Heerlijk gereden met Goya, lekker buitenritje en we pakken dan soms wat dressuur oefeningetjes mee. Meneer ging helemaal sjouwen, rug "omhoog", achtervoetjes eronder en heel verzameld.. Heerlijk
Nu op naar t werk, weer kokkerellen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Was echt goed pissig dus toen we terugkwamen hem in de bak maar even flink laten lopen. Toen had meneer ineens veel minder zin haha...

. Al ben ik er sinds een tijdje achter dat er toch ook echt leuke merrie's tussen kunnen zitten, maar toch blijven ruinen favoriet.

. De een te jong, de ander te oud, de volgend net bevallen, en de rest te mini of te kreupel. Ergens doe ik iets fout
. 

.

ze zeggen dat paarden altijd op hun eigenaar gaan lijken 

hoe voel je je nu?
ik ben nooit echt een merriemens geweest maar met Yippie werkt het dan wel weer, is gewoon een manwijf denk ik 
enig idee waar die spanning vandaan komt?
Ben helemaal blij, een leuke meid die weet waar ze het over heeft, en Yippie ging zo ontzettend fijn sjouwen op het einde dat ik er met een enorme smile opzat
klassieke dressuur dus voor mij wel een andere trainingsopbouw, maar Yippie pakte het heel makkelijk op en ik voelde echt het verschil. Dus ik heb het me maar comfortabel gemaakt en een grote divan op de roze wolk gezet. Ik heb popcorn en chocomelk, wie komt erbij

Hoe gaat het nu met Veludo? Daar ging het toch wel al iets beter mee?
. Heb vriendin van mij op advertentie gewezen en nu wil ze wel gaan kijken en zit zij me weer wat aan te praten.... Zij gaat voor de vierjarige
. http://link.marktplaats.nl/246922142
fijn dat de les goed ging 
.
.
. Hij kon hem nog net bij de manen pakken en weer in de wei krijgen
. ( moppie heeft bijna nooit een halster om)
. Atlas vind dat ook altijd zo heerlijk, als ie water ziet staat ie met zn been hoor! Maar nog wel aan de conditie werken dus
.
. Lijkt wel een beetje een eenhoorn nu
.
Nee gewoon een hoofdkussen is al voldoende. Maar vandaag ging het al weer stukken beter. Maandag ga ik het weer perberen.
De zandbak is dan nog behoorlijk hard kan ik je nu vertellen. Geinig dat Bandiet ook bandietig was vandaag. Tjonge dat is al de derde PRE al vandaag... Wijs hoor om te wachten. Lekker laten uitgroeien voor je erop stapt. Ik begrijp je ongeduld echter ook wel een beetje. Een jaar duurt lang als je iets heel erg graag wil! Bij Sam was dat ook al zo. Ik wilde er zoooo graag op rijden! Die was bijna 3 toen er een zadel op ging. Maar hij was toen al behoorlijk paard hoor. En we hebben het toen heel kalm aangedaan. Dessie was 4 toen we hem kregen en toen was ie nog een echte pup. Ik vind het overigens voor WPN'ers ook erg vroeg.