[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:46

Yenneke bedankt voor je uitleg. Klinkt wel zoals ik zelf ook rij alleen hou ik dan wel de lichte verbinding. Maar de achterliggende gedachte is hetzelfde.

Gab Dappere beslissing.. :(:)

Naatjuh Ik zou toch voor Moravita gaan hoor :j Liever iets verder rijden maar wel iets waar je 100% achter staat.
En inderdaad Noor Tanger hoor ik ook hele goede verhalen over :j

Laulau Wat fijn dat Hincapie zo goed gaat. Als ik het zo hoor dan snap ik wel dat Bello voor jou de click niet was.. die is een heel stuk heter O:) Fijn hoor dat hij alles zo lekker oppakt, heel goed voor je vertrouwen!

Dinkey Allemaal roze wolk mensjes :D Fijn dat Suevo zo goed gaat. Ga je snel weer eens foto's maken? Vooral van je lieve kleintje, dat vind ik zo'n moppie :+:
Ik duim voor het paard van je vriendin :(:)

Moppie Gelukkig dat het de beter kant op gaat!! Zijn oogje komt wel weer goed.

Saida Wat een mooie filmpje! Ik vind jouw avatar trouwens ook zo gaaf :~

Sanne Igneo krijgt al een apart kleurtje :D Maar zou hem wel scheiden van de merrie, kan nooit goed zijn.

Frank He bah.. vervelende smakker .. dat is altijd naar.

Cloris Ik kan me de foto's dat je haar net had nog heel goed herinneren. Erg goed dat je je zo inzet voor dit diertje :j

Borderjay Auw vinger! Je moet er ook wel bij vertellen dat het geen wortels zijn he _O-

Maurice Fijn dat het met mini Perla zo goed gaat :D

Jolyn Geweldig kie kleine katjes! Mijn vriendin heeft er ook 4 .. gister geboren, zo lief.

Jean Wat doe je je hond aan joh hahaha

Melissa Gefeliciteerd!! Wat een dotje!

Idefix Auw.. hoop dat je jezelf snel wat minder pijnlijk voelt.
Het is beide, Perla is klein en de hengst is groot :D

Kjoetie Fijn, hopelijk klikt het!

Ilona Ik wil Chico graag nog eens meeten, je verteld altijd zo liefdevol over hem :j Zelfs als hij je er op het strand af kwakt :P

Cloris Misschien wel handig om te vermelden dat David in het Engels les geeft.

Nou hier komt dan even een heel verhaal....

Ik weet niet meer hoe ik me nu moet voelen, blij, teleurgesteld, gespannen... my life is like a rollercoaster...

Na het enthousiasme van dinsdag is het heel snel naar beneden gekelderd wat betreft Perla.
Ze wil zich al 3 dagen niet meer laten dekken. In principe is het onwaarschijnlijk dat ze van de eerste dekking drachtig is.
We gaan haar morgen laten scannen en dan denk ik zelf dat het ei er so wie so af is of het zit er al zo lang dat het niet meer goed is.
Ik ga haar dan niet nogmaals laten dekken. Ik wist van te voren dat de kans klein was en ik wil haar niet koste wat koste drachtig hebben. Ze vind het duidelijk allemaal heel spannend en dat wil ik haar niet aan doen.

Maar..... er is iets heel moois op mijn pad gekomen, een droom mag ik eigenlijk wel zeggen.
Dus als het met Perla niet goed gaat en blijkt dat ze na 18 dagen toch niet drachtig is... dan heb ik een nieuwe aanwinst...
Nooit gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan maar ik ben er echt van in de gloria.
Maar voorlopig dus nog even heel erg spannend welke kant het op gaat met Perla, voor hetzelfde geld is ze wel drachtig.
Wat betreft mijn nieuwe aanwinst wil ik nog niet echt iets loslaten.. behalve dat ik zijn naam al heb verzonnen: Mi Caro Sueno.
Zeg genoeg denk ik :D

Dus over ongeveer 18 dagen kan ik jullie vertellen welke kant het op gaat.

