[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Enamorado

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:35

jeetje femke wat erg!!! Neeeeeee ik kan het gewoon niet geloven!! slashie is niet meer boehoe.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:37

Jesus Fem Huilen
Ik weet niet wat ik moet zeggen,ik ga je even bellen...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:01

Idra schreef:
Ow Femke ik vind dit echt zo verschrikkelijk... Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten....

Ik ook niet ik loop echt de hele avond al met een k*tgevoel, we zijn even uit wezen waaien op t strand maar ik kan het niet van me afzetten Huilen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:01

Fem, wat een toestand...
nogmaals heel veel sterkte...

Leonietje, het enige wat ik kan zeggen...
Bij twijfel niet doen!
Je gaat je schuldig voelen als het verkeerd uit pakt...
Ik zou of een nieuwe afspraak met ze maken voor een tweede indruk, en desnoods gaan kijken waar ze zou komen te staan, of die mensen afzeggen.
Misschien kun je verzinnen dat je haar toch kunt houden, of dat een familielid of kennis haar wil kopen zodat je haar zelf kunt blijven verzorgen ofzo... Clown

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:24

Fem heel veel sterkte!

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 23:10

Lusitano schreef:
Ik zag overigens net dat Genio alweer doorverkocht is. De meesten van jullie zullen hem wel kennen, die Lusitano hengst zonder staart. Hij is al ouder.
Meisje zit hier op bokt, JackieWhite oid. Hoop voor hem dat hij nu een fijn permanent adres heeft gevonden.

Hoi,

Ik tikte genio in op zoeken om te kijken hoeveel paginas hij nu inmiddels vol heeft hier en kwam toevallig op jullie topic.
Ik heb genio nu ongeveer drie a vier maanden geleden gekocht en hij staat nu lekker op de wei en heeft het goed naar zijn zin met alle aandacht de hele dag (hij staat aan huis) en de appels en knuffels. En ja hij heeft een permanent huis gevonden , het mannetje mag zijn oude dag slijten en wordt niet meer verkocht. van de zomer breng ik hem nog een paar keer uit in het m en dan mag hij het rustiger aan gaan doen. met ook vaak uitstapjes naar het recreatiegebied , bos en strand en vooral veel weidegang.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 07:14

Jackywhite, fijn dat hij bij jou een fijn thuis voor zijn oude dag heeft gevonden!
Veel plezier saampies!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:20

Jezus Femke!!!!!!!
Wat een klotezooi zeg.....
Slash was zo´n leuk energiek ding, wat een zonde dat hij er nu al niet meer is....
Heel veel sterkte Verdrietig
Ik duim heel hard dat je de rest van het jaar alleen maar geweldig leuke dingen mag meemaken, het is nu wel even genoeg geweest.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:22

Jackywhite schreef:
Lusitano schreef:
Ik zag overigens net dat Genio alweer doorverkocht is. De meesten van jullie zullen hem wel kennen, die Lusitano hengst zonder staart. Hij is al ouder.
Meisje zit hier op bokt, JackieWhite oid. Hoop voor hem dat hij nu een fijn permanent adres heeft gevonden.

Hoi,

Ik tikte genio in op zoeken om te kijken hoeveel paginas hij nu inmiddels vol heeft hier en kwam toevallig op jullie topic.
Ik heb genio nu ongeveer drie a vier maanden geleden gekocht en hij staat nu lekker op de wei en heeft het goed naar zijn zin met alle aandacht de hele dag (hij staat aan huis) en de appels en knuffels. En ja hij heeft een permanent huis gevonden , het mannetje mag zijn oude dag slijten en wordt niet meer verkocht. van de zomer breng ik hem nog een paar keer uit in het m en dan mag hij het rustiger aan gaan doen. met ook vaak uitstapjes naar het recreatiegebied , bos en strand en vooral veel weidegang.

JW, ik ben blij dat hij bij jou zijn rustige oude dag kan slijten! Dat heeft hij inmiddels wel verdient. Heel veel plezier met hem!!!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:24

Sinds gisteren heeft Sam een maatje!
Ik ben echt blij dat hij nu samen met iemand buiten kan staan, ze staan dag en nacht op het land.
De introductie had niet beter kunnen verlopen! Geen meppen geen gillen. Dat paard was niet echt heel erg geinteresseerd en Sam liep er een beetje achteraan maar niet te opdringerig, ging heel respectvol! Ze hebben zelfs al een beetje gespeeld.
Ben echt blij voor hem!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:25

leuk lusitano fijn dat het zo verlopen is

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:27

ik kom gister op stal daar sta ik nu net een maand, Blijkt het dat mijn fries iedereen aanvalt als ze de wei in komen :s zoiets heeft ze nog nooit gedaan dus ik snap er geen hol van wat het kan zijn. bij mij doet ze het ook niet. Ze dreigt wel eens een beetje maar meer niet.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:10

Femke wat verschrikkelijk!!

