Wie start er allemaal met een fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:47

Nou is inderdaad wel handig! Ik vind het ook niet altijd even makkelijk hoor.
Ben ook een echte emo eter (niet dat ik meteen een hele zak chips leeg eet hoor :') ) dus als ik in een dipje zit merk ik dat meteen op de weegschaal..
Vanavond ging het hardlopen ook voor geen meter. Heb mijn hardloopmaatje meteen geappt en een loop-afspraak gemaakt, dan loop ik gewoon lekkerder.

Vandaag weer niet gereden door het weer *baal*. Wel even op stal geholpen. De paarden komen nu op hennep te staan en die pakken moesten naar binnen getild worden.
Isanne heeft een kleine fan op stal, die heeft het 's avonds voor het slapen gaan over racen op Isanne. Zo lief! <3
Laatst bijgewerkt door berdien85 op 29-01-15 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Jenny89

Re: Wie start er allemaal met een fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:14

Ook hier nog iemand die nogsteeds de strijd met de kilo's aan gaat.. Na 2 kids, veel zorgen en ellende ook erg zwaar geworden. Nu ruim 30 kilo kwijt (na mijn scheiden ging het vanzelf) maar wil nog wel 10 kwijt. Dan zit ik op 63..

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:21

Wauw Jenny89 dan heb ik nog een lange weg te gaan. Ik ben pas de eerste 7.5 kg kwijt. Ik denk per 5 kg anders is het niet te doen.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:29

Laura1982 schreef:
Wauw Jenny89 dan heb ik nog een lange weg te gaan. Ik ben pas de eerste 7.5 kg kwijt. Ik denk per 5 kg anders is het niet te doen.

Ik ook...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:39

1500 kcal eten en daarbij veel sporten is natuurlijk niet echt goed.
Grote kans dat je meer afvalt als je wat meer gaat eten.

Ik snap de mensen die maaltijdvervangers nemen ook nooit zo goed, de enigen die daar beter van worden zijn de fabrikant en de verkopende winkelier...

Gewoon goed en gezond eten, veel groenten en fruit. Weg met prefab, de pakjes en zakjes, geen koeken, koekjes en gebak en ook geen snoep en zogenaam gezonde mueslirepen en ontbijtmuesli en cruesli.
Door al die troep weg te laten en een paar maand dagelijks een workout ben ik twee jaar in een paar maanden 10 kilo kwijtgeraakt. Ik heb mijn eetgewoonten blijvend veranderd en blijf nu ook redelijk op gewicht. Momenteel kan ik niet sporten en dat merk ik wel iets.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:51

Karin dat ben ik volledig met je eens. Ik eet alleen gezonde producten. Maar Door de beperking kan ik niet altijd "sporten" of te wel mijn rondje bejaarden gym. Dat zorgt ervoor dat het niet snel gaat. Shakes heb ik wel geprobeerd maar tijdens het weer normaal eten zat het er zo weer aan.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:54

Dat is dus ook waarom dat soort diëten niet werken.
De meesten worden uiteindelijk alleen maar zwaarder.
Eten volgens het Paleo idee werkt ook erg goed. Dan ben je ook automatisch alle bewerkte rommel kwijt. :D

Jenny89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:01

Merkte dat ik wel erg makkelijk snaaide. Nu ik op mijn zelf woon werkt het het beste gewoon niet in huis halen. Als ik trek heb neem ik stuk fruit. En lekker bewegen. Kan niet wachten tot het weer voorjaar is en weer kan skeeleren enz. Hoop dat die 10 er ook af gaan..

Jenny89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:05

Wil trouwens nog even een foto van mijn knapperd delen <3

Afbeelding

Na het rijden lekker met deken nog ff lekker van buiten genieten.

Hij heeft trouwens wratjes op mijn mond. Iemand een idee wat ik daar tegen kan doen? Lijkt zich wel snel uit te breiden.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:10

Ik heb het ook niet in huis komkommer en snoeptomaatjes wel in overvloed. Augurk is ook nog wel eens lekker als afwisseling.

Maar ben ook van mening dat je jezelf niet alles moet ontzeggen. Anders hou je het niet vol. Stukje chocolade of een (1) lekker koekje moet soms kunnen. Daarna ga je weer vrolijk verder.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:36

Het moet leuk blijven ik ben vorig jaar 12 kilo afgevallen wel door middel van een shake, toen gestopt en door vakantie en feestdagen er veel 6 kilo bij niet leuk nu 8 tot 10 kilo afvallen ik ga wel weer beginnen met de shakes helpt bij mij het beste en ik zal wel moeten anders kan ik niet naar me eigen bruiloft want pas ik niet in de jurk dat is mijn stok achter de deur.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:56

Zo caro dan was jij een aardig grote meid. Knap hoor. En die 10 gaan er vast wel weer van af

En inderdaad te weinig eten is niet goed. Ik merk dat als ik alles bij elkaar optel ik soms door mijn baan te weinig eet en drink en dan slaat je lichaam het op

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:56

Oh en het rijden vanavond viel tegen. Heb ik weer haha

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:14

Ik eet meer dan 1500.. netto hou ik dat over en dat is ook wat aangeraden wordt. Voor mij werkt het wel en ik val niet te snel af. Dus ik ga er lekker mee door :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:21

Pfff diëten praat me er niet van! Ik heb het zo veel gedaan en ik ben er geen haar beter door geworden.
Gewoon opletten wat je eet en wat beweging. :j Haha.
Maar ik moet zeggen dat ik nu best slecht eet, best veel heeeel veel snoep.

