[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:48

Hij is ook een monster :+

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:58

Thanks allemaal :D
Tsja,de paardekado's van paarde vriendinnetjes zijn binnen ;) rest van de visite geeft toch geen paardenspullen,dus kan de deur wel op slot doen :D
Ik heb een super mooie poetskist en chabrak van karina gehad,en van andere vriendin ook nog mooi chabrak,uitgebreid ontbijt dat bezorgd werd van mn zoontje en een lekker Kate Moss geurtje van mn dochter,nachtje weg van mn man...ben nu al lekker verwend,en de meeste mensen moeten zelfs nog komen 8-)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 15:06

Ow jeej, kijk ik daar over heen! Gab! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:00

Ik zal de scania straks eerst even inscannen ;)

Cloris: Ik heb denk ik het voorafgaande verhaal gemist? Is ze van nature heel scheef?

Ilona: Let vooral op de centerfold ;)
Leuk etentje gehad dus!!! Niet zat op chico stappen hé ;)

gabriella: Gefeliciteerd!

sanne: Hij zal het lekker vinden aan de melkbar ;)
Ik wist niet dat hij nog een tweelingbroer had!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:11

Heey
@ denise : fijn dat je het steeds eerder op kunt lossen :D
@ sanne : Hahaha gek paard :P
@ Borderjay : Gefeliciteert :D

Met moppie gaat het redelijk. Zijn oog is een stuk minder dik en ook niet echt pijnlijk meer :).
Hij heeft ook nog geen last van het warmere weer :).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 16:34

Sanne: Hahahahahaha gekke Iggie, die heeft een nieuwe melkbar ontdekt ;).
Borderjay: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Moppielover: Fijn dat het wat beter met hem gaat!

Owww echt waar gekker moet het niet worden... Mijn moeder heeft gedroomt dat ik mijn paard ging ophalen :+. Volgens haar praat ik er te veel over ;). Maar het was een leuke en positieve droom, ik zei al tegen dr is ie ook voorspellend?

Ook weer wat slecht nieuws... Paardje van een vriendin van mij is vandaag gekeurd en hij is niet goedgekeurd. Hij liep achter kreupel op de harde volte... Vind het echt zo jammer voor dr, ze was echt helemaal gek op hem! Ze heeft hem een maand op proef en nu staat ie er denk bijna twee weken, de dierenarts kon niet eerder komen. Dus ja dan ben je wel al echt gehecht aan zo'n paardje. Nu gaat ie terug naar de eigenaar, lijkt me ook heel lastig. Je weet natuurlijk nooit wat die er mee gaat doen...

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 17:57

Ik heb een nieuwe man in mijn leven.

Meet Harry

Heerlijk bij mama, helemaal links
Afbeelding

Wakker worden!!
Afbeelding

O, hi
Afbeelding

Zussie pakken
Afbeelding

Tim is heel blij met mij
AfbeeldingAfbeelding

Kijk eens wat een mooi patroontje.
Afbeelding

Alle vier,
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:09

Ahhhhh wat een schatjes!!! Jonge katjes zijn toch zo lief, nou ja alle jonge dieren eigenlijk :).

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:11

aahh wat een schatjes zeg :D. erg mooie man zeg :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:11

borderjay schreef:
Thanks allemaal :D
Tsja,de paardekado's van paarde vriendinnetjes zijn binnen ;) rest van de visite geeft toch geen paardenspullen,dus kan de deur wel op slot doen :D
Ik heb een super mooie poetskist en chabrak van karina gehad,en van andere vriendin ook nog mooi chabrak,uitgebreid ontbijt dat bezorgd werd van mn zoontje en een lekker Kate Moss geurtje van mn dochter,nachtje weg van mn man...ben nu al lekker verwend,en de meeste mensen moeten zelfs nog komen 8-)

nou jij kan idd de deur op slot doen ..........maar wel van harte gefeliciteerd en hoop dat je voor de rest ook nog heerlijk verwend wordt
zal wel goed komen denk ik

hahaha

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:23

ohhhhhhhhhhhhh jolyn wat een heerlijke man heb je toch

ik zal jullie mijn nieuwe man dan ook maar laten zien

vanmiddag ging celine mee en tja kids en kittens is dus geen goede combi he
ze mocht er toch een dus ff kijken en ja hoor deze is het geworden

