En ik had nog niets gezegd over de foto's van Enno, maar hij ziet er übergaaf uit!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cojolly schreef:Babootje leuke welsh zeg hij toont erg groot, hoe groot is hij?
Wat een trieste verhalen over kruiwagens.
Mooie foto's van enno hij loopt lekker zeg, ziet er goed uit
mynke ziet erg braaf uit leuk filmpje van haar, mooie papa heeft ze zeg.
Hier is alles rustig ben me aan het voorbereiden op Almelo, begin er echt zin in te hebben.
Loolapelooza schreef:Inderdaad raar [naam verwijderd] das al een slechte eerste indruk lijkt mij, ze mag al met een heel goed excuus afkomen zou ze dat voor mij goed willen maken. Ondertussen nog steeds niks gehoord?
En ik had nog niets gezegd over de foto's van Enno, maar hij ziet er übergaaf uit!
Idra schreef:Euh ja, ook ik wasd vergeten reageren op de foto's van Enno! Enno ziet er goed uit, en de rijtechnische probleempjes die je aanhaalt Eef, zijn duidelijk op de foto's terug te zien, maar met jouw zorgen en aandacht hiervoor komt dat vast helemaal goed!
Ik weet niet of ik het boek wel ga kopen Lola, het is namelijk in het Duits en dat is zo mijn taal niet![]()
"This is the Spanish Horse" wil ik al langer kopen, ik weet alleen niet waar!
Idra schreef:Ik weet niet of ik het boek wel ga kopen Lola, het is namelijk in het Duits en dat is zo mijn taal niet![]()
"This is the Spanish Horse" wil ik al langer kopen, ik weet alleen niet waar!
peetisgreat schreef:cojolly schreef:
Hier is alles rustig ben me aan het voorbereiden op Almelo, begin er echt zin in te hebben.
he leuk dat je naar almelo gaat dan ben je vlak bij me ga je naar concours?? waar stal je je paard ?? mss bij ons?? hoor het wel doei anders kom ik mss ff kijken en je irl ontmoeten
Idra schreef:Hoi ElkseIk heb geduld hoor
Mja, ik had al gezien dat het zo veel kostte, misschien een leuk kado voor kerst ofzo...
In Spanje heb ik al gezocht naar This is the Spanish Horse, maar ik vond het niet... voor mij mag het inderdaad ook in het Spaans zijn
Wat vreemd dat 1 dame alle boeken opkoopt, haha! Zou fijn zijn als je zou laten weten of je er nog aan geraakt!
DinkeyGirl schreef:Ik heb ff geen tijd om op iedereen te antwoorden maar LOBKE, ik schreef een paar pagina's terug al dat ik dat boek had in het Engels, en of dat hetzelfde boek wasIk heb hem op een beurs gekocht voor 50 euro, maar daar staat Licor dus ook in? VET, ik ga gelijk kijken!