[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 16:05

Aaah wat een schattig grote oren, en dat wit! Echt sweet Lovers

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 19:58

wat een mooi veulen weer gezien
van harte met je roze beschuit met muisjes

nameless wat klote voor je ik weet heel goed hoe het nu met je is
zit zelf ook in een klote tijd
als er wat is hoor ik het wel liefs peet Ach gut

net weer thuis van emmeloord en alles gaat voorspoedig met het paard van me vriendin
hij had een grote operatie gehad aan zijn hoefbeen
daar zat een stuk fragmentatie in ze hadden het paard in helledoorn opgegeven
we hebben gelukkig verder gezocht en een goede kliniek gevonden waar ze wel een
ingreep deden

nu na een week of 7 moesten we trg voor het resutaat te bekijken
de DA was zeer tevreden met het resultaat hij mag nu de hele dag op de (kleine)wei en rustig aan langer gaan stappen
nu moeten we over twee maanden weer trg en dan weer kijken hoe het gaat
ik zal een mooi stukje maken met wat foto`s waar je kan zien hoe het ging voor en na de ingreep

ga nu ook ff lekker zitten en bijkomen van de druke dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 20:02

Ooh dat is wel fijn zeg Lachen
En zo hoor je toch maar weer, nooit zomaar opgeven!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 20:54

Madelief: Ojee, dat is niet zo'n leuke verrassing. Volgende keer toch maar iets minder bellen en smsen vanuit het buitenland.
Ik ben ook nog hard aan het sparen voor een rijbewijs, maarja, ik heb nu eerste een paard gekocht Nagelbijten / Gniffelen
Spannend, kan Fuur een beetje springen? En krijgen we dan ook foto's te zien!!

Aline: Wat is ze lief en schattig!! Die pluimpjes zijn inderdaad geweldig. Wanneer komt Iggie samen met haar te staan? Kunnen ze lekker spelen! Ik ben ook benieuwd wat voor naam ze krijgt!

Peet: Gelukkig is de eigenaresse verder gaan zoeken, komt het misschien straks nog helemaal goed met het paard.

Ik ben net terug van Karin (kaatje89) en zij en Boykin waren weer super vooruit gegaan! Zijn natuurlijk ook weer foto's van, maar ze opent vast wel een topic.

En ze had een mega verrassing voor mij! Toen aan kwam fietsen stonden ze bij de auto klaar met allemaal blauwe ballonnen! En ze heeft echt een prachtig naambordje voor me schildert met Igneo erop. Zij heeft er foto's van, dus als ze die plaatst zal ik ze even laten zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:00

Leuk man! Echt lief Ja

Nou, ik zit weer een beetje rond te kijken op marktplaats enzo, maar ik vind gewoon geen enkel paard leuk genoeg om zelfs maar te gaan kijken Nagelbijten / Gniffelen Dit kan nog best een probleem worden.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 21:38

Deze foto's had Aline nog van mijn kleine vent op het Andalusierforum geplaatst:

Enkele actiefoto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:00

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:03

Dat is idd echt een schatje!

Heb gevraagd waar ze eventueel te bezichtigen is Lachen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:06

Robijntjah schreef:
Dat is idd echt een schatje!

Heb gevraagd waar ze eventueel te bezichtigen is Lachen

Ha ha,volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak Haha!

Welke stokmaat zoek je zo'n beetje?En welke prijsklasse?Mag ook pb-en hoor...
Ik vind het nml leuk om paarden op internet te spotten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:06

Ik ga je even pb-en Haha!

Ideaal, want ik zie door de bomen het bos niet meer Nagelbijten / Gniffelen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:11

mooie foto's!!
verder reageer ik maar niet, ben bekaf na een dag efteling. wel heerlijk weer gehad en de drukte viel niet tegen. langste wachttijd was 25 min.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:12

Ja, dat hoor ik de laatste tijd van iedereen, dat de drukte echt meevalt!
Wij zijn een paar weken geleden ook geweest, en was echt super!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 00:54

Party!! SAIDA Party!! GEFELICITEERD Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
wij gaan alweer naar de 15 jaar toe 26 augustus pfffffffff het gaat zo hard
zasread--- wat een heerlijk Vingers aflikken ding zeg smelt smelt en wat is hij speels super gaaf Pling

