Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rest van de visite geeft toch geen paardenspullen,dus kan de deur wel op slot doen

.
.
.
. Volgens haar praat ik er te veel over
. Maar het was een leuke en positieve droom, ik zei al tegen dr is ie ook voorspellend?
.
. erg mooie man zeg
borderjay schreef:Thanks allemaal![]()
Tsja,de paardekado's van paarde vriendinnetjes zijn binnenrest van de visite geeft toch geen paardenspullen,dus kan de deur wel op slot doen
![]()
Ik heb een super mooie poetskist en chabrak van karina gehad,en van andere vriendin ook nog mooi chabrak,uitgebreid ontbijt dat bezorgd werd van mn zoontje en een lekker Kate Moss geurtje van mn dochter,nachtje weg van mn man...ben nu al lekker verwend,en de meeste mensen moeten zelfs nog komen

Wat een grapjas is Igneo!
. Ik ging gister muizenvangers halen. Had al aangegeven dat het best onherplaatsbare mormels mochten zijn, als ze maar muizen vingen. Anyway, kom ik daar, zitten er 2 niet herplaatsbare katten, ze sloegen al als je naar ze keek. Het was ook 2 voor de prijs van 1 als ik ze meenam
. Maar er zat er nog 1, die wilde ze wel even laten zien, want die was zo mooi! En die had het asiel al muizenvrij gemaakt. Toen ik hoorde dat die 9 was, was ik verkocht, wat moet zo'n negenjarige gup nou in het asiel? Ze is erg mooi, een bruinzwarte haflange vacht. Uiteraard heb ik die andere twee (1 kat van 1.5, en een poes van 5) ook meegenomen. Toen had ik opeens 3 muizenvangers voor op stal
. In de kantine in het keukentje neergzet om te wennen, gisteravond hebben ze al even in de kantine losgelopen. Vanochtend kon ik er nog maar twee vinden, maar aangezien het keukentje momenteel een rotzooitje is, zit die ander nog wel ergens. Ik laat ze eventjes wennen voor ik foto's maak van de katten. Maar goed, na wat brainstormen hebben ze ook nieuwe namen gekregen. We hebben nu Rachel, 5 jaar oud, cyperse poes. Ross, 1.5 jaar oud, zwart met witte sneb en pootjes. En Phoebe, 9 jaar, halflange vacht bruinzwart.
. Wij hebben dr op stal ook vier rondlopen van de stal zelf, en dan nog heeel veel wilde katten. Waaronder behoorlijk wat kinders van een kater die we tam hebben gekregen
. Die is nu geholpen en van totaal wilde kat omgetoverd tot kat waar je gewoon niet meer vanaf komt
. Hij komt bij je op schoot liggen, staat naar iedereen te mauwen om aandacht en blijft kopjes geven...
)
die heeft echt een heel harem aan meiden hier opgebouwt
Nu ben ik zelf bijna dood als ik niet uit kijk, de vorige keer is ze mijn vriend en mij aangevlogen toen we vlooiendruppels in haar nek wilden doen
Ze is wel lief hoor, maar gewoon een beetje dominant
Dus Benthe als je nog een plekje over hebt kom ik dr zo brengen, heb nog een konijn in de aanbieding ook 
Dus ik meen het wel serieus als iemand hier in het topic een goed tehuis weet voor 1 van de twee of allebei, dan kom ik ze wel met heel veel pijn in mijn hart brengen....

Toppaardje die Igneo, die weet hoe het moet

)
Hopelijk vindt je vriendin snel een ander leuk paardje om het leed te verzachten, wie weet wel een barokkie

.

. 

JeanleGrand schreef:Meiden ?? Bedankt Frank !!
Maar ik heb dus alles gelezen tot pag 217.
Ik wist niet dat je op Jean Marie wil lijken. Goh hé! Illusie armer nu... Haha, die Banjer! Ik hoor wel dat je mijn pannekoeken niet kent. Als je eens in de buurt bent? Dan schaaf ik dat wel even bij. Pannenkoeken komen uit de magnetron. De mijne niet... Die komen uit de koekepan... haha.
en Igneo is een prachtig plaatje!
Hij vond dat ik hard riep, maar dat was pas bij de 5e poging. Dus ik zal het nu maar zachtjes doen... haha. Welterusten en tot de volgende keer. Momenteel tijd genoeg om te reageren.
Ow ja, enne: