[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:18

Afbeelding
Check die slaapkamerogen eens......... *zucht.......*

Cloris -> Hoe gaat het eigenlijk met Alegra? En hoe oud is ze nu?

Frank -> Nou idd, het was mij ook al opgevallen dat er veel niet leuke dingen zijn gebeurd.
Zo zitten we met ons allen op een onwijs grote roze wolk, zo staan we weer met alle benen op de grond.
Verwen je vrouwtje maar zover je kan, ze zal wel flinke spierpijn hebben!

Anouk -> Ik lees net van Frank dat je jezelf hebt gepromoveerd tot Z-ruiter!
Alleen raad ik je aan om het de volgende keer via de officiele weg te doen, en niet meer op deze manier, maar volgens mij ben je daar zelf ook achter nu. :P
Hoe gaat het nu met je? Doe je voorzichtig met je rug?
Iig beterschap! :(:)

Angela -> Hè verd*rie! Gaat het net weer lekker met Moppie, stoot ie z'n hoofd......
Knuffel hem maar lekker veel, hopelijk gaat het snel over!

Malin -> Nou zeg, jij bent gul, mag ik nog net op het smalle randje zitten op die roze wolk. :P
Ik zal je vertellen dat ik gistermiddag door het gras liep, naar beneden keek en daar een klavertje 4 ontdekte!
Dat betekent dus geluk voor mij!
Pas maar op want voor je het weet heb ik je met m'n dikke billen van die troon op de roze wolk afgeduwd! :D :P

Michelle -> Scannen en plaatsen hier! :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:27

Mies nee maar ik heb mn camera wel altijd in mn tas zitten. Heb zon compactcameraatje dus makkelijk mee te nemen haha! is die foto van jou dan ook op internet te vinden ben wel nieuwsgierig haha...

Sanne Suevo is echt zooooo schattig!

Moppielover Oh balen zeg. Hoe krijgtie het voor elkaar... pfff....

Jan zo veel vrouwelijke trekjes zie ik toch niet bij jou :P haha

Esther maar wist je dan niet dat kinderen bijten??? Dat weet toch iedereen haha....

Zo weer lekker naar Hincapie toe! Ben benieuwd of het vandaag net zo goed gaat! En het zonnetje schijnt dus misschien weer naar het bos.

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:43

Angela – zo te lezen gaat het steeds beter met moppie fijn om te lezen na al die ellende voorlopig maar lekker gaan genieten nu *leest verder* balen dat die nu zijn oog weer gestoten heeft het zit ook niet mee :n

Sanne – alsnog heel veel succes vrijdag met de begrafenis is niet niks om mee te maken, en bah tot half 7 naar school ik snap best dat je gaar bent nu maar lekker uit rusten,
En jah een iggie foto wat is ie weer lief :+:

Saida – dat filmpje is gewoon te schattig echt zo lief om te zien dat ze nog echt allemaal stil worden :+:
En ook jij al zo super gereden lekker op de galop geoefend super hoor maar jullie moeten weer opschuiven want ik kom er bij hoor :P

Esther – bij ons komen er ook kinderen die van alles aan de paarden geven die van mij is in 2007 heel erg ziek geworden en toen mocht die ook niks hebben toen moes ik speciaal tegen die kindjes zeggen dat heike niks mocht maar snappen deden ze het niet echt volgens mij :n
Maar je hebt wel lekker gelongeerd :D

Frank – beterschap voor Anouk dan maar hopelijk heeft ze er niet al te veel last van en ook jij al zo lang gewerkt bah ;)

Anouk – beterschap is niet niks van zo’n groot gevaarte afvallen laat je maar lekker verwennen door je mannetje hoor :P (sorry frank :D )

Malin – oke vandaar want je rijd hem super en hij loopt ook super dus vandaar dat ik het me afvroeg maar wat je zegt je train voor jezelf en voor je paard :j