Maar eerst zondag Taco wegbrengen... ik ga nu naar stal en mijn laatste ritje op hem maken.. vreemd genoeg weet ik niet of ik er uiteindelijk nog op zal stappen vanavond.. dan voelt het zo definitief...
Wil in ieder geval zondag bij Moravita nog even lekker met hem een sprintje trekken over de galopbaan :j

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:55

Effe snel reageren heb eigenlijk geen tijd maar ach...

Kelly mijn vorige paard was ook heel heet en zwaar ondeugend. Die heeft niet een wedstrijd normaal gedaan. Hincapie is ook wel heet maar wonderbaarlijk genoeg niet met rijden. Hetgene wat ik bij Bello al jammer vond was dat hij al ingereden was. Dat wilde ik namelijk graag zelf doen haha..
Balen dat Perla zich niet wil laten dekken ennuh ben wel benieuwd als ik zo de naam hoor van je mogelijk nieuwe paard!

Mies succes morgen!

Malin fijn dat de operatie goed is gegaan en zal mee blijven duimen.

cyrina ik zou zo gauw niemand weten maar mocht er iemand te binnen schieten dan laat ik het je weten.

Hincapie was vandaag lichtelijk stout haha...
Gisteren was er een hengstige merrie tegenover hem gaan staan met poetsen in de gang en sinds dien heeft hij echt de lente in de bol haha..
Die merrie was ook echt erg. Stond bijna in spagaat en maar pissen... pfff merries haha...
Dus ik maar snel weer weg gegaan uit de gang maar toen kwam ze er even later bij in de bak met rijden. Dat ging op zich wel redelijk maar hij vond haar wel heeeel leuk.

Vandaag kwam hij dus al dravend zijn stal uit en is een beetje zo gebleven haha...
Hij deed niet heel stout ofzo maar gewoon naar alles hinniken en kijken. hij heeft geen twee minuten op mij gelet. Gelukkig ging het met rijden wel. Alleen reed zijn buurman ook en daar was hij nogal op verkikkerd. Maar ik krijg hem er wel gewoon voorbij dus dat scheelt.

Met zijn tandjes gaat het gelukkig alweer wat beter.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:01

Lobke+ dat heb ik idd ook al vaker gedacht, dat het aan zijn stem ligt. Heel veel paarden worden rustig bij hem....en sommige kakken in slaap :+

Kelly+ Succes met Taco, hij gaat naar een superplek!

Hier nog even de link van het paard van mijn zusje: http://link.marktplaats.nl/250012437

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:12

Ik heb de link doorgestuurd naar die vriendin van me ;). Ze is hard op zoek dus wie weet :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:20

Debby Nog gefeliciteerd! Een dag te laat, maar beter te laat dan nooit, toch? :Y)

Kelly Succes zondag als je Taco weg gaat brengen. Hij komt in ieder geval op een super plek te staan. En wel spannend hoor of het straks toch een Fjorden veulen wordt of een .... Anda *D

Malin Kan me voorstellen dat alles toch weer even naar boven komt! Hier maken de duimen ook weer overuren voor je vriendin.

Kjoetie Hoop dat de les je zal bevallen! Yippie ook alweer onder het zadel. Tijd gaat snel! Kan me al die foto's bij Femke nog wel herinneren.