Afbeelding
Afbeelding
dit koppie kan je toch niet weerstaan, hahaha van allebei dan niet he,
Afbeelding
Afbeelding
met broertje en zusje
het is de eerste op de foto

zijn wel met telefoon gemaakt dus niet heel erg duidelijk
wat een lieffies he :D

moet ook zeggen dat mama het net zo leuk vindt als dochter hoor
hahahahah

en ja we willen gaan mennen met tsjillert leuk he
ben al bezig met hem te laten wennen met de lange lijn achter hem aan
dan doet hij eigenijk alles wel goed op m stem
later de oogkleppen en dan tuig en band en later wagen haha
het lijkt me erg leuk heb het altijd al gewild :D ;)
maar hulp/tips is/zijn welkom hoor ben er geen exper in hahahah

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:42

Cloris -> Zo te lezen gaat het steeds een klein stapje beter met Alegra, toppie!
Ik weet niet meer hoe het is gekomen dat ze zo scheef is? Een trauma?

Ilona -> Nog even en dan hobbel ook jij zonder zadel op Chico!
Jullie gaan zo hard! ;)

Gabriella -> Gefeliciteerd! *\o/*

Sanne -> Whahahaha! _O- Wat een grapjas is Igneo!
En dat z'n pleegmoeder dat nog goed vindt ook.......

Debby -> Zo eentje wil ik ook al zoooooo lang!
Is er nog eentje vrij?

Petra -> Die van jou is ook een schatje, zeg!

Zo te lezen klimmen we zo langzamerhand allemaal weer op die grote roze wolk hier! :D
Alleen moeten we voor Anouk wel even een liftje installeren hoor, die gaat het anders niet redden....... :P

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:55

Stuur mij nou nooit naar het asiel :n. Ik ging gister muizenvangers halen. Had al aangegeven dat het best onherplaatsbare mormels mochten zijn, als ze maar muizen vingen. Anyway, kom ik daar, zitten er 2 niet herplaatsbare katten, ze sloegen al als je naar ze keek. Het was ook 2 voor de prijs van 1 als ik ze meenam :'). Maar er zat er nog 1, die wilde ze wel even laten zien, want die was zo mooi! En die had het asiel al muizenvrij gemaakt. Toen ik hoorde dat die 9 was, was ik verkocht, wat moet zo'n negenjarige gup nou in het asiel? Ze is erg mooi, een bruinzwarte haflange vacht. Uiteraard heb ik die andere twee (1 kat van 1.5, en een poes van 5) ook meegenomen. Toen had ik opeens 3 muizenvangers voor op stal :). In de kantine in het keukentje neergzet om te wennen, gisteravond hebben ze al even in de kantine losgelopen. Vanochtend kon ik er nog maar twee vinden, maar aangezien het keukentje momenteel een rotzooitje is, zit die ander nog wel ergens. Ik laat ze eventjes wennen voor ik foto's maak van de katten. Maar goed, na wat brainstormen hebben ze ook nieuwe namen gekregen. We hebben nu Rachel, 5 jaar oud, cyperse poes. Ross, 1.5 jaar oud, zwart met witte sneb en pootjes. En Phoebe, 9 jaar, halflange vacht bruinzwart.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:06

Hahahahahaha ach nooit genoeg muizenvangers ;). Wij hebben dr op stal ook vier rondlopen van de stal zelf, en dan nog heeel veel wilde katten. Waaronder behoorlijk wat kinders van een kater die we tam hebben gekregen :P. Die is nu geholpen en van totaal wilde kat omgetoverd tot kat waar je gewoon niet meer vanaf komt :D. Hij komt bij je op schoot liggen, staat naar iedereen te mauwen om aandacht en blijft kopjes geven...

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:30

Achutttegut die poesjes!!!! Ik heb zelf ook 5 van die bolletjes in de stal liggen momenteel, blijft leuk!

Utixo; Dat zijn heel fijne katten als je ze moet ontwormen ofzo :Y)

Heidi; Sterkte!

Laulau; Die Hincapie, wat een knappert (maar dat kon ook niet anders met zo'n afstamming *D )

Kelly; Echt super mooie hengst!