Mies – ja dat moet er echt van komen maar ik wil ook zo graag de andere meeten dus we moeten snel uit eten *d
En leuk joh in een blad wanneer krijgen wij het te zien *d

Ik duw jullie allemaal van de roze wolk af :P
Nee hoor geintje maar ik kom er wel bij want gisteren heeft die zo ontzettend goed zijn best gedaan in het begin was die nog een beetje aan het klieren maar zoals ik van de week al zei kan ik het nu veel sneller oplossen dus na een tijdje ging die echt super lopen hij blijft ook steeds langer nagefelijk hij komt nu nog wel ‘’omhoog’ met zijn hoofd hals houding maar dat is een kwestie van trainen en oefenen :+: vandaag heeft die lekker vrij en gaan we wat VD doen

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 08:46

Tis druk op de roze wolk haha!!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:02

Met Alegra gaat het goed, inmiddels 4 jaar en ze staat nu sinds een tijdje in ZeeuwsVlaanderen om daar opnieuw het vertrouwen te krijgen met het geven van voetjes. Dat is opzich al moeilijk omdat ze haar evenwicht niet kan bewaren op 3 benen (als er een voorbeen opgetild is) daardoor heeft ze dus bij voorgaande hoefsmidbezoekjes een vorm van zelfbescherming aangeleerd en dat bestaat uit, met voorbenen schoppen, vallen, schudden enz. Op dit moment kan ze haar voorbeen al meer dan 10 seconden omhoog houden zonder dat er paniek ontstaat, dit alles met de clickermethode. Grote vooruitgang dus maar nog niet groot genoeg om haar te bekappen en dat is zwaar nodig na 3/4 jaar inmiddels denk ik. Vermoedelijk gaat ze straks onder verdoving om toch maar het ergste zo te doen en dan heb je ook weer meer tijd ipv het toch maar te proberen en weer terug te vallen naar het begin. Plus dat ze een beter evenwicht zal krijgen als haar voorvoeten goed bekapt en op maat zijn natuurlijk.

Verder doet ze het geweldig met het lange teugelwerk, hierbij wordt haar slechte kant op een goede manier belast en is de fysio langsgeweest voor een behandeling. Laatst heeft Piet er een zadel opgelegd en dat vond ze allemaal prima, ja de singel'druk' vond ze eng maar het zadel? tssssk of ze al jaren niets anders deed. Dat is iets wat me altijd weer opvalt aan Alegra, type doorpakken en niet mokken. En daarna rent ze dan weer vol vrolijkheid door de baan of haar landje haha als je haar ziet rennen en bokken en springen zou je niet zeggen dat ze zo scheef is als het maar kan. Ik denk dat wanneer ze niet zo'n vrolijk karakter had ze niet zo ver zou komen. Verder vindt ze het echt leuk dingen te doen, want als Piet aankomt rent ze al roepend naar hem toe schreef hij. De grote voetbal is ook leuk, die lag op een gegeven moment onder haar buik vast en nou ja dat was dan maar zo hahaha Piropo had uit zijn stekker gegaan :+

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:31

Hey cloris, volgens mij is Allegra echt een heel speciaal typje. Een echt karakterpaard!
Het is zeker dringend tijd om een keer te meeten! Wellicht kan je me ook direct wat tips en trics geven! :-)

Yenneke, :-) Ik ben zo´n lange darm van bijna 1.80m, terwijl Sam 1.64m is denk ik...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:32

Veel mensen op een rose wolkje lees ik :D . Echt leuk om te lezen dat de barokke toppers het zo goed doen! *D

Peet: autjs, nog steeds last van je vinger dus! Succes ermee!

Sanne: Aaaaah, wat een lieve foto van Iggie! :+: Dat koppie, echt om bij weg te smelten! Hij groeit nu wel flink zeg, want hij is geen 'propje' meer.. maar logisch ook, eerst flink de hoogte in, dan de breedte! Hij wordt straks alweer 1 jaar, dat gaat hard he!
Vrijdag de begrafenis lees ik... sterkte! :(:) Gelukkig heb je Johan om elkaar te kunnen steunen!