Mies Succes morgen als jullie voor het echie gaan!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:48

Carina – het kost idd wat maar dan heb je ook wat dan weet je teminste dat je de paarden met een gerust hart alleen kan laten staan

Cloris – ik ben iig benieuwd hoe ze der eigen verder ontwikkeld want ze knapt echt super op mijn complimenten :j

Peet – zo te lezen is celine helemaal weg van de katjes, is alleen maar een goed teken :D en je bent niet de enige hoor heike en ik snappen ook niet zo veel van de spaanse pas maar we oefenen lekker door :P

Malin – duimen dat die de 48 uur goed doorkomt mijn duimen draaien overuren hou ons op de hoogte

Saida – normaal blijft die ook wel netjes staan op comando maar volgens mij had die er gisteren niet zo’n zin in :+ we blijven gewoon door oefenen volgende keer ga ik wel om een hoekje staan ;)

Lobke – zo te lezen is david een hele rustige man die heel veel invloed heeft op de paarden voor jou werk het iig :j dus lekker zo door blijven trainen

Mies – ik heb hem eerst met zijn halster om laten staan en als die stil moest staan het comando ho/stop aangegeven toen heb ik het uitgebreid met het halstertouw er af te halen en ieder keer als die het goed deed kreeg die een beloning laten kwam daar ook het comando volgen of kom bij en als die kwam kreeg die weer een beloning en nu doe ik het ook met halster af alleen soms maak die daar wel eens misbruik van, je kan het toepassen als je VD doet heb je er weer een oefening bij :D
Ik dacht dat je zondag pas op wedstrijd moes maar je moet morgen al :+ ik wens je heel veel succes en zorg dat je er plezier in hebt en ik weet zeker dat jij wel met een WP naar huis komt :j ik wil wel een verslag hoor ;)

Esther – daarom komt heike ook hij weet dat er een beloning tegen over staat *D de liefde van een man gaat door zijn maag _O-
En hoe is het met je vriendin heeft ze er iets aan overgehouden balen dat de merrie zo hengstig was

Kelly – wat draait jou hoofd overuren blij, verdrietig enz. :(:)
alles wat een mens kan hebben zit er nu in jou koppie ik hoop van harte dat perla drachtig is en dat je na dit alles eindelijk eens wat rust mag gaan vinden voor vanavond en zondag veel sterkte geniet van de ‘’laatste’’ ritjes op hem
Laura – het blijft een hengst, maar je hebt hem onder controle en dat is het belangrijkste af en toe stout zijn hoord erbij he

Mijn roze wolk wordt alleen maar groter ik heb vandaag het knopje gevonden die ik normaal bij de les voelt het kwart is gevallen bij denise :+ (nu maar hopen dat het kwartje blijft hangen) ik hoop dit gevoel vast te houden en te zorgen dat het alleen maar groter wordt en dat het steeds beter gaat voor nu ben ik heel trots op hem :+: maar ook op mezelf :o dat ik eindelijk snap hoe het moet :P (blond he ) morgen weer les dus ben benieuwd

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:50

Met die vriendin van mij gaat het ook helemaal goed, het enige wat ze er aan overgehouden heeft is een haat voor merries :P.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:04

Kelly is insemineren dan geen optie?brengt misschien minder stress met zich mee voor haar...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 23:40

_Saida_ schreef:
[
Zo te lezen klimmen we zo langzamerhand allemaal weer op die grote roze wolk hier! :D
Alleen moeten we voor Anouk wel even een liftje installeren hoor, die gaat het anders niet redden....... :P

Ja, dat kun je wel zeggen en een kussentje graag... :+

Jan: Ik ben ook een Side Kick hè? (ook letterlijk geloof ik...)

Peet: Het zijn maar 2 pagina's nu.. haha! Inderdaad is de lach van je eigen kind onbetaalbaar. Heb ik ook al last van. 8-) De kat van mijn juf Frans heette Zodemieter. Dat ben ik nooit meer vergeten... Lekker dat Tjil zo lekker weer gaat, dat is die vinger geweest haha! Nu voelen jullie elkaar nog beter aan, of juist niet. haha.

Bianca: Ja een goede instructeur is goud waard. Ik heb zelf ook een fijne. Frank zal het niet met me eens zijn, want ik tob al veel te lang volgens hem. Belangrijk is dat je er met een goed gevoel komt en voor je gevoel bijleert! Geniet van de wijsheid die je erbij krijgt.

