Jammer van de foutjes, maar het kan alleen maar beter gaan! Het is ook lastig als je paard dingen wat enger vindt, dan gaat het altijd anders dan thuis in je eigen bak.
Niet opgeven hoor, staat je volgende wedstrijd al gepland?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Britt1 schreef:Nou, is al top dat je er uberhaupt hebt gereden en hebt ervaren hoe dat is samen toch?
Jammer van de foutjes, maar het kan alleen maar beter gaan! Het is ook lastig als je paard dingen wat enger vindt, dan gaat het altijd anders dan thuis in je eigen bak.
Niet opgeven hoor, staat je volgende wedstrijd al gepland?
Splinterz schreef:Mike is 8. Rij haar nu 2.5 jaar en was eerst niet van plan om wedstrijden te gaan rijden.. Vond mezelf te oud om daar nog aan te beginnen en had daar geen zin meer in maar mevrouw bleek toch wel iets potentie te hebben dus eind van de zomer lekker gestart. Wou eerst bb starten mja.. in de B heb je niks te verliezen, zelfs geen ego!
B is idd niet echt ingewikkeld kwa figuren maar alles komt snel achter elkaar dus je moet wel goed voorbereiden.
Jenny_S schreef:welkom nieuwelingen![]()
splinterz: nou vind dat je je friesje leuk hebt lopen. lekker voorwaards en fijne aanleuning.
iets minder drijven nodig denk ik want paardje loopt prima door.
maar jemig wat voor locatie start jijzulke heb je hier niet
Caro_MarjaH schreef:te oud? kom op zeg Marjon! Je bent een jonge meid! Ik was 45 toen ik Carolien kocht, mijn levenslange grote droom om een eigen paard te hebben kwam toen uit. Ik had nog nooit wedstrijden gereden in mijn leven en ben op mijn 46e begonnen. Nu ben ik 49 en rij met veel plezier en ben echt niet de enige "oudere" tijdens de concoursen.
Jenny_S schreef:Splinterz ik drijf ook teveel hoor maar die van mij kakt ook sneller in helaas
Laura groenewoude hier ook favoriet maar probeer zoveel mogelijk op verschillende locaties te starten
Ga dit weekend naar nimmerdor
leusden
Volgende week naar maarn
Daarna 22 feb Woudenberg
Gas er even op voor de selecties wat niet mee zal vallen qua concurrentie maar dan hebben we tenminste een doel