[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:32

Idra schreef:
*even snel binnenkomen*

Cloor, wat zien jullie er chique uit :D Echt heel erg mooi hoor :j
Helaas mogen we in België alleen maar witte dekjes gebruiken èn mag het hoedje nu pas vanaf Prix Saint-Georges :( Zit ik mooi met mijn hoedje, heb er maar 1 seizoen mee mogen rijden...

Wit dekje is hier al heel lang niet verplicht alleen wisten heel veel mensen dat niet ;) maar nu is de kleur van het jasje, broek en laarzen ook vrij sinds vorig jaar, aankomend jaar zijn er weer veranderingen las ik al ergens, dus sporen niet meer verplicht vanaf het M geloof ik (en dat vind ik wel een fijne verandering) maar dat is nog even afwachten tot april geloof ik.
Oh als ze die regel hier zouden invoeren m.b.t. dat hoedje zou ik echt heel erg vinden :(

Annash schreef:
Cloor wat start jij eigenlijk?
Mooie outfit hoor!!!

Ach Idra, ik kreeg mijn hoedje voor mijn verjaardag, reed er 1x mee en toen was 't paard weg... :+

Z1, en ik was zelf ook wel erg tevreden met het grijze *D

evdpanne schreef:
Cloris: Jullie zien er netjes uit zeg! Toch vind ik dat altijd wel weer wat hebben :).
Idra: Dat is balen! Die hoedjes zijn ook vaak niet goedkoop had ik vernomen....

Dankje, ik vond de prijs van het hoedje nog wel meevallen, deze was E130,- en dat is nog steeds een hoop geld maar ik vond het nog wel meevallen :+

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:47

Ja vind het grijs écht erg mooi staan :j

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:53

Esthter leuk voor je din dat ze onderling gaat starten :)
Lief ook die lammetjes.

Frank, hebben jullie de paddenstoelen buiten staan omdat je over groeivertraging hebt? Zou ooit weleens willen kijken bij de champigons :o vind ze zo lekker en interessant hoe zoiets geteeld wordt :j

Anouk jammer dat je je paardje niet hebt kunnen pesten gisteren. Mooie bos gehad van Frankie :) Verder nog verwend? Lekker zo'n eigengemaakte pizza.

Zalamera, welkom :wave:

Cloris, julie zien er schitterend uit *D

Wij zijn net terug van stal. Jan staat druk te verven in de gang. Flan heeft lekker een aantal uur in de wei gestaan met wat maatjes :)
Nog gezellig in de kantine gezeten. Jan mocht nog een paardje rijden dus die is ook lekker in de weer geweest.
Vanaaf nog een x terug om met Flan en Roosje te wandelen :)
De gang wordt wel heel gaaf. Moet hierna nog wel een laag overheen maar er komt lekker kleur in huis *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:59

Ik sta volgende week met Vajnic op de startlijst trouwens, hoe vinden jullie die dan?

Ik snap er niks van :')

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 18:57

Wow Cloor super hoor, jullie zijn chique du friemel!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:41

shanna: huh??

jellie: nee ze staan niet buiten gelukkig. alles gebeurt binnen onder ideale omstandigheden wat betreft temp en vocht. maar ze voelen heel goed aan wat er buiten gaande is hoor. met een noordwestenwind bijv. groeien ze geheid ook trager. en de ruimtes zijn toch echt wel winddicht. je bent welkom hoor om het eens van binnen te zien. alvast een vooroordeel wegnemen: ze groeien in het donker puur omdat de ruimtes geisoleerd zijn en dat lampen stroom vreten. het hoeft dus niet, maakt niks uit.
keer fotootje van alle kluswerk?

Jellie schreef:
Anouk van harte!!!
Afbeelding

ben ik dat???????

cloris: echt mooie plaatjes

esther: tja we hadden het er vandaag nog over: 2 jaar geleden zaten we hier met familie buiten half februari. uit de wind was dat heerlijk. maar dit jaar nog geen warm hoekje kunnen ontdekken.

sandra: leuk, alweer eentje van lisenka op bokt. staat in lisenka's verkoopcontract toch?? hahaha :D

dank voor de felicitaties. net terug van een etentje met paar vrienden en alle kids. was erg gezellig. zojuist nog een mooi cadeautje gegeven. alleen een bos bloemen is ook maar magertjes he

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:09

Anouk, GEFELICITEEEERD (k)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:21

Ja Frank, ze hebben ergens een foutje gemaakt... haha maar wordt hersteld.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:28

frankiej schreef:
ben ik dat??????

:j :D

Lijkt me echt heel leuk en interessant om eens te zien. Kom zeker een x lang :j
Zal wel wat foto's nemen v.d. week. We hebben veel ruimtes in huis die nog niet helemaal klaar zijn maar langzaam aan wordt t steeds leuker. Gezellig uiteten geweest en Anouk nog verwend met een mooi cadeautje +:)+

Wij zijn net weer terug van stal. Ff n paardje losgegooid en gewandeld met Flan en Roosje.
Jan is de boekhouding aan t bijwerken, wat betalingen (wat een rotwoord :)) ) aan t doen haha..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:38

Dank nogmaals voor alle felicitaties. Wat leuk dat er zo veel mensen aan denken! En het kadootje van Frank was een supermooi cadeau! Uit eten was gezellig, alleen was Bas even ons kwijt. Maar dit restaurant was heel klantvriendelijk en kindvriendelijk, dus na verloop van tijd kwamen ze hem terugbrengen. Bas was een trap te veel opgeklommen. Daarna wilde ik hem bij zijn zussen terugzetten om naar een poppenkast te kijken, maar Bas nam geen enkel risico meer! Haha. Hij bleef bij mama!

Beda: Wouw! Mooi jasje! Ik dub ook over een ander jasje. Wat is een mooie kleur op een donkerbruin paard? Deze komt steeds onder mijn billen in het zadel en zit niet lekker (Ben ook meer dan 10 kilo afgevallen en nu is het jasje te ruim...) Superkleurtje en past mooi op je Zkim!
En klopt sporen én stang en trens zijn niet meer verplicht in bepaalde klasses. (Ik hoefde me daar nooit zorgen om te maken) Van dat dekje wist ik ook nog niet zo lang. Zouden hoedjes in Engeland goedkoper zijn? Tzt kan ik het mss wel daar halen!

Jellie: Haha, buiten... :+ Komt eens kijken zou ik zeggen. Het is voor jou vlakbij!
En het is Frank niet hoor, die heeft minder haar... *D

Hier sneeuwt het, ben benieuwd of dat concequenties heeft voor mijn aanhanger oefenen vanmiddag...

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:09

Goedemorgen! :)

Wat een mooie fotos cloris! :)

Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad anouk! :)

Is er bij jullie ook weer sneeuw gevallen ? :(
Ik heb zondag me eerste, welis waar onderlinge wedstrijd met Tjarda.
Ik wil deze week nog wel kunnen oefenen, want mevrouw kan opeens geen rechtergalop meer!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:14

Cloris: prachtig! Heel erg chique. Grijs vind ik bij een schimmel erg mooi staan. Zag laatst bij de ruitersportzaak een grijs jasje met krijtstreepje (dacht van Pikeur). Errug mooi!!! Maar voorlopig hou ik het nog op het simpele zwarte jasje. Iets anders moet ik nog 'verdienen' van mijzelf ;)

Annash schreef:
Ik sta volgende week met Vajnic op de startlijst trouwens, hoe vinden jullie die dan?

Vind het slordig van de organisatie en pijnlijk voor jou. Vermoed dat je er al eens bent gestart en ze de gegevens van een eerdere wedstrijd hebben gekopieerd?
Bij mij schrijven ze mijn naam ook steeds verkeerd. Al eens gemeld bij het aanmelden, zou worden aangepast maar de wedstrijd erop stond het nog verkeerd op de lijst.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:19

idefix4 schreef:
Beda: Wouw! Mooi jasje! Ik dub ook over een ander jasje. Wat is een mooie kleur op een donkerbruin paard? Deze komt steeds onder mijn billen in het zadel en zit niet lekker (Ben ook meer dan 10 kilo afgevallen en nu is het jasje te ruim...) Superkleurtje en past mooi op je Zkim!
En klopt sporen én stang en trens zijn niet meer verplicht in bepaalde klasses. (Ik hoefde me daar nooit zorgen om te maken) Van dat dekje wist ik ook nog niet zo lang. Zouden hoedjes in Engeland goedkoper zijn? Tzt kan ik het mss wel daar halen!

