lekker geklets hier vandaag.
jasmijn: heerlijk gereden met Fuurtje.
laura: ook al buiten geweest, alleen niet zoals gewoonlijk. tja hoort erbij he. modder?? hier is alles gortdroog, ook de drunense duinen. enne wat m'n onderschrift betreft: in dat topic was ie nog hengst dus laat ik het zo maar staan
karina: tijd voor een 9e paard??? haha
sanne: wedde op de voorpagina van bokt..... met een aanrijding van een shet
vanmiddag dus een lekkere rit gemaakt. het was wel wat ver maar een cafe was dicht dus zijn we doorgereden naar de volgende. die extra afstand viel nog wat tegen. des heeft nog niet zo veeel conditie als sam en die fjord maar hij hield zich kranig. de omgang met de fjord (merrie) viel alles mee. hij reageerde meer op de andere paarden die we onderweg tegenkwamen. bij de rustplaats mepte die zelfs nog eens met z'n voorbeen toen er een hengstige merrie langs hem heen liep. oja ook nog bijna een keftekkeltje om zeep geholpen: die vond het leuk om in fjords staart te klimmen en vlak langs des z'n achterbenen te springen. dan haalt ie uit ja. echt op een haar na. verder was ie vrij dwars vandaag met de trailer. terug heb ik zelfs z'n halster provisorisch omgebouwd naar het monty halster. toen was het zo gepiept. thuis nogmaals gedaan.
verder bijna zwemles gehad, kan nog wat worden met een strandrit......: bij een groot ven (ijsbaan) wilden we ff een stukje erin. mooi niet dus bij des. ikke eraf en hem meegenomen, dan vertrouwt ie het wel en hoppa in het water meteen volle kracht klauwen met voorbenen haha ik was meteen al nat. er weer uit en opgestapt. opnieuw erin ging nu wel. en tuurlijk meteen weer klauwen. daarna ging ie al zakken door de knieën, oeps. benen er goed aan en flinke mep met de zweep deed hem toch maar bedenken.
oja en voor het eerst van me leven op een bang bibberend paard gezeten. achter dat gesloten cafe een hertenkampje. ineens zag ie ze bij de omheining staan. bonk in de remmen en bibberen joh haha. maar ook weer langsheen kunnen praten. tja grote mond, klein hartje hoor die dessie!
Laatst bijgewerkt door frankiej op 09-05-09 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt