die ik dik 20 jaar geleden al had gezien... Haha. Hij kende die grote walvis nog niet met die bootjes, die tegenover het schip staat. En er was een Mime-speler verkleed als vliegende hollander. De kids stonden stijf van schrik toen ie in eens bewoog! Maar ze gingen er wel mee op de foto, behalve Bas. Die vertrouwt zo iets dan weer niet haha. Maar het is was idd behoorlijk druk! Het is wel leuk geweest.

Sjaad: Footooo! En spannend. Hopelijk gaat het het helemaal worden en wordt je emigratie een succes!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:58

Karina ik was heel graag gekomen, maar ik kan niet. Ben wel vrij 15 september maar ook heel erg jarig ;)
Ik vind de cap niet warm, ben er echt heel blij mee. Gek dat dat verschilt. Had er overigens hiervoor eentje van LAS een mega dure, die zat wel net iets lekkerder maar na een ongelukje met de vrachwagen :+ was ie heel erg plat _O- En ik wilde nu een bruine.

Jellie wat een mooie foto's, waar is dat precies??

Frank groot en sterk hahahah... ik zou ook niet omlopen nee... pfff!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:59

Dat het leuk geweest is is natuurlijk het belangrijkste :j

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:08

Vanmorgen hadden we nog wat opschudding hier.

Frank had al gezegd, dat ie de bak zou sproeien, want dan bleef ie mooi hard en glad. Opa kwaad, want nu was ie te nat. Dat was ook zo, want Frank had niet gedacht dat zijn systeem zo uitmuntend zou werken! Dus ook de hoefslag stond vol water en zo kwam ik tot het besluit om dan maar een rondje te doen met Sabrina en Prince.

Ik wilde opa niet verrassen, dus liep langs hem en mijn neefje op diens pony, zodat ie wist dat we weg waren. Wat doet die? Hij gooit het hek open en stuurt mijn neefje achter Prince aan met zijn pony. Opa ging een fiets zoeken. dus ik met knikkende knietjes op pad. Prince vertrouw ik voor 200%. Kan niks mee gebeuren. Maar wat als die van mijn neefje er uit naait? Dan kan ik die niet tegenhouden! Dus ik heel monter dat ze allebei maar lekker moesten gaan genieten en een beetje op de oortjes van hun poown moesten blijven letten. En op pad. Neefje begon te ontspannen en zelfs te kleppen! En de pony liep achter Prince en voelde zich vertrouwt. Niks aan het handje dus! Opa kwam er aan en daarna? Pffff, wat een kletsert is ie dan zeg! Mijn neefje werd meteen weer aan het werk gezet. En Sabrina kon slapen op haar pony, want die deed toch niks! Dus ik zo: Ja goed hè? Wat is ie mak hè? Haha. Pony (Ja, Prince ook)móest aan de teugel en zo maar door. En Sabrina maar kakelen en pret maken haha! Ze noemde opa zelfs een zeurpiet! Uiteindelijk heeft ze ook een heel stuk gedraafd. Opa riep nog, dat ik dat wel niet lang zou volhouden. Duh, mijn conditie is prima, nog beter dan ikzelf had gedacht!

Na het buitenritje moesten ze van opa nog 2 rondjes in de ponywei stappen om uit te stappen. Sabrina had de smaak te pakken, dus hoppa in draf! En Prince had er niet op gerekend dat de wei wat afloopt, dus die ging steeds harder draven. Oortjes naar voren en hoppa, met piepende voetjes door de bocht! Sabrina vond het fantastisch! Vermaakte zich echt super en opa stond met de tenen krom. Begon al weer scenario's te schrijven wat Prince zou doen: Over het hek springen! Hahahahaha. Ik lag dubbel! Dat is dik 1.20 m hoog! Moesten de teugels korter. Sabrina vond dat niks. En toen opperde opa om de hulpteugels op Prince te monteren. Ja, daag! Maar dat moest, want het was goed voor Prince. Ik heb het verboden! Ik zei nog: "Ze is pas 6 jaar! Laat dat kind lekker spelen!" Maar hij ziet het nu helemaal zitten met Sabrina. Ze is heel vrij met haar pony en ze galoppeert ook al. Hij wil haar op zijn pony. Van mij mag dat, maar dan wel met Frank erbij en anders niet. Sabrina vindt opa gelukkig niet interessant als instructeur. :+ :D Al met al weer goed verlopen! En Sabrina wéér een ervaring rijker! 1 oktober gaat ze het op de ponyclub proberen. Ik hoop echt dat ze dat leuk vindt.