Gabriella; Gefeliciteerd!!!!!

Sanne; Die laatste is wel een enge foto van iggie!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:33

jolyn zijn het trouwens je eigen katjes
ze zijn echt heel erg mooi

en tja dat verhaal utixo zou ook van mij kunnen zijn ik ga er ook echt niet heen neem alle zielig beestjes wel mee
hahaha

nou luitjes we hebben net al spulletjes gehaald voor KWIEBUS ja zo gaat dat muppet ding heten hahahaha super he

dus iedereen weer blij zullen we maar zeggen

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:35

Quote Tsjillert: jan je moet wel actiefer worden wil je frank verslaan hoor :+ die heeft echt een heel harem aan meiden hier opgebouwt

Ik kan niet in de schaduw staan van Frank, hier op bokt.
Ik ben ook meer de side-kick van Lisenka.
Zoals Paul de Leeuw zijn Adje heeft
En de wereld draait door Jean Marie
En vroeger Barend en van Dorp Jan Mulder.

Mijn taak is foto's plaatsen, af en toe een flauwe opmerking en reageren als het over bonbons, banketstaven, vlaamse frieten of panneNkoeken gaat.

Dus daarom maar weer een onzinnige foto van mijn hand:

Banjer zijn zomerdeken is iets te groot.
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:01

Aaah Debs en Peet wat een droppies joh, echt te schattig! Ik zou zo graag ook een normale kat hebben, die van ons is dus ook echt een onhandelbaar secreet... maar heb ik in Spanje langs de kant van de weg gevonden, moeder overreden, broodmager. Als ik dr niet had meegenomen was ze nu dood geweest ;( Nu ben ik zelf bijna dood als ik niet uit kijk, de vorige keer is ze mijn vriend en mij aangevlogen toen we vlooiendruppels in haar nek wilden doen _O- Ze is wel lief hoor, maar gewoon een beetje dominant O:) Dus Benthe als je nog een plekje over hebt kom ik dr zo brengen, heb nog een konijn in de aanbieding ook :P

Aaah nee nu lijkt het net of ik van ze af wil maar ik ben er zo ontzettend allergisch voor geworden dat het gewoon niet leuk meer is. Zelfs al zou ik een normale kat willen dan zou het voor mijn gezondheid nog niet kunnen. Ik zit elke dag aan de medicijnen zodat ik het uit hou met ze, omdat ik ze gewoon liever niet kwijt wil. Maar ik krijg het wel elk voorjaar benauwder en ben langer ziek van mijn hooikoorts omdat ik ze heb. Het is ook van dat fijne haar, de hond heeft een plukvacht, dat is ruwhaar. Maar konijnen- en kattenhaar is echt funest voor mij ;( Dus ik meen het wel serieus als iemand hier in het topic een goed tehuis weet voor 1 van de twee of allebei, dan kom ik ze wel met heel veel pijn in mijn hart brengen....

Jan leuke foto weer hehe jij weet ze wel uit te kiezen :P

Gab gefeliciteerd met je verjaardag, goed verwend lees ik wel!

Benthe haha leuke namen, ook al Friends-fan? Wij zijn de series nu echt al voor de 10e keer aan t kijken, en als we hem afgekeken hebben beginnen wel weer van vooraf aan, erg he :P

Sanne hahahaha elk een tiet, je kon me opvegen :') _O- Toppaardje die Igneo, die weet hoe het moet :P :D

Anouk, gedver ik snap nog steeds niet helemaal wat er nou gebeurd was maar ik snap dat je gevallen bent en je flink hebt pijngedaan. Heel veel sterkte, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Knuffel :(:)

Debbie echt mooie foto's, zulk soort katjes was ik ook altijd helemaal fan van (die van de whiskas reclame hihi :P)

Esther balen van dat paardje van je vriendin, lijkt me echt erg om er daarna afstand te van moeten doen ;( Hopelijk vindt je vriendin snel een ander leuk paardje om het leed te verzachten, wie weet wel een barokkie ;)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:13

Dit is Boomy:
Afbeelding

En dit is Ayla:

Afbeelding

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:09

Heey
Anouk : Veel beterschap :(:)
Jan : Wat een grappige foto :P.
Malin : Wat een schattig konijntje zeg :D
Peet : ookal zo'n schattig poesje :D

Moppie was weer lekker aan he klieren tijdens het poetsen :D
zijn oog is nog een klein beetje opgezet maar niet veel meer :).

