[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:48

Haha, Lau, ben ik wel ff onderweg ;)
Heerlijk gereden met Goya, lekker buitenritje en we pakken dan soms wat dressuur oefeningetjes mee. Meneer ging helemaal sjouwen, rug "omhoog", achtervoetjes eronder en heel verzameld.. Heerlijk
Nu op naar t werk, weer kokkerellen..

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:29

Heey
Cyrina gefeliciteert :D
malin : hopenlijk blijft het goed gaan met het paard van je vriendin ;)
soeske : fijn dat je heerlijk gereden hebt :D

Met moppie gaat het redelijk goed :)
hij heeft nog steeds weinig last van het weer :D
zijn oog is ook weer normaal en niet meer pijnlijk :D
Gister weer eventjes gewandelt. Dat vond ie helemaal super :D
Ik iets minder want ik heb enorme rugpijn :(.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:00

moppielover fijn dat moppie het wandelen lekker vond. En beterschap met je rug...

Suus haha is niet echt de moeite waard voor een ritje van een uur denk ik haha

Nou het buitenritje ging niet zoals gepland....
Eerst lekker gelongeerd op de wei tot meneer lekker rustig was.
Daarna opgezadeld en naar het bos. Mn moeder liep mee en ook nog een vriendin met de jack van de manege.
Nou hij heeft de eerste 15 min geen 10 tellen normaal gestapt. Alleen maar dribbelen en verzameld draven.
Moest tot 2 keer toe wegschieten. Daarna op de terugweg sprong hij bijna bij mijn moeder in dr nek....
hij stijgerde en draaide haar kant op. Daarna deed hij het nog een keer maar niet naar mijn moeder en bokte uit. Dus de capriole zit er ook al op :P . Was echt goed pissig dus toen we terugkwamen hem in de bak maar even flink laten lopen. Toen had meneer ineens veel minder zin haha...

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:27

Zo, ik ga voorzichtig aan wat bijreageren :Y)

Denise, fijn dat jij ook erbij komt op de roze wolk :)

Iloon, leuk, springen!! Mooi dat ie het goed deed :D
En gelukkig maar dat je weer vol vertrouwen op hem heb kunnen rijden, erg belangrijk.

Peet, fijn dat het weer wat beter gaat met je vinger!
Dan hebben jullie dus zo een hond en een kat, gaat dat goedkomen denk je :+

Sanne hahaha, die Iggie, wat een clown zeg.. Zal vast geen kwaad kunnen gok ik.
Oehhh en die foto is ENG!
Gaat t nog een beetje daar?

Gabriella, nog gefeliciteerd!! Je bent lekker verwend zo te lezen :)

Moppielover; fijn dat t beter gaat met moppie.

Debby ahhh te schattig. Al moet ik eerlijk zeggen, vind dat jonge spul heerlijk om naar te kijken,
maar als ik op mezelf ga en een kat neem, word het een al wat oudere, rustige opgevoede knuffelkat :P
Haha schattig dekentje op je hond.

Benthe, goed zo, een paar uit het asiel gehaald, hopelijk mogen ze heerlijk een lui leventje met veel muizen hebben ;)

Jan, je blijft lekker doorgaan he met die rare foto's :P
Ze zijn wel echt briljant zeg, wat een kop trekt Banjer..
God wat is dat gegroeid he, weet nog zo goed dat t zo'n klein hummeltje was.

Malin... ooohhh ik smelt echt gelijk voor Boomy... Jammer dat ik (nog) niet op mezelf woon, anders had ik hem zo overgenomen, wat een droppie!!!
Hopelijk komt alles goed met t paard van je vriendin.

Melissa, leuk veulentje!!

Anouk, wow, heavy joh! Klinkt erg pijnlijk, voel je je al wat beter?
Ja, gaan zeker ergens een rit maken. Gaan in augustus, dus dan zal t blijkbaar iets minder mooi zijn, maar goed, ik zie het wel ;)

Cloris, wow Alegra is wel veranderd zeg, ze ziet er goed uit!!

Michelle, succes he, zometeen :D

Evdpanne, tsja, leuk he merrie's ;). Al ben ik er sinds een tijdje achter dat er toch ook echt leuke merrie's tussen kunnen zitten, maar toch blijven ruinen favoriet.

