lobkewikjem schreef:Gefeliciteerd Getty!
Hier weer even achter mijn 3 jarige puppy gezeten. Wat een fijn gevoel geeft dat dier zeg.[ [url=m/Sz8eOQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tof zeg! Volgens mij gaat dat helemaal goed komen.
Wat een plaatje zo he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Absolem, als de nood zo hoog is zou ik mij echt niet druk maken over of het in de buurt is of niet.
Zag op fb dat je een mooi aanbod had gehad, maar dat het tever weg is, waarom zou je dat laten schieten?
Absolem schreef:Zoals het er nu naar uitziet gaat hij naar een bekende van me, weliswaar wel opfok. Hij heeft nog plek om een hengst in te scharen.
Ideaal is het niet. Maar ik bouw geen schuld op. Kan nog even rustig overwegen wat wijsheid is. Ik kan niet de deur platlopen maar wel even komen kijken en iig zijn achterbenen in de smiezen houden wat betreft de mok.
Vandaag nog even op zijn oude stekkie.
[ [url=m/G6m5a7.jpg]Afbeelding[/url] ]
boemel schreef:Absolem schreef:Zoals het er nu naar uitziet gaat hij naar een bekende van me, weliswaar wel opfok. Hij heeft nog plek om een hengst in te scharen.
Ideaal is het niet. Maar ik bouw geen schuld op. Kan nog even rustig overwegen wat wijsheid is. Ik kan niet de deur platlopen maar wel even komen kijken en iig zijn achterbenen in de smiezen houden wat betreft de mok.
Vandaag nog even op zijn oude stekkie.
[ [url=m/G6m5a7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijn dat er een oplossing lijkt te zijn!
Hij is wel knap zeg!
Jinthe1 schreef:[ [url=m/l1Eebd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha hier ook van die ontzettende stofpaardenZolang je er niet aan komt lijkt het niet zo erg maar als je een keer durft te wrijven komt er echt veel zand naar boven.
hierboven onze bijna 2 jarige (juni) en bij de schoft is te zien dat ze duidelijk niet zand vrij is. Krijg het er met borstelen ook niet allemaal uit