[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:13

laura: Succes morgen dan! Zal toch wel goed gaan zeker? tsjah gebroken lijnen zijn ook wel heel moeilijk ;) zeker 5 meter!

jasmijn: Leuk dat het zo goed gaat! als het inrijden straks ook zo gaat!

anouk: Jammer van je wedstrijd. Hij staat wel mooi op de foto! Een tip om je handen stiller en rechtop te houden (alleen is het dan wel moeilijker sturen, maar mss een keer aan de longe doen) is om een kort zweepje horizontaal in beide handen te nemen. je houdt de uiteindes tussen beide duimen... Het rijd voor geen meter maar om kort te oefenen is het wel handig
Heb je je punten inmiddels?

denise: Ik denk dat ik in de vakantie is een keer naar dordrecht kom :P ben stiekem wel benieuwd naar heike!

sanne: Hij was er niet :roll:
Die dosie toch! wie weet hoe goed een baby dr doet ;) Ben je eigenlijk van plan om wedstrijden te rijden?

Lobke: handig dat ze dat niet even gemeld hebben, beterschap!

saida: Aj kwak cake? Heb je die? Je moet op de kermis gaan werken met die knollen ;) lekker rondjes hupse met kleine kinderen!

Vandaag weer proefje geoefend en met de keer gaat het beter. De eerste keer werd ze nogal heet van alles zo snel achter elkaar.. nog 2x en dan kunnen we zaterdag los op ons debuut!

laulau85

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:16

Spannend Mies! Ennuh dat berichtje was van gister haha. Ben vandaag al naar het bos geweest en ging super. Althans neem aan dat je dat bedoeld?

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:01

sanne tjeetje heel erg veel sterkte met dit verlies

nu ff ego

heb een heerlijke rit gehad naar het strand geweest en daar wouden we de zee in
nou neeeeeeeeeeeee dacht die gek er lag nl. een berg schuim van denk wel een dikke meter en die knollen gingen er gewoon niet in
he
nu was tsijl heel braaf en dacht ach geef hem ff een suikerklontje

tja toen ging het mis

hij had ook mijn vinger in zijn mond |( |( |( |( |( |(

nou geloof me het was gewoon een kraan die open werdt gezet zo liep het bloed eruit
heb ook gewoon een rood bontje nu he
en zelfs tsjil zijn nek werdt rood :o
en pijn nee hoor voelde gewoon niks meer
werdt ook erg wit zeide ze, maar niks zeggen he en niet laten merken dat het pijn doet ;(
maar goed we zaten in bergen en zouden via schoorl trg rijden, nou dat bleek toch niet zo`n suc6 te zijn dus hebben maar omgekeerd
wel nog ff een galopje gedaan we waren er nu toch hahahahah ;)
op de heen weg ff gestopt bij een strandtentje en daar ff een stukje verband gevraagdt hahahah had gelukkig een sjaail om en die er maar goed om heen gebonden zodat het bloed kon stoppen
nou geloof me met een hand op het strand kan dus ook met tsjillert
hij was zo lief
ook trg daar kwamen we dus midden in een groep bizons te staan nou tsjil liep er als eerste gewoon door heen de lieverd
dus jullie bergrijpen dat ik zo ontzetten veel van hem hou niet te begrijpen die knol
zo lief en braaf
maar goed trg op stal toch maar ff alles schoongemaakt
blijkt dat er dus wel een heel stuk af is van me nagel gewoon doormidden gebeten
wel netjes recht }> dus laat tsjil gewoon me pedicuren voortaan
maar goed schoonhouden en kijken wat er verder mee gebeurt
hij is twee keer zo dik geworden dus zal wel niet goed zijn denk ik :o
maar goed ga nu ff wat te eten maken en dan maar eens verder opletten hoe en wat
neem niet aan dat hij er zomaar afvalt hahahaah :D

dus meiden nog een goede pedicuren nodig in ruil voor ene snoepje of klontje haha

ondanks dit voorval hebben we wel genoten en heel mooi weer gehad :+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:11