Lusitano, fijn dat je een maatje hebt voor Sam!! Foto's!!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:14

Pff Dancie, dat is niet leuk, ik ben zo aangevallen door mijn Haflinger die ik al 7 jaar had! Hij is toen gewoon over mij heen gelopen...

Goed dat Genio een fijne thuis heeft gevonden!

En Sam heeft een maatje, super! Plaats je gauw nog eens foto's van hem!

Ik was gisteren heel erg blij toen ik terugkwam van wedstrijd, maar dat kwam allemaal wat in de schaduw te staan met de donkere gebeurtenis bij Fem op stal... Scheve mond
In ieder geval: we haalden 67.85% en daarmee dus een nieuw record. Weer 6 winstpunsten bij Lachen

Femke, hoe gaat het vandaag met jou? Kan je het een beetje plaatsen allemaal? Ik hoop dat vanaf nu alles met je beestenboel alleen nog maar goed gaat!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:33

Kimmie261: Wat?! Dat meen je niet Ach gut Meissie toch, en je hebt al zoveel pech gehad, moet jou dit nou weer overkomen (niet dat ik het iemand anders toe wens) Heeeeel veeeel sterkte!!!! Ik zit met open mond voor de computer, ik kan het me gewoon niet voorstellen. Ik vind het zo erg voor je! Huilen Arme kleine Slash Huilen

Madelief: Inderdaad, ik heb bijna tijd te veel, ik denk steeds: ‘wat moet ik nou doen vandaag’, gelukkig zijn er veel vriendinnen die het zelfde effect hebben Lachen
Wat leuk dat je naar een clinic van Tommie Visser bent geweest! Heb je nog wat geleerd van de clinic?

Nouvel: We zijn naar het Noorderdierenpark in Emmen geweest.

Leonietje: Ik hoop dat jullie een geschikt baasje voor haar zullen vinden.

Jackywhite: Wat fijn dat jij hem zo een leuke oude dag gunt!

Lusitano: Wat fijn dat Sam een maatje heeft. Altijd prettig om te zien dat een paard zijn sociale behoefte kan uiten Lachen

Idra: Wow, dat is echt een knal score, gefeliciteerd!

Kimmie261: Nogmaals, onwijs veel sterkte! Vriendjes zijn? Ik hoop dat je het een beetje een plaatsje kan geven en dat je vanaf nu maar eens een flink porsie geluk mag hebben!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:40

Jeetje Lobke, wat een prestatie!!!
Gefeliciteerd! heb je foto´s van de wedstrijd?

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:56

Maestro gaat super! Hij loopt al braaf mee aan een touwtje! Ook zonder mama! Dan blijft Cap in de stal en loop ik een rondje over het erf met hem! Hij is zo stoer joh!
Gister voor het eerst weer op Capriola gezeten, viel me 200% mee. Wel aan de longe voor de zekerheid, ciscootje kwam me helpen. Wel super fijn want je weet het niet he, had er 3 maanden niet op gezeten. Eerst was er wel veel spanning maar bij het aandraven was die weg en heb ik best lekker gereden!

Maestro met zijn nieuwe halstertje:

Afbeelding

En nog een oudere foto van een week of anderhalf, twee geleden. Wat groeit ie hard he! Hij veranderd zo beetje elke dag! Hij hoeft nu namelijk al niet meer te bukken om gras te eten Clown

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:07

Regine: Wat leuk dat het zo goed gaat met Maestro. Het is een knap kereltje!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:11

idra wat een super score,en tuurlijk moet je daar wel heel blij mee zijn...

en kleine maestro wordt langzaam al een flinke kerel...

hier gaat het kl*te,veel verdriet,maar ja...hoort erbij...

we gaan zo alle linten maken,en dan kunnen de andere paardjes weer naar buiten...

het moet allemaal even een plekje gaan krijgen,het is zo plotseling gebeurd...

sultannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:16

klinkt leuk

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:27

sultannetje schreef:
klinkt leuk

ehm, verklaar je reactie nader.... ???

