[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bettiena

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:09

ik ben tot nu toe alleen maar een meelezer,vind het wel gezellig hier dat lief en leed gedeelt wordt.Ik heb onlangs de moed gehad om me aan te melden voor concours gaat het niet door lees ik net.Ik wou starten in exloo op de barokken wedstrijd op 23 juni,weet een van jullie waarom het niet door gaat???????

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:15

Eef, als je toch naar NH komt kan je misschien Sam ook wel op de gevoelige plaat vastleggen!? Haha! Vork

bettiena, wat voor paardje heb je? waarom de wedstrijd niet doorgaat zou ik niet weten.

Kjoetie, wat is Yip ook een gaaf ding he! Gelukkig weet je dat ze in hele goede handen is, een beter opfokadres kan je niet vinden, als je ziet wat voor buffels er bij Femke vandaan komen! Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 11:19

Moll: Mooi paardje heb je.

Madelief: Welke opleiding wil jij straks gaan doen? Enneh, foto van het hoofdstel, ben benieuwd hoe die staat bij Furia!! Haha!
Ik ben niet echt bang voor onze tandarts, maar ik vind het gewoon een kwal, omdat hij zichzelf zo fantastisch vind en dat ook vaak moet meedelen Boos!
Naar het stand Haha! Dat wil ik ook wel, het is alleen een beetje ver weg. Gelukkig hebben we bij ons in het dorp de Wedderbergen. Jaja, we hebben bergen *ahum*. Dat is een groot meer met strand en daar kan je heerlijk zwemmen.
Hoe is je les gegaan?

Prinslover: jammer dat de fotoshoot niet door is gegaan. Ik hoop dat het dan snel wel een keertje kan.

Yenneke: Je mag X-tremo best bij mij onder brengen Schijnheilig Het is alleen een beetje ver weg. Nagelbijten / Gniffelen

Idra: Wat fijn dat je les zo goed ging, ben benieuwd naar de foto’s, ik vind Licor altijd zo’n enorm lekkerding!! Haha!

Die zwarte shet is echt heel knap

Alle mensen die een shoot laten doen, wel de foto’s laten zien hè Knipoog

Ik zit nu te wachten op een belletje van mijn werkgever over mijn vakantie werk. Ze heeft gistermiddag gebeld, maar toen was ik bij mijn vriend Bloos (ben daar de laatste tijd een beetje heel erg vaak Schijnheilig ) Ze zouden vanochtend terug bellen en ik hoop dat ik volgende week kan beginnen, want ik verveel me nu echt een ongeluk thuis. Ik heb nu zoveel tijd over... Vanmiddag ga ik weer even proberen om Ot aan de dubbele longe te laten lopen, hopenlijk gaat het deze keer wat beter Tong uitsteken en morgen ga ik weer een buitenrit maken met Vicky Lachen

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:07

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:09

Wow, wat een onwijs mooi paard, die mag best vanuit Spanje naar mij toe komen, nu alleen het geld nog Schijnheilig

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:12

Dat is inderdaad een mooie !!

Die shet is ook lief zeg Lovers maar inderdaad wel prijzig...

Ik kan de foto's pas plaatsen als ik ze zelf opgestuurd krijg hè mensen Tong uitsteken

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:29

Lusitano schreef:
en het snoepje van de week is.........

http://euskalhorse.net/advt/image/55179.jpg
http://euskalhorse.net/advt/image/55181.jpg

Deze vierjarige andalusier. 1.60m hoog, lekker kontje leuke kop en slechts 6000 euro! Haha!
wat staat er toch veel leuks te koop in spanje!! Vingers aflikken

Wauw, wat een mooie beessie! Prijs vind ik ook niet slecht voor het kleurtje...
Zucht... had ik maar geld haha Haha!

@zasread: Ik ben altijd van plan geweest een hbo paardenopleiding te gaan doen, maar de laatste tijd twijfel ik daar toch over vanwege de onzekerheid die je dan hebt in het leven zonder vast inkomen. Ik ga sowieso dit jaar nog niet naar een vervolgopleiding, en dan volgend jaar schrijf ik me in voor de politieacademie en hippische bedrijfskunde, als ik dan de politieacademie inkom, ga ik dat doen en anders denk hippische bedrijfskunde. Dit jaar ga ik veel trainen om fit te worden zodat ik een grote kans heb om toe te worden gelaten Haha! En jij?
Idra: ze moeten maar opschieten haha Tong uitsteken

Nou, toch niet naar t strand vanwege mensen die achter mn rug om afspraken veranderen Boos!
Nu iets leuks doen met een andere vriend....

