[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:45

Even een kort berichtje van mij Haha! . Het gaat zo hard hier.. Amanda is vandaag van het land gehaald, ze zag er zo slecht uit dat de eigenaresse ook is geschrokken en haar direct op stal wou hebben... Ik ben vandaag weer ff wezen kijken en ze zag er al een stukje beter uit dan afgelopen donderdag, dus ik denk dat het snel weer bijtrekt Lachen . Ik hoop het wel iig. Wel weer fijn dat ze op stal staat, dan kunnen we lekker rustig aan weer wat met dr doen.. Pling

Gister nog een leuk avondje gehad met vriendinnen. We gingen met 20 (!) meiden uiteten in kijkduin, en daarna vuurwerk kijken op Schevingen. Daarna met de overgebleven meiden nog een tentje ingedoken om nog wat te drinken, was erg gezellig! Cool

Yenneke: Ik kom zeker nog een x langs hoor bij jou en Xje!! Haha! . En die tip van worden is wel goed, ik zal het ff doorgeven Ja

Madelief: Ojee, spring debuut Haha! . Geweldig toch, ben benieuwd hoe die het gaat doen haha. Zorg voor een camera Knipoog .

Malin: Ik blijf voor je duimen.. het gaat met ups en downs he Ach gut ... En wat ontzettend l.ullig van je werk zeg Boos! . Daar zou ik echt flink van balen, ze kunnen toch wel een beetje begrip hebben Verward ....

Aline (en robbert natuurlijk!) gefeliciteerd met jullie prachtige veulen. Deze is ook echt een schatje! Blijft ze zo mooi donker??

Sanne: Leuk weer een topic! En een naambordje, wat lief van Karin! Pling , en hij is eruggg mooi hoor!

Saida: Gefeliciteerd met je 12 jarig huwelijk, super hoor!! Veel mensen gaan na een paar jaar al uit elkaar, dus 12 jaar is heel wat haha Haha! . En lekker gereden op Gemelo! En gestapt op Fauno las ik, wauw!

Frankie: Haha, leuk he die kids Knipoog Ik zie het al helemaal voor me Tong uitsteken Attractie in en uit... Knipoog

Debby: Aah, twixie! Haha! Wat een stoere naam voor die uk!

Peet: Gelukkig goed nieuws vanuit emmeloord! Hou het vast!

Zo dat was het weer, sorry als ik iemand vergeten ben Bloos .

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:49

heey ilona, wij hebben vorig jaar vuurwerk bekeken. daarna waren we die kiptent ingegaan op de boulevard. was echt lekker eten. zal wel een gezellige boel geweest zijn met 20 van die kakeldames haha

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 09:49

@Saida.Snickers heet eigenlijk Marsje van het Hoekje en toen riep ik, bleh Marsje voor zo'n stoere shet.Nou dan kunnen we hem beter Snickers noemen!
Nou zo heet hij nu dus.
Twixie is een merrie en die naam vonden we er dus leuk bij passen Tong uitsteken
Gaaf dat je zo heerlijk op de paarden van Mayke hebt gereden.

@zasread, leuk naambordje.

@Go Suevo go!!
Raar van die waarschuwig zeg! Boos!

@frankiej Ik ontworm al een tijdje via wormbestrijding.nl bevalt prima.
Weet alleen niet hoe dat nu gaat nu de wormenkuren op recept te verkrijgen zijn

Mijn instructrice heeft Xantha weer voor het eerst gereden (op de nieuwe stal)
Jeetje wat een eigenwijze muts is het toch.
Ze wilde absoluut niet uit het hoekje weg waar de deur naar de wei zit.
Maar Elise had het snel voor elkaar, na een flinke rodeo liep ze redelijk braaf (maar nog wel hieperdepiep) door de bak.

Hier is ze nog een beetje hyperdepiep
Afbeelding

Al iets meer onstspannen
Afbeelding

Goed zo!
Afbeelding

Xantha is op het moment een beeeeetje dik, maar vanaf vandaag gaan we daar hard aan werken.
14 sept is de keuring en dat moet zen natuurlijk in topconditie zijn Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:22

Ik heb even geen tijd om bij te reageren, ik ga namelijk zo weer naar Iggie toe!!!

