Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Krijgen we daar ook nog foto´s van 
Volgens mij sleept deze kanjer wel goede resultaten binnen!
Vind dat altijd heerlijk om te zien. Hij blijft ook een ondeugend koppie houden haha 
eruit...

kjoetie schreef:ja, vind het ook leuk om een barok topic te hebben, niet alleen fries of anda of lusi...gewoon alle mooie stevige paarden verzamelen

En gefeliciteerd met je vriendje!
Dat gaat echt zo ontzettend snel! Lusitano schreef:Ik was gisteren nog zo blij voor Sam (zijn nieuwe landmaatje) word ik toch gebeld dat ze behoorlijk aan het vechten zijn geslagen. Aanleiding waren de paarden in het aangrenzende land. Ze zijn uit elkaar gehaald en binnen gezet. Sam zat onder de bulten en wondjes. Dat andere paard was zeiknat door het opjagen. Echt balen want het ging zo goed!!! Nu dus weer opnieuw puzzelen bij wie hij zou kunnen staan, of naast wie....
Vind welshjes vaak een verkleinde versie van de Andalusiers haha.

Hij was blij me weer te zien en ik blij hem weer te zien uiteraard.
Nu weet hij ook is na al die jaren van pesten hoe het heeft gevoeld

, as ik zo nieuwsgierig mag zijn?).

) Hij moet hier een jaar of 5 geweest zijn denk ik...

Het is een privé-stal maar hij fokt en traint eventing paarden, of dat proberen we/hij toch 
) De pijn die hij voelde toen ze de watten uit de neus haalde verklaard wel een beetje waarom hij de 2e keer zijn neus niet heeft laten opereren toen ze hem weer scheef sloegen...