Les ging goed, dressuurmatiger al wat vooruitgang maar hij was weer aan t puberen haha Vork
Wie is er kampioen in bit vastpakken Sigaar

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 12:44

Hier zijn dan de foto's van ons dagje dierentuin vorige week : viewtopic.php?f=73&t=785336

madelief: Ik ga hbo communicatie doen in Groningen aan de Hanze hogeschool. Eerst wilde ik journalistiek gaan doen, maar toen ik communicatie tegen kwam vond ik dat veel leuker Lachen Eigenlijk zou ik het liefste een opleiding fotografie doen, maar omdat die toekomst ook erg onzeker is, hou ik het maar op communicatie en ga ik een minor fotografie doen.
Balen dat ze achter jou rug om wat anders hebben afgesproken, zijn er geen andere mensen waarmee je naar het strand kan?

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:00

lusitano; ik heb een lippizaner merrie van 7 jaar.Het is een dochter van capriola F.Ze is een leuke lieve merrie met af en toe andere ideeen dan mij,vooral over het rijden kunnen we niet altijd eens worden.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:09

Ik ga zo mijn zusje tegemoet fietsen (krijg ik tenminste weer wat beweging, ik ben echt te lui Tong uitsteken) en dan ga ik even een bos rozen kopen voor mijn vriendje Bloos We hebben vandaag namelijk precies 8 maanden Go jij! Go jij!

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:14

wat romantische gedachten van je,ga je nog uit eten ook vanavond of ga je iets andrs doen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:21

Mooi dier zeg die palomino! strikje erom en meenemen Haha!

bettiena: heb je ook foto's van je paard? Ik vind het altijd zo apart, lipi's op stand vind ik vaak niet bijzonder mooi, maar onder het zadel tonen ze dan wel weer heel gaaf.

redina: wat fijn dat je een bijrijdster gevonden hebt. Tis dat je zover weg woont, anders wilde ik mezelf ook nog wel opofferen om met hem te komen klussen Vork

Idra: wel plaatsen die foto's he Haha!

Lusitano schreef:
Kjoetie, wat is Yip ook een gaaf ding he! Gelukkig weet je dat ze in hele goede handen is, een beter opfokadres kan je niet vinden, als je ziet wat voor buffels er bij Femke vandaan komen! Tong uitsteken

Precies, ik kan er gewoon volledig op vertrouwen dat ze alle zorg krijgt die ze nodig heeft, en dat is wel een heel lekker gevoel hoor. Ken ook verhalen van mensen die hun paard in de opfok zette en 2 maanden later, als ze gingen kijken, de schrik van hun leven kregen omdat hun dier er zo slecht uitzag. Daar moet je toch niet aan denken?? Dus ik ben erg blij dat ze tot haar derde bij Fem kan blijven, dan kan ik haar maar niet zovaak zien, maar weet ik wel dat ze super staat Lachen Me likes buffels Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:48

Ik heb nog wat foto's van Rod op de schriktraining
Moet ik hier echt door heen??????? Blond
Afbeelding

Hooo even dit zijn niet mijn kleuren
Afbeelding

Hallo ik ben spanjaard
Afbeelding
Afbeelding

Dit is leuk Haha!
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 13:51

Mooi paard lusitano!

En wat een gave foto´s van de schriktraining!
Waar heb je die gedaan?

de rest moet ik nog bijlezen, weer te weinig tijd voor gehad...

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:01

Bij ons op stal, had iemand daar geregeld was echt heel erg leuk

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:03

Cojolly, coole foto´s!! Echt briljant, die foto met die vlag Lachen
Die bal heb ik ook voor Sam....daar gaat hij echt los op. Helaas lek dus ik moet even een fietsenplaksetje halen...
sjiek hoofdstel ook!

zasread, wat lief!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:21

lustiano, jammer dat je niet mee kan maar wens je wel veel plezier in canada
mss voor een andere keer dat je wel gezellig mee kan

ilona wanneer zijn je foto`s klaar ?????

iedereen met de veulens gaat het goed ????

femke ik begrijp best dat je mee leest en weining zin hebt om dingen te posten
toch wel fijn dat wessel nu al wat beter wil mee werken die kanpperd, ik heb toch ook het probleem met hoofdstel gehad en dit is tot nog toe opgelost door een stukje achter de oren heel kort te scheren/knippen een hoofdstel aangeschaft die iets strakker zit en toch ook een vlechtje of touwjte er aan vast te maken ik hoop dat het nog wil bij je stoere wessel

de rest weet ik al niet meer ...
@marja ik heb je een pb gestuurd en ik kom vrijdag naar almelo toe om te kijken

even over het weekend als er nog iemand die zaterdag een dresuur wedstrijd wil rijden kan dat die zijn er dan bij ons op stal dus kom op meiden geef je op

Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 14:26

mss ben ik gek geworden maar ik heb een poll gemaakt en kan die negens terug vinden van het weekend weet iemand waar die staat pffffffffffffffffff

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:32

zasread: Ja, ben met een vriend lekker relaxt naar t strand gefietst, ijsje gegeten en toen weer terug gefietst Pling Journalistiek&fotografie zijn ook 2 dingen die mij interesseren! Een vriendin van mij wilde communicatiewetenschappen gaan studeren, maar op die opleidingen komen meestal mensen op af die niet geinteresseerd er in zijn/niet weten wat ze willen. Is dat bij hbo ook zo?
Gefeli met je 8 maanden! Leuke dag ervan gemaakt?
Cojolly: Ziet er super uit zeg, wil ik ook met fuur doen een keer!
Peet: Tenzij er iemand is met wie Fuur&ik kunnen meerijden, wil ik liever wachten op een andere keer/ andere locatie zoals ik ook al op het andere forum heb aangegeven!
Dit is dat topic: viewtopic.php?f=16&t=781476&hilit=

bettiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:54

kjoetie; je heb gelijk als je een lippizaner in het land ziet staan oogt het als een pony maar onder het zadel komt de klasse wel te voor schijn.Ik heb wel fotooos maar moet nog bekijken hoe ik dat hier op krijg.Ben nog niet zo ervaren met Bokt.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 16:55

cojolly: Wat een gave foto's!!

madelief: Wat fijn dat je toch nog naar het strand bent geweest Lachen
Op het hbo is dat in het eerste jaar ook zo, daarna valt minstens de helft af en blijft er een gemotiveerd groepje over. Ik ga er vanuit dat ik bij de overgebleven personen zit Haha!
Ik ga vanavond pas naar mijn vriend en dan geef ik hem dus die rozen, ik heb witte rozen gekocht, vond ik wat specialer dan rode. Verder gaan we niet veel bijzonders doen, gewoon lekker met z'n tweetjes zijn Lachen

Het was vandaag echt veel te warm om Otje te longeren, dus ik heb dat maar niet gedaan, dat arme beestje krijgt straks een zonnesteek. Ik was al beroerd van het stukje fietsen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 17:14

mensen kinderen wat is het HEET buiten zeg...pffffffffffff

bij jullie zeker niet Haha!

wat een super leuke foto's komen er weer voorbij hier...allemaal zulke knappe paardjes!!

barokjes zijn nu eenmaal de mooiste Ja

die shet uit dat topic is inderdaad een kanjer,dat klopt,maar daar wordt heel veel mee gedaan,die kan beter naar iemand met een kindje of zo,of iemand die zelf heel veel gaat doen met een shettie,bij mij is het toch het meest voor weimaatje en grasmaaier.. Haha!

daarnaast is ie ook voor mij wat te duur,heb hier nog zoveel wensen ,dus tja... Lachen ,maar ik heb wel een ander shetje op het oog,ik wilde eigenlijk dit weekend daar even gaan kijken,maar het is zooooooooo heet...en het is voor ons toch 2 uur rijden,nou ja,we zien wel,hoe het allemaal gaat lopen..

en dat hoofdstel met wessel,die mensen waar hij staat hebben alleen maar friezen,en toen ik zei dat dat hoofdstel afschoot,hadden die zoiets van "owwww,maar dat is zo opgelost,dat is bij veel friezen zo",maar het valt iets tegen geloof ik Nagelbijten / Gniffelen

invlechten ,touwtjes mee vlechten,vanalles hebben ze al geprobeerd,nu doen ze dus een keelband om en met tig touwtjes het hoofdstel daaraan vast maken...erg onhandig...

wessel zijn voorhoofd is denk ik te breed/bol,en dan inieminie oortjes...mss wil ik morgen wel bij hem gaan kijken,het is zo stil zonder wesseltje...

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 18:40

Oh Cojolly wat leuk zeg!
Als ik Aqua zou hebben zou ze ook door zo iets moeten, Invierno vanvoor dan, want die gaat overal bijna door !

Amaai Femke ja in Duitsland is dat gewoon even 2 uurtjes met de auto weg hé..
Heb je geen fotos van Wessel , hoe gaat het zadelmak maken?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 21:56

En hier is de tweede foto in het boek, hij is zooooooooooooooo gaaaf!!!

http://users.pandora.be/erik.kerkhofs/L ... 0klein.JPG

Hij staat naar het schijnt op een volledige pagina in het boek Lachen Kwaliteit is wel sterk verminderd met inzoomen, maar het geeft toch een beeld Haha!

Elske, onwijs bedankt!!!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:10

wouw wat een mooie foto kwijl Kwijl