Lees dat veel mensen balen om het weer. :brr: Hier hebben we binnenbakken, stalling onder dak en overdekte longeerbakken. *D

Vanavond weer met de galop bezig geweest in de longeerbak. Doe haar nu gewoon los in de longeer bak omdat ik haar aan een longeertouw in een gewone bak echt niet hou. Dan wordt ze zo sterk.
Maar in het begin was het echt drama, ik zat er veel met de zweep op, na de commando galop gelijk met de zweep en niet zo vriendelijk omdat ze gewoon niet reageert, ja ze gaat harder draven. Opgegeven moment werkte het gewoon niet. Ik vond het gewoon geen fijne manier van werken. :( Opgegeven moment ben ik mijn commando 'galop' wat gaan verheffen. Dus echt heel duidelijk en hard 'galop' en ze sprong zo aan, dus dit hebben we meerdere malen geprobeerd en het werkt veel beter. Zelfs zonder zweep ging het veel beter. Morgen voor de les dit maar even weer herhalen. Ik denk dat we dit beter elke dag 10 minuten kunnen doen in plaats van 2x pw een uur of half uur. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-15 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:23

Jenny_S schreef:

Waarom?

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 07:19

KarinvdM schreef:
1500 kcal eten en daarbij veel sporten is natuurlijk niet echt goed.
Grote kans dat je meer afvalt als je wat meer gaat eten.

Ik snap de mensen die maaltijdvervangers nemen ook nooit zo goed, de enigen die daar beter van worden zijn de fabrikant en de verkopende winkelier...

Gewoon goed en gezond eten, veel groenten en fruit. Weg met prefab, de pakjes en zakjes, geen koeken, koekjes en gebak en ook geen snoep en zogenaam gezonde mueslirepen en ontbijtmuesli en cruesli.
Door al die troep weg te laten en een paar maand dagelijks een workout ben ik twee jaar in een paar maanden 10 kilo kwijtgeraakt. Ik heb mijn eetgewoonten blijvend veranderd en blijf nu ook redelijk op gewicht. Momenteel kan ik niet sporten en dat merk ik wel iets.

Toen ik met mijn 125 kg ging afvallen waren juist de maaltijdshakes een uitkomst. Ik had al vanalles geprobeerd en was met gewoon eten de hele dag met eten bezig, wat mag ik straks eten en wat mag ik tussendoor en wat mag ik vanavond. Door mijn ontbijt en lunch door een maaltijdshake (géén eiwitshake) te vervangen en 's avonds een magere maaltijd te eten dacht ik niet meer aan eten en vergat zelfs na verloop van tijd af en toe een shake. Als je niet weet wat dik (morbide obesitas dus) zijn is en eetverslaafd zijn is, dan kun je niet zeggen of een bepaalde methode wel of niet goed werkt en wat voor jou werkt hoeft niet voor een ander te werken.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:01

AmoorM schreef:
Jenny_S schreef:

Waarom?

Hard in de mond
Veel tempowisselingen gereden dat hielp wel maar nog niet zoals ik het wilde
De galop daarentegen was weer heerlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:17

Sneeeeeeeeeuw!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:28

Ja en best veel! Was net nog een hele toer om op het werk te komen..

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:36

*stampt nu heeeel hard met voeten op de grond.. IK VIND DIT NIET LEUK!!*
Wil graag een klacht indienen. :+

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:36

Splinterz schreef:
*stampt nu heeeel hard met voeten op de grond.. IK VIND DIT NIET LEUK!!*
Wil graag een klacht indienen. :+

Hahaha! :')
Ik doe mee! Waar sturen we die klacht naar toe?
Petitie kan ook nog!

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:47

Ik doe ook mee, IK WIL ZOMER!!!

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:49

Ja geen idee waarheen!
Maar hoe dan ook is dit echt kansloos! Ben benieuwd naar de rest vd week en of ik volgende week wel op cc ga..

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:57

Hier ook een klein beetje sneeuw... -O-
Ook ik wil de zomer!!

Wow Caro_Marjah, wat knap 55 kg afvallen!
Voor het mooie zou ik er ook 3 kg afvallen, maar ben blij dat ik niet echt flink hoef af te vallen volgens mij zou ik dat nooit vol houden... En indd 's zomers is het wel makkelijker, dan heb ik ook minder trek en eet ik meer fruit enz dan slechte dingen.

Jammer Jenny dat je gisteren niet zo fijn hebt gereden, zeker na je fijne les van van de week.

Mijn merrie is 3 Maart al uitgerekend, ik ben zo benieuwd :D
Ik kan niet wachten! Vind het nu al leuk!
En vind het fijn dat ze wat vroeger is, des te eerder kan ik weer lekker rijden en wedstrijden mee pakken in het outdoor seizoen