Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

berdien85 schreef:Haha Maralyn het is net Isanne zoals je die schrikreacties beschrijft. Precies zo. Zodra ik er tussen sta is het oke, maar als zij er tussenin staat PANIEK
DaraBariton schreef:Laura, jazeker genoeg doelen en veranderingen voor dit jaar voor ons!! Benieuwd ook naar die van jullie![]()
Hier ook de hele dag regen... net op de fiets maar stal gewees, kwam verzopen terug echt alles nat...! Toch blij dat ik nu voor mijn rijbewijs ben begonnen.![]()
Maralyn, zo'n (soort) bit heb ik ook voor Dara aan haar trenshoofdstel. En als ze het in heeft lijkt het een gewone trens![]()
Jammer dat ze zo angstig is maar inderdaad veel blijven oefenen!
Ben ik er super blij mee
maralyn schreef:berdien85 schreef:Haha Maralyn het is net Isanne zoals je die schrikreacties beschrijft. Precies zo. Zodra ik er tussen sta is het oke, maar als zij er tussenin staat PANIEK
Ja....![]()
Dit is ook het eerste paard, waarbij ik het zo mee maak.
En het vertrouwen blijft groeien en groeit steeds meer door.
Ik zie steeds meer hechtheid in ons 3 (vriendlief ook erbij)

Ik heb gesprongen met een fries... en met andere paarden. je merkt idd wel wat verschil tussen een springpaard een een fries! Het springen met een fries moet je echt oefenen(vind ik) friezen maken mooie galop passen waardoor ze niet altijd mooi uitkomen voor een sprong en dus de balk eraf gaat. Dat was bij mij het geval. Voor dressuur vind ik ze echt leuk daar zijn ze denk ik ook meer geschikt voor dan springen. Maar met springen goed oefenen
jammer heb ik geen foto van een hoog goed gelukte sprong

Laura1982 schreef:Jamie heb je een link van de site met glittertjes enz?
Ik ga denk ik die polo bestellen ik vind ze erg mooi.