Saida: Hihi, grappig he, hoe je jezelf ook nog dingen kan aanleren 8-) . Zonder zadel rijden werkt echt goed voor de onafhankelijke zit! Op chico durf ik het nog niet := . Maar op amanda heb ik vorige week vrijdag ook nog rond gereden zonder zadel. Op amanda kan ik dan ook alles, stap, draf en galop! :D Wat goed dat Rints nu ook beter gaat in galop, dat vraagt om pics en filmpjes *\o/*

Esther: Wij hebben bijna geen kinderen op stal. Vind ik ook niet zo erg :D . Voor je het weet lopen ze onder je paard door ofzo :+ . Je moet ze zo in de gaten houden wat ze doen! Fijn dat Atje zo happy is, dat is een goed teken!

Frank & Malin: Ik stem ook voor of in eind mei/juni het te doen wat vroeger of het najaar.. Als we het mei/juni doen dus bijvoorbeeld om 18.00 uur in de duinen een rondje maken, en dan het strand op en om 20.00 uur weer richting huis. Of we kunnen een keer afspreken in de Drunese duinen :D ? Maar ik weet niet of dat lukt op zo'n korte termijn met vervoer ect..

Frank: Ach arme Anouk... Zelfs na zo'n tijd je paard kennen, kan het dus nog gebeuren. Paarden zijn wat dat aangaat niet te vertrouwen. Als ze willen, dan hebben ze je er echt binnen no-time van hun rug af! Wel een beetje lief zijn voor Anouk he Frank, lekker een onbijtje op bed maken vrijdag ofzo :+ haha!

JeanleGrand schreef:
Meiden ?? Bedankt Frank !!

:D :D :D Goedzo Jan, laat je horen!! }> :+

ML: He, bah, het zit moppie niet mee he ;( . Sterkte ermee..

Mies: Neeeeeeeeeeeeee _O- . Nou nu begrijp dat ik direct naar de winkel ren om dat Scania blad te kopen he! :D Hihi, Mies in het truckersblad, geweldiggggggggggg :D . Inscannen die foto! 8-)

Denise: Goedzo! Lekker bezig met Heike hoor ik wel! Gelukkig dat het steeds beter gaat *D

Cloris: Zo he, :wow: wat een vooruitgangen al met Alegra! Ze staat daar nog niet eens zo heel lang.. Goed om te horen zeg. Geeft vast ook een fijn gevoel voor jou 8-) .

Zo gisteren was echt enorm gezellig :D . Zoveeeel bijgekletst, me tong is er nog lam van :+ . Dat was natuurlijk een grapje ;) .
Was echt heel leuk.. alhoewel.. met oude schoolvriendinnetje (waar ik een tijd buiten school ook zeer goed mee ben omgegaan) is het niet zo goed gegaan ;( . Vond het echt heel sneu om te horen. Drepressie ect, en alles wat daarbij komt heeft ze gehad.. Ach gos, had echt een brok in me keel toen ze het zat te vertellen. Gelukkig was er ook nog tijd voor leuke dingen te bespreken, dat was leuker om over te kletsen! En ik heb natuurlijk heerlijk gegeten! :D Daarna zijn er nog coctails gedronken en heb ik chico nog gegaan. Die heeft gisteren vrij gesprongen, leuk zeg :D . Ik had hem al eens eerder laten springen, maar heel laag zo'n 20 cm ofzo. Nu een hindernisje van zo'n 60cm gebouwd, hij deed het leuk! :)

BuitenzinnigJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:00

Zo jullie gaan echt hard ;)
Mooie fotos van Iggie voorbij zien komen en alle andere fotos natuurlijk ook :)
Is momenteel rustig op t werk, ook wel lekker, na zo`n druk weekend..