Jullie gaan weer hàrd :D

Ik kwam even langs om te zeggen hoe trots ik ben op Furia :D
Heb heerlijk gereden vandaag!! Gisteren tijdens les ging het ook al heel lekker, tijdens de schouderbuiten/schenkelen liet ineens los en wat loopt ie dan heerlijk.
Vandaag zelf weer lekker aan de slag geweest, hij pikt het steeds sneller op, vandaag dus weer met de schouderbuiten aan de slag en toen ie lekker los was weer recht gericht en o, wat liep ie los en soepel in draf!
Dus had echt n biiig smile. Ging daarna rondje om uitstappen, hij vond alleen 1 fietspad doodeng de laatste tijd.
Nu aarzelde hij, maar na aanmoediging ging hij er super braaf op met los teugeltje, dus dat was ook super.
En daarna, wilde een hele grote vrachtwagen weg rijde vanuit een inham, maar die zag ons net op tijd dus die bleef even wachten.
Vond het ook zo banketstaaf om die chauffeur lang te laten wachten dus er langs in een rustig drafje met complete losse teugel, en ook zo braaf he :+:
Nu is ie altijd braaf buiten maar dit was wel heel lief (en ik zat natuurlijk nog op een roze wolk van het trainen hihi). :D

Tis ook errug leuk om op stal aan te komen en Bandito te zien staan.
Had ze zondag lekker los gezet in de bak samen, kwam ik na even kijken en ik vond een modderpaard :D
Serieus, volgens mij had hij (Furia) met zn hoofd in de grond zitten wroeten :') Zijn hele voorpluk was gezandstraald en zn hoofd (om over de rest vh lichaam maar niet te spreken) was zwart!
En gisteren met poetsen (ik heb een grappemaker) was ik zn onderbeen aan het rossen want die was zoo smerig, meeste paarden houden er niet van, maar Furia ging helemaal uit zn dak zo lekker vond ie t :D

Saida: Das natuurlijk helemaal fijn, dat Tommy ook onwijs lief is :j Leuk he zonder zadel rijden, mn vriend en ik hebben zo ook eens samen erop gezeten :D
Weet hoe je je voelde wat betreft je schouder, dan merk je echt hoeveel je met je schouder doet!
Iloon: :(:) Balen van je buitenrit zeg, das ff schrikken! Wel al weer aan de slag met Chic, lief hoor wat een knuffel!
Zeker luxe dat ja gisteren&vandaag vrij bent!! Eeen hoop mensen niet...
Frank&Anouk: Gefeliciteerd met Sabrina haar zwemdiploma, super!
Kelly: mooie hengst heb je voor Perla uitgekozen, geloof ook wel dat het verstandiger is om gewoon een fjordxfjord te fokken :j
Sanne: leuk he die kleintjes, haha gaaf dat Dosie het om de pas deed!!
Heb ook nog foto's van mijn nichtje (3 jaar) die super stoer haar eerste lesje deed (ze had er wel vaker opgezeten, maar dan aan de hand nu "echt" aan de longe.
Deden wat balansoefeningtjes, zodat ze helemaal vertrouwt raakt met de paarden én een goede balans creert :D
Helemaal stoer Otje zelf meenemen:

Afbeelding

Even met tante op de foto, op stoere grote Furia

Afbeelding

Helemaal stoer met hand los (ook met 2 handen op dr hoofd is gelukt!) (overigens let niet op mn hoofd :o

Afbeelding

Braaaaf otje (en check haar smile!)