Aline--- ook zo lekker Vingers aflikken ding zo vertederend vindt ik altijd smelt smelt en ook een mooi kleur vindt ik Pling
HET ZAL JE MAAR GEBEUREN
gisteren nog heel erg verhaal gehoort van mensen die ik goed kent voor het eerst bij hun eigen pony een veulentje zo mooi ding komt ze gistermorgen bij de pony`s in de wei zie ze het veulentje dood liggen ze stond helemaal perplex wat blijkt nou ze hebben de pony met het veulen savonds lekker naar buiten gedaan en ze hebben bij het veulen een halster om gedaan en ze hebben in het land een kar staan met water er in die ze overal neer kunnen zetten en daar heeft en of ander ding aan gezeten waar het veulentje met haar halstertje is achter blijven hangen en heeft zicht niet weer los kunnen krijgen ze zat er helemaal om heen gedraaidt zo erg ze heeft gewoon een martel dood gehad en die mensen zijn HEEL erg goed voor de dieren

Nameless:drank maak meer kapot dan je lief is
ik heb een vriendin die haar ex drinkt niet maar zuipt nou daar is echt niet mee televen hoor heb het van heel dicht bij mee gemaakt en ze hebben ook nog 2 kinderen die oudstee gooie de bier flessen gewoon kapot dat ze vader niet meer kon drinken
ze zijn nu alweer 1 jaar uit elkaar en nu zuipt hij helemaal

Malin:--- blijf voor je duimen het is nog allemaal wel heel spannend he
Robijntjah--- fijn dat het weer wat beter gaat en beterschap

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 08:06

Even snel een berichtje, hij heeft ons gisterenmiddag erg laten schrikken...

Terwijl wij daar waren stond hij aan het infuus en mesttte weer. Maar daarna begon het van binnen ontzettend te borrelen en waarschijnlijk is dat gepaard gegaan met aardig wat kramp, want hij kreeg weer last. Steeds willen liggen, onrustig zijn, niet willen eten en hijgen... Huilen Hij kreeg eerst een prik maar die hielp niet, dus kreeg hij nog een andere prik (pijnstilling) erij. De angst sloeg me om het hart. Maar gelukkig werd hij na een tijdje rustig. We zijn er in totaal ruim 3 uur bijgeweest. De dierenarts heeft zijn maag weer gecontroleerd maar die was niet overladen. Wel kreeg hij een gigantische bloedneus van de maagsonde Huilen Toen hij rustiger werd, wilde hij weer stro eten en hij dronk veel en plaste. De dierenarts zei dat het opstartkrampen waren omdat hij 's ochtends aardig fit was geweest en ook weer gras en zelfs een handje voer had gegeten. Ook zei hij dat al dat geborrel (want het leek wel een gootsteenputje zo'n geluid maar dan echt heel hard!) een goed teken was, hij had zelfs meer darmgeluiden dan die ochtend. Alleen echt zo zielig voor Suevo dat hij daar dan weer zo'n pijn van moet hebben. En ik stond daar maar, en dacht "daar gaan we weer, dit is het dan..."

's Avonds belde ik maar toen was hij nog steeds rustig en met redelijk goede darmgeluiden. Dus we gaan er zo heen want tis vandaag bezoekuur tussen 9 en 10. Blijven duimen draaien jongens want we zijn er echt nog lang niet.... Huilen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 08:43

Goeiemorgen!

Mooie plaatjes weer voorbij zien komen en jullie gaan weer vreselijk snel hier!

Malin, wat schrikken zeg!

Ik blijf duimen, heel veel sterkte! Ach gut

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 09:01

Goeiemorgen allemaal.
@Malin, tjee das weer schrikken, ik blijf ook hard duimen hoor.
@Aline, wat een prachtig meisje Lovers

Ik ga vlug weer naar stal, want er moet nog veel gebeuren!
Vangaag gaan we een bar in onze kantine maken.
Ik reageer morgen weer uitgebreid bij

Doei!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 10:28

Oeh, leuk zeg die half-tinker!
Malin wat rot om je paardje wat al zoveel heeft meegemaakt weer zo'n pijn te zien hebben... ik duim door voor hem hoor!

Djemo wat vreselijk van dat veulentje...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 10:57

Debby -> Ik vind het super dat er mensen zijn die dat echt kunnen, met dieren praten.
Mirella heeft mij bewezen dat ze het ook écht kan, want jammer genoeg zijn er ook genoeg mensen die voordoen alsof ze dat kunnen.
Als ik het zelf even niet meer weet mag ik altijd contact met haar opnemen, en dat vind ik erg fijn.
Frits (hihi! ook Frits!) en ik zijn al weer 20,5 jaar bij elkaar en gisteren dan 12 jaar getrouwd, wat een tijd hè?
We hebben er niet veel aan gedaan, ik had een lief kaartje opgehangen die hij 's morgens vroeg vond voor hij naar z'n werk ging, en hij had een bosje bloemen meegenomen voor mij.
Ik zou wat lekkers gaan koken, maar toen ik aan het rijden was belde hij op dat we waren uitgenodigd door een vriendin om daar te komen eten met nog een paar vrienden.
Kids erbij, was wel erg gezellig ondanks dat ik later binnen kwam.
Hahaha! Die namen! Snickers en Twixie! Hoe komen jullie erbij?
Volgende shet met flinke manen gaat zeker Lion heten? Haha!