Maar hier nog wat foto's die Aline gisteren heeft geplaatst op het Andalusierforum

Aline schreef:
Ha Sanne, wat een leuk kadootje van Karin!

Vandaag was er weer actie hoor, zie hier de foto's.
Ik had al gezegd dat hij regelmatig capriolen maakt.
Zoiets dus, hij hangt echt in de lucht, dit is net het moment voor het uitslaan naar achteren Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op mama's oren knabbelen is ook een hobby van 'm...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En het gras wordt ook ontdekt.
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 11:51

Gave foto's Sanne en Debby!

Het was gisteren de hele dag goed gegaan met Suevo, en vannacht ook! Vanmorgen toen wij kwamen zag hij er weer ietsjes fitter uit! Hij had ook weer gemest en is nu van de intensive care box af, hopelijk voorgoed.

Hij hoeft nu geen infuus meer en eet ook alweer wat meer hooi en gras. Hij heeft ook een handje voer gekregen. We mochten weer met hem stappen en hem laten grazen, en ik hem hem vandaag voor het eerst normaal geborsteld maar nog wel met een zachte borstel want zijn lijf zal nog wel gevoelig zijn. De wond is mooi droog en het oedeem trekt netjes weg.

Ik begin voorzichtig aan toch te geloven dat hij het gaat redden Vriendjes zijn? maar die angst zal altijd blijven...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:23

Sanne -> Nee helaas heb ik geen foto's van mij op Fauno.
Ik of Sandra gaan wel binnenkort foto's maken van Fauno.
De vorige eigenaar is wel nieuwsgierig naar hoe hij er nu uitziet, dus vroeg Mayke of ik of Sandra foto's willen maken.
Dus wie weet binnenkort..........?
Wat een leuk naambordje! In de Spaanse kleuren nog wel!
En die foto's van Iggy....... *smelt* ........ wat een dondersteentje is het, heerlijk gewoon!

Malin -> Jij ook nog GEFELICITEERD! Go jij! Go jij!
Tuurlijk gaat Suevo het redden!
Niet zo raar praten, hoor!
Blijf in je hoofd houden dat het goed komt, dan komt het ook goed!

Frank -> Ik heb een poosje terug ook eerst Rintske haar mest laten onderzoeken door m'n VA.
Ze had geen noemenswaardige besmetting dus ik kon haar ontwormen met Eraquel.
Volgens mijn VA zijn ze er ook wat van terug gekomen om je paard elke 6-8 weken te ontwormen.
Het ligt er ook aan in wat voor situatie je paard staat en hoe het onderhoud is.
Rintske bijv. staat in een eigen stukje weiland wat ik 1-2 keer per week mest en haar stal mest ik elke dag uit.
Bij haar is het voldoende om haar 1x per 12 weken te ontwormen.
Bij de volgende ontworming is het niet nodig een mestonderzoek te laten doen en mag ik nog een keer Eraquel geven.
De daaropvolgende keer is het wel raadzaam een mestonderzoek te doen en dan hoor ik van haar wat ik dan voor kuur moet geven.
De VA is in principe alleen nodig om het recept uit te schrijven voor je ontwormingskuur, een mestonderzoek is niet verplicht en je bent ook niet verplicht om de kuur bij de VA te kopen.
Op het FPF zijn er een aantal die ook via wormenbestrijding.nl een test laten doen.
Zoals ik het daar begreep is er niet veel verschil in de kosten, zo'n test kost geloof ik iets van € 14,50.
Daar komt je wormenkuur dan weer bovenop.
Zoiets was ik ook kwijt bij m'n VA.

Ilona -> Fijn dat Amanda weer op stal staat, blijkbaar was het toch niet zo'n goed idee haar daar neer te zetten.
Misschien voor volgend jaar een ander stukje zoeken waar ze met minder paarden staat?