Afbeelding

Ellis: Gelukkig dat het meevalt met Fifi's blessure.
Karina: Gefelicteerd met het halen van je Centered Riding instructor! Hopelijk knappen de paarden snel op..
Lisenka: Wat een superrr foto's van Keljan, hij ziet er mega happy uit heerlijk om te zien :j
Malin: Ja dankje, ik vind Furia toch ook een en al mannelijkheid uitstralen, stoere bink :D
Snap waarom je zo gefrustreerd raakt wat betreft ML, maar eventjes terug was al te lezen dat de Da vd week terug kwam om ook wat testjes te doen oa voor Cushing..
En, ze is natuurlijk nog jong he, en sommige mannen zijn daar heel nuchter in. Kijk ook eens in haar profiel, dan zie je hoe opgeknapt ie is.. (bedoel het niet rot hoor, maar wilde dat wel ff kwijt :P )
Snap dat jet het er even uit moest gooien!
Bianca: Super dat het al zo goed gaat met Yippie, lekker buitenrijden super!
Jan: Ik vind dat gele halster juist supergaaf staan :D Floris ziet er prachtig uit!
Frank: balen van je sproeiers, helaas komen een heleboel mensen hun afspraken niet na..
Evdpanne: Sterkte met het overlijden van de buurman van Atlas, altijd vervelend zoiets!
Borderjay: Moeilijke beslissing, heel veel sterkte en succes ermee!
Mies: weeeird, dat gedoe via PB. Zo te lezen lekker genoten in Parijs, super!
Lusitano: Ik vind het Sam zeker niet verkeerd staan die extra spekjes, lekker ding!!
Vind dat hoofdstel zo gaaf... De spaanse hoofdstellen zijn lang niet zo mooi (of weet iemand misschien het tegendeel?)
Mopppielover: He, wat vervelend voor je zeg, gatver :(:) Hoop echt van harte dat het beter gaat, echt naar!!
Sanne: Brrr, kippenvel, gatver wat een berichten hier! Heel veel sterkte ermee, dat is echt een nachtmerrie!
Laura: lekker bezig met Hincapie, volgens mij is het een onwijs leuk paard :D
Super van je bosrit!!
Anoek: RESPECT! Wow he, wat een bericht! Balen van je wedstrijd, maar ach weer een ervaring rijker.
Haha, leuk Prince mee!
Lobke: wow, jij hebt ook een flinke smak gemaakt, heel veel sterkte :(:)
Peet: Doe je een beetje voorzichtig met je vingers!! Eerst gekneusd en nu dit, klinkt niet fijn sterkte ermee :(:)

Overigens nog een vraagje, iemand hier met een PRE met zeer gevoelige voeten...?
Furia is ca 3 weken terug bekapt, hij staat expres langer omdat hij anders zo gevoelig op (kiezel)stenen etc reageert.
Maar nug nog steeds als hij op die stenen loopt doet hem dat gewoon pijn.. Moet waarsch aan de ijzers maar zou m zo graag zonder ijzers laten!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:22

dankjewel madelief :)
Super dat het rijden heerlijk ging en dat ie buiten ook super braaf was :D
Ook hele leuke foto's :D

@ peet : veel beterschap met je vinger :(:)

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:23

Madelief : Banketstaaf, hmmm lekker...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:28

haha jan :P Bokt CENSUUR :D
Moppielover: Heb je profiel vd week bekeken, complimenten hoor want vind hem super goed opgeknapt als je naar de foto;s kijkt!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 18:36

dankjewel :D. hij is eigenlijk pas afgelopen september echt vol geworden :)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:07

Even een tip voor Peet.
Ga even langs de dokter voor een tetanusinjectie!
Is heel verstandig na een beet.
Sterkte verder er mee

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:14

sorrie ik ben eventjes voorlopig weinig hier op Bokt :o
er is teveel gebeurt de laatste dagen ;(
en te heftig ;(
wat wij mee gemaakt hebben is niet leuk geweest ;(
Ik ben boos en heel kwaad en heeeeeeeeeel erg verdrietig :( -:(- ;(
ik kan niks hier loslaten erover :(:)

Ik moet eerst alles verwerken :(:)
Ilona weet waar ik het over heb zij was gelukkig vandaag mijn uitlaatklep :o
Dankje Ilona voor je extra steun en dat je wilde komen :o

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:17

Heidi, veel sterkte voor jullie allemaal. Laat de emoties maar komen. Het moet er allemaal toch uit.
En als je eens tegen een 'vreemde' tekeer wilt gaa, moet je het maar even laten weten. Ik woon niet zo ver bij je vandaan.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:27

Heidi: Heeel veel sterkte!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:32

Heidi, sterkte!!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:56

heidy sterkte :(:) :(:)

en je weet me mailbox staat altijd open voor je als is het maar voor een scheld kanon

ps jolyn die prik heb standaart in me lijf zitten er gebuert bij mij vaak wel iets van dit soort domme dingen vandaar

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:33

Heey
Machonito : Heel veel sterkte :(:).