...

Thanks, ja grijs en schimmel vind ik erg mooi, blauw zou ook mooi zijn maar dat zie je al zoveel. Op een bruine of een vos zou bruin (engels tweed) ook mooi staan maar dan moet je ook bruin tuig en bruine laarzen en een bruine cap en een bruin (licht) dekje dan wordt het een prachtige combinatie.

Anders zou ik het gewoon op zwart houden en een nieuw jasje halen, een goed passende is tegenwoordig best goed te betalen hoor ;)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:26

BrankaZ schreef:
Cloris: prachtig! Heel erg chique. Grijs vind ik bij een schimmel erg mooi staan. Zag laatst bij de ruitersportzaak een grijs jasje met krijtstreepje (dacht van Pikeur). Errug mooi!!! Maar voorlopig hou ik het nog op het simpele zwarte jasje. Iets anders moet ik nog 'verdienen' van mijzelf ;)

Thanks Branka, ja die krijtstreep had ik ook bekeken maar de jasjes van Pikeur zijn erug prijzig :D dan had ik het eerder laten maken bij http://www.horseridersclassics.nl/dames/.
Wat ik net ook al zei hierboven, blauw is ook heel mooi bij een witte of schimmel.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:30

BrankaZ schreef:

Annash schreef:

Vind het slordig van de organisatie en pijnlijk voor jou. Vermoed dat je er al eens bent gestart en ze de gegevens van een eerdere wedstrijd hebben gekopieerd?
Bij mij schrijven ze mijn naam ook steeds verkeerd. Al eens gemeld bij het aanmelden, zou worden aangepast maar de wedstrijd erop stond het nog verkeerd op de lijst.

Ik ben er wel eens gestart ja, 2 maanden geleden, ook met Winnie!
Nee, het gaat blijkbaar via een programma en ze had gewoon de verkeerde gegevens aangeklikt.
Ach, geeft niet, kan gebeuren... is niet het andere eind van de wereld. Ene kant deed het inderdaad pijn, want ik had nog zo graag met hem op de startlijst gestaan nu, maar aan de andere kant kon ik er ook wel om lachen. Het is niet haar schuld dat ie weg is :)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 18:12

Heey
Sorry, heb wel bij gelezen maar er is weinig blijven hangen.

anouk: Nog gefeliciteerd :D

Sandra: Welkom :D

Het heeft hier weer gesneeuwd :(. Gelukkig is bijna alle sneeuw weer weg :).

Met Shaddy gaat het goed :D. Ze begint zich nu echt thuis te voelen en is dikke vriendjes met de haflinger die naast haar staat :D.

Met mijn voet gaat het wat minder :(. Zit nog steeds bijna de heledag omhoog anders doet het vreselijk veel pijn.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:31

cloris schreef:
idefix4 schreef:

...

Thanks, ja grijs en schimmel vind ik erg mooi, blauw zou ook mooi zijn maar dat zie je al zoveel. Op een bruine of een vos zou bruin (engels tweed) ook mooi staan maar dan moet je ook bruin tuig en bruine laarzen en een bruine cap en een bruin (licht) dekje dan wordt het een prachtige combinatie.

Anders zou ik het gewoon op zwart houden en een nieuw jasje halen, een goed passende is tegenwoordig best goed te betalen hoor ;)

Hmmm, als ik nou echt geld ga verdienen als zadelmaker dat ik er ook daadwerkelijk een inkomen aan overhoudt... dan ga ik daar eens over nadenken. ;) Maar ja, als ik eens een nieuw zadel voor Sam wil aanschaffen, kan ik er natuurlijk rekening mee houden. Het zal wel weer zwart worden idd.

