Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Idra schreef:Ow Femke ik vind dit echt zo verschrikkelijk... Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten....
Lusitano schreef:Ik zag overigens net dat Genio alweer doorverkocht is. De meesten van jullie zullen hem wel kennen, die Lusitano hengst zonder staart. Hij is al ouder.
Meisje zit hier op bokt, JackieWhite oid. Hoop voor hem dat hij nu een fijn permanent adres heeft gevonden.
Jackywhite schreef:Lusitano schreef:Ik zag overigens net dat Genio alweer doorverkocht is. De meesten van jullie zullen hem wel kennen, die Lusitano hengst zonder staart. Hij is al ouder.
Meisje zit hier op bokt, JackieWhite oid. Hoop voor hem dat hij nu een fijn permanent adres heeft gevonden.
Hoi,
Ik tikte genio in op zoeken om te kijken hoeveel paginas hij nu inmiddels vol heeft hier en kwam toevallig op jullie topic.
Ik heb genio nu ongeveer drie a vier maanden geleden gekocht en hij staat nu lekker op de wei en heeft het goed naar zijn zin met alle aandacht de hele dag (hij staat aan huis) en de appels en knuffels. En ja hij heeft een permanent huis gevonden , het mannetje mag zijn oude dag slijten en wordt niet meer verkocht. van de zomer breng ik hem nog een paar keer uit in het m en dan mag hij het rustiger aan gaan doen. met ook vaak uitstapjes naar het recreatiegebied , bos en strand en vooral veel weidegang.
sultannetje schreef:klinkt leuk
kimmie261 schreef:heel even een ego berichtje...we hebben net slashie gevonden,we waren hem kwijt alle lijnen in de wei waren stuk...
hij lag /ligt in de sloot ,hij is verdronken..ik wordt gek...