Net een heel klein stukje gewandelt met moppie ( was nog geen 5 minuten). Dat vond ie heel erg leuk en hij liep niet slecht maar ook niet goed.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:59

Angela -> Fijn te lezen dat Moppie goed lijkt te reageren!

Laura -> Ok, voor deze ene keer is het je vergeven...... }> :P

Michelle -> Ken je die cakejes niet?
Afbeelding
Denk niet dat Rints dat leuk gaat vinden op een kermis........

Petra -> Auw! Dat klinkt heel pijnlijk!
Als ik jou was zou ik er mee in een sodabadje gaan zitten, of Biotex.
Just in case!

Heidi -> Ik weet niet wat er aan de hand is, maar wil jullie graag veel sterkte en wijsheid toewensen. :(:)
Mocht je een uitlaadklep nodig hebben mag je mij altijd een PB sturen, meis!

Rints niet gereden vanavond, het regende en waaide mij teveel.
Maar wel even gelongeerd want ze had al 2 dagen stil gestaan.
Daarna nog even met haar aan de hand een stukje over de weg uitgestapt.
Ik besefte dat dit voor ons de allereerste keer is dat wij zonder ander paard over de weg liepen.
Rints was wel kijkerig en hinnikte een paar keer, maar volgde mij netjes.
Dit gaan we vaker doen! :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:02

Heidi heel veel sterkte :(:)

Sanne jij ook heel veel sterkte, dat is niet niks.
Maar probeer je vast te houden aan het feit dat hij dit wilde en dat het zijn leven was. Hij heeft nu rust.

Wouw wat een mooie foto's van Sam!
Hij is echt super barok gewordne zeg :~
Kan me nog wel herinneren dat ik hem net zag, was meteen verliefd op hem.

En Piropo, jij die man die laat mijn hart iedere keer weer harder kloppen :+:

Wat een leuke foto van zijn kleine puk op Furia :D

Lobke, jemig... je zal je goed zeer gedaan hebben

En Yippie, ze was als veulen al leuk en dat is ze nu nog :j

Gister heb ik Perla naar de hengst gebracht.
Hier staat het hele topic maar hier ook even fototjes
[KS-ITP] Grijze fjord Perla meets Grijse fjord Drafur ... 18+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:08

Ik kom jullie nog even lastig vallen met een paar foto's van Atlas :P

Ik ging m halen en ach ja hij ging net weer eens in de aanval tegen Vymar... Die mag niet in de buurt komen met het hek :P
Afbeelding

Als alles weggejaagd is kan je weer rustig eten, maar ondertussen wel een oogje houden op je merrie ;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er zat ook nog een mooi zwaantje in het land:
Afbeelding

Atje is al aardig door zijn haren heen, tot zijn schouder is het echt helemaal mooi glad. Daarna heeft ie een beetje raar haar :P. Donderdag komt de homeopaat hem weer onderzoeken... Daar zweert de eigenaar echt bij.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:11

gave foto's kelly, knappe hengst ook :~

@ evdpanne : Op de 1ste foto lijkt ie net moppie :P verder mooie foto's :). Ik vind hem er goed uit zien
Laatst bijgewerkt door moppielover op 05-05-09 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:13

Saida, die cakejes zijn echt jammie jammie

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:29

heikedenise schreef:
Karina - ben benieuwd hoe je mannen lopen en fijn dat het zo goed gaat met de kleine heb je alweer nieuwe foto's ?

Ik weet even niet meer of ik hier de foto's/filmpje al had geplaatst van toen we ze naar de wei gebracht hebben? Het is echt een plaatje van een veulen, en zo bijdehand als de pest.

Veludo liep heel aardig gelukkig, hij was ook heel blij, maar Rico daar word ik niet vrolijk van, die is nog net zo stijf en stram... volgende week zondag gaan beiden naar Steffi van der Laarse. Wordt voor mij de eerste keer dat ik daar naar toe ga maar ze is me van meerdere kanten aangeraden.

Laulau leuk joh dat het zo goed ging in het bos!

