Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat wil ik ook wel, het is alleen een beetje ver weg. Gelukkig hebben we bij ons in het dorp de Wedderbergen. Jaja, we hebben bergen *ahum*. Dat is een groot meer met strand en daar kan je heerlijk zwemmen.
Het is alleen een beetje ver weg.

(ben daar de laatste tijd een beetje heel erg vaak
) Ze zouden vanochtend terug bellen en ik hoop dat ik volgende week kan beginnen, want ik verveel me nu echt een ongeluk thuis. Ik heb nu zoveel tijd over... Vanmiddag ga ik weer even proberen om Ot aan de dubbele longe te laten lopen, hopenlijk gaat het deze keer wat beter
en morgen ga ik weer een buitenrit maken met Vicky
maar inderdaad wel prijzig...
Lusitano schreef:en het snoepje van de week is.........
http://euskalhorse.net/advt/image/55179.jpg
http://euskalhorse.net/advt/image/55181.jpg
Deze vierjarige andalusier. 1.60m hoog, lekker kontje leuke kop en slechts 6000 euro!![]()
wat staat er toch veel leuks te koop in spanje!!

En jij?
Eigenlijk zou ik het liefste een opleiding fotografie doen, maar omdat die toekomst ook erg onzeker is, hou ik het maar op communicatie en ga ik een minor fotografie doen.
) en dan ga ik even een bos rozen kopen voor mijn vriendje
We hebben vandaag namelijk precies 8 maanden

Lusitano schreef:Kjoetie, wat is Yip ook een gaaf ding he! Gelukkig weet je dat ze in hele goede handen is, een beter opfokadres kan je niet vinden, als je ziet wat voor buffels er bij Femke vandaan komen!
Me likes buffels

Journalistiek&fotografie zijn ook 2 dingen die mij interesseren! Een vriendin van mij wilde communicatiewetenschappen gaan studeren, maar op die opleidingen komen meestal mensen op af die niet geinteresseerd er in zijn/niet weten wat ze willen. Is dat bij hbo ook zo?

,maar ik heb wel een ander shetje op het oog,ik wilde eigenlijk dit weekend daar even gaan kijken,maar het is zooooooooo heet...en het is voor ons toch 2 uur rijden,nou ja,we zien wel,hoe het allemaal gaat lopen..
Kwaliteit is wel sterk verminderd met inzoomen, maar het geeft toch een beeld