[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:06

@Malin ben zo blij voor je dat het zo veel beter gaat!!!! Haha!

@Saida, mooi is dat he, zo'n reading.
Een vriendin van mij doet dat ook.
Ze heeft verschillende keren met mijn paardjes "gepraat"
De dertiende was het mijn trouwdag, alweer 15 jaar, Frits was het gewoon vergeten.
Maar ik niet , we zijn lekker met het hele gezin gaan bowlen en daarna hebben we lekker gegeten.

@ Als ze zo schaal wordt kan je haar misschien beter naar huis halen!
Ik wou dat Xantha wat afviel Vork

@ die kleine veulentjes groeien hard he?
geniet er maar lekker van.
Ik had het veulen van mijn vriendin 3 weken niet gezien en keek mijn ogen uit!

@nameless, inderdaad wat de anderen ook al zeggen, pas goed op je zelf.
Maar laat de deur op een kiertje staan.

We hebben een vriendinnetje voor Snickers gekocht.
Hij was echt zielig, alleen en hij liep maar te ijsberen.
Meet Twixie
Afbeelding

en nog eentje van een zeer nieuwsgierig grijs monster
Afbeelding

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:40

pooeh wat een rot nacht, werk begint maandag weer, maar ben eigenlijk gewoon helemaal leeg....
de laatste dag dat ik iets langer kon blijven liggen, terwijl ik helemaal niet van uitslapen houd. bedankt voor de steun, het is geen optie om bij mijn ouders te zitten, dat zou hij dan moeten doen. dat is nog een groot bijkomend probeleem, als het huis verkocht wordt heb je hier niet zo makkelijk weer wat. als er al wat is kost het 650 euro dat is alleen te veel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:47

Malin Wat een goed nieuws dat hij weer heeft gemest!! Dat is altijd wel een goed teken. Hopen dat het zo blijft gaan en dat Suevie weer helemaal de oude wordt! Geef hem ook een knuffeltje van mij!

Iloontje Voordat je weggaat van 't land moet je nog wel weer een keertje bij me langskomen hè? Knipoog Wij beginnen het nu ook te merken hoor dat we de paarden ietsje bij moeten gaan voeren. Bij ons staan ze er al een paar maanden op en het gras is nu gewoon armer geworden. Kijk idd eerst aan hoe ze reageert op het bijvoeren en anders terug halen. Misschien ook een wormen check doen? Als ze ineens zo veel terug valt. Je weet maar nooit?

Saida Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Je kan toch wel gewoon uit eten ondanks dat je aan het SB-en bent.Gewoon even een SAS-dagje Knipoog Nee, maar even serieus. Je kunt altijd op de kaart kijken welke gerechten het minst 'slecht' zijn. Desnoods neem je geen voorgerecht en nagerecht en drink je alleen water. Je mag best een beetje genieten en je kan altijd de volgende dag nog een fruitdagje houden. Dat deed een kennis van mij ook altijd. Sonja adviseert jou bij het afvallen, ze bepaalt niet voor jou.

Nameless Wat een rotsituatie waar je inzit. Het is heel moeilijk om iemand met een alcoholprobleem wakker te schudden. Ze zien even het licht, maar vallen snel of na een tijdje wel weer in hun oude patroon. Hij zal misschien wel hulp moeten gaan zoeken. Ik zou zeker even een afstandje nemen van elkaar, maar nog niet uit elkaar gaan. Dat zijn probleem een gevaar vormt voor jullie allebei is echt niet goed. Geef hem nu een kans en kijk wat hij met zijn probleem gaat doen. Als hij echt voor jou wilt gaan pakt hij zijn probleem aan en anders is hij jou gewoon niet waard. Maar bovenal is jou eigen veiligheid het belangrijkste. Succes!!!

