JeanleGrand schreef:Meiden ?? Bedankt Frank !!
graag gedaan hoor jan. haha ben zo gewend dat het mijn exclusieve harem is, maar moet het toch maar eens gaan accepteren dat er kapers op de kust zijn... Die platte dingen zonder N smaken beter dan met hoor!
angela: wederom beterschap met mop.
gabrielle: gefeliciflapstaart!!! hoeveel lentes zijn het inmiddels? nachtje weg van je man??? is ie je zo graag kwijt? haha. fijne avond nog
michelle: hoe heet dat blad? wel leuk dat je ineens zo bekend wordt!
denise en ilona: hihi en ze wordt al zo goed verwend door mij. enne vrijdag zou ik wel een ontbijt op bed willen, verzorgd door m'n barokke harem.... nee, al die broodkruimels tussen de lakens is nix voor mij. en aangezien het smorgens 6 sneetjes zijn, worden dat vrij veel kruimeltjes.
ilona: leuk springen met chick! drunense duinen vind ik ook geweldig, alleen moet je daar voor juli zijn, anders vreten de dazen je op. m'n hoefsmid vertelde laatst dat hij in die dazenperiode naar de utrechtse heuvelrug gaat, daar heb je ze niet zei die. maar mijn voorkeur is toch wel het strand, wil dat toch wel eens meemaken met des tussen een paar andere barokkies
sanne: whahaha hij blijft ons verbazen die maffe knuffel van je. sterkte morgen! enne zou ilona niet nog wat anders uitgespookt hebben in het kader van oude liefde roest niet????? kun je namelijk ook een lamme tong van overhouden. en nee, ik heb zoals elk jaar op 1 januari het goede voornemen gemaakt om niet van het paard af te vallen.
benthe: zijn ze wel gesteriliseerd? wordt een hele dierentuin zo ineens voor je
melissa: leuk, een mooi veulen! maarre waarom zo snel al een halster om? of is ie zo geboren??
vandaag des en prince al ontwormd, despie stond de hele dag met z'n staart opzij, dat was vorige zomer ook al het teken tot...
morgenmiddag gaan we met z'n allen naar de hoefslag horse expo in de brabanthallen in den bosch. lekker dichtbij dus en met de knhs sportpas met 2 voor de prijs van 1. nog meer mensen die gaan?