Hoe gaat het nu met je vader? Is hij nog steeds zo in de war?
Lobke, wat een gave foto van Licor!!!! Toch cool dat hij in een boek staat.
Elske, een gebroken been is niet niks! Gelukkig dat hij wel kan genezen. Sterkte met hem!
Yenneke, Wat een bizar verhaal van die bijrijdster. Dat is in ieder geval wel een goed excuus om niet op te komen dagen.....
Laura, Dat meen je niet! Wat een verhaal....zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje zit, zeker met die paarden...en als ze wat hebben ben je er vaak ook flink zoet mee...
Femke, een kereltje zoals Slash vinden gaat inderdaad moeilijk worden en uiteraard wil je hem niet eens vervangen.... Het verdriet is ook nog heel vers, ik hoop dat het een beetje een troost voor je is dat er zoveel mensen met je meeleven.
cin, Lekker dat het beter gaat met het oog van Invierno! Ik hoop dat die mooie merrie wordt goedgekeurd, wat zijn je plannen met haar?
Ik zag ook nog een leuke welsh cob voorbij komen!! Ben gek op welshjes! Officieel niet barok maar ach, we zijn niet zo streng hier

een merrie bij Sam lijkt me niet zo´n goed idee, dan wordt hij helemaal de hele dag in elkaar geschopt

ik wil het niet zonder meer opgeven. Hij heeft de meeste klappen gehad dus ik vermoed dat dat meisje het ook best nog wil proberen. Ik wil ook graag een paard bij hem waar hij lekker mee kan spelen.
gisteren is hij weer gemasseerd. Ze vond zijn rug al wat losser en soepeler. Ze heeft me nu ook geleerd hoe ik zijn probleemgebied (waar zijn spieren onderontwikkeld zijn door het zadel) kan masseren met een tennisbal! Dat gaan we dus elke dag voor of na het werken doen.
volgende week les met hem aan de hand en dan de week daarop weer massage en longeren aan de dubbele longe. het wordt tijd dat hij goed opgepakt wordt en zijn spieren goed gaat ontwikkelen.