Debby -> Xantha dacht natuurlijk van; Ja dàààg! Ik vind helemaal nog niet dat er een einde aan mijn vakantie is gekomen, hoor!
Lekker ding is het!
Gemelo is ook te dik, maar begint nu weer een klein beetje bij te trekken.
Mayke heeft er zelf niet voldoende tijd voor om hem regelmatig te rijden.
Er heeft een meisje hem een paar weken gereden/gehuurd en toen begon hij al iets slanker te worden doordat hij meer beweging kreeg.
Jammer genoeg heeft dat meisje vorige week opgezegd.
Ik heb Mayke aangeboden haar te helpen met Gemelo, is voor hem goed, scheelt Mayke in tijd en ik leer er ook nog van!

Gisteren Rintske weer even gelongeerd na 2 dagen rust.
Dinsdag had Mayke haar gelongeerd en ben ik erop geweest, maar toen had ze op het einde wel wat last van haar r.achterbeen.
Dat is het been waar ze die operatie heeft gehad.
Woensdag longeerde ik haar weer en toen liep ze er nog niet lekker op.
Donderdag en vrijdag heeft ze rust gehad en gisteren wilde ik weer zien of ze er nu beter op liep.
Het was wel beter, maar nog niet optimaal helaas.
Ik denk toch een beetje overbelast.
Ik heb haar ook laten galopperen en dat gaat steeds beter.
Ze kan nu ook in galop aanspringen als ze rustig draaft en dan rustig galopperen ipv als een jekko om me heen scheuren. Haha!
De komende dagen maar weer rustig longeren en dan zie ik wel weer wanneer ik er weer op ga.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:11

sanne wat worden we toch verwend met mooie foto's. maarja t blijft ook zulk mooi spul in de wei he.
saida, idd kost dat 14,50. ik ben benieuwd wat er uit gaat komen. de stal werk ik elke dag bij, de wei 1x per 2 weken.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 15:27

Frank: Een stel kakelende meiden waren het zeker hahaa. Af en toe zie je gewoon die mensen kijken van nou ff je kop houden haha ROFL .

Malin: Ik blijf duimen hoor voor jullie!!

Sanne: hihi, die Iggie toch! Wat een onwijs stoer mannetje is het toch, lekker levendig!! En is is verder natuurlijk super knap!

Saida: Ze stond er op stal gelukkig al veel beter bij! Ze stond de 1e maand goed op het land, maar ong. 1,5 week geleden kreeg ze ineens koliek! Daar waren we wel van geschrokken, maar dat was gelukkig de volgende dag (na een nachtje stal) weer helemaal goed.. Een weekje daarna viel ze ineens af, ik denk te weinig gras ook.. Want hiervoor stond ze veel langer op het land. Nu heeft ze er maar een kleine 2 maanden opgestaan, en voorgaande jaren soms wel 3,5 maand! Maar gelukkig staat ze nu weer goed Knipoog .

Debby: Oeeeh, die knappe Xantha! Zo'n mooie merrie vind ik het, iedere keer als ik dr weer zie denk ik wauw Haha! . Ze heeft idd lekker van het gras genoten haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 15:29

Nou, heb afgesproken met de eigenaresse van die tinker, dat als ik meer weet over Rosita/Robijn, dat ik contact met haar opneem, en als ze nog te koop staat, ik ga kijken!

Datzelfde afgesproken met iemand met een 9-jarige koersruin!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:27

