. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Net naar de tandarts geweest die zou me kies trekken, kom ik daar kijkt ie even tja ziet er goed uit... Maar voor de zekerheid toch nog maar trekken in het ziekenhuis. Ben denk 2 min binnen geweest.... Net het ziekenhuis gebelt hadden ze 4 mei wel tijd voor me... Tandarts weer gebelt (had ie al gezegd dat ik dat moest doen als het lang duurde). Ben net terug gebelt kan nu 18 maart terecht... Ga namelijk april op vakantie en dan wilde ik hem er toch wel graag uit hebben!! Echt te gek voor woorden dat het altijd zo lang moet duren
. Laatst ook al met een alergische reactie, januari gebelt voor een afspraak kon 15 maart terecht... Op het moment is er al niks meer te zien omdat het helemaal is weg getrokken....
En toen stapte hij er mooi overheen OOK met de achterbenen.
Jippe volgt mij ALTIJD! Inmiddels kon hij al halthouden en dat ik om hem heen loop of de kruk ernaast zet om op te stappen. Maar halt en ik dan weglopen...
Hij volgt me >>>> behalve vandaag
Ik gaf de korte tik op zijn linkerschouder en het comm HALT (deze combi gebruik ik dus altijd voor halt houden) en deed 2 stappen naar achteren ennnnnnnn hij bleef staan!!!!!
Flink beloond natuurlijk.
:D Knap Knap hoor:D
groetjes!
Bij jou weet ik dat ze ardenner is hè? En friezen herken ik nog wel.
.NienkeNiels schreef:Hoi Allemaal!
Sorry dat ik zo'n tijd niets heb laten horen ! het gaat met beide paardjes goed heb hier nog wat foto's van maxi van ongeveer 2 weken terug. meneer wou alleen niet stil staan haha.
Ook is de D.A langs geweest en heeft geconstateerd dat hij licht koehakkig/franse stand achter is. Zijn er meer die dit hebben of ervaring ermee? enzou het ook nadelen hebben betreft de sport? bekijk de fotos maar vengroetjes!
//www.mijnalbum.nl/Album=NLYZCHKA
http://www.mijnalbum.nl/Album=NLYZCHKA
http://www.mijnalbum.nl/Album=NLYZCHKA

. Fijn dat het meisje weer thuis en al bij haar paard is geweest
.
.
.
. Hij heeft een hartstilstand gehad. Zijn zoon kwam thuis van het werk en vond hem dood op de grond
. Erg heftig.
. Eigenaar van een paardenshop bij ons in de buurt heeft daar nog geluk mee gehad... Die hadden ze uit het land getilt naar stal toe (ze kwam ineens bij bewustzijn en lag op de grond en wist niet wat er was gebeurd). Ook rug gebroken... Maar had bij haar niet veel gescheelt of ze had dr leven in een rolstoel kunnen doorbrengen. Meest stomme is nog wel dat iemand die mee geholpen had haar uit het land te tillen die zelfde avond als zuster op haar afdeling rond liep. Dan zou je toch ook zeggen die zouden beter moeten weten......