ben op vakantie in augustus:
ANDALUSIEEEEEEEEEEEEEEEE
Gaan heerlijk met de auto naar Zuid Spanje trekken, hebben echt een prachtig huisje daar in the middle of nowhere, omgeven door natuur
en een prachtig meer, gaat echt genieten worden!
zo'n zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met die donderdag en vrijdag bedoel je toch de donderdag van hemelvaart en de dag erna? Ik pb of sms je wel even welke dag mij het beste uitkomt dan!

!! Echt leuk voor je meis.
. Vind het hele mooie plaatjes, jullie zijn heel goed bezig, leuk leuk!
ZE HEEFT ZICH VANAVOND LATEN DEKKEN!!

wel super dat hij alles zo goed oppakt!

beginnen we elkaar ook tijdens het rijden te begrijpen

Hij blijft zo heerlijk beheerst.
Hij is overigens een andalusier en geen lusitano.
Is Sam wel lief met beginners? Chico had ik alleen even los voor de foto, maar verder hield ik hem wel vast, you never know met een jong paard..
Ja lachen he! Echt leuk om zo'n filmpje te zien. Het was toen Heidi Baron kocht, echt heel leuk!
Dan laat je ook spaanse pas zien en buigen van Baron! Je zag er toen wel anders uit, met blond haar
. Wij kunnen zo urennnn kletsen
. Maar was ook wel ff fijn om elkaar te zien na wat Heidi heeft meegemaakt
. En ben jij nog voor niks op en neer gereden naar de ambassade.. balen!
?
. Heb er zin in, lekker eten en veeeeel kletsen. Heb 1 meisje al heel lang niet gezien, en we gingen goed met elkaar om.. Dus ben heel benieuwd hoe het met dr is! En dan nog eens lekker eten op Kijkduin, met uitzicht op zee, lekker he!
En jij maar denken dat het nooit meer goed kwam, wat goed nieuws!! Maar vind je het dan niet extra jammer dat ze weg is
. Want na al die jaren oplappen, is ze nu eindelijk 'beter' en dan gaat ze weg.. jammer jammer?! Prinslover schreef:Jeetje, Gab, wat goed zeg!!En jij maar denken dat het nooit meer goed kwam, wat goed nieuws!! Maar vind je het dan niet extra jammer dat ze weg is
. Want na al die jaren oplappen, is ze nu eindelijk 'beter' en dan gaat ze weg.. jammer jammer?!
bovendien kost hij me in principe niks wat stalling betreft(aantal overuren die ik toch wel maak)en het weiland kostte me 1000 euro per jaar...Kelly_Taco schreef:[naam verwijderd]: Fijne plaatjes! Maar als hij zo blijft lopen zonder verbinding ken je hem dan ook weer uit die houding halen?
Ben niet zo bekend met echt zonder verbinding rijden.
Wel met losse verbinden maar dan heb je nog wel contact.

Maar dat is over twee weken alweer. Gezellig!
............

)