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:41

heee alemaal
jullie hebben laaaang nix meer van me gehoord!
Sorry daar voro maar ik kon jullie niet meer bijhouden en ik hebt super druk maaarrrr dit wil ik toch wel even met julliee delen..
sommige van jullie weten mischien nog wel dat feikje drachtig was?
NOU HIER ISIE!!!
EEN SUPER GEZONDE HENGSTENVEULEN GENAAMD FEIKO!

GEBOREN GISTERNACHT OM 11 UUR DUS 6-5-2009!!!

er komen nog mooiere maar dit is alvast 1tje van mijn mobiel heb n boel gemaakt met camera.
Afbeelding
zen mooie koppie

Afbeelding
stond ie dan net he.. :o :D *D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:53

JeanleGrand schreef:
Meiden ?? Bedankt Frank !!

graag gedaan hoor jan. haha ben zo gewend dat het mijn exclusieve harem is, maar moet het toch maar eens gaan accepteren dat er kapers op de kust zijn... Die platte dingen zonder N smaken beter dan met hoor!

angela: wederom beterschap met mop.

gabrielle: gefeliciflapstaart!!! hoeveel lentes zijn het inmiddels? nachtje weg van je man??? is ie je zo graag kwijt? haha. fijne avond nog

michelle: hoe heet dat blad? wel leuk dat je ineens zo bekend wordt!

denise en ilona: hihi en ze wordt al zo goed verwend door mij. enne vrijdag zou ik wel een ontbijt op bed willen, verzorgd door m'n barokke harem.... nee, al die broodkruimels tussen de lakens is nix voor mij. en aangezien het smorgens 6 sneetjes zijn, worden dat vrij veel kruimeltjes.

ilona: leuk springen met chick! drunense duinen vind ik ook geweldig, alleen moet je daar voor juli zijn, anders vreten de dazen je op. m'n hoefsmid vertelde laatst dat hij in die dazenperiode naar de utrechtse heuvelrug gaat, daar heb je ze niet zei die. maar mijn voorkeur is toch wel het strand, wil dat toch wel eens meemaken met des tussen een paar andere barokkies

sanne: whahaha hij blijft ons verbazen die maffe knuffel van je. sterkte morgen! enne zou ilona niet nog wat anders uitgespookt hebben in het kader van oude liefde roest niet????? kun je namelijk ook een lamme tong van overhouden. en nee, ik heb zoals elk jaar op 1 januari het goede voornemen gemaakt om niet van het paard af te vallen.

benthe: zijn ze wel gesteriliseerd? wordt een hele dierentuin zo ineens voor je

melissa: leuk, een mooi veulen! maarre waarom zo snel al een halster om? of is ie zo geboren?? :D

vandaag des en prince al ontwormd, despie stond de hele dag met z'n staart opzij, dat was vorige zomer ook al het teken tot...
morgenmiddag gaan we met z'n allen naar de hoefslag horse expo in de brabanthallen in den bosch. lekker dichtbij dus en met de knhs sportpas met 2 voor de prijs van 1. nog meer mensen die gaan?

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:57

frankiej: haha heel grappig xD hij moest ff passen xD we hadden n ouwe opgezocht hijs beetje te groot nog volgens mij moet naar n nieuwe hebben haha xD hij stond op de foto daar n uurtje :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 00:17

Frank, ze komen uit het asiel, dus uiteraard is alles geholpen. Ik ben ook ontzettend anti hobbynestjes, dus alle dieren zijn ook geholpen bij mij. Heb je ook geen kans op oepsnestjes. Wat betreft de beestenbende, ik heb thuis ook nog het een en ander zitten (2 honden, 3 katten, 2 konijnen).
Een stalgenoot van me is uitgenodigt voor Monty Roberts, ze heeft morgenochtend de selctie, als ze door is moet haar paard of zaterdagavond, of zondagavond bij Monty in de ring verschijnen.
Melis, gefeliciteerd!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 00:31

Nou was weer druk met reageren en zo. Zag eindelijk de lettertjes niet meer dubbel. Heb ik op sluiten gedrukt na het filmpje van Saïda... Ga het allemaal niet meer weer opnieuw lezen hooor... :+ Maar ik heb dus alles gelezen tot pag 217.

