Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is het er steeds niet van gekomen, maar nu dan toch maar wel.
1,5 jaar later nog maar eens gevraagd...nee nog niet...
Robijntjah schreef:Mooie foto's van Rintske zag ik weer voorbijkomen!

Robijntjah schreef:Als je ook een regio in Brabant weet, kan ik eens voor je rond kijken!
Ik ga dus als het allemaal doorgaat bij dit paardje kijken morgen of overmorgen:
Bo_tje @ [EA-TK-PP] Lieve grote 6 jarige merrie half tinker, 1.69 hoog
Borderjay: THANKS

)

hij loop netjes aan de longe maar dan doet hj vaak wel heel erg gek maar dat is maar even

Leuk dat het zo goed gaat dat je wat vaker kan rijden! En je hebt inderdaad de tijd, dus zeker niet gaan overhaasten!
want volgens mij was hij is een beetje dartele bui. Ook steeds dingen zoeken om van te schrikken, je zag het echt aan zn kop!
Had ook even op de site gespiekt, mooie plaatjes! Lekker dat het zo goed gaat met Shannon trouwens!
De dierenarts had in gedachte dat hij misschien volgende week naar huis mag. Iedereen is echt superverbaasd maar ook heel blij dat hij het heeft gehaald. Achteraf was het nog ernstiger dan wij dachten want collegadierenartsen hadden naar onze dierenarts gebeld om te vragen of Suevo nog leefde... en zelf de smid van daar (Van Nassau) was helemaal vrolijk en blij dat hij er nog was.