MINI-MEETING BIJ KARINA

Regine, ik heb dezelfde cap en ik vind 'm wel mooi maar ik vind 'm toch wel best warm, ik word er dan al gauw weer slordig mee

Yenneke, YEAH, goede berichten. Hardstikke mooi joh.
Rico z'n rugspieren zitten inmiddels in een continue kramp, een teken dat hij onbelast nu toch ook veel pijn in zijn rug heeft. Hij is ook chagerijnig naar Ullkenney en Extra, en wil niet meer zo heel graag aangeraakt. Eigenlijk vind hij alleen nog maar eten leuk. Hij hoest niet noemenswaardig maar je hoort hem wel vaak weer flink ademen, dus dat gaat ook weer achteruit.
Ik ga echt m'n best doen om een dag te vinden dat ik makkelijk wat langer weg kan, maar dat valt niet mee hier met werk en lessen en kind en paarden en honden.
Wat is Shaggy dapper, hij doet me ook aan Robijntje denken...
Nishada, wat superstoer zeg! Wel heel spannend... en zo snel al! Dus Urbino mag mee... anders zou je het niet doen denk ik, of wel? En had je nu niet ook nog een ander paardje? Nou hopelijk ga je af en toe in de gelegenheid zijn ons wat verhalen te vertellen! Is Bartabas nou degene van Zingaro?

Was gezellig in Arnhem op de NH-dag, nog wat meetings, heel leuk. Van hier in ieder geval Debby, Noor en Mol gezien. En nog veel meer mensen die ik veel te lang niet gezien had, het was helemaal social event

Speelbal gescored en meteen mee gespeeld thuis, Veludo stapte er meteen of af, maar Peanuts was hem voor, die had ooit al eens jaaaaaren terug geleerd een balletje te rollen, en die ging gewoon gelijk vol het spel in haha, zo grappig. Nugget vond het maar eng, en Girasol heeft alles rustig staan bekijken. Die mag morgen, want daar heb ik daarna nog even fijn mee gereden. We zijn nu zelfs in allebei de galoppen geweest! Hij is er wel nog heel groen in hoor, denk dat ie dit nog niet veel gedaan heeft. 't Is ook nog maar een kleuter van 5 natuurlijk, dus ik ben blij toe hoor. Maar supertrots op hem! Vandaag echt niet 1 keer aan het rennen gegaan, kon hem eigenlijk oppakken zoals ik gisteren gestopt was, al veel rustiger als de eerste keren.