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:04

Lusitano schreef:
Hey cloris, volgens mij is Allegra echt een heel speciaal typje. Een echt karakterpaard!
Het is zeker dringend tijd om een keer te meeten! Wellicht kan je me ook direct wat tips en trics geven! :-)

Yenneke, :-) Ik ben zo´n lange darm van bijna 1.80m, terwijl Sam 1.64m is denk ik...

Ja ze is best heel apart, niet snel van haar stuk gebracht, heel cool eigenlijk best wel en heel leergierig.

Ik kom elke zaterdag in Bergen en Heiloo en volgens mij stond jij daar ook ergens toch? of zit ik er nu erg naast omdat er Wormerveer bij je naam staat :o dan kunnen we wellicht heel snel iets afspreken?

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:11

goedemorgen allemaal

jullie gaan wel lekker hard zeg. Red het echt niet om alles bij te lezen, maar wilde kelly alvast feliciteren. Nu ook maar hopen dat alles goed is gegaan en dat ze drachtig is geworden. Dan is het afwachten tot de volledige dracht goed gaat. Duim voor je.

Verder zag ik een filmpje en foto's voorbij komen.

Van ons veulen heb ik weer nieuwe foto's bij mij op de site gezet. Dus wie benieuwd is, neemt een kijkje op mijn site: www.nogarede.net

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:30

he annouk hoe ist nu gaat ie weer een beetje :(:)

en idd wat saida zegt Z-ruiter moet je wel naar toe groeien ahaah goede trouwens :D

MARIELLE WE MISSEN JE HIER DOOS LAAT FF WAT FOTO`S ZIEN VAN DJEMO TSJIL MIST ZIJN ZWARTE MAATJE

jan je moet wel actiefer worden wil je frank verslaan hoor :+ die heeft echt een heel harem aan meiden hier opgebouwt
angela hoe is het met moppie en der oog
gaat ie weer een beetje :(:)

met me vinger gaat ie wel een beetje het wordt wat minder dus lkkr hoor heb ik ze weer alle tien :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:37

Peet ik ben dus 2x zo dom geweest om mn vinger in de mond van een paard te stoppen en dat is idd geen pretje :P De eerste keer vrat mn geleende knol een bek vol steentjes op die ik eruit wilde wrikken(auw) en de tweede keer wilde ik de haf een wormkuur geven en nét toen ik de spuit in gereedheid had nam ze een hap hooi...die ik er dus meteen uit wilde halen(auw)
ik hoop niet dat 3x scheepsrecht is,want dan zal mn vinger er wel af liggen :wow:

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:41

Maus: Fijn dat de veulentjes zo goed gaan :D .

Peet: Ga je mennen met Tjil :D ?

Gab: *\o/* GEFELICIFLAPSTAART!! Hele fijne dag toegewenst! Lekker verwend?

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:47

borderjay schreef:
Peet ik ben dus 2x zo dom geweest om mn vinger in de mond van een paard te stoppen en dat is idd geen pretje :P De eerste keer vrat mn geleende knol een bek vol steentjes op die ik eruit wilde wrikken(auw) en de tweede keer wilde ik de haf een wormkuur geven en nét toen ik de spuit in gereedheid had nam ze een hap hooi...die ik er dus meteen uit wilde halen(auw)
ik hoop niet dat 3x scheepsrecht is,want dan zal mn vinger er wel af liggen :wow:

Terug naar je bezoek jij! :D
Alhoewel, Gab is nu al zo verwend dat ze de rest van de verjaardag wel af kan blazen :+
Grappig, ik moest inderdaad aan jou denken toen ik het vinger-verhaal van Peet las, dat het ook weer een Gab-actie kon zijn ;) .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:49

Cloris - fijn dat ellegra het zo goed doet heb je nog recente foto's van der ben wel benieuwd hoe ze er nu uit ziet :j

