ben er achter als ik dit bij wil houden dat ik mijn baan op moet zeggen

Weet niet of mijn man daar blij van wordt

Maar ben nu bezig om de kids naar school te doen ........herstel ben nu bezig mijn verhaal op bokt te zetten en de kids .......ach die redden zich zelf wel

Nee ga ze zo helpen.
Vandaag komt voor het eerst de tandarts bij Romke ben benieuwd ze mag wel een ladder meenemen hahahaha ja zij is niet ze groot en ik heb natuurlijk een fries.
Als ik een hoofdstel om wil doen en Romke en ik zitten niet op de zelfde golflengte dan mag ik echt op mijn tenen gaan staan om een poging te doen om het hoofdstel om te doen........
Daarna werken ja zwak he eerst zeggen dat ik maar moet stoppen en dan toch maar weer gaan maar ja hoe moet ik anders de tandarts betalen.
Vanavond weer dressuurles heb ik echt veel zin in hij mag nog zoveel leren,heb ik hem nog niet verteld we doen het beetje bij beetje hij hoeft niet alles gelijk te weten.
Nou toch weer een heel verhaal hahaha tussen door kom ik even naar de tussen stand kijken hoop dat er veel druk zijn vandaag en verder want dan is het makkelijk bij te houden en kan ik misschien toch blijven werken

Voor iedereen die gaat werken(wat mij onmogelijk lijkt voor sommige die zo vaak op bokt zitten) werkse en ga je naar school leerze.