Mies-Apollo: Hoe is het gegaan? Of is het morgen pas...

Esther: Ja, Prince heeft volgens mij vanmorgen nog over zijn operatie gepraat tegen een heel hitsige merrie. Hij keek er ook bij met zo'n blik van "Wat een uitslover". Ik ben ook geen merriefan uit ervaring. Zij PRE merries ook zo?

Kelly: Ik ben heel erg benieuwd. Zo zie je maar dat elke gebeurtenis een reden heeft. Spannend!

Laura: Ja, mannen, allemaal hetzelfde. hihi. Wel fijn dat Hincapie zo kalm blijft. Dessie was heel vervelend met al die hengstige merries om hem heen. Vooral dat slaan met de voorbenen vond ik niet zo leuk aan hem. Maar ik vond wel dat Frank er goed over moest nadenken wat ie deed. Want castreren is een besluit dat je niet terug kan draaien. Ik hoop dat je nooit hoeft na te denken daarover en dat ie zo makkelijk blijft. Ik vind wel dat ie super is als ik al je verhalen zo lees. Ik zie op de pension van alles en KWPN'ers zijn dan vaak niet zo makkelijk. Regelmatig ruim ik het veld voor een jong paard dat weer niet met andere paarden in de bak kan.

Denise: Hihi, ik zie het helemaal voor me met je paardje. Dat soort blikken kan Sam me ook toewerpen. die kan zich ook afvragen wat 'die muts' nou weer wil haha. Ik hoop dat ik ook snel weer op mijn roze wolk zit hoor. Ben het bankzitten nogal beu en je verhaal klinkt zo lekker optimistisch

Jolynn: Wij hebben nu ook iets uit het asiel. Onze eigen hond. Duh, ze was gaan wandelen en meegenomen door de dierenambulance. Heeft ze heel de auto ondergepist van de stress. haha. Zeggen ze daar dat de hond wel angstig is. Dus ik zo: "Ja, ze zal weten dat ze heeeel fout zat! En dan weet ze, dat ze dat te horen krijgt bij ons. Zijn we heel concequent in." :D Frank was heel boos op haar en heeft daar gezegd, dat ie haar de volgende keer niet komt halen. Hij heeft een heel rare indruk daar achtergelaten. *D Wij hebben allebei een grote hekel aan weglopertjes. Ik kon haar bloed ook wel drinken. De weg is heel druk hierlangs. Het is echt levensgevaarlijk om aan de wandel te gaan hier. En ze heeft een heel erf om overheen te zwerven. Nu niet meer. Ze ligt nu aan de ketting. Echt, halve britse korthaar? Ik vind het heel mooie katjes! Ben heel verliefd.. Maar ja, het moet wel een huiselijke kat worden, anders worden katten hier niet oud. Ik zou wel zuinig zijn op zo'n exemplaartje... Ik vind ze zooo leuk. Echte whiskas kat. haha. Hoezo half? Is moeder een beetje stout geweest, of was dit gepland?

Cloris: Wat een verhaal bij Alegra. Wat wil jij met haar doen? Wist jij dit toen je haar kocht?

Ilona: Ik rijd nooit zonder cap. Dus ja, gelukkig had ik hem op. Morgen ga ik wel een nieuwe halen, want ik heb wel een beetje een bult op de kop en ik vermoed, omdat ie aan de ruime kant was. Hij is ook 10 jaar oud, dan moet je vervangen hè? Sam heeft het strikje achterop er laatst ook al afgetrokken. Dat is een waar sloopbedrijf. Gaf me begin dit jaar mijn hoofdstel ook al aan. Dat had ik gelukkig op tijd in de gaten. Echt alles pakt ie. Soms denkt ie vermoedelijk dat ie hond is haha. Als ik hem vlecht staat ie ook altijd te frotten om wat te pakken. Mijn jas heeft ie zo ook bijna gesloopt. Daarom ben ik zo gek met hem. Dat gemummel enzo..