Kimmie: Ik vind het echt zo erg voor je, ik weet hoe het is om een paard te verliezen, het is echt verschrikkelijk, maar probeer het toch een plekje te geven. Ach gut

Ik ga zo naar Groningen, bij een vriendin haar kamer schilderen. En we hebben al 2 jaar met elkaar afgesproken om een kippetje te halen, dus dat gaan we nu ook maar eens doen.
De foto's van de dierentuin komen morgen, want ik heb nu niet zo'n zin om ze up te loaden. Bloos
Morgen moet ik mijn boeken inleveren en dan ben ik helemaal van school af Haha! tenzij ik nog een herkansing moet natuurlijk.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:41

Leonietje: Het is erg lastig om je paard te moeten verkopen, je moet er volgens mij echt de tijd voor nemen wil je een goed baasje vinden Ach gut Maar, over die mannen, ik ken veel oudere mannen in de mensport, en die zijn precies zo als jij ze omschrijft! Datz ijn gewoon van die mannetjes die zo'n beessie wel leuk en lief vinden en zich vermaken met mennen maar er niet werkelijk verstand of gevoel voor hebben... Vork
Ben het wel met Nouvel eens, bij twijfel niet doen!
Lusitano: Leuk, een maatje voor Sam! Fuur geniet ook nu veel meer van de wei nu die met 2 maatjes erop staat!
Jez.us Idra: Wat een punten!!!! Echt super (word met de dag benieuwder naar die knappe Licor Schijnheilig )
Zasread: Het was meer een openbare les zegmaar, hij had ook geen microfoontje of iets en er waren amper toeschouwers Knipoog Maar het was leuk om hem eens te zien lesgeven, en even met hem te praten, lesgeven is precies wat ik altijd nodig heb, haha dus als iemand me wilt sponsoren voor lessen bij tommie Tong uitsteken Moet jij morgen al je boeken inleveren? Das lastig voor de mensen met herkansingen Tong uitsteken Wat gaan jullie met een kippetje doen dan Haha!
Regine: Wat zijn die veulentjes toch altijd leuk he Lovers Foto's zijn altijd welkom Haha!
Sultannetje: ?? verklaar je idd nader en wie ben je etc. of heb ik iets gemist Verward

Goed he, ik ga het nu weer bijhouden allemaal Haha! Worden wel gigantische verhalen telkens maar toch Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:43

Dat kippetje heeft als het goed is geen veren meer en is lekker gegrild. En ik hoop ook voor haar dat ze niet meer leeft. Die gaan we dus opeten Nagelbijten / Gniffelen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:49

Aaah arme kippetje Haha! Ik dacht jullie willen een kip als huisdier hebben Tong uitsteken
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe profiel Haha!

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:53

kimmie261 schreef:
heel even een ego berichtje...we hebben net slashie gevonden,we waren hem kwijt alle lijnen in de wei waren stuk...

hij lag /ligt in de sloot ,hij is verdronken..ik wordt gek...

FEMKE !!!!!!!!......................ik sta met open mond...wat erg, wat een schok ! Dat is gewoon een trauma dat !
Hoe kan zo iets !
ZO een mooie shet ! Ik had fotos gezien en was meteen verkocht pfffff
man man man t is nie eerlijk allemaal !
Och ik voel me slecht in u plaats...

Ik wou juist ook slecht nieuws komen vertellen ivm Invierno en goed nieuws ivm mijn nieuwe aanwinst.....
Ik voel me zo raar, gelukkig en niet...stress van blij te zijn en van angst..
Blijdschap van de aankoop van een paard..
Triest en angstig door Invierno..
Maar dan heb ik zoiets van...als ik lees wa jij voor hebt dat is verdeke iets anders hé
Ik heb zaterdag avond laat met spoed de Da geroepen voor Invierno.
Die zit met een super dik gezwollen oog vol pu, zelf stengels bloed in, ooglid benede staat beetje open allez ja....dikke paniek
Na bang afwachten, 2u later was de DA er
Hij heeft niets aan zijn oog, het komt van ofwel Rhino !! (jaja ook al is hij ingeent) of een virale infectie ...ik ben gisteren morgen met een opluchting vertrokken naar Aqua zien( aanwinst viewtopic.php?f=53&t=783096 ) en savonds was zijn oog ook beter als we terug kwamen, ik zet hem 2u in de wei en PAF weer kei dik en gezwollen even erg als de avond voordien pfffffffffffff
seffens bel ik de DA terug , ik ben een brok zeenuwen hé

voilà , ik dacht ik spring even binnen....

FEMKE Ach gut Ach gut Ach gut dikke knuffel