[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:15

Welkom!
Het werkt als volgt: [img]urlcode[/img].

Snap je het?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:16

Robijntjah: Nee weet ik Haha! Ik bedoel t ook niet vervelend, maar had geen zin om weer een heel evrhaal erbij te typen gezien ik eigenlijk dacht dat iedereen al wel wistw at ons probleem op wedstrijd was Bloos Dus no hard feelings!
Maar vind het zelf gewoon ook heel jammer dat t op wedstrijd nog lang niet lukt zoals ik wil... Knipoog En dankjewel Haha!
Jolynn: Hihi, ja idd die buik zal ook wel wat meehelpen, nou als ze zo blijft rodeon is ze in no-time weer in topconditie Haha!
Anita: Thnx! Ja, een vriendin van me zei laatst ook: "Hij komt toch uit 2003 he? Goh dan wordt ie alweer bijna 6!" , dus ja, mijn puppy wordt een man!! Wel spannend hoor, hij was zo schattig als peutertje Lovers
Lekker weer een weekje weg zeg, veel plezier!
Flamon: Hahahaha! Kan ik me voorstellen, maar wel hartstikke leuk Knipoog En nog gefeliciteerd dus!
Borderjay: Lekker hoor, veel plezier!
Sabrina: Welkom! Mocht het nog niet duidelijk zijn hoe je foto's moet plaatsen, PB me Knipoog
Oke, ik zal nog even een korte uitleg geven Haha!
Wat heb je nu gedaan: , of [img][/img] ?
In het midden plaats je dan zgemaar de url, maar ik weetw el dat bij mijnalbum.nl, als je dan op de vergroting drukt, dat het inderdaad als url wordt weergeven.
Dus eigenlijk moet je op het nog kleine plaatje in mijnalbum.nl, rechtermuisknop, eigenschappen en dan daarvandaan de url kopieren.
Maar het beste kun je bv http://www.photobucket.com als uploader gebruiken, mijnalbum.nl zorgt niet voor betere kwaliteit, en bij photobucket kan je ook rechtstreeks de url met al de codering zodat het een plaatje wordt op fora kopieren Knipoog
Succes!
Mies: Dus t was gezellig bij je vriend? Mooi! Ik moet ook echt zoooo nodig een nieuwe rijbroek Nagelbijten / Gniffelen
Leuk joh, die foto's, tis daar nog best mooi rijden zo te zien! En ja, hij heeft dus tijdens wedstrijd (outdoor) echt heel veel spanning. Ik snap niet waarom en ook niet echt goed hoe ik het kan weghalen. Ik hebd us wel gemerkt dat ik het er beste aan kan rijden, maar op wedstrijd presteert ie op het moment inderdaad te weinig, zo'n 30-50% van wat hij bij het trainen dot, dit moet natuurlijk naar zo'n 70%, dat zou mooi zijn althans!

Ben nog steeds blij met mn puntjes Haha! Volgende week dus onderlinge en dan dus ook springen, ik ben echt benieuwd! Haha!

bram123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:31

Hotske

Afbeelding

Ik

Afbeelding

En Hotske
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door bram123 op 18-08-08 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

bram123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:32

Ja!!!
tsjongejonge!! Haha!
maaree... nu zijn ze nog klein

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:38

Jaa, zeker.... euhm beter kan ik t ook niet uitleggen Bloos Want heb je nu zegmaar de url gehaald vanuit de plaatjes die rechts van het scherm onder elkaar staan (Zegmaar het overzicht)?
Want ik denk dat als je die gewoon aanklikt, en niet in een nieuw venster opent, je blijft gewoon ijn mijnalbum.nl, dus je ziet de afbeeding iets groet maar niet veel groter in een nieuw blanco scherm, dán moet je doen zaosl ik hierboven heb beschreven Haha!

Capiche Tong uitsteken ? Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:40

Ilona -> Wat een beetje extra liefde, aandacht en voer al kan doen!

Madelief -> Gefeliciteerd met je winstpunten! Go jij! Go jij!
Uiteindelijk hebben we niet veel gedaan op onze trouwdag....... Bloos
Frits heeft gewerkt, en is 's middags een stuk gaan fietsen met z'n racefiets.
Toen Lisanne en ik thuiskwamen van het shoppen was ie al weg.
Ik zou eigenlijk op Rintske gaan rijden, maar redde het niet om haar op tijd opgezadeld te hebben en ben toen bij Mayke op Gemelo gaan rijden.
En een vriendin had ons uitgenodigd om bij haar en haar kids te komen eten met de kids.
Er waren nog een paar vrienden met hun kinderen en het was weer een gezellige boel!
Wat betreft Rintske; zie onderaan! Haha!

Petra & Marielle -> Jullie doen er wat aan met al die buitenritjes!
Lekker hoor!

Sabrina -> Welkom hier! Clown
Wat een leuke merrie is Hotske! Wat is haar afstamming?