Kelly, jammer van de dekking, maar.. Mi Caro Sueno klinkt erg goed moet ik zeggen als nieuwe aanwinst ;)

Lisenka, gelukkig maar dat het niet 1 van jullie paarden was, maar kan me voorstellen dat de schrik er aardig inzit!! Een echte waakhond dus die Banjer.
Succes met Otto morgen, ik hoop ook niet dat je t gras van dichtbij mag bestuderen.

Cyrina, gefeliciteerd!!

Frank, hoe was je rit?

Laura, poeh heftig hoor op zo'n buitenrit, is het vrolijkheid wat ie eruit gooit of gewoon dwars zijn?

Zooo..
Vandaag een buitenritje gedaan op Furia, Madelief moest werken vandaag en t was al zo lang terug dat ik een buitenrit had gemaakt dus heerlijk zo'n 1,5 uur naar buiten geweest, Fuur was braaf maar wel vrolijk en energiek.
Oh nog even in t algemeen; nee, ik ga nog niet op Bandito voorlopig, daar wacht ik toch echt mee tot volgend voorjaar. Maar het is leuk alvast andere (niet belastende dingen) uit te proberen.
Wil hem 2x in de week een kwartiertje aan de longe gaan doen nu, en dan de ene keer met een zadeltje op en de andere keer niet. Binnenkort eens met een dubbele longe aan de slag.

Vandaag had ik Bandiet even aan de longe gedaan, er was namelijk een vriendin mee dus wilde het even laten zien hoe braaf is was, en vandaag was ie natuurlijk dan heerlijk pittig haha :Y)
Hij ging zelfs vol in galop (en wat is ie dan sterk) staart als een volg en hupsen he haha.
Lekker ding is het :D
Oh en gister was mn Robert er nog (tandarts annex hoefsmid), en die heeft een melkkiesje eruit gehaald, dus die heb ik nu, apart joh, had nog nooit een kies gezien maar die zijn wel apart hoor.
Ook zn hoeven zijn dus gedaan en daar was ie superbraaf mee, mn hoefsmid was verbaasd over hoe anders die was, qua uitstraling en doen (vorige keer was ie nog de hele poetsplaats aan t doorspringen).
Ook voor t eerst zo'n mondklem om bij zn tanden te komen was ie erg braaf mee, al is is ontzettend gevoelig in zn mond, dus voorlopig ga ik niet meer met bit werken maar moet er een kaptoom komen.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:12

Jasmijn, is je hoefsmid/tandarts toevallig Robert v Raadshoven?

Cyrina gefeliciteeeeerd!!

Nou, hele dag vrij en in m'n eentje zonder afspraken, prachtig weer, woon in de allermooiste omgeving, heb 8 paarden/pony's (met het veulen erbij dan), en er zat er geen één bij waar ik mee buiten kon rijden |( . De een te jong, de ander te oud, de volgend net bevallen, en de rest te mini of te kreupel. Ergens doe ik iets fout }:0 .

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:26

Jup :D
Hahaha ja Karina, ergens doe je iets fout denk ik ;)
Balen hoor.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:27

Balen karina :(:).
Ik had vandaag ook ontzettend veel zin om te gaan rijden maarja dat gaat nog niet met moppie.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:28

Ben net thuis van de AR-opleiding. Het was vandaag weer leerzaam en Suev deed het goed vandaag! Heb een erg interessant gesprek gehad over Suevo's rug en bovenlijnbespiering en over mijn zit. Het sloot allemaal erg aan bij wat ik zelf al voelde en hopelijk kan Steffi dit volgende week zaterdag bevestigen en me ermee verder helpen. Misschien ga ik binnenkort ook eens een maseur laten komen want ik denk dat hij daar veel baat bij zal heben. Verder moet ik erg aan oefenen met Suevo met stretchen, dus lang en laag en het neusje eruit, zowel aan de hand als onder het zadel. Ook moet hij fijngevoeliger leren nageven op de druk van de kaptoom, dat moet ik dus nu gaan oefenen want de oefeningen zelf kent hij allemaal en beheerst ze goed. Dus we gaan lekker aan de gang met ons huiswerk 8-)

Paardje van mijn vriendin heeft weer gemest en gegeten, dat gaat dus rap de goede kant op! :j

Verder nu ff geen tijd om bij te reageren, moet nog met de hond uit en eten koken :Y)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:35

even uit t hoofd hoor :o

Ilona, Wat fijn dat het springen zo goed ging! jullie zijn goed bezig :D

Sanne, dat beest van jou is niet echt normaal he := ze zeggen dat paarden altijd op hun eigenaar gaan lijken :Y)

Gabriella, nog gefeliciteerd! en wat ben je verwend :D

Moppielover; pff wat een toestand met moppie zeg, veel sterkte ermee.

