Dankjulliewel. Ik weet ook zeker dat er ergens een geschikt baasje voor Nouchka rondloopt.
Michelle: Wat jammer dat de shetlander niet geschikt was. Maar wel super dat je nu wel een geschikte hebt gevonden

Denise: Super dat het opbouwen goed gaat en dat Heike er zoveel plezier in heeft

Dapperedodo: Stoute Amor. Zo te lezen heb je idd de juiste beslissing gemaakt om hem zo snel mogelijk te laten castreren.
2005: Ik kan je helaas ook niet helpen. Wel vervelend al die reactie's. Hopelijk worden ze snel minder.
Geeske: Jeetje, wat balen zeg. Wel fijn dat er geen ontsteking zit. Hopelijk neemt de zwelling snel af en loopt ze gauw weer goed.
Sjanien: Welkom

Vandaag weer lekker gereden met Nikita. Nu was de bak goed te doen dus hebben we voor het eerst sinds ze hoefbevangen is geweest op beide kanten een half rondje gedraafd

En ik start 24 mei met een behandeling in het Radboud, kenniscentrum voor chronische vermoeidheid in Nijmegen. Daar heb ik de afgelopen weken allerlei tests gehad en daar is uitgekomen dat ik ernstige chronische vermoeidheid heb en ze denken dat ze mij kunnen helpen met een van de behandelingen.
Het gaat wel enorm zwaar worden maar dat heb ik er wel voor over.