Michelle -> Ach, zo'n monster is ze nou ook weer niet, hoor!
Ze is een lief poepie met een beetje een gebruiksaanwijzing, een eigen mening, een tikje dominant en eigenzinnig, maar verder is ze heel normaal, hoor! Hahaha!
Hebben jullie het leuk gehad in Duitsland?

Even wat uitleg omtrent Rintske......
Rintske is op 1,5 jarige leeftijd geopereerd aan OCD aan haar rechterachterbeen (sprong).
Ze hebben toen 1 fragmentje weggehaald.
Ik heb een cd-rom gekregen waar röntgenfoto's op staan van vóór en na de operatie en van afgelopen februari.
De vorige eigenaresse wilde toen zeker weten dat het goed zat in haar sprong en heeft toen voor de zekerheid foto's laten maken.
Al deze foto's heb ik door mijn eigen VA laten bekijken en zij vertelde dat het er goed uitziet, alles is zoals het hoort te zijn.
Aan haar linker sprong heeft ze OC, maar dit is zo licht dat het te verwaarlozen is.
Waarschijnlijk zit er wat littekenweefsel in haar rechtersprong of een verkleving en heeft ze daar nu last van.
Gewoon doorgaan met haar beweging geven is het beste, dus we gaan vrolijk door met haar longeren. Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:55

Zo weer veel leuke dingen geplaatst!! Ik ga straks weer naar vriendlief, dus waarschijnlijk niet zoveel internet helaas... Maar als ik de kans krijg dan lees ik meteen weer bij haha Knipoog .

Morgen komt de DA voor Amanda. De eigenaresse wil het zekere voor het onzekere. Ze is erg lusteloos en ziet er niet lekker in dr vel uit, dus de DA komt even kijken.. Hoop dat alles goed zit Lachen .

Mies: Jeeh, weer back in Holland! Fijn dat het goed is bevallen Pling , en nog een rijbroek rijker ook! Knipoog . Wel weer lekker dat je kan rijden, alleen is het vandaag echt baggerweer hierzo. Boos! De foto's zijn wel leuk geworden he Haha! . Btw, nog ff over je feest, ik kan helaas niet komen.... Verdrietig

Madelief: Oehlala! Die laatste foto van Fuur Vingers aflikken Lekkerdinggg! Maar netjes man van je punten! Zo mag ik het graag lezen Ja . Jullie komen er ook wel!

Sabrina: Welkom hier! Weer een leuke friese dame erbij!

Miessj: Jaa, was lachen he vrijdag! En van Rian wist ik nog niet nee ROFL .

Saida: Gelukkig is er dan "niets" aan de hand! Hopen dat de overbelasting weg trekt dan Lachen . Wanneer ga je er weer op Haha! ?

Anita: Geniet van je vakantie, lekker hoor!

Gabrielle: Lekker vakantie! Geniet er van!!

Jolijn: Spannend hoor met dat paardje, wanneer hoor je wat het wordt??

Jasmijn: Hoe is het met jou meis? Trek je alles nog een beetje? Kwa wat er is gebeurd, en met je werk enzo? En zie je dizo & raya nog?

bram123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:07

Prinslover: Wauw! Wat een geweldig mooie foto die spaanse pas bij zonsondergang!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:41

Ik ga zo wel bijlezen, maar ben weer in het land der levenden, na enkele dagen vol feest & fun! Nu eerst even een maskertje, douchen, naar de knollen.

Jullie zouden niet teveel posten Boos!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:39

Utixo schreef:
Ik ga zo wel bijlezen, maar ben weer in het land der levenden, na enkele dagen vol feest & fun! Nu eerst even een maskertje, douchen, naar de knollen.

Jullie zouden niet teveel posten Boos!

welkom back lekker geweest het feesten ahhahahaha ipv ene masker kan je beter een paar dagen in je bed kruipen Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:40

bram ook welkom en leuke fries heb je
wel meer foto`s als je weet hoe het moet oke
Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:56

Peetisgreat, helaas begint voor mij het werkende leven morgen weer. Ik was nog onderweg naar huis, toen mijn telefoon alweer afging. Eerst een sms of ik morgen wilde ruilen van dienst (gaarne! Later beginnen, altijd fijn!) en toen mijn vader die een klusje voor me had. Hij heeft twee vrachtwagens, twee veetrailers (16 paards en 22 paards) veewagens die erachter kunnen, een 6 paards wagentje, en nog vraagt hij aan mij of ik vrijdag 2 pony's wil vervoeren. Nou ja, prima, ik vind het leuk om met de trailer te rijden. Maar mensen, alsof ze het ruiken dat ik klaar met feesten ben.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 14:57

hahahaha leuk zo`n pa die beroep op je doet
als hij zelf nou niets had hahahaahha

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:06

M'n broertje en pa zijn beide vrachtwagenchauffeur, maar moesten al rijden, geloof ik. Ponykampentijd enzo.

Iloon, ik lees het net van Manda. Ergens ben ik er niet verbaast van, wat denk je dat het vor een energie kost dat ze steeds iedereen wegjaagt? Heel rot natuurlijk, maar ze vloog wel iedere keer paarden aan. Dit vreet energie. Nouja, lekker dat ze er weer is, dat worden mooie ritjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:19

Sabrina, welkom Haha!