Wel interessant hoor over de readings! Zou het ook wel eens bij X willen doen. Puur om te weten of hij zich happy voelt bij mij en of hij zich happy als hengst voelt en het niet erg vindt om alleen op een weitje te staan. Rekent Nancy ook kosten als ze op locatie komt? Ik woon namelijk 97km van haar vandaan en dan doet ze geen fotoreadings per mail.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:49

Jeetje nameless wat een rotsituatie... kan me goed voorstellen dat je even niet weet wat je moet doen. Maar ik zou toch afstand van hem nemen, hoe dan ook. Want op het laatst zal zoiets toch altijd ten koste gaan van jou en trek jij aan het kortste eind Huilen

Net de kliniek weer gebeld, Suevo was nog steeds rustig en darmgeluiden waren nog meer toegenomen. T ergste gevaar is geweken maar het blijft tot na het weekend spannend, en dan zal hij nog een week moeten blijven voordat hij naar huis mag. Maar hij reageert zoals hij zou moeten en de arts was voorlopig tevreden. Vanmiddag ga ik hem weer knuffelen!

Ik heb zelf vannacht wel kunnen slapen, maar voor mijn gevoel veel te kort. Ik ben echt zo ontzettend moe en slap maar nu t weekend is kan ik hopelijk even bijtanken. Ben gisteren en vandaag wel gewoon gaan werken en eten gaat ook weer ietsje beter. Dus we gaan allebei weer een beetje de goede kant op.

Knuffels worden allemaal doorgegeven!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:52

inkey: wow dat is goed nieuws!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:55

Saida gefeliciteerd met je trouwdag! Ga gewoon wat leuks doen met elkaar zonder mevrouw Bakker er tussenin... het is er belangrijk genoeg voor! Morgen weer een dag hoor...

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van readings moet denken, op zich hardstikke leuk en interessant maar ik blijf me echt afvragen waar het vandaan komt... Lees best veel dingen dat ik denk: jeeee, hoe is het mogelijk? Maar ik heb zelf dan weer ooit zoiets laten doen toen mijn kat vermist was, hardstikke veel verdriet gehad over "zijn" ellendige verhaal hoe hij aan zijn eind was gekomen, maar bijna een jaar later bleek dat ie al die tijd op z'n luie reet perfectly happy bij iemand anders in de vensterbank had gelegen...

Jolynn hoe oud is Twixie (leuke combi met Snickers Haha! ), ze ziet er nog wel heel baby-achtig uit?

Nou, het loopt goed met de afspraken voor bezichtingingen van ons huis, zijn er nu gisteren en eergisteren twee geweest, en nu nog twee in de planning. Eerste waren heel enthousiast, die van gisteren hadden zich er nog niet zo over uitgelaten... pfff, we hebben zelf best aantal huizen gezien voordat we kochten, maar spannend zeg, om nu eens aan de andere kant te staan.

Is jullie huis eigenlijk al verkocht Yenneke?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:34

Karina dat verhaal over jou kat! En jij je maar verdrietig voelen over hoe hij aan zijn eind was gekomen terwijl hij gewoon door iemand anders verwend werd!!! ROFL
Ja, ik weet het ook niet wat ik er van moet denken. Wil het gewoon eens ervaren en kijken wat er dan klopt of niet.

Ik werd toevallig net gebeld dat we tot een overeenstemming zijn gekomen! Go jij! Go jij!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:54

Oh beter joh! Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!

Karina dat verhaal van jouw kat... pff dan voel je je ook knap beroerd zeg, en om dan vervolgens achter zoiets te komen... echt l.ullig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:06

Verhoging is alweer gezakt, dus valt allemaal reuze mee Lachen

Fijn dat het alweer wat beter gaat met Suevo zeg!

Iedereen gefeliciteerd met trouwdagen Lachen

Gisteren even bitloos met Veerle rondgehobbelt, ging lekker!
Daarna bij instructeur op stal gaan kijken! Die heeft een hoop gaaaave paarden staan zeg Bloos

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:08

Vannacht heeft Igneo er een halfzusje bij gekregen!
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:14

Ook al zo'n knapperd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:17

Gefeliciteerd Aline!!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:26

Aline gefeliciteerd!! Hoe gaat ze heten?

Hee Yenneke, super! Jij ook gefeliciteerd. Is het naar jullie zin verkocht? En wanneer gaan jullie naar je nieuwe huis?

