Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
idefix4 schreef:Wanda: Je moet duidelijk nog heel erg wennen aan het zadel en Jippe ook nog aan het idee, dat het zadel niet meer zal knellen. Als je straks je eigen zadel hebt, ga je vast proberen om hem meer omlaag te rijden? Als je er even mee rijdt, ben ik benieuwd naar weer een filmpje!

. Ziet wel duidelijk dat jullie beide nog moeten wennen
maar dat is logisch natuurlijk. Misschien 1 tip, weet niet of dat het komt omdat je moet wennen maar probeer je benen stil te houden
.
. Ik ga der wel heen en kijk wel hoelang ik het volhoud. Het is vanaf half 10 en duurt tot half 2.
.
. 's Ochtends werken, daarna door naar stal. De staleigenaar heeft mij gevraagd de schapen in de gaten te houden. Dus als er lammetjes geboren worden moet ik die samen met moeder in een apart hokje zien te krijgen en de paplammeren moet ik de fles geven (wat wel heel leuk is af en toe
, maar sommige willen dan weer niet drinken....). Ook een paar lastige geboortes gehad dan moest ik de staleigenaar toch nog maar even bellen dat het niet helemaal goed gaat
, want ik durf het zelf toch echt niet aan om ergens aan te gaan trekken
.
. De les ging de laatste keer ook echt onwijs goed, al hadden we een beetje een storend persoon in de bak rijden (op een jonge tinker die ze absoluut niet onder controle hebben... ligt niet aan het paardje maar die mensen kunne niet normaal rijden). Dus ja dat Shaggy rustig bleef terwijl die door de bak ging in keiharde galop vond ik toch best wel netjes!
Maar wel heel leuk hoor...
. 
hahaha.
dus ik weet niet of het doorgaat.
.
.