Omdat de efteling een uur langer open was, hebben Frank en ik het rijden maar laten zitten vandaag... :Y) De Efteling was heel erg leuk!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 02:36

Jellie leuke fotos als je nou ff had doorgereden had je koffie bij me komen drinken :+

Regine wat een mooie cap zeg heb je die vindt ik echt gaaf :D ook een leuke foto.

evdpanne wat een gaaf paard heb je wat voor ras is dat en leuke fotos hoor ;)

sjaad gefeliciteerd wat gaaf joh , maar dat zal een hele verhuizing gaan worden?

Anouk en Frank tja wie gaat er dan ook op zondag naar de Efteling :? hadden jullie beter een dagje bij mij kunnen vertoeven hadden we heerlijk een koets ritje kunnen maken in den Böckenrijders bos (ja toch ook een beetje efteling :+ )maar ik zeg eerlijk ik had ook niet omgelopen hoor ;)

Anouk Roelie is 181 cm groot en weegt 45 kilo dus te zwaar is ze zeker niet iets te lang maar dat mag niets uitmaken vindt ik zeker niet voor zn TOP trainster, Xaquira ia 160 groot dus groter dan onze Marialva ;) maar ze is nog jong 5 jaar en moet nog veel barokker worden ;)

kon niet slapen heb weer knallende hoofdpijn en ben weer enorm duizelig |( zal straks weer stil zijn thuis onze kleine meid moet weer voor het eerst naar school |(bah weer die stille en lege ochtenden

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 07:08

Gooooedemorgen :D

Frank poortje gemolesteerd :D

Anouk, ik heb 3 caps. 1 oude zwarte, de blauwe maar die is ook wat minder geworden.
Daarom pasgeleden de bruine gekocht. Foto's zijn een paar jaar oud.
Hahah zo'n Mimespeler is ook wel verdacht, geef Bas gelijk :D
Leuk hoor Efteling, is voor mij jaaaaaaren terug dat ik er gewees ben.
Laatste x park was met Haloween bij six flags of hoe heet t nu...
Opa een zeurpiet :D En leuk dat ze vanaf 1 okt gaat lessen :)

Oeps Regine je paardrijcap een ongelukje met vrachtwagen niet overleeft :))
Dat was in Oosterhout/Breda bij surrae in het vrije bos. Kan je overal rijden en mag je ook van de paden.
Is zo leuk daar. Alleen erg jammer dat ze t parkerterrein af hebben gesloten.
Dat was wat veiliger dan langs de weg parkeren..

Marialva, jij zit daar dus in de buurt, bofkont!
Als we naar t bos gaan, gaan we altijd die kant op.
Slecht geslagen :(:) en sterkte met je lege huis strakkies..

Fijne dag allemaal!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 07:25

Regine, dankjewel!

