Veel mensen op een rose wolkje lees ik
. Echt leuk om te lezen dat de barokke toppers het zo goed doen! 
Peet: autjs, nog steeds last van je vinger dus! Succes ermee!
Sanne: Aaaaah, wat een lieve foto van Iggie!
Dat koppie, echt om bij weg te smelten! Hij groeit nu wel flink zeg, want hij is geen 'propje' meer.. maar logisch ook, eerst flink de hoogte in, dan de breedte! Hij wordt straks alweer 1 jaar, dat gaat hard he!
Vrijdag de begrafenis lees ik... sterkte!
Gelukkig heb je Johan om elkaar te kunnen steunen!
Saida: Hihi, grappig he, hoe je jezelf ook nog dingen kan aanleren
. Zonder zadel rijden werkt echt goed voor de onafhankelijke zit! Op chico durf ik het nog niet
. Maar op amanda heb ik vorige week vrijdag ook nog rond gereden zonder zadel. Op amanda kan ik dan ook alles, stap, draf en galop!
Wat goed dat Rints nu ook beter gaat in galop, dat vraagt om pics en filmpjes 
Esther: Wij hebben bijna geen kinderen op stal. Vind ik ook niet zo erg
. Voor je het weet lopen ze onder je paard door ofzo
. Je moet ze zo in de gaten houden wat ze doen! Fijn dat Atje zo happy is, dat is een goed teken!
Frank & Malin: Ik stem ook voor of in eind mei/juni het te doen wat vroeger of het najaar.. Als we het mei/juni doen dus bijvoorbeeld om 18.00 uur in de duinen een rondje maken, en dan het strand op en om 20.00 uur weer richting huis. Of we kunnen een keer afspreken in de Drunese duinen
? Maar ik weet niet of dat lukt op zo'n korte termijn met vervoer ect..
Frank: Ach arme Anouk... Zelfs na zo'n tijd je paard kennen, kan het dus nog gebeuren. Paarden zijn wat dat aangaat niet te vertrouwen. Als ze willen, dan hebben ze je er echt binnen no-time van hun rug af! Wel een beetje lief zijn voor Anouk he Frank, lekker een onbijtje op bed maken vrijdag ofzo
haha!
JeanleGrand schreef:Meiden ?? Bedankt Frank !!
Goedzo Jan, laat je horen!!
ML: He, bah, het zit moppie niet mee he
. Sterkte ermee..
Mies: Neeeeeeeeeeeeee
. Nou nu begrijp dat ik direct naar de winkel ren om dat Scania blad te kopen he!
Hihi, Mies in het truckersblad, geweldiggggggggggg
. Inscannen die foto!
Denise: Goedzo! Lekker bezig met Heike hoor ik wel! Gelukkig dat het steeds beter gaat 
Cloris: Zo he,
wat een vooruitgangen al met Alegra! Ze staat daar nog niet eens zo heel lang.. Goed om te horen zeg. Geeft vast ook een fijn gevoel voor jou
.
Zo gisteren was echt enorm gezellig
. Zoveeeel bijgekletst, me tong is er nog lam van
. Dat was natuurlijk een grapje
.
Was echt heel leuk.. alhoewel.. met oude schoolvriendinnetje (waar ik een tijd buiten school ook zeer goed mee ben omgegaan) is het niet zo goed gegaan
. Vond het echt heel sneu om te horen. Drepressie ect, en alles wat daarbij komt heeft ze gehad.. Ach gos, had echt een brok in me keel toen ze het zat te vertellen. Gelukkig was er ook nog tijd voor leuke dingen te bespreken, dat was leuker om over te kletsen! En ik heb natuurlijk heerlijk gegeten!
Daarna zijn er nog coctails gedronken en heb ik chico nog gegaan. Die heeft gisteren vrij gesprongen, leuk zeg
. Ik had hem al eens eerder laten springen, maar heel laag zo'n 20 cm ofzo. Nu een hindernisje van zo'n 60cm gebouwd, hij deed het leuk!