Yenneke -> We zijn niet uit eten geweest, maar bij een vriendin wezen eten.
Ik heb idd even niet gelet op wat we gingen eten, gewoon niet té veel opgeschept, geen voorgerecht, en gestopt na 2 roseetjes.
Ben net deze week begonnen, dus om dan meteen al weer te gaan zondigen........
Ik heb de reading bij iemand laten doen die het ook per mail en/of telefonisch doet.
Als je wilt kan ik je haar gegevens wel geven?
Gefeliciteerd met de voorlopige verkoop van je huis!

Karina -> Mirella heeft mij (en al diverse andere mensen die ik ken) bewezen dat zij het ook écht kan.
Natuurlijk kan zij er wel eens naast zitten, of weet zij ook wel eens niet wat het dier bedoelt, maar ik vind het wel heel apart dat zij dingen kan vertellen en beschrijven die zij niet kan weten.
Jammer genoeg zijn er idd ook mensen die zich voordoen alsof ze het kunnen en daar geld voor vragen.......

Aline -> Gefeliciteerd met jullie merrieveulen! Go jij! Go jij!
Wat een plaatje weer! En die pluimpjes en witte sneeuwvlokjes op haar hoofd..... Lovers

Madelief -> Alvast veel succes met de wedstrijd morgen! OK dan!

Sanne -> Wat een leuke verrassing van Karin!
Wat een stoere foto's weer van Iggy!

Frank -> Leuk een dagje Efteling! Met je gezinnetje?

Marielle -> Dankjewel! Bloos
Ach gut wat zielig voor dat veulentje.......
Heel veel sterkte voor die mensen!

Malin -> Suevo gaat het gewoon halen! Ik ben er van overtuigd! Let jij maar eens op!

Gisteren is even anders gelopen dan gepland...... typisch iets voor mij, maar goed.
Ik was met Lisanne nog wat laatste inkopen aan het doen voor school, wat kleren gekocht, boodschappen gedaan......
Toen ik thuiskwam zag ik dat ik nog maar krap een uur had om Rintske klaar te maken om te rijden!
Dus ik Mayke bellen en zeggen dat ik het niet ging redden, en zij zei dat ze dan zelf nog even ging rijden.
Dus ik zei dat als ze Gemelo ook wilde zadelen, dan kwam ik wel naar haar om bij haar te rijden.
Was ook een goed idee, dus zo gezegd, zo gedaan.
Kom ik daar, is er nog geen paard gezadeld en moesten we eerst een bakkie doen.
Tegen de tijd dat ik op Gemelo zat was het al half 6 geweest..... Rolleyes
Dik een uur hebben we gereden, zij op Fauno en ik op Gemelo, ondertussen kreeg ik aanwijzingen maar het lukte me maar niet om hem goed aan mijn been te krijgen.
Dus wij even geruild, zij ging even Gemelo onder handen nemen en IK MOCHT EVEN OP FAUNO STAPPEN!!!
Jeetje wat een verschil! Die is zo licht aan de hulpen!
Ik kon ook heel duidelijk verschil in balans voelen, Gemelo loopt veel meer in balans dan Fauno.
Daarna weer terug op Gemelo, en na wat geoefen van mijn kant, mijn voeten uit de beugels gedaan en toen lukte het me eindelijk!
Heerlijk gevoel!
Teugels in 1 hand, en vrijwel alleen op zit en met beenhulp achtjes en voltes en allerlei gekke rondjes en figuren gemaakt!
Hèhè! Ik had het eindelijk door!
Na het rijden nog wat na gepraat met Mayke, toen naar huis, snel gedoucht en naar een vriendin waar we waren uitgenodigd om te komen eten met nog een paar vrienden.
Frits en de kids waren er al, en ik kwam nog net op tijd voor het hoofdgerecht binnen wandelen.
Het was erg gezellig, en toch nog een klein beetje uit eten op onze trouwdag! Hahaha! Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 13:30

Saida: Wat ontzettend gaaf dat je op Fauno hebt gereden!!! Foto's?!!