peet: Wat fijn dat het goed gaat met dat paard van je vriendin. Hoe gaat het met jou op het moment?
Sanne: Euhhh, ja goede vraag Tong uitsteken Nouja het springen gaan we maar hard oefenen deze week Tong uitsteken
Foto's, ik weet niet, mn zusje is op vakantie dan maar zou wel mooi zijn natuurlijk!
Mooi bordje, wat lief, en de spaanse kleuren!
En wat een gave foto's weer, hijs echt heel knap!! En heel grappig en stout volgens mij Tong uitsteken
Robijntjah: Das wel lastig, ik zie altijd genoeg leuke paarden hihi!
Frank: Altijd leuk de Efteling, ik vind het echt geweldig.
Maar voor jou is het lekker een stuk dichterbij, nouja, met Kerst ga ik lekker naar Disney Haha!
Djemo: Niet vervelend bedoeld Bloos Maar kan je ook leestekens in je teksten gebruiken? Ik zie nu een hele lap tekst staan maar t is echt onwijs vervelend lezen zo.
Wel heel vervelend, om je eigen veulentje dood te vinden
Malin: sjee man, ik vind het echt zo vervelend voor je... Telkens die onzekerheid!
En wat onwijs **** van je werk zeg!!!!
Saida: Nog bedankt Pling Wauw, fijn da je zo lekker hebt gereden, en ook op Fauno, echt super joh! Wat heb je nu uiteindelijk voor je trouwdag gedaan? Knipoog
Vervelend van Rintske, ik wist niet/ben vergeten dat ze een operatie heeft gehad?
Iloon: Fijn dat ze weer op het land staat!
Jolynn: Hihi, inderdaad het eerste wat ik dcaht bij de foto's wat is ze lekker vol Haha! En ligt t aan mij of ligt het zadel wat teveel naar voren? Of komt het door het inleidend stukje rodeo Tong uitsteken

Nou mensen, ik ben weer helemaal blij want Furia en ik hebben er 2 winstpuntjes bij!
Moet de coupons nog terugkrijgen, maar mn punten kreeg ik net al doorgesmst.

De 1e proef was ik er gewoon niet goed bij, das aldoor eigenlijk t probleem, ik kak dan in en Furia natuurlijk ook.
Na die proef was ik mezelf ff helemaal zat, dus ben er echt voor gaan rijden. Nu zat er maar 1 puntje verschil tussen de 1e en 2e proef, dus ben ik benieuwd naar de coupons want de tweede proef ging wel wat lekkerder. Vooral van de kant hoorde ik dat ie nu veel ruimer liep.
Dus,ik weet nu dat ik er gewoon echt aan moet rijden!

Mijn zusje had wat foto's gemaakt, en t tweede proefje gefilmd (kan ik het even bespreken met mijn instructeur), en hierbij alvast wat fotootjes (bedankt he zusje!!):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn allemaal foto's van mijn eerste proef, de laatste foto ben ik tussendoor aan het stappen voordat ik de 2e baan in mocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:34

Netjes, gefeliciteerd!

Het enige wat ik over de foto's verder kan bedenken, is dat ie er niet helemaal door lijkt te zijn, hij houdt dat laatste stukkie nog net vast, snappie? Clown

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:57

Ja, das ook precies het probleem Knipoog Maar daarom plaatste ik de foto's ook niet, gewoon ff meer voor de leuk. Haha!
Op (outdoor)wedstrijd kan Furia totaal niet ontspannen en loopt ie absoluut niet lekker. Daarom lukte t ook aldoor niet met die wedstrijden, en nu is ie gewoon zo sterk verbeterd dat ie dat wel iets laat zien, maar nog steeds niet ontspant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:18

Bedoelde het iig niet banketstaaf, Bloos meer als tip waar je aan kan werken...
Maar iig al fijn dat het al veel beter gaat Haha!

Vind het er ook zeer zeker netjes uitzien hoor !

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:21

@Madelief, je hebt helemaal gelijk, het zdel is wat naar voor geschoven! Vork
Komt inderdaad door de rodeo samen met haar "iets" te dikke buik.
Gefeliciteerd met je punten, goed hoor!!

@Sanne, die eerste foto, joepie!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:03

Sanne, wat een gave foto's.

Deb, lekker weer Xantha aan het werk. Was het erg moeilijk om haar weg te krijgen bij het hekje. En hoe was de rodeo. Jammer dat ik dat gemist heb. Maar als ik die foto's zo zie, heb ik wel eens zin om met mijn kont op jouw peerdje te zitten hoor. Ze kan zo lekker lopen en zit volgens mij heerlijk.

Madelief, gefelciteerd met je punten. En dat zijn dingen waar je aan kan werken. Komt vanzelf allemaal wel goed. Hij wordt echt ineens volwassen zeg.

Malin, wat erg van Suev zeg. Ik duim met iedereen mee. En balen dat ze zo reageren op je werk zeg.