Peet, da's niet fijn. Een vinger kan gruwelijk zeer doen. Geen vingers meer voeren aan je paardje dus maar ;) .

Madelief echt superschattig je nichtje!

Heidi meissie... weet niet wat er aan de hand is maar wel dat jij het absoluut niet verdient om je zo te voelen, wens jullie alle kracht om er door te komen. :(:) Hele dikke knuf.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:56

Heidi sterkte!

Kelly ik heb gereageerd in je topic hoor!

Esther leuke foto's. Hij heeft inderdaad op die eerste foto wel wat van moppie weg...

Saida heerlijk he zo lekker met je paard aan de wandel!

Peet ik denk dat ik je aanbod voor de pedicure toch maar afsla. Mankeer al vaak genoeg wat haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:07

Oh madelief, die foto's van Juna :+: . Zoooo lief! Haha, kijk die fuur eens braaf zijn! En haar trots op de shet, kicke 8-) . Doet me denken aan Shelisha... een 2 jarig meisje bij ons op stal, voor de duvel niet bang _O- . "Mag ik op paardje zitten"? Jaa hoor, en dan ligt ze echt letterlijk op chico, die staat dan ook lekker te suffen haha. Lekker stel is dat ook.. ik moet er maar eens een pic van maken.. :P

Saida: Haha, Jamie vind het ook niet alles hoor.. maar stiekem toch wel leuk, hij gaat er alleen op als niemand kijkt :+ . En hij moet zeker van zn zaak zijn! Hij wou zelf de cap ook maar op :D . Maar op Pitufo, die was zo braaf, daar heeft hij zelf mee gedraafd en gegaloppeerd, stoere vent he :D . En ernaast is hij ook niet bang, deken op en af, lekker poetsen, doet ie allemaal *D . Nog even en je hebt Frits ook zover hihi :D .

Esther: Jaa, atlas weer eens op de foto! Hij is nog best knap hoor, voor zn leeftijd! Lekker centebakkie wel volgens mij hihi, maar mooie vacht vind ik!

Kelly: Knappe Perla ook! Ik vind haar zooo mooi voor een merrie! :D

Peet: :oo oei oei... dat doet pijn. Volgens mij is het handig zoals debby ook zegt, even een prik halen! := Sterkte!

Heidi: :(:) Jaa heidje, was fijn je gesproken te hebben. Heel logisch na alles omtrent het verlies van je broers vriendin ;( ..

Karina: Jaaa, fotoooo's! Leuk joh. Ik zag bij Heidi nog een heel leuk filmpje van jou en Baron! Leuk om jou eens te zien rijden :j . Je kan goed met de paarden overweg zeg *D ! En gelukkig liep Veludo vandaag beter, nu Rico nog!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:07

Nou, weer even een half uurtje er voor tussenin gepland om bij te reageren :D

Peet hahaha nou ik durf die boer niet uit te proberen hoor :Y) veel te enge kerel,
nee geen bollenvelden meer voor mij :P
Uhhh Peet, ga jij alsjeblieft even een tetanus prik halen? Klinkt wel heel erg open.. Zou t voor de zekerheid maar doen!!
Sterkte er mee.. *leest verder.. aha, je hebt er al een.. gelukkig maar!

Lisenka, ja het is echt fijn dat we nu bij elkaar staan. Fijn dat het beter gaat met Knappe Keljan!!

Oh over dat bollenveld: toen we met Tsjill en Bandiet naar de duinen gingen, staken we een stukje door over een pad van zon 3 m
dat naast een bollenveld lag, omdat die weg ernaast erg smal en eng is te paard.
Maar goed, op de terugweg kregen we dus een pissige boer, waarmee we normaal probeerden te praten maar die echt
totaal aan t flippen was en mn vriend voor achterlijke begon uit te schelden en ons dreigde te overrijden met de bus (tenminste, de paarden dan :P).

Kelly, zo dat gaat vlot, nu al erop :D Mooie hengst hoor!!