Zelf rijd ik nu L1 (levenslang?) We hadden 160 en 163 en de eerste plaats... (van onderen) Die cursus voor wedstrijdruiters wil ik wel volgen. Waar is dat? Ik ben er dinsdag behoorlijk hard afgekwakt. Waarschijnlijk was hij mijn geklungel zat met de te korte teugels. Dat heb je als je naar maloten luistert. Mensen om mij heen, die mij nooit zien trainen hadden zo iets gezegd. Niet Frank hoor! Ook de foto's van Frank leken het duidelijk te maken dat hem daar de kneep zit. Ik dus met korte teugels aan de slag, maar wat er precies is gebeurd weet ik niet meer. Alleen nog dat ik er lettelijk langshing en mezelf met mijn (net weer ondergeknoopte) sporen vasthield. Hij ging steeds harder en toen heb ik me maar laten vallen. Ik ben schijnbaar met hulp van 2 anderen de bak uitgekreupelt en mijn paard is de stal ingerend. Ik herinner me daar niks meer van. Alleen nog dat ik in de kantine zat en me afvroeg wanneer ik nou wakker zou gaan worden. Het leek wel een nachtmerrie. Ik hoor er nu wel bij hè, Ilona en Lobke. Ongeveer dezelfde plekken doen zeer. Mijn nek en onderrug. Veel lopen en rusten. Dodelijk vermoeiend. Maar de dochter van mijn instructeur wil er mss wel even opstappen om te kijken of hij dan ook zo heftig is in de mond. Anders moet de paardentandarts er even bijkomen.

Ooit was ik een L2-amazone en met één paard kon ik aardig M rijden. die heb ik echter nooit op concoursen gereden.

Jan: Een WARE man! Bossche Bol? :Y) Ik wist niet dat je op Jean Marie wil lijken. Goh hé! Illusie armer nu... Haha, die Banjer! Ik hoor wel dat je mijn pannekoeken niet kent. Als je eens in de buurt bent? Dan schaaf ik dat wel even bij. Pannenkoeken komen uit de magnetron. De mijne niet... Die komen uit de koekepan... haha.

Jullie hebben allemaal heel gave foto's en filmpjes. Allemaal gezien.

Kelly: Gave hengst. Is Perla nu zo klein of is die hengst nou zo groot? Hij had wel in bad gemogen hoor. Ik wens je een kerngezond (hengst?) veulen toe!

Saïda:
Sabrina regelt zo haar dates met vriendinnen. Haar zin: Mama bakt AJK cakejes is echt een winner! De juf kwam al vragen hoe vaak ik dat wel deed...
Zalig dat het rijden nu zo goed gaat met Rints! Even onderbreken heeft ook zo zijn voordelen. Ik merk dat ook altijd. Je voelt dingen beter aan dan.

Jasmijn: Ook een dag een paardje boeken hoor! Dat maakt de vakantie compleet. Wanneer ga je? Volgens mijn gids was het voorjaar een aanrader, omdat alles dan nog groen is. In de zomer is het heel heet en dor.

Heidi: Heel veel sterkte!

Peet: Poeh hee! Een vleesetend paard! Van harte beterschap. Wel super dat ie zich zo voorbeeldig gedroeg. En weet je dochter al dat ze die gaat krijgen?

Laura: Genieten dat het allemaal zo goed gaat! Dat wordt vast net zo'n goeie galoppeur als mijn wildebeest.

