Gefeliciteerd azmay en wat fijn dat het beter gaat met diva.
Merk met mijn kwpn dame ook dat de temperatuur verschillen haar toch wel weer wat in doet vallen, hopelijk heeft het knmi het mis met de voorspeling van mate sneeuw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Mwah, dish valt wel mee, maar ze is misschien wel wat disheriger () dan Diva
[ [url=m/uOzRTm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat heb je snel uitgezocht haha
Dais_ schreef:Ik voer onbeperkt hooi, een halve kilo muesli, 250 gr vit brok, 6 volle handen luzerne, 200gr erwteneiwit isolaat, vitamine E en magnesium en zout en 35 ml lijnzaadolie.
Je kunt idd niet onbeperkt luzerne voeren zonder scheve verhouding, maar ik weet niet hoe ze dit compenseren. Ik ga navraag doen. Heb het ook weer via via vernomen.
KellyR schreef:@Azmay, puur nieuwsgierig, maar hoe weet je dat ze er niet tegen kan?
Ik ben nu 2 weken bezig met voeren en (uiteraard) zie ik nog geen verschil.
Maar hij eet het niet graag. Krijg er geen eens 2 voerscheppen in
_Zsazsa_ schreef:Ik denk dat je ze vooral eiwitrijk moeten voeren maar geen suikers. Daar worden ze te dik, te heet en jeukerig van.
En vooral moet zoeken naar wat voor jou paard werkt.
Marq krijgt lucerne van een grote Baal, dus heel grof en doet het daar geweldig op. Daarbij vitalbix met spirulina (ook vooral eiwitten) omega olie en magnesium. Eindeeelijk een kalm paard. En dan hooi kwaliteit is ook wel belangrijk natuurlijk. Wij voeren nooit kuil of vochtig hooi. Alleen kurkdroog en dan onbeperkt.