Gab Dappere beslissing..

Naatjuh Ik zou toch voor Moravita gaan hoor

En inderdaad Noor Tanger hoor ik ook hele goede verhalen over

Laulau Wat fijn dat Hincapie zo goed gaat. Als ik het zo hoor dan snap ik wel dat Bello voor jou de click niet was.. die is een heel stuk heter

Dinkey Allemaal roze wolk mensjes

Ik duim voor het paard van je vriendin

Moppie Gelukkig dat het de beter kant op gaat!! Zijn oogje komt wel weer goed.
Saida Wat een mooie filmpje! Ik vind jouw avatar trouwens ook zo gaaf

Sanne Igneo krijgt al een apart kleurtje

Frank He bah.. vervelende smakker .. dat is altijd naar.
Cloris Ik kan me de foto's dat je haar net had nog heel goed herinneren. Erg goed dat je je zo inzet voor dit diertje

Borderjay Auw vinger! Je moet er ook wel bij vertellen dat het geen wortels zijn he

Maurice Fijn dat het met mini Perla zo goed gaat

Jolyn Geweldig kie kleine katjes! Mijn vriendin heeft er ook 4 .. gister geboren, zo lief.
Jean Wat doe je je hond aan joh hahaha
Melissa Gefeliciteerd!! Wat een dotje!
Idefix Auw.. hoop dat je jezelf snel wat minder pijnlijk voelt.
Het is beide, Perla is klein en de hengst is groot

Kjoetie Fijn, hopelijk klikt het!
Ilona Ik wil Chico graag nog eens meeten, je verteld altijd zo liefdevol over hem

Cloris Misschien wel handig om te vermelden dat David in het Engels les geeft.
Nou hier komt dan even een heel verhaal....
Ik weet niet meer hoe ik me nu moet voelen, blij, teleurgesteld, gespannen... my life is like a rollercoaster...
Na het enthousiasme van dinsdag is het heel snel naar beneden gekelderd wat betreft Perla.
Ze wil zich al 3 dagen niet meer laten dekken. In principe is het onwaarschijnlijk dat ze van de eerste dekking drachtig is.
We gaan haar morgen laten scannen en dan denk ik zelf dat het ei er so wie so af is of het zit er al zo lang dat het niet meer goed is.
Ik ga haar dan niet nogmaals laten dekken. Ik wist van te voren dat de kans klein was en ik wil haar niet koste wat koste drachtig hebben. Ze vind het duidelijk allemaal heel spannend en dat wil ik haar niet aan doen.
Maar..... er is iets heel moois op mijn pad gekomen, een droom mag ik eigenlijk wel zeggen.
Dus als het met Perla niet goed gaat en blijkt dat ze na 18 dagen toch niet drachtig is... dan heb ik een nieuwe aanwinst...
Nooit gedacht dat het allemaal zo snel zou gaan maar ik ben er echt van in de gloria.
Maar voorlopig dus nog even heel erg spannend welke kant het op gaat met Perla, voor hetzelfde geld is ze wel drachtig.
Wat betreft mijn nieuwe aanwinst wil ik nog niet echt iets loslaten.. behalve dat ik zijn naam al heb verzonnen: Mi Caro Sueno.
Zeg genoeg denk ik

Dus over ongeveer 18 dagen kan ik jullie vertellen welke kant het op gaat.
Maar eerst zondag Taco wegbrengen... ik ga nu naar stal en mijn laatste ritje op hem maken.. vreemd genoeg weet ik niet of ik er uiteindelijk nog op zal stappen vanavond.. dan voelt het zo definitief...
Wil in ieder geval zondag bij Moravita nog even lekker met hem een sprintje trekken over de galopbaan