Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Terwijl ik met mn stalgenootjes stond te kletsen friemelde hij zo af en toe op mn schouder, in mn nek of door mijn haar... SUPERPAARDJE
Daarna weer lekker in de wei gezet, kan hij de rest van de dag nog een beetje scharrelen.
Mijn vriendin haar paardje werd atactisch verklaart en zij had het advies gekregen om hem in te laten slapen. Steffi heeft hem behandeld en bleek hij helemaal niet atactisch te zijn, maar zo vast in zijn lijf te zitten echt overal dat hij niet meer normaal kon bewegen. Paard zit nu weer toppie in zijn vel en ze is weer bezig met opbouwen met rijden!

Wow Xje ziet er toppie uit hoor, hij wordt ook een lekker barok spekkie 

maar hopelijk iemand anders wel ik hoop het voor je
jullie gaan goed vooruit zeg 

. hij heeft vandaag helemaal uit zichzelf een sprintje getrokken
( welliswaar klein maar toch)

)

Bij Johan is het ook nog steeds niet geland, heel vreemd. Ik denk dat het vrijdag wel gaat komen met de begrafenis.

Zie je wel dat het helemaal goed gaat komen met hem! Pas maar op dat je er straks niet al over een half jaar op zit 
Mogen Johan en ik mee 

. Gek paard
. Toen ik hem uit het land haalde stond ie al overal van te briesen en was alles eng en spannend. En tja toen er kinderen kwamen kijken met fietsen was ie helemaal weg in de longeerbak... Maar ja dan ga je in rondjes en kom je dr weer en dat is zoooo eng! Atlas vind kinderen niet zo leuk, ik ook niet als ze op stal komen
. Ze willen nog wel eens paarden voeren enz wat niet is toegestaan. Zo heeft Atlas een keer iets gekregen waardoor die koliek kreeg...
. Die blijft leuk!
.
Lekker ding!!! 
moppie heet officieel Mabe maar waar wij hem gekocht hebben noemden ze hem altijd moppie.
hopenlijk gaat de pijn snel weg.
.
. DA is erbij geweest, hebben zalfje gekregen en als het maandag niet over is komt ie weer. 
borderjay schreef:JeanleGrand schreef:Meiden ?? Bedankt Frank !!
ja Frank,je bent niet meer alleenheerser in dit topic

Ja gelukkig is Suevo weer helemaal rad, anders was ik ook niet gaan lessen hoor
Fijn dat je gesprek goed ging, hopelijk mag je daar stage gaan lopen!
Ook al zo lekker gereden, super he? Dat filmpje kende ik al, zo schattig!
BRRR nix voor mij en ook niet voor Suevo. Ik ben veel te zenuwachtig en híj hangt graag de hengstebal uit op vreemde locaties dus die combi is niet bevordelijk voor goede resultaten
Ik train voor mezelf en voor Suevo, dressuur is zo goed voor een paardelijf!

Het is niet zo dat alles volstaat met kwak hoor...1 knuffel 1 stripboek en dvd's
Die cakejes zullen niet erg lang staan!
heb je geen last van die sfeer...ik vind dat op zich wel meevallen, je hebt er altijd wel 1 of 2 tussen maar over het algemen nooit zoveel van gemerkt.
*truckersbladje* Ze hadden een interview met mijn baas gedaan over het restaurant en toen ook nog een foto gemaakt. Heel charmant...
en deze maand is het artikel geplaatst! Ik werd al meteen herkend
Hey ik heb je in de scania gezien...YEAH!