Ja bizar hè, van die kat... we kregen op een gegeven moment een telefoontje van onze eigen dierenarts, er waren mensen met een kat bij hun gekomen, niet vanwege iets bijzonders, maar in het gesprek vertelden ze dat ie een jaar eerder was komen aanlopen, dus zij dacht: Laat ik er eens een chipreader langshalen... bleek ze die chip er zelf ingestopt te hebben ooit Haha! . Tja bij die mensen is het nooit opgekomen om hem op te geven bij Amivedi of weet ik veel wat... hij stond overal aangemeld als vermist maar dat schiet dan ook niet op. En aangezien hij lekker binnenzat hadden onze zoektochten ook niet veel zin.
Nouja, voor de kat geweldig hoor, want die is er nu nog steeds.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:27

Sanne: Ooh oke, wordt iets duidelijker maar alsnog lastig Tong uitsteken Je moet me t maar ff leren als je hier bent dan, 30 augustus wil je dus komen??
Malin: Wat fijn dat het beter gaat, maar het is dus nog steeds spannend.
Je hebt dan inderdaad echt het goede beeld in je hoofd, hij kan zo lekker beledigd zijn Haha! En bedankt voor het compliment!
Ilona: Ja, hij kan af en toe best mans zijn hoor Tong uitsteken Ben ook benieuwd wat er gebeurd als je er een beginnende ruiter opzet, iemand die echt niet kan rijden zal hij wel lief voor zijn maar iemand die wat meer probeert te vragen zal hij straal in de maling nemen Haha!
Lekker, zonder zadel! Nog het bos gevonden?
Ooh lees t al Tong uitsteken
Saida: Ja, dat snapte ik inderdaad wel, want hebben het hier natuurlijk vanaf het eerste moment meegemaakt en was wel duidelijk dat het liefde op het 1e gezicht was Haha!
Achja, nu maar hopen dat Furia zondag ook zo zijn best doet Haha! Hij staat iig op de stressless, hopen dat hij nu wat kan ontspannen...
Readings kunnen ook heel confronterend voor de eigenaar inderdaad zijn. Das wel freaky, dat ze rechtovereind stond op datzelfde moment, ben ik ook wel benieuwd naar..
en heel erg gefeliciteerd!! Leuk joh, je trouwdag, misschien spontaan even een dagje weg? Naar een leuke stad en dan gewoon wel lekker uit eten gaan, je kan het altijd aan de kok vragen waar het minste slechte dingen inzit, doet mijn moder ook vaak ivb cholesterol. En als je een maaltijdsalade oid neemt mag ook vast wel van Sonja Bakker Haha!
Mies: Haha, oke! En is het beetje gezellig daar? Neem aan dat je bij je vriend bent (dacht dat hij nog in Amerika zat)?
Peet: Fijn dat je even lekker hebt kunnen ontspannen, wat zouden we toch zonder die paarden moeten?
nameless: he, wat vervelend zeg, wat een relatie-ellende hier de laatste tijd.
Het is lastig, je moet voornamelijk naar je gevoel luisteren. Als je er echt zelf onder begint te lijden en schade oploopt, moet je ermee kappen. Maar wat ook belangrijk is, als je later terugkijkt moet je niet gaan denken: "had ik maar meer mijn best gedaan". Ik heb gelukkig net de grens hiervan gevonden bij mijn vorige relatie, kan nu terugkijken en denken het was geen makkelijke periode, maar ik heb er alles aan gedaan om het te laten werken, maar er was gewoon geen redden aan. Daarom zal ik er nooit spijt van krijgen en dat is belangrijk voor mij Ja
Jolynn: Ook nog gefeliciteerd zeg!! 15 jaar, mooi aantal. Ik heb alleen gemist wie Snickers is Bloos Twixie is ook leuk hihi, Twixie en Snickers (komt Mars ook nog Haha! )
Yenneke: Fijn, gefeliciteerd!
Robijntjah: fijn dat het weer wat beter met je gaat!
Aline: Aaaah wat een schatje, gefeliciteerd!

Nou, gisteren lekker rustig gereden, ging lekker.
Vandaag maakt een vriendin van mij een buitenritje met hem, morgen nog ff trainen, tuig echt oppoetsen en zaterdagmiddag/avond Subtop-wedstrijd hier in Heiloo, Tommie Visser komt ook rijden dus ik ga zeker even kijken Haha!
En zondag wedstrijd, ben benieuwd!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:53

Ik kom even snel een ego berichtje plaatsen ik lees zo meteen bij!