Verder zorry voor iedereen die ik vergeten ben. Heb de laatste tijd niet zoveel tijd om bij te lezen enzo. Probeer het wel, maar helaas. En ga volgende week ook weer een weekje weg. Dus ga daarna weer opnieuw een poging wagen. Dan wil ik ook weer fanatiek met Sun aan de slag gaan, maar nu is de eigenaresse even volop aan het lessen. En dan die paar keer voor de vakantie lukt het me dan toch niet om het ook in de vingers te krijgen. En met hun gaat het heel lekker. Dus nog even wachten. Dus ik hou het even bij freestylen en lekker zonder zadel door de bak hobbelen.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:23

@Aniet, rot voor je dat je weer op vakantie moet. Tong uitsteken
Je mag heus wel een keertje op haar rijden hoor, eerst moet ze nog wat constanter worden!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:21

ben ik weer Haha!

wat was het superrrr gezellig daar heb hele foute dingen gedaan maar wel ontzettend hard gelachen was echt superr.
en dan word je op vakantie 18 zetten vriendinnen van jou je midden op de belgische boulevard ( met mijn satijne jurkje ) vol met mensen zetten ze in 1 x keer hoedje op en gaan ze met allerlei toeters en belle lang zal ze leven zingen . wel super lief maar wilde toen wel even ergens anders zijn:P

SANNE": SUPERR GEFELICITEERD WAT EEN KANJER Haha! Haha! Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 22:08

Zoo ik ben dr weer na een weekend knallen haha.
Was erg gezellig he Iloon vrydag. Erg naar me zin, alleen best wel jammer dat we niet langer in Danielz konden blijven maargoed! volgende x beter.

Arme mandatje ! (K) Komt wel weer goed, op stal krijgt ze genoeg te eten enzo!

Trouwens ilaa vond je het niet wat dat Rian weer zwanger is:P
VOnd wel grappig toen ik hoorde maargoed.
Ik ga lekker slapen ben gister namelijk naar een schuurfeest geweest:P en was pas heel laat thuis.
Ik gaaaa dr NOOIT meer heen:P niet iets voor mij haha

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 22:24

was ik weer ff.
bij lezzen heb ik bijna geen tijdt voor ,ben erg druk probeer het wel een beetje bij tehouden maar dat lukt niet altijdt Verdrietig sorry sorry Verdrietig .
wel weer veel leuke foto`s gezien . Pling
zaterdag Ja lekker een buitenrit gemaakt,peet ik en mijn dochter ,we zijn 3 uur !!! onder weg geweest zo lang nog nooit gereden met djemo,maar het was *LOL* super !!! de paardjes vonden het ook echt heerlijk .
we hebben relex gereden met ze het was redelijk Cool warm.
ik en mijn dochter hebben peet weer naar huis gebracht ,en wij zijn met ze tweeen weer verder gegaan ook naar stal toe.
lekker afgezadelt en af gespoten en op stal gezet met wat lekkers !!! dat had hij toch echt wel verdient mijn Vingers aflikken kanjer Vingers aflikken . :
# PEET DIT GAAN WE VAKER DOEN HE!! Party!!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:42

Wij gaan er morgen even tussenuit..."spreek" jullie vrijdagavond en anders zaterdag wel weer Doei!

Malin Voor jullie wordt nog steeds heel hard geduimt,ik hoop goede berichten te lezen over suevo als ik weer terug kom!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 07:56

ja marielle dit gaan we zeker vaker doen maar dan wel zonder springkussen en een zijspiegel van een auto hihihi
oh en ook geen huskyhonden die alsmaar meelopen hahahaha ja dames we hadden bijna een gratis hond gehad
we stonden nog mooi stil maar de eignaar liep toen weg en zei wat een kl.ote hond
dus zijn wij ook maar weg gegaan met als gevolg dat de hond mee liep

het gaat een beetje met me heb nog heel veel vragen in me hoofd en hoop dat ik er uit kan komen

verder wat een heerlijk veulen zeg die zo rond springt in de wei heelrijk gewoon en zo`n schoonheidje

