Wie start er allemaal met een fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:35

Jamiejoyce schreef:
In ieder geval goed nieuw lvie! Dan zit het toch tussen de oren?

Nee ze heeft daadwerkelijk pijn. Maar nu krijgt ze pijnstilling dus als ze morgen bokt zit het wel een beetje tussen de oren aangezien ze op pijnstilling staat. Dus ben benieuwd

L_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:36

berdien85 schreef:
Jeetje wat knap Laura!

Jamiejoyce: Ik tel calorieen (max 1500 per dag) en drink 1 x per dag een eiwitshake. Daarnaast veel sporten, hardlopen, paardrijden, wandelen, hoelahoepen, etc.

WOow wat actief! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo op let. Sochtends doe ik de stallen en rijpaard of longeer.. daarna naar het werk. Dus eigenlijk beweeg ik ook wel genoeg.
Maar ik tel de calorieen niet:P

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:38

L_Vie schreef:
berdien85 schreef:
Jeetje wat knap Laura!

Jamiejoyce: Ik tel calorieen (max 1500 per dag) en drink 1 x per dag een eiwitshake. Daarnaast veel sporten, hardlopen, paardrijden, wandelen, hoelahoepen, etc.

WOow wat actief! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo op let. Sochtends doe ik de stallen en rijpaard of longeer.. daarna naar het werk. Dus eigenlijk beweeg ik ook wel genoeg.
Maar ik tel de calorieen niet:P

Ja maar ik wil er ook echt wat af hebben. En dat ging zonder het tellen niet.. Dat was enorm frustrerend. Dus vandaar :)

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:44

berdien85 schreef:
Jeetje wat knap Laura!

Ik zou ook meer moeten gaan sporten ik ga proberen 1 dag in de week te gaan zwemmen

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:46

L_Vie schreef:
Jamiejoyce schreef:

Nee ze heeft daadwerkelijk pijn. Maar nu krijgt ze pijnstilling dus als ze morgen bokt zit het wel een beetje tussen de oren aangezien ze op pijnstilling staat. Dus ben benieuwd

En wat is de oorzaak dat ze pijn heeft ik las wel iets over spierpijn

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:47

Ik hou ook bij hoeveel calorieën ik eet niet meer dan 1900 per dag. Begin met magere yoghurt met fruit. Tussen Door een cracker middag sla, avond gewoon warm eten. Maar niet teveel pasta rijst aardappelen enz. Ik tel ook de stappen per dag rij paard probeer 3 pw mijn sport programma te doen. Het gaat niet snel maar dat geeft niet. Ben nu al broekmaat kleiner en ben super trots. En niet snoepen!

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 13:49

Laura1982 schreef:
Ik hou ook bij hoeveel calorieën ik eet niet meer dan 1900 per dag. Begin met magere yoghurt met fruit. Tussen Door een cracker middag sla, avond gewoon warm eten. Maar niet teveel pasta rijst aardappelen enz. Ik tel ook de stappen per dag rij paard probeer 3 pw mijn sport programma te doen. Het gaat niet snel maar dat geeft niet. Ben nu al broekmaat kleiner en ben super trots. En niet snoepen!

Gaat bij mij ook niet snel, maar zolang ik maar resultaat zie vind ik dat prima.
Komt het er ook niet snel weer bij.

Splinterz

Re: Wie start er allemaal met een fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:21

Ik ben inmiddels bijna 7kg kwijt, in oktober begonnen. Drink smorgens een eiwitshake, smidddags 2 broodjes en s avonds een shake (of net andersom). Drink 2 liter per dag, neem mueslireep als tussendoortje en kom niet over mn 1400kcal heen. Ik tel dus alles en dat werkt goed.

Hmmz ik zou zonder plastron rijden echt niet mooi vinden en zonder handschoenen ook niet. Het haalt er de charme een beetje vanaf. Maar dat is mijn mening ;)

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:28

Jeetje ben jaloers dat het zo goed gaat bij jullie!

