Britt1 schreef:Dank je Jenny! Ik las je verslag al, leuk dat je bent gestart hoor! Wat ging er minder goed volgens jou? De jury was geloof ik ook wel erg streng he?
Hij maakt zichzelf zo druk op de trailer, hij was al zeiknat voordat we begonnen. De planning was niet langer dan 20 min los te rijden, maar omdat hij hele trailer aan het verbouwen was toch maar opgezadeld En rustig los gaan rijden. Maar alles bij elkaar 45 min los gereden met hoop indrukken. Daarna in stukje naast de ring los gereden, dat was al een Veel zwaardere bak. Maar zijn energie was toen al wel echt op. Dit is in elke overgang tijdens de proef met laag cijfer beoordeeld. Ook middendraf en middenstap kon hij niet meer opbrengen.
De ring was afgezet met lage hekjes en planten bakken bij de letters. Vond hij ook vreemd maar kreeg hem er wel goed langs. Maar daardoor niet diep genoeg door de hoeken.
Ook ging hij tijdens 2de proef in verkeerde galop, na overgang heb je gelijk volte. Maar omdat ik hem nog aan het corrigeren was was de volte ook een 4 vanwege verkeerde galop.
Maar het was voor ons vooral oefenen op vreemd terrein. Hij blokkeert snel als hij iets vreemd ziet of hoort. Maar dat heeft hij echt zo goed gedaan! Hij heeft mij echt geen seconde in de steek gelaten!