Angela bedankt, en idd heeft het hier ook gesneeuwd. Geen paardrijden voor mij weer.

Pfff, net weer gelest voor mijn E. Ging al veel beter. kreeg zelfs complimenten voor het achteruit rijden! Ik moet nog één keer lessen en dan gaat ie zo'n dag regelen! Dus... het E hangt hopelijk in zicht! Ik heb deze keer 2 uur gereden en dan ben ik wel stuk hoor. Van nature spiegel ik al lang niet meer zo als in het begin. Dus dat moet ik mezelf echt weer aanleren! Kreeg wel complimenten! Hij dacht dat ik 27 was! :Y) :D *\o/*

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:32

Cloor wat mooi!!!
Ik vind grijs ook heel mooi op skimmels, maar tis nog zo duur...

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:55

Hoi Hoi,

sorry was het helemaal kwijt ik verdrink nog bij bokt maar blijf oefenen.
Borderjay ik woon in nijkerk mijn paard staat in Putten.

Annash mijn naam is Petra dat is zoals je het zegt lekker makkelijk.

verder wil ik het nu gaan bijhouden ontzettend leuk om zo mensen te leren kennen die de zelfde tik als ik heb.
Ik ben er nog niet achter hoe er foto's op moeten wel jammer want ik deel mijn paard graag met jullie.
Maar misschien kan iemand het mij uitleggen hohohohoh niet allemaal tegelijk

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:18

Haha Petra :D jouw humor mag ik wel geloof ik.

Foto's kun je uploaden bv door een account te maken op photobucket.com geheel gratis!
Vervolgens 'upload' je daar je foto's. Als je dan je album bekijkt vind je een link tussen [img]link[/img].
Die kopieer je en plak je hierneer!

Je kunt ook een (enkele) foto uploaden via imageshack.us. Dan kopieer je de link en die plaats je hier zelf tussen [img]linkhierkopieren[/img]

Ik hoop dat het duidelijk is, succes.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:25

wph1, Romantico, Moedsie, Zalamera -> Welkom hier! :+

Wanda -> Jeetje, dat meisje heeft het letterlijk en figuurlijk flink voor d'r kiezen gehad!
Ik hoop voor haar dat ze voorspoedig herstelt.

Esther -> Stomme wachttijden idd bij de ziekenhuizen.....
En als je wat anders hebt gevonden wordt het weer niet vergoed.....

Angela -> Oh wat erg voor die jongen om zijn vader zo te vinden!
Mijn condoleances voor iedereen die deze man achterlaat..... Sterkte!
En jij sterkte met je teen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 23:02

Hahahaha ik moet zeggen... heb net de opening van dit topic nog eens herlezen en me werkelijk helemaal een breuk gelachen!!!
Jan spant de kroon met zijn humoristische opmerkingen en fotobijschriften! _O-

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 23:13

Shannah: Jij ook al? Ik vanmorgen toevallig ook nog! Die Jan, die kan er wat van! Ik mis hem wel hier tegenwoordig. Ze zijn druk! Ik vind het ook leuk om terug te lezen wat er inmiddels allemaal verandert is. Wat gaat dat snel hè? Zoveel nieuwe mensen... (Ik kan het weten, want de lijst is 3 a-4tjes lang al.) De oude garde is niet helemaal meer actief hier.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 23:16

lees wel stiekum mee hoor hihi

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:23

Pff bijna niet meer bij te houden hier zo! Jullie gaan zo snel haha.

Pff ben moe, net weer springles gehad. En ach wat gaat het toch stukken beter!
We hadden ook een oxer staan, ging prima. Iedereen zoveel ruimte heeft die nog over. Hun 3e balk + staanders er zeg maar bij gezet. Maar hij redde het net niet. Iets te moe denk ik. Dag balk heel schattig door 2e:) Maar ohh zo heerlijk zeg, ben zo trots zat echt met een dikke glimlach erop :)

Ga morgen weer alles bijlezen, ben nu kapot. Iedereen slaap lekker !