Malin: Jeetje, dat was weer flink schrikken. Gelukkig was het niks ernstigs en 'hoort het erbij'.

Dit is het naambordje voor Iggie!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 13:47

Mooi naambordje hoor!

Ja, ik ga even kijken of ik snel kan komen kijken Lachen

Wat balen zeg, dat je hem zoveel pijn ziet lijden... Dat lijkt me echt ontzettend rot...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:45

Sanne mooie foto's weer, en wat een leuk naambordje! In echte spaanse kleuren haha Haha!

Robijntje die halve tinker is echt leuk! Maar hoe zit het met dat andere paardje dan, mag ook via PB?

Debby leuke shetjes allebei, en hele stoere namen Cool Leuk ook dat jullie nu je eigen stal hebben, lijkt me echt zo leuk! Maar wel een hoop werk inderdaad!

Saida gelukkig heb je toch nog een beetje leuke dag gehad! Kwam er door alle toestanden vandaag ineens achter dat mijn vriend (ik moet eigenlijk zeggen mijn man) en ik vandaag 1 jaar ons geregistreerd partnerschap hebben Bloos!

Madelief cool man, en springen ook nog, ben benieuwd hoor! Veel sux6 in ieder geval!

Frank hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad! Heb je toegevoegd op hyves Knipoog

Marielle echt verschrikkelijk van dat veulentje zeg, gadver... daarom heb ik liever geen halsters om als het niet nodig is maar helaas denkt niet iedereen daar zo over.

Nou hier dan weer een Suevo-update, vanmorgen toen we kwamen stond hij weer aan het infuus. Het ging ook weer beter, hij zag er weer net zo fit uit als eergisteren, misschien nog wel iets fitter ook. Hij mocht weer wat stappen en eten, en kreeg alweer wat praatjes Lachen Hij mocht nog niet te veel eten maar als ik hem mee trok om verder te lopen, wilde hij niet meekomen en schudde dan geirriteerd met zijn hoofd als ik boos werd haha Pling

Verder heb ik hem weer heel zachtjes geborsteld en zijn wonden verzorgd. Als alles goed blijft gaan hoor ik vanavond niets meer, en gaan we morgenochtend weer naar hem toe.

Van mijn werk heb ik net een brief met een officiele waarschuwing gekregen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:50

Waarom dat dan? Wat een onzin op je werk zeg! Djeeezus!

Fijn dat het met Suevo beter gaat, echt iedere keer een opluchting om te lezen!

Dat ene meisje komt maandag terug van vakantie, en die heeft gewoon 1e keus. Alleen als de eigenaren zoiets hebben van: we hebben een beter gevoel bij jouw, is ze van mij!

Ik heb besloten gewoon wel ondertussen verder te kijken, want anders ben ik straks zwaaaaaar teleurgesteld als ik het niet wordt, en dat wil ik eigenlijk niet. Natuurlijk is het jammer, maar er komt er echt wel 1! Heb geen haast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:18

Pffft heel laf als ze dat via een brief doen, dan dat jou leidinggevende je eerst onder vier ogen spreekt.
Wat zouden zij doen als hun geliefde (huis)dier ernstig ziek zou zijn?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 17:21

Malin: Gelukkig blijft het nog goed gaan met Suevie! En krijgt hij al weer praatjes
Jeetje, lekker is dat, sommige mensen begrijpen er ook niets van! Is het heel erg die waarschuwing?

[HAW] Boykin en ik @ work.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 20:53

nou malin die zijn wel erg kort door de bocht. is het makkelijk te vinden werk? anders zou je makkelijk kunnen zeggen van bekijk het maar, toch werk zat overal. als je echt wil werken, hebben ze overal wel interesse in je hoor. blij dat het toch steeds beter gaat met suevo

en ja we hebben gister een leuke dag gehad met het gezin. Bas (1,5 jaar) was niet mee, hij heeft er niks aan en wij hebben er niks aan. Hij vond het geweldig bij oma... Zoals gezegd savonds kapot, en nog niet eens het ruigrijk zoals python enzo gehad.
Vandaag Desperado aan de dubbele longe gehad met hoofdstel. Hij heeft liever het kaptoom als het bit, een enkele keer gaf ie verzet d.m.v. een enkele spaanse pas haha. Morgen als ik tijd heb, gaan we de trailer in. Het achterwaarts en halthouden aan het halster (op advies van Petra Vlasblom goed getraind) zit er nu goed in dus het moet lukken.
Morgen ook ff een mestmonster nemen voor wormenbestrijding.nl. Iemand ervaring met deze wijze van ontwormschema?