L_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:31

Jamiejoyce schreef:

Nee ze heeft daadwerkelijk pijn. Maar nu krijgt ze pijnstilling dus als ze morgen bokt zit het wel een beetje tussen de oren aangezien ze op pijnstilling staat. Dus ben benieuwd[/quote]

En wat is de oorzaak dat ze pijn heeft ik las wel iets over spierpijn[/quote]
Mona is een erg nerveus paardje, hoog in het energie. Zodra ze gespannen is gaat de kop de lucht in en drukt ze haar rug weg. Als ik dan met haar ga rijden (ik rij altijd lang en laag en zoveel mogelijk lenig maken) dan kan ze hier spierpijn aan overhouden en waarschijnlijk gaat dit niet weg doordat ze wanneer ze weer gespannen is weer op die plek drukt. ;-)

L_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:34

Afbeelding
Stukje schoft/hals/rug als ze kissing spines had gehad, dan hadden de wervels tegen elkaar aangezeten

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:44

Interessant plaatje Lisa!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:51

lvie: ik zag het op fb inderdaad gelukkig geen kissingspines fijn

afvallen: men vind mij slank genoeg, maar zou zelf 3 kg lichter willen zijn of strakker in mijn vel ook prima.

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:56

Fijn dat het geen kissing spines is L_Vie!

Jenny_S, dat heb ik ook precies hetzelfde!
Zou er zelf ook wel 3 kg af willen of inderdaad gewoon wat strakker.
Maar ik ben heel slecht in lijnen, zeker in de winter (vind koekjes etc te lekker := )

L_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 14:58

Esther vergeet de macdonald niet.... Oooooh heerlijk. Kom er weinig maar als ik er ben!! :P

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 15:26

Ik ben nu ook 7 kl kwijt sinds oktober

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:34

Laura: we wegen toch ook niet hetzelfde? :D

Fijn dat het geen KS is L_vie!

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:02

L_Vie schreef:
Jamiejoyce schreef:

En wat is de oorzaak dat ze pijn heeft ik las wel iets over spierpijn[/quote]
Mona is een erg nerveus paardje, hoog in het energie. Zodra ze gespannen is gaat de kop de lucht in en drukt ze haar rug weg. Als ik dan met haar ga rijden (ik rij altijd lang en laag en zoveel mogelijk lenig maken) dan kan ze hier spierpijn aan overhouden en waarschijnlijk gaat dit niet weg doordat ze wanneer ze weer gespannen is weer op die plek drukt. ;-)[/quote]

Op die manier, hier kan je zelf wat aan doen en is het niks blijvend toch? gelukkig geen KS of iets anders geks!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:19

Splinterz schreef:
Laura: we wegen toch ook niet hetzelfde? :D

Fijn dat het geen KS is L_vie!

Ik denk het niet hihi.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:20

Estherr__1 schreef:
Fijn dat het geen kissing spines is L_Vie!

Jenny_S, dat heb ik ook precies hetzelfde!
Zou er zelf ook wel 3 kg af willen of inderdaad gewoon wat strakker.
Maar ik ben heel slecht in lijnen, zeker in de winter (vind koekjes etc te lekker := )

Ik ben ook dol op koekjes hahahah
L vie fijn geen ks! Nu hopen dat het kwartje weer valt en ze weer relaxed wordt.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:58

Ik hou van uit eten ;-)

Maar goed mag exht niet klagen over mijn lijf na 2 kidz
In de winter afvallen lijkt mij lastiger. Al die stamppotten en de kou. In de zomer is het fijner salades te eten als hoofdmaaltijd dan in de winter.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:07

Ja dat is zeker waar jenny iedere pondje is er 1 minder

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:58

Goh, ik lees het al, ben niet de enige die wat kilo's kwijt wil. Nou moet ik zeggen dat ik tot 2010 totaal 25 jaar niet had gereden omdat ik 125 kg woog. Ik ben in 2009 begonnen met afvallen en was in 2011 55 kg afgevallen. Helaas zit er nu bijna 10 kg weer bij en die wil ik er wel weer af hebben maar het lukt niet erg...
Ik moet echt weer even de knop om gaan zetten om dat voor elkaar te krijgen.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:32

Klinkt allemaal bekend in de oren... Ik heb me afgelopen december wel belachelijk erg misdragen, ik pas niet meer in m'n champagne wedstrijd broek %) *schaam schaam*. Moet ook weer hard aan het werk, ben nooit fotomodel dun geweest maar moet van mezelf toch gewoon weer in de maten gaan passen die ik voor december droeg :')

Gelukkig geen Ks, L vie! Ik heb even snel terug gelezen dus misschien heb ik er overheen gelezen maar wat word je volgende stap? Ik las wel iets over pijnstilling?

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:42

Kunnen we elkaar ook op het afval front stimuleren en ondersteunen.
Altijd fijn als mensen je situatie begrijpen.