Malin: Ik duim mee! Sterkte voor je vriendin.

Utixo: Een uitdaging hè? Die katten met hun eigen wil... Kan ik ook nooit laten!

Wij waren in Den Bosch. Was leuk zeg! De kids waren onder de indruk van het voltigeren. Dus wij zo tegen Sabrina dat dat mss ook wat was voor haar. Zij kijken.. haha. Zegt ze: "Ze staan er op in galop!" Ja, zeg ik en jij tobt over een drafje. "Jaaaah, maar die meisjes zijn wel veeeel ouder dan ik!" Frank en ik lagen dubbel! Er waren nog 2 friezen uit Mierlo. Een hengst en een merrie. Mooie paarden! Die merrie die had een ruimte. wouw. Al met al een leuk dagje uit. De kids willen nu een nieuwe pony: Zo'n knuffelbeest, waar een kind op kan zitten en 'lichtrijden' gaat de pony vooruit. Ik vond dat niet nodig. Zo iets kan toch niet tegen een levende knuffelbeer à la prince? :D Daar was ze het vreemd genoeg niet mee eens. Vreemd... 8-) :P

Rijden zal wel maandag worden. Ik slaap nog veel en volgens mijn schoonma zie je niet dat ik pijn heb bij het lopen. Die dacht dat ik gisteren al weer helemaal mobiel was. Nou ja, knap gedaan van mij zullen we maar denken, want die pijn is er nog wel. Lopen lukt nu wel, maar gaan zitten doe ik nog voorzichtig. Dus op een zadel gaan hotzeklotsen stel ik nog eventjes uit.

Welterusten!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 06:57

Cyrina: gefeliciteerd!!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 07:18

CYRINA VAN HARTE MET JE VERJAARDAG

MAAK ER EEN MOOIE DAG VAN

MET MOOIE KADO`S DOEI DOEI

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 08:48

Lobke -> Jouw reactie heb ik ook al verschillende keren gehoord/gelezen. ;)
Er zijn er die gaan liever 1x in de 6 weken (bij wijze van) een les bij David volgen dan elke week bij een ander die goedkoper is, omdat ze bij hem veeeeel meer leren.
Ik denk idd ook dat zijn methode je wel moet aanspreken en geschikt moet zijn voor je paard.
Ik heb hem nog nooit aan het werk gezien, dus ik kan er nog helemaal niets over zeggen, maar als hij toch hier in de omgeving een clinic komt geven wil ik er wel graag eens naartoe om te zien of ik het ook wat vind voor Rintske en mij.
Het lijkt mij dan leuk om ook eens een paar keer een clinic bij hem te doen, steek je toch altijd weer iets van op.

Lobke & Cyrina -> Als zijn stem helpt om je paard rustig te krijgen, oké........ zolang je er zelf maar niet van in slaap valt...... :D

Cyrina -> *\o/* GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! *\o/*

Michelle -> Heel veel succes vandaag!

Esther -> Als je een hengstige merrie gewoon uit het land kunt halen zonder eerst door een ander land met paarden te moeten lopen is er niets aan de hand, hoor.
Misschien is het een idee om een pad te creëren langs de rand van het land waar je doorheen moet zodat andere paarden jullie niet lastig kunnen vallen, anders gebeuren er nog eens een keer ongelukken zo.

Kelly -> Hoe het ook afloopt, het is iig positief! Ben heel benieuwd!
Succes en sterkte met het wegbrengen van Taco, dat zal wel heel dubbel voelen nu....... :(:)

Laura -> Hihi! Hincapie heeft de meisjes ontdekt! :D
Rintske en Buehne gaan steeds samen op met hengstig zijn, zo ook nu weer.
De buurman die naast hun op een landje staat (een fjorden ruin) is helemaal niet interessant, maar de arabieren merrie naast hun des te meer, hahaha!
Begrijp jij het nog?