Ik hoor het over Rosita in de loop van deze week denk ik... Dus nog even duimen... Ben wel al dus mijn ogen open aan het houden!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 15:58

ilona: Partypooper!!!!!! Tong uitsteken maar geeft niet hoor Knipoog

Jolijn: ik dacht dat je het al eerder hoorde? Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:02

Ja, dat meisje komt toch eerst kijken... Ligt allemaal beetje gecompliceerd... Dus zenuwslopend Nagelbijten / Gniffelen
Al ben ik er intussen al aan gewend. Blijf ook beetje rondkijken en heb al 2 paarden on hold staan zeg maar om een afspraak te maken om eventueel te gaan kijken!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 16:11

Jasmijn: Hoe is het nu met je?! Kan je het al een beetje een plekje geven?

Saida: Arme Rintske Ach gut Hopelijk zal ze er in de toekomst niet vaker last van krijgen!
Gelukkig heb je alle tijd dus kunnen jullie lekker rustig aan doen!

Ilona: Ik vind het hem super knap en lief, ik ben echt dol op dat kleintje! Jullie moeten toch maar weer een keer komen meeten in deze richting dan kunnen jullie hem zien Haha!

Madelief: Hij is niet zo stout hoor! Hij geeft al heel lief voetjes, het halstertje gaat makkelijk om, hij loopt al mee aan een touwtje en hij heeft het schrikdraad al helemaal door en gaat er ook niet doorheen. Hij is gewoon super intelligent Tong uitsteken
Gefeliciteerd met de winstpunten!! Go jij! Go jij!

Anita: Toe maar weer, alweer op vakantie!! haha

Sabrina: Welkom!

Michelle: Wat een prachtige omgeving heb jij om in te rijden!! De foto's zijn leuk en volgens mij hadden jullie ook heel veel lol samen.
En weer gezellig bij Felix langs geweest Haha! Lijkt me toch wel vervelend dat hij zo ver weg woont..

Gisteren was het weer genieten bij Igneo! Hij is alweer een stuk brutaler geworden en wat minder schuw. Ik zal straks even een topic plaatsen, want hij heeft weer flink wat stunten uitgehaald!! Verder hebben we lekker gekriebeld en zag hij me aan als speelkamerraadje en stond hij ineens op 2 benen voor me Tong uitsteken Toen heb ik hem toch wel even verteld dat dat niet helemaal de bedoeling was.
Ik ben nog steeds helemaal verliefd op mijn kleine man Lovers

Woensdag heb ik weer voor het eerst sinds lange tijd rijles! Ik mag op Cedro lessen en dat vind ik wel super fijn, want met hem kan ik wat fijner werken dan met Tib!

En Lisa heeft een website : http://www.dutchbluehorse.com/

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:09

Hai iedereen, ik heb gen tijd om bij te reageren helaas, maar aangezien jullie je wel afvragen hoe het met me gaat geef ik even een kort verslagje.

Ik vind het nog steeds moeilijk, heb echt mn ups en downs, al gaat het in t algemeen goed!
Ik begin ook een nieuwe baan na mijn vakantie, werkzaam op een prive-stal waar ik heel veel zin in heb.
Voor de rest vertrek ik morgen naar Italie dus dit is voor de komende tijd t laatste wat jullie van me horen Lachen.

Nu pakken & dingen regelen, drukdruk!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:25

Zoo, ben er ook weer, na een weekendje lowlands. Was helemaal super Haha! 1 buitje gehad gister avond.
Mooie fotos van veulentjes voorbij zien komen.
Malin, fijn dat het beter gaat met Suev. Wel ff schrikken hoor!
Verder weet ik het ff niet meer, sorry, moet eerst ff bijkomen van alles haha

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:15

Nou, ik ben blij om te melden dat ik weinig nieuws heb, behalve dat hij weer een beetje is opgeknapt en dat de dierarts nu wel verwachtte dat dit zo met een stijgende lijn door zou zetten Go jij! Go jij! Hij eet nu ook weer meer en de canule voor het infuus was vandaag verwijderd. Luna heeft hem ook vandaag weer helemaal afgelikt en is niet bij hem weg te slaan, als hij staat te grazen kruipt ze op haar buikje naar zijn neus om hem stiekum toch nog even te kunnen likken. Bij zijn ogen vindt Suevo het wel fijn maar niet rond zn mond Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag heeft hij toen wij er waren een flinke hand van zijn normale voer gehad en een plak hooi, en een half appeltje Vork

We hebben een aantal hele leuke foto's gemaakt maar ik moet zo weg dus ik zal ze later wel plaatsen, en verder bijreageren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:21

Weer fijn nieuws Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:31

Malin: Wat super dat het zo goed gaat met je ventje! Nu ben ik ook heel nieuwsgierig naar de foto's!
Is hij ook erg afgevallen?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:46

Malin Wat goed! Ik blijf duimen.

Ik ga zo weer voor het eerst op Mach zitten. Beter blijft hij met z'n torenhoge benen keurig op de grond.