Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnebloem92 schreef:Absolem schreef:Nou als er nog iemand interesse heeft in een friese hengst...
Ik heb net de laatste financiele klap gehad die ik niet kon gebruiken. Dus jelske gaat in de verkoop...
Ahh wat zuur zeg!
Is er geen mogelijkheid om hem tijdelijk te verleden? Weet niet hoe oud hij is?
Zonnebloem92 schreef:Absolem schreef:Dus als iemand hier nog connecties heeft in de buurt en de oplossing heeft. Als is het maar voor 5 maanden dan hoor ik het heel graag.
En een opfok? Dan zit je vaak rond de 150 per maand.
Jinthe1 schreef:Wat ontzettend balen Absolem! Is castreren wellicht geen optie zodat je wat meer mogelijkheden hebt om hem te stallen?
Absolem schreef:Jinthe1 schreef:Wat ontzettend balen Absolem! Is castreren wellicht geen optie zodat je wat meer mogelijkheden hebt om hem te stallen?
Nee als ik de castratie al zou willen dan had ik dat nu ook niet kunnen betalen. Ik heb vier financiële aanslagen gehad dus m'n buffer is nu gewoon leeg. En nu wil de stalhouder de stalling met 100 euro verhogen omdat ik door mijn zwangerschap moeite heb met minimaal drie keer in de week te komen.
Dit doet hij wetende van mijn financiële situatie en mijn zwangerschap. Dus of ik moet jelske verkopen. Of ik moet heel rap een andere stalling regelen.
sannahtris schreef:@Absbloem heel veel sterkte hoop dat iemand met de oplossing voor je komt.. Succes
@Getty super leuk gefeliciteerd!!![]()
Waarom deze keuze ? Echt een prachtige hengst zaterdag hem nog wezen bewonderen..
Wij denken zelf ook aan auwert of toch weer terug dekken met jehannes ? Zo lastig allemaal..![]()
Hier een paar foto’s van een fotoshoot zo blij er mee en een hele fijne fotograaf!
Quick van Catwyck Jehannes 484 X Thorben 466
[ [url=m/vGoj6h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5cS2xd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sn7Mc0.jpg]Afbeelding[/url] ]