Debby en Benthe leuk dat kattenspul. wij hebben ook weer jonkies op stal, te schattig gewoon :D

Jan, is Banjer een exceemhond? dat zou de deken verklaren :j

Malin, boomy is echt snoezig, en brr verhaal van het paard van je vriendin, kan me voorstellen dat het dan opeens akelig dichtbij komt..

Anouk, dat moet je niet tevaak doen hoor :(:) hoe voel je je nu?

Cloris, Ik zag nog prachtige fotos voorbij komen van Piep, en wat fijn dat allegra het zo goed doet!

Evdpanne, hihi merries := ik ben nooit echt een merriemens geweest maar met Yippie werkt het dan wel weer, is gewoon een manwijf denk ik :+

Lisenka, ik kan me zooo voorstellen dat je hart in je keel zit als je dat hoort haha.. fijn dat het goed is afgelopen.

Cyrina, gefeliciteerd!! En nog vele jaren :D

Laura, dat was dus geen ontspannen ritje begrijp ik := enig idee waar die spanning vandaan komt?

En dan nog een Bandietje met een gevoelig mondje.. lijkt me gaaf om een kies te hebben, van Yippie heb ik er tot nu toe nog geen gevonden..

Nou mijn les vandaag was een groot succes :D Ben helemaal blij, een leuke meid die weet waar ze het over heeft, en Yippie ging zo ontzettend fijn sjouwen op het einde dat ik er met een enorme smile opzat :D klassieke dressuur dus voor mij wel een andere trainingsopbouw, maar Yippie pakte het heel makkelijk op en ik voelde echt het verschil. Dus ik heb het me maar comfortabel gemaakt en een grote divan op de roze wolk gezet. Ik heb popcorn en chocomelk, wie komt erbij :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:36

fijn dat het met het paard van je vriendin beter gaat dinky,

en jasmijn ja straks hebben we een kat-hond-cavia`s en de rest dan nog he
een hele dieretuin ahhaha
en tja hoop dat het goed gaat met de hond en de poes

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:17

Jasmijn haha die deugniet van een Banditto. Altijd als je wil laten zien hoe braaf ze zijn he haha!
Wel fijn dat hij met de rest zo braaf was!

Karina en Moppielover balen dat jullie niet buiten konden rijden. Maar ook niet alle buitenritjes zijn prettig ;-)

Malin fijn dat het zo super ging met Suevo en dat het paardje van je vriendin hard vooruit gaat!!

Bianca fijn dat het zo goed ging joh!!!

Ennuh waar de spanning vandaan kwam. Ik was door het weer en de grote hoeveelheid modder een paar dagen niet naar het bos geweest plus dat ik normaal eerst altijd even binnen rij voordat ik naar buiten ga maar dat ging niet door de hoeveelheid mensen die aan het rijden waren...
Daarnaast is hij helemaal hengst door enkele hengstige merries op stal...
En hij heeft door dat als hij zijn tong helemaal oprolt (net niet over het bit zeg maar) ik heeeeel weinig te zeggen heb.
Dus morgen maar eens flink losgooien denk ik haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:23

Cyrina Gefeliciteerd!!

Malin Goed nieuws over je vriendin haar paard! En ook nog eens fijn dat je les AR zo goed ging! Ik zou ook graag eens een keer bij David willen lessen.

Jasmijn Bandito is nu 2,5 toch? Om eerlijk te zijn vind ik het dan nog heel vroeg als hij nu al wordt gelongeerd en een bit in krijgt. Nu ben ik met X ook wel laat begonnen (kocht hem helemaal groen toen hij net 4 was en zat er net voor zijn 5de verjaardag voor het eerst op) en doe ik het misschien wel heel rustig aan, maar je kan nog zo lang van je paard genieten. Het wisselen van de tanden gaat nog wel even door en hij is nog volop in de groei. Hij zag er al lekker vol uit op de foto's, maar hij is nog lang niet uitgegroeid. Ik wil je hier niet persoonlijk mee aanvallen hoor, want natuurlijk weet ik dat je het beste met hem voor hebt en hem onwijs veel liefde en aandacht geeft, maar zo denk ik er wel over.
Maar wel leuk dat je weer even een ritje op Fuur hebt gemaakt! Rij je nog wel vaker op hem?

Laura Hincapie krijgt praatjes, haha. Heeft hij ook wel de leeftijd voor nu. Zeker nu hij toch wat serieuzer aan het werk wordt gezet, hormonen beginnen op te spelen en hij zichzelf begint te ontdekken.

Kjoetie Super dat je zo'n fijne les hebt gehad!! Helemaal als je de eerste keer al lekker hebt afgesloten. Soms is het toch even wennen aan elkaar en aan de manier van lesgeven.

Karina Jij doet duidelijk iets niet goed! :Y) Hoe gaat het nu met Veludo? Daar ging het toch wel al iets beter mee?

Ik heb net les gehad en heb fijn gereden. Had wel last van m'n spier in m'n rechterschouder. Ik blokkeer daar te veel in. We werken nu wat meer aan de stelling en rechtsom is zijn moeilijke kant. Er zaten wel goede stukjes tussen, maar ik ga zelf dan ook helemaal schots en scheef op hem zitten. Linksom gaat het een stuk makkelijker en kan ik meer aan mijn houding denken. Rechtsom ben ik te veel bezig met de stelling te behouden en hem ook tegelijkertijd los te houden, zorgen dat hij niet naar binnen valt, zorgen dat hij blijft lopen maar ook weer niet te hard, enz, enz. Pfffft... dan begint het echte rijden pas en das nog niet zo makkelijk! :Y)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:27

Haha Yenneke maar dat vind ik helemaal niet erg hoor dattie dat doet. Hoort erbij. Maar had zo op een heerlijk ontspannen ritje gehoopt dat het goed tegen viel haha...
Oeh irritant zeg last van je schouder. En dan mensen zeggen dat paardrijden geen sport is hahaha....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:31

Nee, hoort er ook bij! Op het buur-land staan nu vier paarden. Twee merries en twee ruinen en die merrie's die zijn nu zo hengstig als wat. Zat in het begin ook op een vibrerend paard, haha. Hij moest even laten horen dat hij er ook nog was. Hahaha.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:38

Achja wat de lente al niet met ze doet he haha!
Nou die merrie die helemaal weg is van Hincapie staat echt al op 20 meter afstand te plassen als ze hem ziet. De eigenaar zit nu heel de tijd Ik wil nooooit meer een merrie haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:43

Hahaha pismerrie! ;)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:12

Yenneke, bitje was eigelijk omdat ik gewoon met hem wilde wandelen en hij nogal sterk kan zijn, en hij vond t allemaal eerst nogal eng. Ga nu dus met een kaptoom werken.
Voor de rest, aan de longe 2x in de week 10 a 15 minuten lijkt me niet erg zwaar, vooral omdat t voornamelijk stap-draf is (al was ie vandaag behoorlijk vrolijk overigens, en ging ie wat harder).
Hij komt uit 2006, geen geboortemaand vermeld maar zal nu dus wel 3 jaar zijn.
Ben het met je eens dat hij nog lang niet volgroeid is, daarom ga ik er nog lang niet op, pas als ie 4 is (volgend jaar dus).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:19

Ik ga me in gevaarlijke wateren begeven :P. Heb vriendin van mij op advertentie gewezen en nu wil ze wel gaan kijken en zit zij me weer wat aan te praten.... Zij gaat voor de vierjarige :=. http://link.marktplaats.nl/246922142

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:26

Heey
dankje kjoetie :) fijn dat de les goed ging :D
Laura : Balen dat het niet zo goed ging.
Malin : Fijn dat het beter gaat met het paard van je vriendin :).
esther : Wat een gave paarden zeg, vooral die 4 jarige :D

Moppie was vanmiddag bijna ontsnapt :P.
De stal eigenaar wou een stukje maaien. Normaal blijft moppie altijd in de wei dus liet hij de draden open. Maar vandaag ging moppie er van door :P. Hij kon hem nog net bij de manen pakken en weer in de wei krijgen :P. ( moppie heeft bijna nooit een halster om)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:54

lekker geklets hier vandaag.