Iloon - het idd gelukkig steeds beter ik weet het nu steeds beter op te lossen dus ik hoop dat deze stijgende lijn er nu toch wel even in blijft zitten,
en gezellig uit eten geweest super hoor ik heb ook zo'n zin om lekker te gaan eten (is een hind :p ) dus we moeten snel die meeting plannen

Peet - fijn dat het met je vinger beter gaat en net zoals iloon der vraag ga je mennen ? (heike kan het ook is leuk hoor)

Maus - fijn dat het met de veulentjes zo goed gaat super hoor

Gab - GEFELICITEERD maak er een super dag van en dat je lekker verwend mag worden

BuitenzinnigJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:55

Gab, gefeliciteerd!
Zal weer richting werk..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:14

Dames en heren (ik vergeet je niet hoor Jan :+ ) ik ga zo even bijlezen, maar ik moet dit gewoon even kwijt!

Mijn paard is echt het malste dier ooit 8)7 Hij neemt zijn pleegmama Daisy namelijk wel heel serieus en drinkt sinds 2 dagen gewoon gezellig samen met Salazar bij haar. Ieder aan een tiet _O- Wat moet je daar nou mee... en Daisy vind het ook gewoon goed, die heeft nu 2 kinderen.. Ik kan me niet voorstellen dat dit schadelijk is voor Igneo, maar helemaal de bedoeling is het ook niet.. :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:18

Suus, werkse!

Sanne: :') Neeeeeeeeeeeee, dat meen je niet _O- . Hahahaha, ik vind het een erg grappig verhaal. Ik krijg ook hele gekke beelden voor me :')

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:24

[BM] [besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

na een verstandige opmerking van benthe hier weer even de link van de meeting aangezien we met zijn alle uit eten willen graag even zeggen welke dag het beste uitkomt :o (als jullie willen)

Sanne - te grappig ook ik zie een bepaald beel van 2 veulens ieder aan 1 tiet :P maar volgens mij kan het idd geen kwaad

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:28

Saida: Is dat zonder zadel rijden, naast dat het super leuk is, nog ergens goed voor ook :P
Weet jij trouwens of Mayke al een baasje heeft gevonden voor Gemelo of Fauno?
Om bij weg te zwijmelen of niet :P ;)

Laura: Kan je hem dan niet eerst leren galopperen met jou er op aan de longeerlijn?
Suevo is van Malin, Igneo stond op de foto :+

Mies: Ik heb gesolliciteerd bij Martiniplaza op de afdeling commerciële zaken/communicatie.
Igneo is onbeperkt houdbaar *D

Ilona: Ik denk al, jou tong lam, dat kan niet :n jij kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst en kletst tot dat de oren van iemand anders van het hoofd vallen :=
Pfoeh, heftig van de vriendin, is ze nu wel weer helemaal uit de depressie?
Ik zal eens kijken of ik morgen een foto kan maken van het bijzondere tafereel :=

Jeetje, we zijn toch niet van plan om allemaal een voor een van ons paard te stuiteren, nu Anouk ook al :(:)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:30

Hahaha, ik klets helemaal niet veel joh, hoe kom je erbij :+ . En ach, ik heb nog nooit klachten gehad. Iedereen vind het over t algemeen gezelliggg. Helemaal niks zeggen is ook zo saai. En dan daarbij, jij kan er ook wat van Sanne :D . En jaaa, wij willen een foto zien van een hele maffe Igneo!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:34

Oeh, ik heb nog wel een andere maffe foto van Igneo, die is eng, even zoeken!!
En hoe kom je daar nou bij O:) ik ben zo'n stil muisje!!

Ilona, blijf jij maar lekker kletsen :D Daar hou ik wel van :j

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:40

Speciaal voor Ilona:

Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:45

he bah sanne deze foto's vindt ik wel raar hoor ik zie lieve mooie foto's van igneo

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:45

Jeeetje. Wat evil is hij daar zeg!! Wij zijn dat super-mega-uberlieve-snoetje gewend!! :o Hij krijgt echt als een monster op die foto _O-