Iggie heeft een half zusje Go jij! Go jij! Gefeliciteerd Aline kunnen ze straks lekker samen spelen!
Ik vind dat ze best wel veel op hem lijkt, een beetje het zelfde hoofdje!

En blijft ze zwart!?

Verder heb ik net zalig op Tibs gereden! Hij liep zo heerlijk ontspannen! Dat heeft hij echt in tijden niet gedaan. Hierdoor gingen de appuyementen in galop en draf ook een stuk fijner! Ik heb het even flink uitgebuit en lekker genoten. Hopelijk heeft hij morgen weer zo'n fijne dag.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:12

aline, gefeliciteerd, wat een schatje!

de rest komt nog... Cool

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:25

Aline gefeliciteerd Go jij! Go jij!

Weer zo'n prachtig paardekind Lovers

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:26

Nameless: Wat een moeilijke situatie! Ik zou eerst zorgen dat je er zeker van bent dat hij van de drank afblijft, anders heeft het geen zin om deze relatie voort te zetten, drank maakt zoveel kapot! Ach gut

Saida: Hup, gewoon meeslepen die ouders! Ze moeten de trots van hun dochter toch ook eens van dichtbij bekijken..
Gefeliciteerd met je trouwdag, over een halfjaartje hebben jullie dus een jubileum!

Debby: Brilliant gewoon! Twixie en Snickers ROFL

Malin: Ik ben zo blij dat voor je dat het nieuws positief blijft! Hopelijk voel jij je na het weekend ook wat beter Ach gut
En als je toch aan knuffels doorgeven bent, doe er dan ook even eentje van mij Knipoog

Yenneke: Gefeliciteerd!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:58

Fijn, Sanne, dat je zo lekker hebt gereden.

Pfff... Echt onwijs geschrokken van mn telefoonrekening deze maand, 110 euro... Rolleyes Blijkt toch maar weer dat het smsen/bellen etc vanuit het buitenland belachelijk duur is. Ben er echt beetje van aan het balen, ik moet nog zoveel dingen kopen (rijbewijs, nieuwe mountainbike etc).... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:37

Hoeveel kwaad kan het als je echt best in de war bent geraakt met je AB? Clown

ooh dat had ik ook idd toen ik op vakantie was joh, alleen toen was ik gewoon in NL, en kon niet bellen door kapoete tel, dus aan het smsen geslagen...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:58

Wat is AB Blond Bloos

Hahaha, krijg net n smsje van mn mede-wedstrijdruiter van stal: meedoen aan onderdlinge wedstrijd van de pc? (volgende week zondag).
Dus ik ja hoor is prima, wel weer leuke oefening.
Ook springen?

....

Uhhh, ja hoor Haha!

Weer smsje terug: zelfde hoogte als Moortje? (c/dpony)
ik weer: Uhh doe maar het laagste Tong uitsteken
Zij: hahah das shet-hoogte!
Ik: ooh oke, doe maar Moortje hoogte Vork

Haha! Dus we gaan ons onderlinge springdebuut maken Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:59

Leuk hoor Haha!

AB= antibiotica!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:18

Aaah, bedoel je dat je ze niet op de vastgestelde tijden hebt ingenomen of bedoel je dat je in de war bent geraakt van je antibiotica Haha! ?

Eerste kan best wel kwaad in zoverre: Hoe nauwkeuriger je ze inneemt, hoe effectiever ze zijn Knipoog
Dus als je er écht een zooitje van maakt, kan het zo zijn dat ze 50% minder werken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:19

hmmm... Okey, naja, ging na de kuur toch al even terug Lachen

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 15:47

Bedankt voor alle leuke reacties en felicitaties! Ben helemaal in love ook met deze kleine weer!

Ze heeft van die lieve blonde pluimpjes in haar kruloortjes!!!! Cute!!!! Zucht, ik zwijmel weer verder.
Afbeelding

Ze is om 10 over 1 vannacht geboren trouwens.
Karina, ik heb een paar namen in gedachten waaruit ik nog ga kiezen Haha!