Klinkt allemaal prachtig dames, die friese lijn en glittertjes enzo... maar ik ga echt niet kijken!! Teveel geld uitgegeven deze maand.. twee ruitershops met uitverkoop

Glamourhorze.... ja.. die hebben hele mooie spullen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nu moeten we heeel hard sparen

Van Plasta Lique ( https://www.facebook.com/Plastrons/ ) (met al die plooitjes en dan zwart/wit en klein beetje zilver. staat echt poepiechique
) 

Caro_MarjaH schreef:Ik heb helemaal geen plastron meer, heb een wedstrijdshirt met blingbling op de kraag. Plastron is ook niet meer verplicht. Ik vind het veel prettiger zonder, geen gedoe meer en in het outdoorseizoen als het een beetje waait dan wappert ie boven je jasje uit. Helemaal geen last meer van, ideaal
Dus ik draag ook gewoon plastron.. 
mijn ponyplastron paste niet meer... Dus toen heb ik me na lang wikken en wegen toch maar op deze getrakteerd
was de eerste die ik echt mooi vond haha en bij ons passen.
Daarnaast gaan mijn handen nog steeds een eigen weg, daar moet ik echt aan blijven werken. Vooral hoog houden! Heb zo de neiging om ze toch richting mijn bovenbeen te zetten. Verder heeft Fem de neiging om voor mij te gaan denken.. Een gebroken lijn is niet keihard verruimen naar de overkant hihi.. Genoeg punten om te oefenen iig. Nu maar hopen dat het weer een beetje meezit voorlopig