Prinslover; Ja het is eigenlijk wel heel snel inderdaad. Ik moet zelf ook nog even aan het idee wennen! Maar ik heb er wel heel veel zin in.
Even kort uitgelegd wat de academie is;
Academie van Bartabas is een academie die artiest-ruiters opleid. In eerste instantie is het een opleiding om ruiters op te leiden voor zijn paardentheater Zingaro. De academie is gevestigd in de koninklijke stallen van Versailles ( de oude stallen van Lodewijk XIV ). Zij werken voornamelijk met cremekleurige Lusitano's, maar ook met Criollo's en Sorraia's.
Je begint normaal gesproken als student en dan kun je uiteindelijk in 3 jaar ruiter worden, zo gezegd. Als je ruiter bent, ben je ook klaar voor de show die gegeven wordt in de academie zelf. Ik ga nu een jaar in opleiding. Ik krijg iedere dag rijles en krijg 's middags les in allerlei andere kunstvormen ( o.a. tekenen, dans, zingen, schermen ).
De overige tijd werk ik als groom op stal ( ik hoef niet eens stallen te doen, alleen maar paarden verzorgen ), totdat ik klaar ben om zelf de shows te rijden en dan dus ook 'ruiter' ben.
We slapen allemaal samen 10 minuten rijden van de academie af, in caravans. Ze moeten bovendien ook kunnen touren. ( in de tweede week van oktober gaan de ruiters ook op tour ). Ik begin vanaf 1 oktober.
Waarschijnlijk gaat Urbino dan mee en gaan zij bekijken of hij ook als paard in de academie past. Daar hoop ik echt op!
Vandaag mailen zij mij het contract en mijn salaris.

Yenneke, het heeft inderdaad in Bit gestaan! Wij waren zaterdag met 6 sollicitanten. Vier Franse mensen, één Italliaanse en ik uit Nederland. Ik ben de enige die aangenomen is.

Evdpanne; nee, het is geen stage. Het is een vaste baan. Ik krijg nu een contract voor een jaar.

Robijntjah; Ik zal de foto nog laten zien.

Heikedenise; dankjewel

Idra; Had het dan gedaan! Ik heb in de loop der jaren ook geleerd dat je moet durven wil je ergens komen. Zo zie je maar dat het goed uit kan pakken. Wie niet waagt wie niet wint he! Ik denk dat ik vooral mijn Hyves blijf updaten, want voor veel internet heb ik zeer waarschijnlijk geen tijd. Ik weet niet eens of ik daar internet heb.

Karina; Urbino mag op proef mee. Bartbas is inderdaad diegene van Zingaro, ja!

Marialva, ja het klopt, het wordt écht een verhuizing. Best wel spannend eigenlijk.

Bedankt iedereen die ik niet beantwoord heb.
Sorry voor mijn lange ego-berichtje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. :o := O:)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 07:31

Nishada, ik ben geen 20 meer helaas en heb hier andere verplichtingen (huis af te betalen, vriend, paard). Het is praktisch dus niet allemaal meer mogelijk om mijn dromen na te streven. In ieder geval echt toppie hoor! Ik ben heel benieuwd!
Fijn ook dat je een salaris krijgt als student en dat Urbino mee mag. Licor zou niet echt in het plaatje passen denk ik :D

Oh ja, Yenneke, wat fijn van je dagen bij de ISPH! Zal wel genieten zijn!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 07:45

Moggel! Ga even bijlezen vanaf dinsdag!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 07:46

Idra; ja inderdaad. Je moet alles kunnen ( en willen ) achterlaten. Gelukkig heb jij thuis ook je eigen superknappe grand prix Iberiër hengst!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:26

Karina, de 15e is voor mij gewoon een werkdag dus ik kan niet mee met een mini-meeting helaas, dat zou dan in een weekend moeten zijn ;)
Waardeloos dat Rico niet zo heel goed gaat, hopelijk kan je hem er nog een beetje uitkrijgen hoor..

Lobke, die kleigrond is idd waardeloos met nat weer, maar gaan ze in de zomer dan weer terug of heb je bij je nieuwe stalling genoeg buitengang voor ze?

Sjaad, wat een geweldige move zeg! wat een kans! super en ik hoop dat je je paard mee kan nemen want om die zo lang onder te brengen bij iemand anders is toch ook een hele opgave lijkt mij ;)

Ik moet nu eerst even verder lezen want ik geloof dat ik hetzelfde als Barocco onder de leden heb, koppijn en bleegggghh.

