Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getty_Maan schreef:De vorige eigenaar van hiske, heeft gevraagd of ik hem weer wil helpen met een projectje. Morgen avond halen we een 11-jarige stermerrie van Norbert op. Nog erg eenkennig, ze is voor 2022 drachtig van Jurre.
Ze is onbeleerd en veeeel te vet, de bedoeling is om haar in alle rust toch te beleren onder het zadel.
Zonnebloem92 schreef:Getty_Maan schreef:De vorige eigenaar van hiske, heeft gevraagd of ik hem weer wil helpen met een projectje. Morgen avond halen we een 11-jarige stermerrie van Norbert op. Nog erg eenkennig, ze is voor 2022 drachtig van Jurre.
Ze is onbeleerd en veeeel te vet, de bedoeling is om haar in alle rust toch te beleren onder het zadel.
Die heb ik op marktplaats zien staan denk ik.
Wel leuk toch zo'n project!
LoveWithJoy schreef:Sorry, ja zal vanmiddag ff een foto van die borstel maken.
Die van mij is helaas niet geprimeerd. Dus besloten haar te gaan verkopen.
Ze was wel kwiek, enkel zet ze haar linker voorbeen verkeerd weg.
Nu bleken ze ook wel erg streng, want ze keurde bijna geen ster en enkel 3e premies. Dus helaas
Zonnebloem92 schreef:LoveWithJoy schreef:Sorry, ja zal vanmiddag ff een foto van die borstel maken.
Die van mij is helaas niet geprimeerd. Dus besloten haar te gaan verkopen.
Ze was wel kwiek, enkel zet ze haar linker voorbeen verkeerd weg.
Nu bleken ze ook wel erg streng, want ze keurde bijna geen ster en enkel 3e premies. Dus helaas
Zonde! Ik dacht dat een premie voor jou niet zo van belang was toch en dat ze geïnsemineerd zou worden? Maar nu toch niet drachtig en de verkoop in?
Hoe oud is ze?
Jinthe1 schreef:Wat jammer dat ze niet geprimeerd is. Ik heb nog niet de hele keuring bekeken maar ik denk niet dat ze strenger hebben gekeurd dan anders. Het is maar net wat de paarden laten zien en beenwerk bijvoorbeeld is vanuit ons schermpje gewoon niet goed te zien. Wel heel jammer natuurlijk!
En je transplantatie klinkt heftig, jeetje, sterkte!
Ik weet wel iemand die een draagmerrie zoekt en er daarna de sport mee in zou willen. Mocht dat een optie zijn dan kan ik je haar naam geven via pb en zou je eventueel contact op kunnen nemen.
Timmie06 schreef:Ach heb ik jou keuring helemaal gemist? Stond jou merrie bij Chardon of haal ik nu wat door elkaar?
Dan kijk ik even op de stream terug.
Ibbeltje is as woensdag de sjaakZe staat als 10e op de lijst en ze beginnen om 10 uur dus ik gok ergens rond 11 dat ze mag optreden.
Ik ben er ook op voorbereid dat ze stamboek wordt en wellicht 3e premie dus geen hoge verwachtingen verder. Opname stamboek zou ik toch echt wel erg fijn vinden.
Wat voor merrie heb je voor de verkoop? Kan ik zo snel even niet terugvinden.
Timmie06 schreef:Ik ben als een blok gevallen voor de moeder van Ibbeltje en 3 jaar laterzag ik pas wat een goed papier zij had...dus idd ik heb gekeken naar het type paard. Zijn natuurlijk ook veel mensen die wel papier super belangrijk vinden maar ik denk ook heel veel mensen die gewoon een heel fijn lief, gezond en betrouwbaar paard zoeken.
LoveWithJoy schreef:Timmie06 schreef:Ik ben als een blok gevallen voor de moeder van Ibbeltje en 3 jaar laterzag ik pas wat een goed papier zij had...dus idd ik heb gekeken naar het type paard. Zijn natuurlijk ook veel mensen die wel papier super belangrijk vinden maar ik denk ook heel veel mensen die gewoon een heel fijn lief, gezond en betrouwbaar paard zoeken.
Ja dat is ook zeker waar. Ik moet ook zeggen dat ik enkel naar haar paps heb gekeken bij aankoop haha.
Maar wat zouden jullie doen? Ik wordt geopereerd aan m'n alvleesklier. En ik hoop hiervoor snel een alvleesklier te mogen krijgen. Dit zal betekenen dat ze ruim 3 jaar stil zal staan. Nu vind ik dat voor mijzelf niet erg, want ik geniet opzich van t tutten al. Alleen vind ik het voor haar sneu. Verzorgster vertrouw ik vaak niet en ik heb niemand in mijn vrienden kring die haar eventueel met regelmaat willen rijden. Dusja... dillema