jasmijn: heerlijk gereden met Fuurtje.

laura: ook al buiten geweest, alleen niet zoals gewoonlijk. tja hoort erbij he. modder?? hier is alles gortdroog, ook de drunense duinen. enne wat m'n onderschrift betreft: in dat topic was ie nog hengst dus laat ik het zo maar staan

karina: tijd voor een 9e paard??? haha

sanne: wedde op de voorpagina van bokt..... met een aanrijding van een shet

vanmiddag dus een lekkere rit gemaakt. het was wel wat ver maar een cafe was dicht dus zijn we doorgereden naar de volgende. die extra afstand viel nog wat tegen. des heeft nog niet zo veeel conditie als sam en die fjord maar hij hield zich kranig. de omgang met de fjord (merrie) viel alles mee. hij reageerde meer op de andere paarden die we onderweg tegenkwamen. bij de rustplaats mepte die zelfs nog eens met z'n voorbeen toen er een hengstige merrie langs hem heen liep. oja ook nog bijna een keftekkeltje om zeep geholpen: die vond het leuk om in fjords staart te klimmen en vlak langs des z'n achterbenen te springen. dan haalt ie uit ja. echt op een haar na. verder was ie vrij dwars vandaag met de trailer. terug heb ik zelfs z'n halster provisorisch omgebouwd naar het monty halster. toen was het zo gepiept. thuis nogmaals gedaan.
verder bijna zwemles gehad, kan nog wat worden met een strandrit......: bij een groot ven (ijsbaan) wilden we ff een stukje erin. mooi niet dus bij des. ikke eraf en hem meegenomen, dan vertrouwt ie het wel en hoppa in het water meteen volle kracht klauwen met voorbenen haha ik was meteen al nat. er weer uit en opgestapt. opnieuw erin ging nu wel. en tuurlijk meteen weer klauwen. daarna ging ie al zakken door de knieën, oeps. benen er goed aan en flinke mep met de zweep deed hem toch maar bedenken.
oja en voor het eerst van me leven op een bang bibberend paard gezeten. achter dat gesloten cafe een hertenkampje. ineens zag ie ze bij de omheining staan. bonk in de remmen en bibberen joh haha. maar ook weer langsheen kunnen praten. tja grote mond, klein hartje hoor die dessie!
Laatst bijgewerkt door frankiej op 09-05-09 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:59

Hahahahahaha lekker bad gehad :). Atlas vind dat ook altijd zo heerlijk, als ie water ziet staat ie met zn been hoor! Maar nog wel aan de conditie werken dus ;).

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:29

ff een foto spammen van een gekke bui. ik vond een grote denneappel tussen een paar takjes geklemd dus kon hem er al stappend zo tussenuit trekken....

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:35

hahahahaha leuke foto, hij vind ook alles goed he :). Lijkt wel een beetje een eenhoorn nu ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:00

Cyrina, wat leuk dat je paard weer geniet van het gras! Samaranch zou niet zonder kunnen hoor. Ennuh...
GEFELICITEERD!!!!

Saida: Hechtingen? Waarvoor? Ik heb drie kids gehad, maar hechtingen ken ik niet... :+ Nee gewoon een hoofdkussen is al voldoende. Maar vandaag ging het al weer stukken beter. Maandag ga ik het weer perberen.
Ik snap jou niet, je houding was pet, maar je paard ging voor het eerst zo maar doen wat je benen vroegen? haha!!! Zo kan ik ook praten. Gevoelsmatig is het dan pet, maar in de praktijk doe je het beter dan verwacht. Fijn dat je toch weer vooruit bent gegaan.
Wouw wat een mooie fries!

Lisenka: Die verdraaide WPN'ers ook! Samaranch is ook al zo! In nieuwkuijk was het ook al grote spanning en sensatie! Succes. Ben benieuwd hoe het gaat.