Evdepanne, leuke foto's van Atlas hoor :)

Ilona; met het echte erop zitten wacht ik nog wel tot volgend voorjaar, of hij moet t van de zomer zo goed doen dat ie voor mijn gevoel af is, maar denk t niet. Wil nu wel al wat meer met hem gaan ondernemen enzo.

Anouk: WOW!! Ziek zo'n post, knap hoor :Y) ja ben erg blij dat het zo klikt tussen mn vriend en paard, erg belangrijk idd. Heb voor hem eens een scharrel meegenomen, en daar ging Bandito erg bijdehand tegen doen, beetje steigeren enzo :?
Haha, die draf op dit plaatje is nog niet eens de helft van wat hij kan (oei wat klinkt dat opschepperig).
Althans, er zijn een aantal keren geweest dat ik hem toch héb zien lopen.. niet normaal. Zn draf is ook zn sterkste kant. Maar goed, dan moet ie er wel zin in hebben he :+
Jammer dat je wedstrijd niet top ging. Ach, volgende keer weer een kans! En als het gewoon echt niet lukt, gewoon een tijdje laten rusten zou ik zeggen. Heb zelf aan levende lijve kunnen ondervinden hoe lastig Sam is.. ;)

Denise, lekker joh, dat je nu snel de problemen aan t begin op kan lossen. Ik zit eigelijk te denken, weet niet eens hoe lang je Heike al hebt?

Suus, leuke fotootjes van Goya!!

Sanne, nee, zaterdag dat ik t bos inging wilde ik eigelijk wel foto's maken, maar denk heb jullie al zoveel gespammed ;)
komt over een paar weken wel weer :D He en als je afleiding/steun nodig hebt, je kan me altijd pben/mailen/bellen/smsen
noem maar op.. Heb er geen ervaring mee maar t idee bezorgt me kippenvel. VInd jonge mensen die overlijden altijd zo'n nare gedachte hebben,
zo was er ook een meisje uit mijn straat, die bij mij op de basisschool zat, laatst overleden, en dan denk ik gelijk aan dat knappe jonge koppie onder de grond.. En het lijkt me nog veel moeilijker als het zo dichtbij is en dat die persoon er zelf voor heeft gekozen, erg naar.
Klinkt heerlijk met Dosie, fijn hoor. Wanneer is ze uitgeteld?

Lobke, auw.. ja heerlijk dat paardrijden met die wilde knollen van julllie :Y)

Laura, fijn dat t zo heerlijk was in tbos.. Pff door jullie gepraat over buitenrijden krijg ik daar ook echt veel zin in!!

Saida, haha leuk joh die kinderen met paardjes, blijft prachtig om te zien..

Michelle, ben benieuwd naar jullie wedstrijd debuut, waar start je, gewoon in NL?

Heidi, sterkte me je problemen.. Brr wat een ellende ineens in het topic..

*\o/* jeeehh weer bij.
Nu mn eigen verhaal weer typen :P
Vandaag weer bij Bandito geweest, wilde vandaag even kijken hoe hij op een zadeltje zou reageren, dus op stal lekker gepoetst en daarna het zadel er op gelegd, geen kick he.. Aansingelen heeft ie ook totaal geen moeite ermee.
Ook even gaan kijken hoe hij er op de longe op reageerde, nou niks!!!! Hij had zn oortjes wel naar achteren want hoorde het zadel wel kraken enzo, en liep soms wat harder, maar luisterde voor de rest perfect, zelfs een kort galopje op beide kanten geprobeerd, ging prima.
Zijn gangen lijken wel te verbeteren aan de longe, echt fijn.
Daarna uitgestapt aan de hand (niet dat ie van die 10 minuten moe word, maar toch :P) en ook over wat balkjes heen gestapt, meneer tilde keurig zn voetjes op.
Ben echt ZO ontzettend giga trots op hem, lijkt wel alsof ie alles aandurft!! En het is toch ook heerlijk om te merken hoe gek zo'n beestje op je is he.
Wil nu elke week eventjes met zadel op longeren, raakt ie er alvast aan gewend, en waars van het voorjaar beginnen met inrijden.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:11

Hahahahahaha Atlas heeft een mooi centenbakkie ja :P. Hij mist zijn voortanden dus kan alles niet meer binnen houden ;).