Sanne: Ooh oke, wordt iets duidelijker maar alsnog lastig
Je moet me t maar ff leren als je hier bent dan, 30 augustus wil je dus komen??
Malin: Wat fijn dat het beter gaat, maar het is dus nog steeds spannend.
Je hebt dan inderdaad echt het goede beeld in je hoofd, hij kan zo lekker beledigd zijn
En bedankt voor het compliment!
Ilona: Ja, hij kan af en toe best mans zijn hoor
Ben ook benieuwd wat er gebeurd als je er een beginnende ruiter opzet, iemand die echt niet kan rijden zal hij wel lief voor zijn maar iemand die wat meer probeert te vragen zal hij straal in de maling nemen 
Lekker, zonder zadel! Nog het bos gevonden?
Ooh lees t al 
Saida: Ja, dat snapte ik inderdaad wel, want hebben het hier natuurlijk vanaf het eerste moment meegemaakt en was wel duidelijk dat het liefde op het 1e gezicht was 
Achja, nu maar hopen dat Furia zondag ook zo zijn best doet
Hij staat iig op de stressless, hopen dat hij nu wat kan ontspannen...
Readings kunnen ook heel confronterend voor de eigenaar inderdaad zijn. Das wel freaky, dat ze rechtovereind stond op datzelfde moment, ben ik ook wel benieuwd naar..
en heel erg gefeliciteerd!! Leuk joh, je trouwdag, misschien spontaan even een dagje weg? Naar een leuke stad en dan gewoon wel lekker uit eten gaan, je kan het altijd aan de kok vragen waar het minste slechte dingen inzit, doet mijn moder ook vaak ivb cholesterol. En als je een maaltijdsalade oid neemt mag ook vast wel van Sonja Bakker 
Mies: Haha, oke! En is het beetje gezellig daar? Neem aan dat je bij je vriend bent (dacht dat hij nog in Amerika zat)?
Peet: Fijn dat je even lekker hebt kunnen ontspannen, wat zouden we toch zonder die paarden moeten?
nameless: he, wat vervelend zeg, wat een relatie-ellende hier de laatste tijd.
Het is lastig, je moet voornamelijk naar je gevoel luisteren. Als je er echt zelf onder begint te lijden en schade oploopt, moet je ermee kappen. Maar wat ook belangrijk is, als je later terugkijkt moet je niet gaan denken: "had ik maar meer mijn best gedaan". Ik heb gelukkig net de grens hiervan gevonden bij mijn vorige relatie, kan nu terugkijken en denken het was geen makkelijke periode, maar ik heb er alles aan gedaan om het te laten werken, maar er was gewoon geen redden aan. Daarom zal ik er nooit spijt van krijgen en dat is belangrijk voor mij 
Jolynn: Ook nog gefeliciteerd zeg!! 15 jaar, mooi aantal. Ik heb alleen gemist wie Snickers is
Twixie is ook leuk hihi, Twixie en Snickers (komt Mars ook nog
)
Yenneke: Fijn, gefeliciteerd!
Robijntjah: fijn dat het weer wat beter met je gaat!
Aline: Aaaah wat een schatje, gefeliciteerd!
Nou, gisteren lekker rustig gereden, ging lekker.
Vandaag maakt een vriendin van mij een buitenritje met hem, morgen nog ff trainen, tuig echt oppoetsen en zaterdagmiddag/avond Subtop-wedstrijd hier in Heiloo, Tommie Visser komt ook rijden dus ik ga zeker even kijken 
En zondag wedstrijd, ben benieuwd!