Anouk -> Voor kraamvrouwen hebben ze van die speciale kussentjes waar ze op kunnen zitten als ze last hebben van de hechtingen, is dat niet iets voor jou?

Malin -> Hoe gaat het met het paard van je vriendin?

Gisteren weer zonder zadel gehobbeld, maar ik was niet zo tevreden over mezelf.
Rintske deed goed haar best, en ik ook wel, maar het wilde niet erg met mijn houding enzo.......
Wat wel lukte was dat ze eindelijk halt hield vanuit draf zonder ophouding aan mijn buitenteugel, dus alleen door me zwaar en lang te maken en wat kneepjes met mijn bovenbenen.
Wat was ik trots en blij!!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 09:04

Ohja, speciaal voor Kelly!
(ik mag zo graag m'n parel showen..... hihi!)

Afbeelding

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:14

Gab: Nog van harte met je verjaardag. Lekker verwend dus met paardenspulletjes.

Cyrina: Gefeliciteerd met je verjaardag.

Anouk: Beterschap. Gelukkig nog redelijk goed afgelopen.

Sanne: Wat een 'maffe' foto van Igneo (wel heel leuk)

Verder heel veel katjes die een nieuw tehuis hebben gevonden. Die kittens zijn zo schattig. Word ik wel een beetje hebberig van, maar ik heb er al 4 rondlopen.

Malin: Blijf duimen dat het goedkomt met het paard van je vriendin. Balen, dat je allergisch bent.

Michelle: Veel succes vanavond op je debuut.

Kelly: Jammer van het dekken, maar wie weet .........Zit jij trouwens ook op fjordenwereld? Werd getipt door een vriendin van mij dat zich daar iemand heeft aangemeld met een paardje dat van mij is geweest,nl Waldsteinia. Ze ziet er echt supergoed uit.

Ilona: Super dat je weer gereden hebt.

Ik heb ooit een clinic gezien van David de Wispelaere en ik vond het echt super. Als er een clinic in de buurt is, zou ik die graag volgen met Halley.

Donderdagnacht om 3.00 werd ik wakker doordat Banjer gromde/blafte. Hoor ik hoefgetrappel op de straat. Zie een paard op de weg staan. Ik dacht natuurlijk aan 1 van onze eigen paarden, maar het was het paard van de buren. Jan en ik zaten zo vol adrenaline dat we die nacht niet meer lekker hebben geslapen. Gelukkig was het wel goed afgelopen.

Donderdagochtend weer les met Otto gehad. Was al een tijdje niet meer mee geweest, omdat ik Halley telkens meenam. Hij liep echt super. Volgens mijn instructrice zou het mooi zijn als ik dit weekend nog ergens kon starten. Morgen kunnen wij nog meedoen in Havelte. Hoop niet dat ik grasruiter ga worden, want de eerste 5 minuten is het altijd compleet feest.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:14

Saida: Wat is dat toch een prachtige foto van jouw zwarte parel.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:43

Dank u dank u.....die 30 begint wel heel dichtbij te komen >;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:46

Cyrina: Gefeliciteerd!
Saida: Zo'n pad willlen we al heeeel lang, maar de staleigenaar vind het niet nodig... Met komiek (andere merrie die bij Atlas staat) kan je er nog wel aardig doorheen, die gaat alleen stil staan met dr staart omhoog af en toe... Maar die ander, echt een raar paard is dat! Voor ze bij ons op stal kwam heeft ze helemaal alleen gestaan, denk dat dat zijn sporen heeft nagelaten...
Lisenka: Succes met de wedstrijd!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:11

Cyrina gefeliciteerd!

Gisterenavond heeft mijn vriendin de dierenarts gesproken terwijl ze op de kliniek was. Sjors (haar paard) stond er heel zielig bij aan t infuus. Gelukkig heeft hij niet zo'n grote wond als Suevo (maar 20 cm) en die zit goed ingepakt. Het bleek dat er een slag in zijn dikke darm zat, en die is eruit gehaald. De dierenartsen waren positief en zeiden dat alles er tot dusver goed uitzag. Hopelijk is hij de nacht een beetje goed doorgekomen. Hij staat in een kliniek in Belgie. Nu maar hopen dat zijn darmen weer goed op gang komen en dat er geen verdere comlicaties optreden.

