Jongens sorry sorry ben echt heel druk, kan het even allemaal niet bijhouden dus ben even in de meeleesmodus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en hij straalde helemaal
hihi. We hebben verder een gezellige avond gehad, ik ben alleen een beetje lek geprikt door de muggen

zasread schreef:Pipi: Zijn ze Mynke daar nu ook aan het inrijden?
).
volgens mij wordt dat een kanon onder het zadel! Zoveel power in dat paard!
leonietje schreef:Ik moet nog bijlezen, was alleen even nieuwsgierig Femke, waar heb jij Wessel naar toe gebracht voor het zadelmak maken?
Ik heb inmiddels 2 pony's bekeken en had geen klik, beide waren brave pony's ze deden me alleen weinig.
Nu heb ik zitten denken, vriendinnetje kwam er eigenlijk mee..wat als ik Jacolien een paar weken naar iemand breng die haar van haar angsten af kan helpen ??? Ik heb veel gelezen over balingehof , heeft iemand hier ervaringen met deze stal ?
Ik vind het ook wel erg bijzonder dat Licor zo in een boek staat te blinken
Dan ga je toch wel weer even beseffen hoeveel geluk je hebt dat je zo'n koning van een paard in je achtertuin hebt staan
Het volle broertje van Yoshi komt ook te koop, maar die is nu pas 1 maand, dus dat duurt nog even hè! Het is wel een hele mooie, een moorkopschimmeltje (de zwart/witte versie van Yoshi dus).
Na 7.5 jaar samen met mijn vriend zijn dit soort romantische acties helaas niet meer van de partij 

Ik ben dit weekend bij mn vriendje en heb gelukkig gister geen regen of onweer gehad (flevoland) ben ik wel blij om. Werd zelfs een beetje 'bang' toen ik hoorde dat 2 mensen zijn gesneuveld bij het noodweer van gister. Vandaag lekker wezen fietsen bij vriendlief en zijn nu gezellig bij zn moeder thuis. 
Ik heb geloof ik al dik een week niet meer op Xender kunnen rijden door omstandigheden als 3 dagen een dood paard in de piste/naast de piste en een grootvader die in het ziekenhuis ligt. Gisteren wou ik weer vol goeie moed gaan beginnen en overtrekt het hier natuurlijk in no-time met pekzwarte onweerslucht
Naja, vanavond goeie keer zullen we maar denken... 
)
Dus toen maar een klein takje geplukt van een boom, hij wilde alleen aandraven als ik een tikje daarmee gaf (nouja, tikje, een aai, want dat takje stelde echt geen klap voor
). Toen veel overgangen stap-draf gedaan, totdat hij uiteindelijk wel een keer op mijn been aandraafde, toen beloond en uitgestapt, maar hij was aardig moe (druktemakertje
) 

,errug kwijlbaar...

Hij is nou al zo breed, reken daar nog maar is een paar jaar intensieve arbeid aan spieren bij
Alleen zonde van z'n manen, heeft hij een beetje last van zomereczeem ofzo dat hij ze afschuurt?