Laura: Toevallig hoorde ik vandaag dat dat als kinderfeestje kan in Den Bosch.. Haha, kan leuk zijn als ze 7 wordt. Maar ze heeft een goed excuus: Ze mag van mij niet op turnen, dus zij zal het niet kunnen. Mama's ook... }:)
Ik probeer overigens wel af en toe alleen te rijden. Sam moet gewoon werken, of er nu 10 of 1 loopt in de bak. Zijn aandacht moet dan bij mij zijn, maar ja, ik mag dat wel vinden of hij het daar mee eens is... In het bos overigens wel.. haha, ik wou ook wel mee. Ach Hincapie had hetzelfde geroken als Dessie? Hij had er ook last van vandaag volgens Frank. Hij wou zelfs in bad! Je moeder zal wel geschrokken zijn? Wist je dat de pubertijd bij paarden rond het 5e jaar ligt. Bij Sam heb ik dat geweten!
Fijn dat Nala weer vooruit gaat. Ze kan in elk geval haar oog houden.

Jasmijn: Hij ging net zo hard als bij jou, maar ik hing er al langs. Hoe het kwam? geen idee. Maar dan heb je een idee van mijn dilemma. :D De zandbak is dan nog behoorlijk hard kan ik je nu vertellen. Geinig dat Bandiet ook bandietig was vandaag. Tjonge dat is al de derde PRE al vandaag... Wijs hoor om te wachten. Lekker laten uitgroeien voor je erop stapt. Ik begrijp je ongeduld echter ook wel een beetje. Een jaar duurt lang als je iets heel erg graag wil! Bij Sam was dat ook al zo. Ik wilde er zoooo graag op rijden! Die was bijna 3 toen er een zadel op ging. Maar hij was toen al behoorlijk paard hoor. En we hebben het toen heel kalm aangedaan. Dessie was 4 toen we hem kregen en toen was ie nog een echte pup. Ik vind het overigens voor WPN'ers ook erg vroeg.

Karina en Angela: had even gebeld, dan had Sam wel meegewild? Ik kan nu toch niet...

Yenneke: Klinkt als een bekend probleem. Elk mens is aan één kant beter. Ik heb ook al heel wat afgegymd zo. Sam heeft het op links. Volgens mij was het jouw tip met de zweep. Ik doe altijd mijn handen even heel dicht bij elkaar en dan voel je ook al heel veel verschil. En mijn instructrice heeft van mijn teugels eens een circel gemaakt en die me zo laten vasthouden. Ook geen rijden, maar ook heel leerzaam.

Malin: Die Suevo van jou wil ik ook wel eens zien. Toch wel een beetje mijn bruine favoriet... Een masseur kan ik je alleen maar aanbevelen. Ik heb het één keer gehad en het is weldadig. Ik zou het vaker willen.

Kjoeti: Klinkt als een blijvertje! Lekker nagenieten op je roze wolk en bij mij gaat het nu helemaal kriebelen. Ik wil er ook weer op!

Esther: Wouw! Ik kwijl er ook van... Daarom zoek ik daar niet op, op MP...

Angela: Haha, Moppie voelt zich duidelijk stukken beter haha! Gelukkig maar dat ie haar op tijd te pakken had.

Prince had geluk vandaag. Het overbuurmeisje is al wat ouder en lest op een manege. Ik bood aan dat ze Prince even zou pakken. Ze is stukken vooruit gegaan en ze draafde behoorlijk met hem. Ze had hem echt leuk aan de slag met veel wendingen en overgangetjes. Prince was er moe van, haha! Maar je kon zien dat ie genoot om even niet te hoeven nadenken over zijn tempo en eens echt gereden werd. Hij ging super aan de gang en liet zich makkelijk rijden. Kind en pony waren in hun element. Sabrina heeft daarna ook gedraafd. Die wilde toch niet achterblijven!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 23:49

Saida; Ik wilde de 'gok' gewoon wel nemen mbt Alegra en het sprak me aan daarom heb ik haar toen gewoon laten overkomen ;)

idefix4; Wat haar blessure precies inhield heeft die fokker eigenlijk nooit duidelijk gemeld, ze zou kreupel zijn door een val en mijn gokje was dus dat ze wellicht ooit een veulen zou kunnen krijgen, dat haar blessure zo extreem zou zijn was best wel een schok en ging alles uit naar het kijken of zij uberhaupt overlevingskansen zou hebben. Haar wil om te overleven en haar ongelofelijk vrolijke karakter hebben er voor gezorgd dat ze er nog is en nu zijn de plannen danig gewijzigd, dekken gaat niet vanwege haar scheve bekken, ze kan een veulen niet ter wereld brengen vermoed ik.