Over David, weet iemand hier of David ook in de buurt van Breda lesgeeft? Ik zou dus ook best 1x in de zoveel tijd bij hem willen lessen als aanvulling op wat ik al doe, lijkt me super. Nu ik een trailer heb kan dat *\o/* Maar moet wel een locatie zijn die niet te ver weg is dan. Ik heb inmiddels ook zijn telefoonnummer dus als ik moed verzameld hem, zal ik eens bellen :P

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:21

heeyy, ben ik ook weer eens. het gaat niet zo hard gelukkig maar ben nu pas weer wat bijgelezen.

lisenka: jullie zullen vannacht dan wel vast slapen.

michelle: succes vandaag. wat was je al vroeg aant bokken

cyrina: ook hierzo gefeliciflapstaart. jaaaa die 30 is er zomaar. en ik kan je verklappen dat de 40 nog sneller in zicht komt daarna. maarja paarden houden je jong hoor

kelly: ben benieuwd naar de scan. kunnen ze dat nu al zien dan?

denise: goed bezig.

malin: kom op trek de stoute schoenen aan en hop bellen.

vanmiddag ga ik met des weer naar de drunense duinen. voor het eerst met een merrie: m'n vaste dd-maatje met sonja een fjord. ze hoeven niet samen in de trailer maar we hebben daar een vast afspreekpunt. gaat vast goed komen, de welsh hier tegenover hem is megahengstig en hij reageert er nu vrij rustig op.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:33

Gefeliciteeeeeeeeeerd Cyrina!!!!

Oh wat is Rintske moooi!!!

Malin: als je geen moed vindt om te bellen, kan je hem ook mailen :P
OK, toch vrij positief nieuws over het paard van je vriendin.

Ik volg idd ook maar om de 6 weken les van David :D Maar binnen twee weken volg ik twee maal les kort op elkaar, dat zal ook fijn zijn. Heel misschien neem ik 1 keer Terroso mee ipv Licor, maar daar ben ik nog niet uit.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:40

Frank in je onderschrift is Des nog steeds hengst......
Veel plezier in de duinen!

Cyrina gefeliciteerd!

Malin fijn dat het tot nu toe goed lijkt te gaan met dat paard. Hopen dat hij zo vooruit blijft gaan.

Lisenka ai das nooit leuk paarden los op straat! Vind dat ook altijd zo eng...
Succes op wedstrijd!

Saida wat heb je toch een beauty zeg!!!
Ja merries die hengstig zijn zijn echt niet alles maarja zolang het niet te vaak is. We hebben er eens een op de manege gehad die was gewoon de helft van het jaar hengstig en reageerde dan niet meer op je been. pfffff wat was dat een beest zeg.

Anouk ja ik rij express niet alleen in de bak. Heb het idee dat hoe meer je ze bij andere paarden weg houdt hoe erger het is als ze er dan toch bij moeten. Ik rij overal mee mee alleen nog niet in een te grote groep omdat mijn stuur en rem het nog niet zo goed doen haha..
Ik zet hem ook zo veel mogelijk op de gang met poetsen enzo. Hij zal er maar aan moeten wennen hoor. De helft van de pensionklanten komt iedere keer vragen of ze echt niet moeten wachtenmet rijden en of het wel gaat maar vind echt dat hij er maar tegen moet kunnen.
Ik zie die kleine meid van jullie al helemaal staan op paard haha....

Denise fijn dat het rijden zo goed ging!!

