Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dit kan nog best een probleem worden. 

Robijntjah schreef:Nou, ik zit weer een beetje rond te kijken op marktplaats enzo, maar ik vind gewoon geen enkel paard leuk genoeg om zelfs maar te gaan kijkenDit kan nog best een probleem worden.
Robijntjah schreef:Dat is idd echt een schatje!
Heb gevraagd waar ze eventueel te bezichtigen is

SAIDA
GEFELICITEERD
ding zeg smelt smelt en wat is hij speels super gaaf
ding zo vertederend vindt ik altijd smelt smelt en ook een mooi kleur vindt ik
Hij kreeg eerst een prik maar die hielp niet, dus kreeg hij nog een andere prik (pijnstilling) erij. De angst sloeg me om het hart. Maar gelukkig werd hij na een tijdje rustig. We zijn er in totaal ruim 3 uur bijgeweest. De dierenarts heeft zijn maag weer gecontroleerd maar die was niet overladen. Wel kreeg hij een gigantische bloedneus van de maagsonde
Toen hij rustiger werd, wilde hij weer stro eten en hij dronk veel en plaste. De dierenarts zei dat het opstartkrampen waren omdat hij 's ochtends aardig fit was geweest en ook weer gras en zelfs een handje voer had gegeten. Ook zei hij dat al dat geborrel (want het leek wel een gootsteenputje zo'n geluid maar dan echt heel hard!) een goed teken was, hij had zelfs meer darmgeluiden dan die ochtend. Alleen echt zo zielig voor Suevo dat hij daar dan weer zo'n pijn van moet hebben. En ik stond daar maar, en dacht "daar gaan we weer, dit is het dan..."

Leuk ook dat jullie nu je eigen stal hebben, lijkt me echt zo leuk! Maar wel een hoop werk inderdaad!

Hij mocht nog niet te veel eten maar als ik hem mee trok om verder te lopen, wilde hij niet meekomen en schudde dan geirriteerd met zijn hoofd als ik boos werd haha