Malin: Jij ook al perfect met rijden! Tja, katten. Ben er dol op, maar die drukke weg hier hè? Ik wil wel een huizige kat. En ik ben bang dat mijn Idéfix dan overlijdt. Die is bijna 14 en haat katten. Als zij er niet was en je had een echte huiskat... Dan was de deal rond! En konijnen, die zijn hier absoluut niet veilig. Ik had een nest in de tuin. 2 zijn overleden met dank aan de hond en één door een naburige kat. Ik weet niet of er nog wat over is. ;(

Aaah Feike! Wouw, wat een mooi veulen! Waarom heeft ie al een halster om? Zat dat erbij? (Hmm, huwelijk maakt tweelingen zien ik)

Yenneke: mijn instructeur streeft er bij mij ook naar, maar het is zoooo intens moeilijk! Onbewust doe ik nog akelig veel met mijn handen. Ze noemt het altijd een soort van 'taai elastiek'. Ik heb het resultaat een paar keer gevoeld en dan voelt het ook echt zo. Maar theorie en praktijk. Dat is een wereld van verschil! *D

Sanne: Lekker doortrainen hoor. Met mijn vroegerige merrie ging ik zo lang mogelijk door met rijden. Gewoon lengtebuigingen en overgangen kunnen heus geen kwaad en een goede conditie is heel fijn voor een merrie bij de bevalling. Geldt overigens ook bij mensen. :+ en Igneo is een prachtig plaatje!

Haha, die Igneo, een plaatje om naar te kijken, dat zal de moeder van Salazar ook gedacht hebben. Het is mannen eigen hoor. Zoontje Bas kon ook al geen afscheid nemen bij mama. Kijkt nu ook altijd naar de borsten en niet hoger. Hij is pas 2 jaar.

Gaby: Je ziet het allemaal heel positief en verstandig. Ik kan er niets aan toevoegen. Hopelijk zeg je wat je voelt. Want afscheid nemen is altijd moeilijk natuurlijk. Maar volgens mij neem je een goed, weloverwogen besluit. Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Esther: Leuk paardje ook. Prince, Clarissa en Sam zijn ook nog niet al hun wintervacht kwijt. Volgens mij heeft het met de koude winter te maken.

Denise: Fijn dat je zo lekker vooruit gaat! Geniet ervan hoor. En ik laat me flink verwennen. Jammer dat de kids niet meewerken. Ik heb het met Sam gehad. Het paard naast hem was te dik en zijn eigenares klaagde dat anderen hem zo voerden. Ze verdacht mij er ook van. Terwijl ze dat vertelde stond ze een halve bak muesli in mijn paard zijn bak te mikken. Dus ik beaamde alleen maar dat ik het ook niet leuk vond dat anderen mijn paard zonder toestemming gingen voeren en dat ik dat principieel alleen doe bij een paard dat voor me heeft gewerkt. Ze begreep de hint... Kort daarna was ze weg. Sam moet niet te veel krachtvoer krijgen, want dan is ie net een katapult.

Cloris: ALs ik weer ga rijden, kijk ik nog even naar je foto's hoor. Al is het maar om meer recht op te zitten. Het zijn erg mooie foto's.

Jolynn: Zijn dat britse kortharen? GEweldig wat mooi! Zo één wil ik ook... Laat nog een keer aan Frank zien met mededeling: Zondag is het moederdag... :~ :~ O:)

Susan: JA, moeders hè? Haha, ik voel me gevleid, hopelijk ben ik net zo scherp tegen de tijd dat het nodig is bij de kids hier. De pubertijd schijnt echt heel moeilijk te zijn en ik vind dat soms nu al. Je hebt wel een heel mooi paard! Mooie foto's.

Nou toch nog wat reacties bij een gesprokkeld. Met mij gaat het redelijk. Voor mijn stuitje moet ik zoveel mogelijk lopen, maar mijn hoofd wil slapen! Zie daar maar het reine in te vinden... Hopelijk zit ik er maandag weer op hoor. Gisteren mocht ik mijn bed al uit om Frank nog eens te roepen. Was weer eens in slaap gevallen op de bank en dan moet dat soms. :D Hij vond dat ik hard riep, maar dat was pas bij de 5e poging. Dus ik zal het nu maar zachtjes doen... haha. Welterusten en tot de volgende keer. Momenteel tijd genoeg om te reageren. 8-) Ow ja, enne:

Kent iemand van jullie Johan Hamminga? Ik kan mee met iemand om te gaan kijken. Zij krijgt les van hem. Ik denk er over om mee te gaan en haar te filmen. Of wat denken jullie? Ervaringen?