saida wat vervelend voor rintske met haar been gaat ie nou weer

malin hoe is je paardje nou gaat het weer een beetje

Miichelle90 jullie zijn lekker gaan stappen met ze alle volgende keer gaan we wel mee hahahahahah

de rest reageer iik nog wel ik heb zo een buitenrit maar moet ff op buienradar kijken het hoost hier Boos!
als het niet weg trekt ga ik dus niet

bram123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 08:20

Hallo! Mag ik ook mee kletsen?
Ik ben Sabrina, 26 jaar. Moeder van 2 kindertjes. Dochter Suzanne van 6 jaar en zoontje Bram van 9 maanden. Ik rijd op een 14 jarige friese merrie: Hotske.
Nu is ze mijn verzorgpaardje, maar als alles goed gaat is ze over 4 maanden van mij. Ik rijd het het liefste lekker buiten en doe er voor de lol een beetje dresuur mee.
En als iemand mij uitlegd hoe je er foto's bij moet zetten dan doe ik dat ook nog even... Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:31

Weer terug uit duitsland!! Eerst maar terug lezen en wat reageren vanaf pagina 205 Tong uitsteken

Saida: rijfoto's van rintske zien er goed uit! Zo'n monster als je soms beschrijft zo relaxd lijkt ze onder het zadel.
Onze roze wolk is groot genoeg Knipoog gabriella kruipt er denk ik ook stiekem bij

sanne: Igneo is echt super schattig! Mooie naam ook!

jolijn: Misschien is je blaasontsteking inmiddels wel over, maar ik heb het ook is gehad en toen een antibioticakuur gekregen, ik kon hem pas innemen voor ik ging slapen want ik werd dr toch ziek van! Gaat het al beter?
Hoe gaat het met je vriendin? Hoe moeilijk het ook is, je kan eigenlijk niks doen behalve er te zijn voor je vriendin. Sterkte

ilona: Nog erg stijf geweest Knipoog Ik zal de foto's mailen, maar hier alvast de leukste ( en niet zo vieze foto's Vork )

Best gelukte foto van ons samen Knipoog
Afbeelding
Ilona en Shakira
Afbeelding
Apollo Encanto door de oren van shakira Knipoog
Afbeelding
En joris mocht natuurlijk ook mee
Afbeelding

Gabriella: Mooie foto's van moreno! Hij lijkt wat voller dan op vorige foto's

Malin: Sterkte, zit met rilling te lezen. Ik woon in roosendaal, dus als je daar zit en je wilt even afleiding of iets ben je welkom! Gelukkig positieve berichten! ik blijf voor je duimen! alleen Kl*te dat je werk geen begrip heeft. Hopelijk kun je het oplossen!

ellis: fifi ziet er vrolijk uit, ze straalt het echt uit. Die peesjes zijn echt gaaf!

jasmijn: Lekker er even tussenuit! En italie klinkt goed!

Nameless; sterkte! Ik zou niet op dit moment kiezen om het wel of niet nog een keer te proberen. Kijk het even aan of hij echt veranderd en echt wil werken voor je jezelf weer in een relatie stort.

aline: Gefeliciteerd met je mooie veulentje!

debby: Xantha maakt inderdaad een fitte indruk Tong uitsteken

madelief: EIndelijk weer gewaardeerd! Gefeliciteerd met je punten! Het valt me op dat hij op de haw foto's veel beter ruggebruik heeft. Toch nog wat spanning?

Sabrina: Welkom!!! [img]link naar foto[/img] Knipoog

Duitsland was leuk, we gingen op zoek naar een auto voor felix en toen kwamen we toch langs een paardenwinkel! Even felix lief aangekeken en toen hebben we natuurlijk een stop gemaakt.. weer een rijbroek rijker Knipoog Vandaag weer eindelijk paardje rijden!!! Ik heb het wel gemist! En nou heeft felix ook nog een of andere goede camera gekocht in amerika...Ja die moet ik natuurlijk even proberen Tong uitsteken

bram123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:08

bram123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:09

He...
Nou zie je niet gelijk de foto's. Verdorie.. Hoe moet dat?