Gister weer heerlijk afgezien met de kat. Was van de week bij de DA terug geweest en moet haar oog nu nog maar 4 keer per dag zalven. Maar vind het zo zielig om haar heel de dag binnen te laten dus toch maar buiten gedaan. Dacht haal haar wel optijd weer binnen. (als het donker is is ze pleite) dus ik om half 8 zoeken. Nergens te bekennen. Daarna nog tig keer gaan zoeken en meestal zat ze in de tuin van de achterburen omdat ze weet dat we daar niet bij kunnen...
Om half 1 was ze nog niet terug en heb ik het maar opgegeven. Dan dr oog maar een keer minder zalven...
Vanochtend wordt ik wakker en wie zie ik daar in het speeltuintje naast het huis, jahoor Nala die op vogeltjes aan het jagen is maar madame wilde niet naar binnen. Dus raam maar open gezet en half uur later kwam ze binnen. Sinds dien ligt ze in coma in haar mandje van de spannende nacht. Maffe kat....

Zo straks lekker naar de manege en hoop echt dat er iemand is die mee kan naar het bos want het is echt zaaaaaaaaaalig weer.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 11:42

Cyrina, Gefeliciteerd!
Laura, ik wil best met je mee naar het bos hoor haha :p

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:24

Cyrina - gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van

Saida - jammer dat je niet echt tevreden was over jezelf maar ondanks dat heb je toch nog lekker kunnen rijden en lekker kunnen oefenen en die foto :9 ik blijf hem prachtig vinden die heb je toch zeker wel uitvergroot in de kamer hangen ;)

Malin - en hoe is die de nacht doorgekomen ? fijn om te lezen dat de artsen positief waren

Anouk - gelukkig gaat het langzaam beter met je kijk je maandag wel uit en doe rustig aan luister naar je lichaam, en bedankt dat ik optimistisch klinkt heeft mij veel moeite gekost om dat te worden ik gaf meestal heel snel de moed op en dacht dan dat het mij nooit zou lukken nu heb ik een geweldige instructrise die mij wel het vertrouwen heeft gegeven dat ik het ook kan en door haar zie ik nu ook in dat alle mensen onderaan zijn begonnen ik weet dat ik er nu ook kom en mijn droom blijf dat hoedje en die stang en trens :j en dat is ook mijn doel maar ik heb nog een flinke weg te gaan en die berg is hoog maar ik zal hem beklimmen dus weet dat je er ook komt en wees extra trots op hetgeen wat wel lukt (blijft moeilijk ik weet het)

Lisenka - veel succes met de wedstrijd en fijn om te lezen dat het zo goed gaat nu hopen op een WP.
en bah ik zou daarna ook niet meer kunnen slapen als je dat hebt mee gemaakt gelukkig let banjer goed op en werd je wakker van hem hoe is het met het paard ?

Laura - gelukkig is je kat wel terug gekomen ze had gewoon zin om een nacht wandeling te maken :D

Frank - veel plezier in de duinen

Mies - veel succes vandaag ik duim voor je

Joyce - ook jij heel veel succes en niet te zenuwachtig zijn he :P

mijn roze wolk wordt langzamerhand een roze lucht :P wat ben ik trots op die kanjer van mij :+: ook mijn instructrise was heel tevreden ik had verteld dat ik het knopje heb gevonden en toen moes ik het laten zien en ze heeft bevestigd dat ik idd het knopje heb gevonden hij liep zo heerlijk en gooide er een middendraf uit :9 om bij weg te kwijlen heb nog nooit eerder gehad dat het rijden zo goed voelde als de afgelopen 2 weken nu hopen dat het zo blijft gaan en dat deze stijgende lijn erin blijft want je weet maar nooit :D

ik ga nu boodschappen doen en naar een verjaardag heb er zin in

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:00

Denise heerlijk dat het zo goed ging!!!!
ennuh ja die nachtwandelingen vind ze iets te leuk. Normaal niet zo ergmaar wel als ik haar oog moet zalven...

Suzanne kom je even naar Breda dan haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:17

Cyrina gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! en dat je maar veel kadootjes mag krijgen :D