Heb gister trouwens wel gestart weer en met een 2e en 1e prijs ook weer 2 winst in de pocket, score van dit weekend is dus 3! nu heeft de Koning even verlof :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:28

Hier heel even weer een ego berichtje:
Werd vanmorgen wakker met een gezwolen ooglid, en de hoofdpijn neemt weer toe naarmate ik wakker ben. Dokter gebeld en ga er met een uurtje heen. Als ik terugkom kan ik hopelijk bijreageren.

Maar deze wilde ik nog even met jullie delen:
Afbeelding

Na de shire-rit mochten we ook nog wat gekke dingen doen met de paarden. Ook zei Joke (begeleider) dat we er wel op mochten staan.
Wij (Rick en ik) waren de enige die dat gelijk te harte name.
Dapper he, van dat vriendje van me ;)
Frank, zie je maar dat jij niet de enige bent die gek is haha.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:59

$#@@$^&^& :( , heb ik net heel netjes bij gereageerd, is alles opeens weg!!!!!

Even snel nog.
Ik ben gisteren naar de NH dag geweest en het was best leuk.
Daar kwam ik Karina nog tegen,was leuk!

Het was voor mij vooral een hoog O ja gehalte.
Sommige dingen vond ik wat minder maar ik heb ook veel leuks gezien.
Kreeg weer helemaal zin om met Xantha aan de lange teugel te gaan werken.

Vandaag moet ik weer naar het ZH voor mijn infuusje en morgen ga ik weer een ochtendje werken!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 09:05

Super Cloor! Bij ons op wedstrijd wil het nog steeds niet echt lukken, ik heb nog maar 1 wedstrijd gereden waar ik zelf tevreden mee was. Het moet gewoon allemaal nog veel beter. Aanstaande zondag weer.
Weidegang is voor mij ook nummer 1 qua belangrijkheid, dus ik ga zien hoe het evolueert: ik zeg mijn huidige weides nog niet op, zodat ik eventueel in de zomer terug kan komen. De nieuwe stal heeft ook weides, normaal mogen ze daar in zomer dan ook op, maar die afspraken moeten nog verder gemaakt worden. Ik ga kijken hoe het evolueert :)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 09:05

Deb! Jij gaat gek worden als ik zeg dat die hersenloze bij voor vrijdag hebben ingepland voor een schiettoets!!!!

Ik ga zo even regelen dat ik niet hoef en dat het ook erg weinig nut heeft, aangezien ik met mijn schietoog niet kan zien...

GRMBLLL!!!!

Mensen wat hebben jullie veel geschreven zeg!!! Zie veel plaatjes voorbij komen. Op Sjaad had ik al gereageerd in haar eigen topic, maar nog even... GEWELDIG MEID!!! Ben jaloers!

Martine had ik ook al gemaild... Zucht... Balen zeg!

En verder ben ik nog bezig!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 09:11

Suelza schreef:
Deb! Jij gaat gek worden als ik zeg dat die hersenloze bij voor vrijdag hebben ingepland voor een schiettoets!!!!

Ik ga zo even regelen dat ik niet hoef en dat het ook erg weinig nut heeft, aangezien ik met mijn schietoog niet kan zien...

GRMBLLL!!!!

Mensen wat hebben jullie veel geschreven zeg!!! Zie veel plaatjes voorbij komen. Op Sjaad had ik al gereageerd in haar eigen topic, maar nog even... GEWELDIG MEID!!! Ben jaloers!

Martine had ik ook al gemaild... Zucht... Balen zeg!

En verder ben ik nog bezig!

Whaaaaaaaaaaaaaa NEEEEEEEEEEEEEE, dat kan je toch wel veranderen he!!!!!!!!!!!! -O-

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 09:15

Ik kan toch niet schieten...

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 09:22

Ja das waar.