Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus mijn zoektocht begint weer opnieuw. Hoe denken jullie over piroplasmose? De verkoper snapt niet zo goed waarom het voor mij een dealbreker is. 
kan dus ook wel gewoon allemaal positief gaan he.
). Er zijn uiteraard nog veel werkpunten maar voor waar we nu staan, ben ik super blij en heel trots op hem!
We kregen 65%, wat in mijn ogen een juiste beoordeling is.
maarja, het is gebeurd! 
Maarja met terug te kijken en alsen ben je niets. Ik had echt goed research gedaan, gaan kijken hoe ze werkte met een ander paard, ervaringen verzameld etc...
Gelukkig heb je wel iemand fijn gevonden die haar intussen aan de gang kan houden. En op haar leeftijd is het rustig aan doen ook zo erg niet hé.

Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Grappig dat Pardal ieder paard als vriend ziet. Dat heeft de mijne dan weer met mensen.
LvdO schreef:Mijn ongeluk was inderdaad ook met haar. Gelukkig heeft ze er zelf niets van geleden. Ze wordt nu eens per week gereden en dat vind ik voor nu ook echt meer dan zat. Ze heeft sinds mijn val echt geen pas verkeerd meer gezet, wat voor mij nog duidelijker maakt dat ze gewoon geschrokken is of iets dergelijks. ze doet zo haar best en ik ben zelf gelukkig af en toe weer lekker vanaf de grond bezig (met een kruk). Ik was zo blij dat ik weer lekker kon poetsen en in de longeerbak kon staan om haar beweging te geven.
ze krijgt verder lekker de tijd. de ruiter doet ook eigenlijk alleen de echte basis dingen. de galop komt er al steeds beter op. vorige week lekker aan een los teugeltje, in een hand. helemaal chill. zo zie ik het graag.
Ergens kriebelt het wel enorm en ben ik zo blij als ik er zelf ook weer op zit! Ik kan niet wachten om mijn eerste B proefje met haar te rijden